abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217508887
Over transvrouwen in de sport loopt natuurlijk al langer een discussie, dat heeft niks met MAGA of discriminatie te maken, maar met eerlijke sport. Je kunt iemand net als ik prima 100% vrouw vinden en het toch lastig vinden dat iemand die 20 jaar heeft geprofiteerd van mannengenen voor spieropbouw mee mag doen met vrouwen. Probleem is: ze horen ook niet in een mannencategorie. Maak dus een beschermde 'geboren vrouw' categorie en een open categorie voor ieder ander, dan los je het probleem op volgens mij.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_217508943
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 15:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik snap het ergens wel. Er is een standpunt ingenomen om voor alle minderheden op te komen, dus kun je niet opeens uitzonderingen gaan maken. Waardoor je dus ook hele rare vergelijkingen krijgt (tussen die groepen, los nog van Queers for Palestine).

Als alllochtoon is het ergens wel fascinerend om vanaf een afstand te zien hoe blanken hierover proberen te denken.
Wat zou er raar zijn aan queers for Palestine. Queers snappen goed hoe het is om onderdrukt en vermoord te worden voor wie je bent. Daadwerkelijk raar zijn mensen die het opnemen voor genocide of deportaties richting een concentratiekamp zonder proces. Het fascisme in de VS en Israel heeft ook nauwe banden, beiden hebben niets met mensenrechten. Maar hoe kunnen mensen nou tegen mensenrechten zijn. Hoe kan je die lezen en denken, nou dat soort rechten hoef ik allemaal niet?
pi_217508990
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 15:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wat zou er raar zijn aan queers for Palestine. Queers snappen goed hoe het is om onderdrukt en vermoord te worden voor wie je bent. Daadwerkelijk raar zijn mensen die het opnemen voor genocide of deportaties richting een concentratiekamp zonder proces. Het fascisme in de VS en Israel heeft ook nauwe banden, beiden hebben niets met mensenrechten. Maar hoe kunnen mensen nou tegen mensenrechten zijn. Hoe kan je die lezen en denken, nou dat soort rechten hoef ik allemaal niet?
Wie zijn deze mensen toch?

Overigens is Kamala ondertussen bezig met de Oprah meme _O_
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217509028
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 15:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Wie zijn deze mensen toch?

Overigens is Kamala ondertussen bezig met de Oprah meme _O_
Mensen die het opnemen voor het genocidale Israel. Mensen die het opnemen voor de regering Trump. Wie zijn dat toch, nou ik zie er genoeg van op fok!

Hoe sta jij daarin dan. Vind je genocide of deportaties zonder proces richting een concentratiekamp okay?
pi_217509043
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 15:44 schreef Hanca het volgende:
Over transvrouwen in de sport loopt natuurlijk al langer een discussie, dat heeft niks met MAGA of discriminatie te maken, maar met eerlijke sport. Je kunt iemand net als ik prima 100% vrouw vinden en het toch lastig vinden dat iemand die 20 jaar heeft geprofiteerd van mannengenen voor spieropbouw mee mag doen met vrouwen. Probleem is: ze horen ook niet in een mannencategorie. Maak dus een beschermde 'geboren vrouw' categorie en een open categorie voor ieder ander, dan los je het probleem op volgens mij.
Dat is bij verreweg de meeste sporten al zo voor zover ik weet. Maar voor veruit de meeste sporten geldt gewoon dat vrouwen het altijd afleggen tegen mannen en dus niet mee kunnen komen behalve wellicht op het allerlaagste niveau. Dus daarom is vrouwensport belangrijk. Bij sporten waar kracht minder belangrijk is doen vrouwen al heel lang mee met mannen. Ik volg auto en motorsport en daar doen vrouwen op meerdere niveaus al heel lang mee. Het zijn er niet veel, maar worden er wel meer. Als je nieuwsgierig bent, google eens op Michèle Mouton _O_
  donderdag 1 mei 2025 @ 16:04:27 #206
441440 aquawoman
Bitch please
pi_217509053
In the meanwhile is the Amerikaanse economie in Q1 2025 voor het eerst sinds jaren gekrompen en worden ook republikeinen niet blij van:

https://meidasnews.com/ne(...)-over-trumps-economy

"I don’t think there is any doubt that the tariffs and trade war has injected a lot of uncertainty and instability into the economy. I think investment, what I’m hearing from businesses, is drying up. That’s not good," Senator Ron Johnson (R-WI) said."
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_217509064
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 16:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Hoe sta jij daarin dan. Vind je genocide of deportaties zonder proces richting een concentratiekamp okay?
Nee, dat is niet okay.

(verder niet echt interesse in sprookjes/meningen/bevelen etc.)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217509078
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 16:02 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat is bij verreweg de meeste sporten al zo voor zover ik weet.
We noemen het alleen een vrouwen en een mannen categorie, ook sportbonden in officiële documenten. Het moet gewoon 'women' en 'open' zijn. Marianne Vos wilde ooit met de mannen mee doen, maar kreeg daar geen toestemming voor. Blijkbaar is die categorie niet open.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_217509082
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 15:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
. Het fascisme in de VS en Israel heeft ook nauwe banden, beiden hebben niets met mensenrechten.
Hoeveel hebben de meeste moslims op met mensenrechten waarbij we gewoon predikers hier in nl hebben gehad die onder het mom van godsdienstvrijheid verkondigen dat homos van gebouwen afgegooid moeten worden.

Alle monotheïstische geloven zijn van nature semi fascistisch. En we zien de radicale uitwerking hiervan in Amerika maar ook veel islamitische landen.

Godsdienstvrijheid had in de westerse wereld allang ingeperkt moeten worden waarbij mensenrechten leidend zouden moeten zijn. En we dus radicalisatie aan de bron aanpakken.
pi_217509088
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 16:06 schreef Hanca het volgende:

[..]
We noemen het alleen een vrouwen en een mannen categorie, ook sportbonden in officiële documenten. Het moet gewoon 'women' en 'open' zijn. Marianne Vos wilde ooit met de mannen mee doen, maar kreeg daar geen toestemming voor. Blijkbaar is die categorie niet open.
Oh dat is wel dom ja. Maar ook als je het de mannencategorie noemt moeten vrouwen zich gewoon in kunnen schrijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door MoreDakka op 01-05-2025 16:15:29 ]
  donderdag 1 mei 2025 @ 16:07:39 #211
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217509093
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 16:04 schreef aquawoman het volgende:
In the meanwhile is the Amerikaanse economie in Q1 2025 voor het eerst sinds jaren gekrompen en worden ook republikeinen niet blij van:

https://meidasnews.com/ne(...)-over-trumps-economy

"I don’t think there is any doubt that the tariffs and trade war has injected a lot of uncertainty and instability into the economy. I think investment, what I’m hearing from businesses, is drying up. That’s not good," Senator Ron Johnson (R-WI) said."
Klagen klagen maar verder die gek gewoon z’n gang laten gaan, nutteloze Republikeinen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217509129
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 16:07 schreef Szura het volgende:

[..]
Klagen klagen maar verder die gek gewoon z’n gang laten gaan, nutteloze Republikeinen
McConnell en Democraat Whitehouse waren er niet tijdens de vote dus werd het 49-49 in de Senaat. Stukje politieke 'shenanigans' dus.

https://www.axios.com/2025/04/30/senate-tariff-vote-gop

Maar alsnog is dit niet slecht voor de Democraten, nu is er een record van hoe de Republikeinen stemmen als puntje bij paaltje komt en is hun geklaag dus hypocriet.
pi_217509152
Republikeinen bij de volgende verkiezingen:

Je kan de economie niet aan de democraten overlaten!1!1!

:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217509174
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 16:06 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Hoeveel hebben de meeste moslims op met mensenrechten waarbij we gewoon predikers hier in nl hebben gehad die onder het mom van godsdienstvrijheid verkondigen dat homos van gebouwen afgegooid moeten worden.

Alle monotheïstische geloven zijn van nature semi fascistisch. En we zien de radicale uitwerking hiervan in Amerika maar ook veel islamitische landen.

Godsdienstvrijheid had in de westerse wereld allang ingeperkt moeten worden waarbij mensenrechten leidend zouden moeten zijn. En we dus radicalisatie aan de bron aanpakken.
De meeste? Lekker vaag, nou vast wat minder dan de meeste atheisten. Maar hey genoeg atheisten hier op dit forum die te vuur en te zwaard verdedigen dat Israel mag genocideren.
Ik ben helemaal niet ervoor dat mensen publiek uitspraken mogen doen waarin geweld tegen homo's gepredikt worden. Maar 'de meeste' staan daar niet achter. Anekdotisch ken ik best wel wat moslims waarvan werkelijk niemand dat soort moord goedpraat. Ik zie veel meer steun voor leven en laten leven.
Maar zelfs als de meeste in een groep niet even politiek correct zijn hoef je nog niet voor vernietiging van die groep te zijn. Ik zeg toch ook niet dat alle Trumpstemmers maar uitgeroeid moeten worden.

Ik denk dat je prima godsdienstvrijheid en mensenrechten hand in hand kan laten gaan. Volgens mij is het type uitspraak waar je het over hebt in Nederland in elk geval al strafbaar. In Amerika lijkt me niet, sterker ik denk dat er best wat extreem anti-LGBTQI+ lui op Trump stemmen. Wat je wil gaat direct tegen de tijdsgeest in, zeker op rechts is men tegenwoordig opeens cultuurchristen, omdat die hardcore gelovigen een fijne bondgenoot zijn in de strijd tegen mensenrechten.

Als het aan mij ligt had Biden al meer dan een jaar geleden alle militaire steun richting terreur staat Israel moeten stoppen. Dan maar impeachment riskeren. Dat had ze ook de verkiezingen kunnen winnen. Trump kan het met Oekraine, dan kon Biden het met Israel.
pi_217509217
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 15:44 schreef Hanca het volgende:
' geboren ' vrouw.
Dat is inclusief transmannen, die weer profiteren van spieropbouw na de transitie.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_217509262
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 16:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
' geboren ' vrouw.
Dat is inclusief transmannen, die weer profiteren van spieropbouw na de transitie.
Heb je een punt, ze zullen het iets anders moeten afbakenen. Maar dat een discussie over vrouwensport legitiem is en momenteel veel speelt (zie de recente verkiezing van de IOC voorzitter) en niet direct fanschap van Trump of discriminatie betekent lijkt me duidelijk.
  donderdag 1 mei 2025 @ 16:32:23 #217
441440 aquawoman
Bitch please
pi_217509313
Ook interessant: Trump die bij een vraag over Harvard het antwoord begint met een rant over Harlem en daarna ook nog wat onsamenhangends roept:

https://www.mediaite.com/(...)asked-about-harvard/

"Well, I say this. We had riots in Harlem, in Harlem, and frankly, if you look at what’s gone on, and people from Harlem went up and they protested, Stephen. And they protested very strongly against Harvard. They happened to be on my side.

You know, I got a very high Black vote. You know that. Very, very high Black vote. It was a very great compliment. I did criminal justice reform. I did opportunity zones for one of the greatest economic deals ever for the Black and Hispanic community. I got tremendous– they agree with what I’m doing with respect to Harvard. Harvard gets four, five billion dollars a year from the United States government in the form of grants. And they have $53 billion, yet they do not treat the people right. They take the foreign students. Nobody knows where they come from, and they viciously hate our country.

And I’m saying, if we’re gonna give grant money, we want people in that school that love our country, not people that are gonna hate our country. They run a bad operation up there, and we have to get to the bottom of it.

On top of that, they said they want to teach their students remedial mathematics. That’s basic math. Two and two is four. And you say, “Well Harvard’s supposed to be so great. Why do people have to have remedial, that’s basic, very simple mathematics?”

So, we’re looking into Harvard. But we give them billions of dollars a year, and that may very well stop. And that’s up to the president. It’s up to our government. We don’t have to grant their money. We can grant that money to people that really need it and frankly, people you’d rather have me give the money to, Stephen."

Mischief toch weer tijd voor een Man, woman, camera, tv testje :)
pi_217509609
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 16:07 schreef Szura het volgende:

[..]
Amerikanen, dit is toch letterlijk waar het tweede amendement voor is. Wat dat betreft is het ook wel both sides. In een land als Frankrijk zou met een regime als dit de boel worden afgebroken en op slot gegooid tot de politiek buigt.
Natuurlijk dragen Republikeinen meer van de verantwoordelijkheid. Maar laten we niet vergeten dat Chuck Schumer en nog wat democraten zoals Feinstein ook met het Trump regime meestemden.
pi_217509684
https://nos.nl/artikel/25(...)-mike-waltz-stapt-op

Mike Waltz is pleitte, nu Hegseth nog.
pi_217509712
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:13 schreef Timwonnacott het volgende:

Je spelt "de hele administratie" verkeerd. Kan gebeuren.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 1 mei 2025 @ 17:19:41 #221
441440 aquawoman
Bitch please
pi_217509725
https://nypost.com/2025/0(...)es-and-insiders-say/

Misschien Witkoff ook op het lijstje :)
pi_217509739
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:13 schreef Timwonnacott het volgende:

Het Pentagon is een onderzoek gestart dus kan snel gaan
pi_217509831
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:17 schreef OMG het volgende:

[..]
Je spelt "de hele administratie" verkeerd. Kan gebeuren.
Je spelt het regime verkeerd. Kan gebeuren. Verder natuurlijk een smerige actie van de Deepstate om het Waltz en Hegseth onmogelijk te maken.
  donderdag 1 mei 2025 @ 17:42:19 #224
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217509899
Waltz zal wel geofferd worden om Hegseth nog aan te houden.

Maar die is ook inmiddels wel een voetbaltrainer waarvan het bestuur gezegd heeft dat ze er het volste vertrouwen in hebben.
  donderdag 1 mei 2025 @ 18:04:27 #225
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217510077
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 17:19 schreef aquawoman het volgende:
https://nypost.com/2025/0(...)es-and-insiders-say/

Misschien Witkoff ook op het lijstje :)
It is unclear who would step in to run the influential White House National Security Council if Waltz is removed. Currently, a leading pick is Trump’s special envoy Steve Witkoff, who is shepherding negotiations with Russia, Iran and Hamas in Gaza, according to the three of the people.

Other possible contenders include Trump’s top policy chief Stephen Miller, National Security Council senior director for counterterrorism Sebastian Gorka and Trump’s special envoy for special missions Richard Grenell.

Aldus Politico. Allemaal gekken :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')