Met die vlechten?quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:22 schreef Nober het volgende:
Wie moet die chick bij Arsenal op de bank?
Dochter. Léa Wenger.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:32 schreef Nober het volgende:
Wenger met kleindochter of z'n vrouw. Viespeuk.
Denk het niet en geen idee wie dat is.quote:
Heel Nederland verlangt natuurlijk terug naar de tijden dat Blind en van de Beek er stonden. Die nu voor degradatie strijden, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:35 schreef DeeBee het volgende:
Niveautje Trossard of Martinelli basis moeten zetten tijdens een CL halve VINALE is ook wel armoede eigenlijk
Lego Pep zouden ze ook elke pot na 5 minuten de tribune op moeten sturenquote:Op dinsdag 29 april 2025 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als proleten hangen ze weer aan de scheidsrechter. Doe eens een keer normaal, man.
Blij dat zo'n Rudiger voor zes wedstrijden geschorst is.
Ellie Lust.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:49 schreef 3rr0r het volgende:
Welke speler is dit?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die starre regels over 'beoordeeld is beoordeeld' moeten we echt een keer loslaten. Compleet ouderwetse regel in de tegenwoordige tijd. Proletengedrag en schuimbekkende voetballers/stafleden moet gewoon bestraft worden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lego Pep zouden ze ook elke pot na 5 minuten de tribune op moeten sturen
Viespeukquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Die spelers staan net zo op hun kauwgom te kauwen als ik in de club zaterdag.
Bak magere kwarkquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
Welke smaak chips hebben jullie gehaald in de rust?
Zou ff naar de kroeg hier, belandde uiteindelijk bij een rave op 2 uur rijden. Genot. Wat een feest.quote:
Al drie keer geprobeerd vandaag, nog geen succes.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:10 schreef Durmada het volgende:
Als je zo'n tactiek hanteert kan je toch nooit juichen als je scoort? 80% kans dat het buitenspel is.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou ff naar de kroeg hier, belandde uiteindelijk bij een rave op 2 uur rijden. Genot. Wat een feest.
Is ook relatief simpel te verdedigen denk ik.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al drie keer geprobeerd vandaag, nog geen succes.
Niet bij de handquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:11 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
@:3rr0r
Die met die krulletjes vlak na de buitenspelgoal. Huphup.
Ik zou nog een stap verder gaan: Arsenal mist een type coach die een voorsprong van 9 punten weggooit.quote:
Vandaag zeker dinsdag dipquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou ff naar de kroeg hier, belandde uiteindelijk bij een rave op 2 uur rijden. Genot. Wat een feest.
En dan neem jij het over bij Arsenal zeker?quote:
Waarom projecteren AZ-fans altijd?quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
En dan neem jij het over bij Arsenal zeker?
Wat is dat dan voor post? Alsof Arsenal de coach die ze naar de halve finale van de CL helpt door overtuigend te winnen van Real Madrid gaat laten afvoeren?
Beetje last van jaloezie?
Minder erg dan die alcoholkaters die ik tegenwoordig hebquote:
Zware dag gehad, maatje?quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
En dan neem jij het over bij Arsenal zeker?
Wat is dat dan voor post? Alsof Arsenal de coach die ze naar de halve finale van de CL helpt door overtuigend te winnen van Real Madrid gaat laten afvoeren?
Beetje last van jaloezie?
Behoorlijk. Maar al je posts gaan over proleten en afvoeren. Als je voetbal en haar hoofdpersonen daadwerkelijk zó verschrikkelijk vindt, waarom onderga je dan elke keer weer die martelgang?quote:
Je bent druk met suggestieve vragen stellen. Daar doe ik niet aan mee, makker.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Behoorlijk. Maar al je posts gaan over proleten en afvoeren. Als je voetbal en haar hoofdpersonen daadwerkelijk zó verschrikkelijk vindt, waarom onderga je dan elke keer weer die martelgang?
Inderdaad, Stijn. Vermoeiende act dat je tegenwoordig bent.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Behoorlijk. Maar al je posts gaan over proleten en afvoeren. Als je voetbal en haar hoofdpersonen daadwerkelijk zó verschrikkelijk vindt, waarom onderga je dan elke keer weer die martelgang?
Iemand moet het gat dat @KingRoland heeft achtergelaten, opvullen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad, Stijn. Vermoeiende act dat je tegenwoordig bent.
Prima, maar het zou je sieren als je je als voetbalkijker niet zo in de weg laat zitten door persoonlijke vetes. Verstand heb je, maar de emotie om het op een goede manier te uiten helaas niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je bent druk met suggestieve vragen stellen. Daar doe ik niet aan mee, makker.
Als je het niet erg vindt, doe ik niets met je ongevraagde advies. Ik ga morgen wel weer naar de psycholoog.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:31 schreef Durmada het volgende:
[..]
Prima, maar het zou je sieren als je je als voetbalkijker niet zo in de weg laat zitten door persoonlijke vetes. Verstand heb je, maar de emotie om het op een goede manier te uiten helaas niet.
Uitstekend plan, lekker plaatsnemen naast @Pistolero .quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, doe ik niets met je ongevraagde advies. Ik ga morgen wel weer naar de psycholoog.
Sow.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Uitstekend plan, lekker plaatsnemen naast @:pistolero .
quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:44 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dan zijn er brandwerende materialen nodig voor de auto's.
Speelde anders best goed tegen PSVquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:49 schreef PSVCL het volgende:
odegaard bakt er niks van dit seizoen
[..]
was niet veel nee, leek van wel in eerste instatie
Tillman >quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Laat die maar een jaartje op huurbasis naar ons PSV komen
Natuurlijk is het sportswashing.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:54 schreef ISVV het volgende:
Proletenclub PSG die met likeable talenten een overwinning boekt terwijl de juichmassa niet doorheeft dat dit sportswashing betreft
Wellicht ligt de schuld dan wel bij jou, heb je daar al eens over nagedacht?quote:Op dinsdag 29 april 2025 23:06 schreef Coco het volgende:
Niemand heeft de cocototo goed. Morgen nieuwe kans.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een complete debiel ben je toch al. Daar hoef je jezelf niet voor te schamen.
2-0quote:Op woensdag 30 april 2025 13:44 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Barcelona - Internazionale | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
1-1quote:Op woensdag 30 april 2025 13:44 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-2quote:Op woensdag 30 april 2025 13:44 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
4-0quote:Op woensdag 30 april 2025 13:44 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op woensdag 30 april 2025 13:44 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
4-1quote:Op woensdag 30 april 2025 13:44 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Waarom kom je melden dat je niet mee doet bij het voorspellen ? Je ego is nog steeds niet gezakt nadat je mislukte als voetbal mod.quote:Op woensdag 30 april 2025 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik doe niet mee aan de toto van @:coco maar wil graag mijn volledige steun uitspreken voor het genegeerde en onderschatte Inter tegen het afschuwelijke FC Barcelona.
@:zorro
@:durmada
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 30 april 2025 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik doe niet mee aan de toto van @:coco maar wil graag mijn volledige steun uitspreken voor het genegeerde en onderschatte Inter tegen het afschuwelijke FC Barcelona.
Interquote:Op woensdag 30 april 2025 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoop je liever dat Barcelona een meltdown krijgt, of Stijn?quote:Op woensdag 30 april 2025 13:54 schreef GGMM het volgende:
0-2
Speciaal voor Stijn ik dacht eigenlijk 2-0
Dan heb je Inter niet zien spelen dit seizoenquote:
Die hadden het al moeilijk met Bayern en steken niet in de beste vorm, jammer genoeg.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je Inter niet zien spelen dit seizoen
(het gaat na deze post 3-0 worden)
ik hoop dat inter gaat winnen omdat het Feyenoord uitgeschakeld heeftquote:Op woensdag 30 april 2025 13:44 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-1quote:Op woensdag 30 april 2025 13:44 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-0quote:Op woensdag 30 april 2025 13:44 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-3quote:Op woensdag 30 april 2025 13:44 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op woensdag 30 april 2025 13:44 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
dit is niet camp nouquote:Op woensdag 30 april 2025 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie Camp Nou ook overrated?
Ja, dit stadion is mooierquote:Op woensdag 30 april 2025 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is niet camp nou
dit is het reserve stadion
camp nou wordt gerenoveerd
ik vind die sintelbaan helemaal niets....quote:
Wat was je voorspelling?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling kan de prullenbak in
3-0quote:
Nee jij hebt volle zalen.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:11 schreef DobbyDobby het volgende:
Die Yamal is helemaal geen leuk ventje.
zolang het maar geen "its a fucking disgrace" wordt nu je Chelsea benoemdquote:Op woensdag 30 april 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt dit weer een Celtic - Barca of Barca - Chelsea?
Dat is in het VAR-tijdperk natuurlijk lastigquote:Op woensdag 30 april 2025 21:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
zolang het maar geen "its a fucking disgrace" wordt nu je Chelsea benoemd
Heb ik nog steeds mijn bedenkingen bij zo af en toe.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is in het VAR-tijdperk natuurlijk lastig
Dat wordt wat lastigquote:
Deze maken nog kans op de wasmachinequote:21:00 Barcelona - Internazionale | Ziggo Sport
@GGMM 0-2
@Scrummie 0-3
@Pisces29 1-2
@Immerdebestebob 1-3
Hier gaat iets mis.quote:
And it's gone.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
DUMFIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS DE MAN VAN DE WEDSTRIJD!
Die kan na negentig minuten zo mooi bekertje van de eufa ophalen
man of the match
Bob gaat hem winnen.quote:
nee nog niet dam yamal nog een keer scorenquote:
Te veel gerukt.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
Wat is dat toch dat veel van die voetballertjes zo'n verbandje om hun hand hebben ?
Welke speler?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
Wat is dat toch dat veel van die voetballertjes zo'n verbandje om hun hand hebben ?
Rukhandje beschermen.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
Dan kunnen ze geen hands makenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:29 schreef D_A het volgende:
Welke Italiaanse schoffelaar gaat zich opofferen om Yamal ff een tikkie te geven.
Cordoba ernaast die misschien nog een tikkeltje harder was.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit waren nog eens tijden.
Daar zit een BioStabil 2000 onder.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
Nederlandse Marokkanen kiezen vaak wel voor Marokko, gelukkig heeft Lamine Yamal zijn verstand gebruikt.quote:
Die heeft Feyenoord de UEFA Cup gegevenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cordoba ernaast die misschien nog een tikkeltje harder was.
Genot
Als Inter in moet gooien kan dat op zich wel.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:35 schreef Red_85 het volgende:
Je kan niet eens ff wat te drinken pakken met deze pot.
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:35 schreef Red_85 het volgende:
Je kan niet eens ff wat te drinken pakken met deze pot.
Dat was mn kans ook ja.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Inter in moet gooien kan dat op zich wel.
tegenwoordig zijn beide landen redelijk gelijkwaardig qua niveau, het maakt in principe dus niet meer uit voor wie je kiestquote:Op woensdag 30 april 2025 21:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederlandse Marokkanen kiezen vaak wel voor Marokko, gelukkig heeft Lamine Yamal zijn verstand gebruikt.
Gelachenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:40 schreef PSVCL het volgende:
Inter is hetkwijt
[..]
tegenwoordig zijn beide landen redelijk gelijkwaardig qua niveau, het maakt in principe dus niet meer uit voor wie je kiest
Voor de vingerafdrukken.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
In theorie spelen er meer Nederlanders in de (sub)top van Europa.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:40 schreef PSVCL het volgende:
Inter is hetkwijt
[..]
tegenwoordig zijn beide landen redelijk gelijkwaardig qua niveau, het maakt in principe dus niet meer uit voor wie je kiest
Soms kijk ik een interland van Spanje en denk ik ineens halverwege het lijkt wel Marokko.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:40 schreef PSVCL het volgende:
Inter is hetkwijt
[..]
Kun je dit toelichten?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Soms kijk ik een interland van Spanje en denk ik ineens halverwege het lijkt wel Marokko.
Ben je niet in de war met Opsporing Verzocht?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Soms kijk ik een interland van Spanje en denk ik ineens halverwege het lijkt wel Marokko.
Olmo wast door en door schoonquote:Op woensdag 30 april 2025 21:43 schreef ISVV het volgende:
Frenkie de Jong ziet er Spaanser uit dan Olmo
Niet duurquote:
Als je goed sport kan een drankje en een bakje chips wel tijdens CL voetbal.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof we allemaal een vetzak zijn.
@:onlogisch check deze fluitketel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |