Zou ff naar de kroeg hier, belandde uiteindelijk bij een rave op 2 uur rijden. Genot. Wat een feest.quote:
Al drie keer geprobeerd vandaag, nog geen succes.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:10 schreef Durmada het volgende:
Als je zo'n tactiek hanteert kan je toch nooit juichen als je scoort? 80% kans dat het buitenspel is.
quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou ff naar de kroeg hier, belandde uiteindelijk bij een rave op 2 uur rijden. Genot. Wat een feest.
Is ook relatief simpel te verdedigen denk ik.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al drie keer geprobeerd vandaag, nog geen succes.
Niet bij de handquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:11 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
@:3rr0r
Die met die krulletjes vlak na de buitenspelgoal. Huphup.
Ik zou nog een stap verder gaan: Arsenal mist een type coach die een voorsprong van 9 punten weggooit.quote:
Vandaag zeker dinsdag dipquote:Op dinsdag 29 april 2025 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou ff naar de kroeg hier, belandde uiteindelijk bij een rave op 2 uur rijden. Genot. Wat een feest.
En dan neem jij het over bij Arsenal zeker?quote:
Waarom projecteren AZ-fans altijd?quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
En dan neem jij het over bij Arsenal zeker?
Wat is dat dan voor post? Alsof Arsenal de coach die ze naar de halve finale van de CL helpt door overtuigend te winnen van Real Madrid gaat laten afvoeren?
Beetje last van jaloezie?
Minder erg dan die alcoholkaters die ik tegenwoordig hebquote:
Zware dag gehad, maatje?quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
En dan neem jij het over bij Arsenal zeker?
Wat is dat dan voor post? Alsof Arsenal de coach die ze naar de halve finale van de CL helpt door overtuigend te winnen van Real Madrid gaat laten afvoeren?
Beetje last van jaloezie?
Behoorlijk. Maar al je posts gaan over proleten en afvoeren. Als je voetbal en haar hoofdpersonen daadwerkelijk zó verschrikkelijk vindt, waarom onderga je dan elke keer weer die martelgang?quote:
Je bent druk met suggestieve vragen stellen. Daar doe ik niet aan mee, makker.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Behoorlijk. Maar al je posts gaan over proleten en afvoeren. Als je voetbal en haar hoofdpersonen daadwerkelijk zó verschrikkelijk vindt, waarom onderga je dan elke keer weer die martelgang?
Inderdaad, Stijn. Vermoeiende act dat je tegenwoordig bent.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Behoorlijk. Maar al je posts gaan over proleten en afvoeren. Als je voetbal en haar hoofdpersonen daadwerkelijk zó verschrikkelijk vindt, waarom onderga je dan elke keer weer die martelgang?
Iemand moet het gat dat @KingRoland heeft achtergelaten, opvullen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad, Stijn. Vermoeiende act dat je tegenwoordig bent.
Prima, maar het zou je sieren als je je als voetbalkijker niet zo in de weg laat zitten door persoonlijke vetes. Verstand heb je, maar de emotie om het op een goede manier te uiten helaas niet.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je bent druk met suggestieve vragen stellen. Daar doe ik niet aan mee, makker.
Als je het niet erg vindt, doe ik niets met je ongevraagde advies. Ik ga morgen wel weer naar de psycholoog.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:31 schreef Durmada het volgende:
[..]
Prima, maar het zou je sieren als je je als voetbalkijker niet zo in de weg laat zitten door persoonlijke vetes. Verstand heb je, maar de emotie om het op een goede manier te uiten helaas niet.
Uitstekend plan, lekker plaatsnemen naast @Pistolero .quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, doe ik niets met je ongevraagde advies. Ik ga morgen wel weer naar de psycholoog.
Sow.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Uitstekend plan, lekker plaatsnemen naast @:pistolero .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |