Tenenkrommend ook hoe zo'n interviewer niet gewoon durft te zeggen dat Trump achterlijk is, of dat Trump denkt dat zijn kiezers achterlijk zijn. Waarom zou je nog beleefd blijven (kan hier de vraag al stoppen eigenlijk ipv verder typen) als die idioot er maar over door blijft drammen?quote:Op woensdag 30 april 2025 16:15 schreef Salina het volgende:
Leuk interview schijnbaar gisteren.
[..]
[..]
[..]
Ah, en deze uiteraard nog.
[..]![]()
![]()
Zou hij nu echt niet weten dat die letters gephotoshopt waren of liegt ie er maar weer eens op los zoals zo vaak?
Ik zou op beide zomaar 'ja' kunnen antwoorden denk ik.![]()
Kan nu wel een grap over vrouwen maken, maar gezien het subforum wellicht niet handig (no jokes, please!).quote:Op woensdag 30 april 2025 16:22 schreef Monolith het volgende:
Je moet natuurlijk ook wel hemeltergend simpel zijn als iets als sportende transgendervrouwen je grootste probleem is in deze tijd.
Nee dat is een doorzichtige propaganda missie van Fox en de koning zonder kleren geweest om een groot gedeelte van de bevolking boos te houden en de geïndoctrineerden zulke arbitraire zaken als pavlov reacties te laten herhalen.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:22 schreef Monolith het volgende:
Je moet natuurlijk ook wel hemeltergend simpel zijn als iets als sportende transgendervrouwen je grootste probleem is in deze tijd.
Dat of hij weet echt niet wat photoshop is.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:20 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat men die photoshop probeerden te verdedigen met dat die letters er voor de duiding bijstonden om de symbolen te verklaren. Maar Trump denkt dus echt dat die letters echt zijn. Bewijst maar weer eens te meer dat Trump heel erg veel dingen niet zegt om te trollen of de aandacht af te leiden, maar daadwerkelijk overtuigd is dat het echt is.
Toen er eentje het wel degelijk ging prediken, werd ie overal door MAGA als schurk neergezet.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee dat is een doorzichtige propaganda missie van Fox en de koning zonder kleren geweest om een groot gedeelte van de bevolking boos te houden en de geïndoctrineerden zulke arbitraire zaken als pavlov reacties te laten herhalen.
Op deze manier is deze observeerbaar geïndoctrineerde groep mensen ervan overtuigd dat ze conservatief gelovig zijn en toch nog iets geven om mensenrechten en humaniteit zoals de kerk dat predikt.
Dat sommige nuchtere Hollanders hierin meegaan is juist wederom een duidelijk bewijs dat propaganda heel goed werkt..
Dat valt makkelijk te repareren, gewoon de tarieven verhogen.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:37 schreef Monolith het volgende:
Ondertussen in de VS:
https://www.cnbc.com/2025/04/30/gdp-q1-2025-.html
Lekker gewerkt.
[ afbeelding ]
Misschien nog wat bondgenoten schofferen erbij.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat valt makkelijk te repareren, gewoon de tarieven verhogen.
Dit is een subjectieve waarneming, dat hoe het is altijd zo zou zijn. Dat er maar een verdeling is die dan natuurlijk is ofzo. Er is niks natuurlijk aan kapitalisme mensen hebben veel langer zonder geleefd. Daarbij zie je dat mensen zonder succes rijk worden. Kijk een Musk, kan vrijwel niets, onmogelijk dom toch een van de rijksten op aarde omdat wij het systeem zo inrichten dat dat soort nietsnutten richting de top worden gepushed.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je gaat in een samenleving altijd een absolute bovenlaag hebben van mensen die op de één of andere manier. Helemaal in een kapitalistische wereld, waar er altijd wel een aantal mensen iets op de markt zullen brengen wat een baanbrekend succes wordt en daar stinkend rijk van worden.
Dit is een bizarre tegenstelling. Je zegt dat normen en waarden je iets kunnen schelen maar vervolgens zeg je tegelijkertijd dat de norm om belasting te betalen je niets boeit. Wat is het nou boeien normen en waarden je wat of niet. We weten allemaal dat het je niet boeit enkel wanneer het uitkomt, dus bij belasting betalen zijn normen en waarden niet belangrijk. De sterkste schouders hoeven blijkbaar geen last te dragen, die mogen oneindig putten uit de maatschappij en hoeven niet terug te geven.quote:Het kan mij weinig schelen hoeveel belasting een Zuckerberg of Musk betaald. Wat mij daarentegen wel kan schelen is welke normen, waarden en cultuur er heerst in een land waar ik woon. En ook wie er daar zoals binnenkomt en wie niet.
Ja die analyse gaat natuurlijk nergens over. Je zegt constant dat je normen en waarden belangrijk vindt en dat mensen zich moeten aanpassen. Vervolgens hebben mensen een positievere mening over migratie gekregen of over het belang van minder discriminatie en dat noem je dan maar extreem links en hoeft je je daar niet aan aan te paseen. Nogal raar dat voor meer inclusie van bijvoorbeeld minderheden zijn opeens extreem-links is. Maar daartegen zijn, dat is niet extreem-rechts dat is gewoon rechts. Typisch hoe rechts alleen maar gematigde mensen kent en links alleen maar extremisten. Vervolgens sturen rechtse lui mensen naar concentratiekampen als DICOT. En is het ergste wat links deed blijkbaar blanke mannetjes bang maken dat ze er op merites niet kunnen komen als ze geen voordeel van hun huidskleur meer hebben.quote:Ik vind dus dat jouw analyse simpelweg niet klopt. Jij schijnt van mening te zijn dat sociaal-culturele onderwerpen slechts een afleiding zijn andere dingen, ik denk dat je daar miszit.
En vergeet ook niet dat sociaal-culturele onderwerpen zowel bij rechts als bij links leven. Zie ook de analyse die ik hier had gedeeld. Dit is dus niet alleen een onderwerp waar alleen rechts mee bezig is.
Nouja, als je ook de hele dag post dat je een bloedhekel hebt aan de Nederlandse samenleving en haar normen & waarden heb je juist vrij veel gemeenquote:Op woensdag 30 april 2025 17:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Heeft hij toch nog iets gemeen met zijn 'vrienden'
https://www.nu.nl/economi(...)den-onder-trump.htmlquote:De economie in de Verenigde Staten beleefde de afgelopen maanden het slechtste kwartaal in drie jaar. De economie kromp met 0,3 procent, waar deze een kwartaal eerder nog met 2,4 procent groeide.
Dat blijkt uit een eerste raming van het Bureau of Economic Analysis, dat valt onder het ministerie van Handel. Vooral de hoge import, die met ruim 40 procent groeide, en de teruggelopen overheidsbestedingen zorgden voor de eerste krimp sinds het begin van 2022. De export, investeringen en consumentenbestedingen bleven wel op peil.
De cijfers zijn geen goed nieuws voor de Amerikaanse president Donald Trump. Hij won de verkiezingen vorig jaar mede door zijn belofte de economie te verbeteren en inflatie te verminderen. Maar tot dusver lijkt hij daar niet in geslaagd.
Zo stegen de prijzen afgelopen kwartaal met gemiddeld 3,6 procent. Daarmee was de inflatie hoger dan een kwartaal eerder, toen er een geldontwaarding was van 2,4 procent
Een van de redenen dat de economie is gekrompen, is de hoge import. Veel bedrijven en consumenten hebben in de eerste drie maanden van het jaar nog veel goederen ingeslagen, vooruitlopend op importheffingen die Trump tot een van de pijlers van zijn economisch beleid heeft gemaakt.
Zo kwam hij in februari al met importheffingen voor goederen uit Canada, Mexico en China, de drie belangrijkste handelspartners van de VS. Daar kwamen begin april importheffingen bij voor producten uit vrijwel alle andere landen, waaronder Nederland.
Trump geeft daar ook doodleuk toe dat hij Garcia terug kan halen maar dat niet wil doen en dus de court order/ Supreme Court negeert. Benieuwd wat de rechter daarvan gaat vindenquote:Op woensdag 30 april 2025 16:15 schreef Salina het volgende:
Leuk interview schijnbaar gisteren.
[..]
[..]
[..]
Ah, en deze uiteraard nog.
[..]![]()
![]()
Zou hij nu echt niet weten dat die letters gephotoshopt waren of liegt ie er maar weer eens op los zoals zo vaak?
Ik zou op beide zomaar 'ja' kunnen antwoorden denk ik.![]()
Interview op Youtube:
Bekijk deze YouTube-video
Ja, dit gaat de Democraten stemmen kosten...quote:Op woensdag 30 april 2025 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)den-onder-trump.html
Maar Biden sloopte de economie, hoor.
Je bedoelt fluoride in het water dat eruit moet? Of de oorlog tegen de waterdruk?quote:Op woensdag 30 april 2025 18:28 schreef Vis1980 het volgende:
[ x ]
Zoveel vragen.
Overigens, vandaag of morgen gaat een van die gekken vast iets stellen als 'van schoon drinkwater word je woke'. Ik kijk nergens meer van op.
Lol, das waar ook, het is al aan de hand. Het is lastig om nog iets totaal mafs te verzinnen, Trump en zijn leger aan de meest trieste mensen ooit hebben het al op de agenda staan.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:48 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je bedoelt fluoride in het water dat eruit moet? Of de oorlog tegen de waterdruk?
South Park moet me daar een partij inspiratie hebbenquote:Op woensdag 30 april 2025 18:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lol, das waar ook, het is al aan de hand. Het is lastig om nog iets totaal mafs te verzinnen, Trump en zijn leger aan de meest trieste mensen ooit hebben het al op de agenda staan.
Maar dat krijg je als je die domme tariff war baseert op iedere keer weer een ander kamp in je regeringquote:Op woensdag 30 april 2025 18:28 schreef Vis1980 het volgende:
[ x ]
Zoveel vragen.
Overigens, vandaag of morgen gaat een van die gekken vast iets stellen als 'van schoon drinkwater word je woke'. Ik kijk nergens meer van op.
Er komt net een nieuw seizoen aan.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:57 schreef beefkeek het volgende:
[..]
South Park moet me daar een partij inspiratie hebben
Ja, toen Biden president was en de beurzen sky high stonden kwam dat volgens Trump doordat men ervan uit ging dat hij de verkiezingen zou gaan winnen.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)den-onder-trump.html
Maar Biden sloopte de economie, hoor.
Loop een gemiddelde crèche binnen en je zult daar volwassenere en slimmere mensen treffen.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, toen Biden president was en de beurzen sky high stonden kwam dat volgens Trump doordat men ervan uit ging dat hij de verkiezingen zou gaan winnen.
[ afbeelding ]
Maar nu het slecht gaat met de beurs is het weer de schuld van Biden. Wat een kleinzielige lamzak is het ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |