Dat wordt wat lastigquote:
Deze maken nog kans op de wasmachinequote:21:00 Barcelona - Internazionale | Ziggo Sport
@GGMM 0-2
@Scrummie 0-3
@Pisces29 1-2
@Immerdebestebob 1-3
Hier gaat iets mis.quote:
And it's gone.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
DUMFIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS DE MAN VAN DE WEDSTRIJD!
Die kan na negentig minuten zo mooi bekertje van de eufa ophalen
man of the match
Bob gaat hem winnen.quote:
nee nog niet dam yamal nog een keer scorenquote:
Te veel gerukt.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
Wat is dat toch dat veel van die voetballertjes zo'n verbandje om hun hand hebben ?
Welke speler?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
Wat is dat toch dat veel van die voetballertjes zo'n verbandje om hun hand hebben ?
Rukhandje beschermen.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
Dan kunnen ze geen hands makenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:29 schreef D_A het volgende:
Welke Italiaanse schoffelaar gaat zich opofferen om Yamal ff een tikkie te geven.
Cordoba ernaast die misschien nog een tikkeltje harder was.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit waren nog eens tijden.
Daar zit een BioStabil 2000 onder.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
Nederlandse Marokkanen kiezen vaak wel voor Marokko, gelukkig heeft Lamine Yamal zijn verstand gebruikt.quote:
Die heeft Feyenoord de UEFA Cup gegevenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cordoba ernaast die misschien nog een tikkeltje harder was.
Genot
Als Inter in moet gooien kan dat op zich wel.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:35 schreef Red_85 het volgende:
Je kan niet eens ff wat te drinken pakken met deze pot.
quote:Op woensdag 30 april 2025 21:35 schreef Red_85 het volgende:
Je kan niet eens ff wat te drinken pakken met deze pot.
Dat was mn kans ook ja.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Inter in moet gooien kan dat op zich wel.
tegenwoordig zijn beide landen redelijk gelijkwaardig qua niveau, het maakt in principe dus niet meer uit voor wie je kiestquote:Op woensdag 30 april 2025 21:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederlandse Marokkanen kiezen vaak wel voor Marokko, gelukkig heeft Lamine Yamal zijn verstand gebruikt.
Gelachenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:40 schreef PSVCL het volgende:
Inter is hetkwijt
[..]
tegenwoordig zijn beide landen redelijk gelijkwaardig qua niveau, het maakt in principe dus niet meer uit voor wie je kiest
Voor de vingerafdrukken.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
In theorie spelen er meer Nederlanders in de (sub)top van Europa.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:40 schreef PSVCL het volgende:
Inter is hetkwijt
[..]
tegenwoordig zijn beide landen redelijk gelijkwaardig qua niveau, het maakt in principe dus niet meer uit voor wie je kiest
Soms kijk ik een interland van Spanje en denk ik ineens halverwege het lijkt wel Marokko.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:40 schreef PSVCL het volgende:
Inter is hetkwijt
[..]
Kun je dit toelichten?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Soms kijk ik een interland van Spanje en denk ik ineens halverwege het lijkt wel Marokko.
Ben je niet in de war met Opsporing Verzocht?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Soms kijk ik een interland van Spanje en denk ik ineens halverwege het lijkt wel Marokko.
Olmo wast door en door schoonquote:Op woensdag 30 april 2025 21:43 schreef ISVV het volgende:
Frenkie de Jong ziet er Spaanser uit dan Olmo
Niet duurquote:
Als je goed sport kan een drankje en een bakje chips wel tijdens CL voetbal.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof we allemaal een vetzak zijn.
@:onlogisch check deze fluitketel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |