tegenwoordig zijn beide landen redelijk gelijkwaardig qua niveau, het maakt in principe dus niet meer uit voor wie je kiestquote:Op woensdag 30 april 2025 21:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederlandse Marokkanen kiezen vaak wel voor Marokko, gelukkig heeft Lamine Yamal zijn verstand gebruikt.
Gelachenquote:Op woensdag 30 april 2025 21:40 schreef PSVCL het volgende:
Inter is hetkwijt
[..]
tegenwoordig zijn beide landen redelijk gelijkwaardig qua niveau, het maakt in principe dus niet meer uit voor wie je kiest
Voor de vingerafdrukken.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
Wat is dat toch dat veel van die voetballertjes zo'n verbandje om hun hand hebben ?
In theorie spelen er meer Nederlanders in de (sub)top van Europa.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:40 schreef PSVCL het volgende:
Inter is hetkwijt
[..]
tegenwoordig zijn beide landen redelijk gelijkwaardig qua niveau, het maakt in principe dus niet meer uit voor wie je kiest
Soms kijk ik een interland van Spanje en denk ik ineens halverwege het lijkt wel Marokko.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:40 schreef PSVCL het volgende:
Inter is hetkwijt
[..]
Kun je dit toelichten?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Soms kijk ik een interland van Spanje en denk ik ineens halverwege het lijkt wel Marokko.
Ben je niet in de war met Opsporing Verzocht?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Soms kijk ik een interland van Spanje en denk ik ineens halverwege het lijkt wel Marokko.
Olmo wast door en door schoonquote:Op woensdag 30 april 2025 21:43 schreef ISVV het volgende:
Frenkie de Jong ziet er Spaanser uit dan Olmo
Niet duurquote:
Als je goed sport kan een drankje en een bakje chips wel tijdens CL voetbal.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof we allemaal een vetzak zijn.
@:onlogisch check deze fluitketel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |