Oké Helena Ttenek.quote:Op maandag 28 april 2025 22:30 schreef Helenattenek het volgende:
In het kader van topics waar niemand naar kijkt
òhh gebeurt dat ook al.. nog niet opgevallenquote:Op woensdag 30 april 2025 09:34 schreef SEMTEX het volgende:
Wat vinden jullie van het gebruik van AI in advertenties? Ik vind het een misleidende manier om een item te presenteren, maar Vinted keurt het blijkbaar goed.
Ja, mensen laten AI dan een neppersoon in hun kledingstuk bewerken. Maar goed, AI maakt dat kledingstuk dan meer gestreken en kleurrijker dan het echte exemplaar, dat meestal verderop wel gefotografeerd staat, maar ik vind het toch misleidend. Ik zal een voorbeeld posten als ik weer iets tegenkomquote:Op woensdag 30 april 2025 11:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
òhh gebeurt dat ook al.. nog niet opgevallenzie meestal alleen van die bagger fotos dat ik denk.. kan dat nou niet ff wat netter
Nou inderdaad! Zeg maar compleet misleidend. Niet OK als dat gewoon mag. Moet op zijn minst goed vermeld worden dan lijkt me.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, mensen laten AI dan een neppersoon in hun kledingstuk bewerken. Maar goed, AI maakt dat kledingstuk dan meer gestreken en kleurrijker dan het echte exemplaar, dat meestal verderop wel gefotografeerd staat, maar ik vind het toch misleidend. Ik zal een voorbeeld posten als ik weer iets tegenkom
Ik lees net dit vanuit mijn DPD punt:quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:16 schreef eponine het volgende:
Meer mensen met problemen met DPD? Heb diverse pakketjes die al een week stil liggen…
quote:DPD HEEFT EEN STORING ZENDEN GEEN MAIL DAT DE PAKKETTEN BIJ PAKKETPUNT LIGGEN
Ah, thanks… Dan ga ik zaterdag maar eens bij ‘mijn’ punt informeren of m’n pakjes er al zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lees net dit vanuit mijn DPD punt:
[..]
Ja, sowieso op probleem melden drukken en met verkoper bespreken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:01 schreef AgnesGru het volgende:
Iemand ervaring met het melden dat een deel van de bestelling niet klopt met de omschrijving? Hier kleding besteld, in de advertentie stond nette/goede staat.
Echter een deel zit onder de vlekken, die uiteraard niet op de foto stonden.
Ja gewoon melden. Foto’s toevoegen met de vlekken. Ik kreeg een groot deel van m’n geld terug terwijl de rest van de kleren wel nog goed was. Verzender had het niet gezien en heeft zich verontschuldigd.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 09:01 schreef AgnesGru het volgende:
Iemand ervaring met het melden dat een deel van de bestelling niet klopt met de omschrijving? Hier kleding besteld, in de advertentie stond nette/goede staat.
Echter een deel zit onder de vlekken, die uiteraard niet op de foto stonden.
quote:Verzenden met Vinted Go is nu nog goedkoper. Verzend artikelen binnen Nederland t/m 15 juni voor maar ¤ 1,69 (normaal ¤ 2,69).
Waarom is dit zo geweldig?
o Makkelijk afgeven en ophalen.
o Betrouwbare bezorging waar je op kunt rekenen.
o Minder verzendkosten = meer geld voor jou.
De korting geldt voor artikelen tot ¤ 5 in pakketformaat S, M en L.
Lief mens ben je.quote:Op woensdag 14 mei 2025 15:29 schreef Myraela het volgende:
Ik had laatst toevallig speelgoed gekocht, maar deed het niet. Die persoon gaf meteen het hele bedrag terug zonder retour. Dan voel ik me stiekem wel een beetje een zeur, want als het een oprecht foutje is dan vind ik het ook stom voor de verkoopster die dan voor niks bezig is geweest.
Gemutlich kleider kaufen und verkaufen!quote:Hey ******,
Onze community breidt zich uit! Vanaf 3 juni koppelen we Vinted Nederland met Vinted Duitsland. Zodra je bent gekoppeld, kun je daar ook kopen en verkopen.
Dat betekent meer advertenties en kopers voor jouw tweedehands artikelen.
Heel fijn! Ben erg benieuwd naar de verzendkosten en het aanbod.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:22 schreef SEMTEX het volgende:
JEUJ!
[..]
Gemutlich kleider kaufen und verkaufen!
Lederhosen, klamotten und dirndl!quote:Op maandag 19 mei 2025 15:50 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Heel fijn! Ben erg benieuwd naar de verzendkosten en het aanbod.
JAHWOL!quote:Op maandag 19 mei 2025 15:22 schreef SEMTEX het volgende:
JEUJ!
[..]
Gemutlich kleider kaufen und verkaufen!
Staat er in het maatlabel alleen maat 86, of ook bijvoorbeeld 2-3 jaar?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:23 schreef Yesse het volgende:
Pfff nou liever Duitsers dan Fransen gok ik. Ik heb nu een dispuut met iemand die maat 92 heeft aangekruist voor kleding met maat 86, dus ik meld dat, krijg ik als antwoord: "Ja, ik heb gewoon maat 2 jaar gedaan en aangezien die niet bestaat heb ik voor 24-36 maanden / 92cm gegaan". Je kunt het nog vaag zien op de foto's die ze heeft gemaakt maar bij het maken van de bundel ben ik niet naar de losse foto's gegaan want het waren nieuwe producten met prijskaartje..
Maar ik snap dat het lastig is soms met maten maar kom op, een product waar 86 op staat die vul je dan toch gewoon als 86 in ook al ben je gewend met maanden te werken??
24-36 maanden /92cm maar de maat is 2 jaar/ 86cmquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:01 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Staat er in het maatlabel alleen maat 86, of ook bijvoorbeeld 2-3 jaar?
Fransozen zijn dan ook gewoon asociale pleurislijersquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:23 schreef Yesse het volgende:
Pfff nou liever Duitsers dan Fransen gok ik. Ik heb nu een dispuut met iemand die maat 92 heeft aangekruist voor kleding met maat 86, dus ik meld dat, krijg ik als antwoord: "Ja, ik heb gewoon maat 2 jaar gedaan en aangezien die niet bestaat heb ik voor 24-36 maanden / 92cm gegaan". Je kunt het nog vaag zien op de foto's die ze heeft gemaakt maar bij het maken van de bundel ben ik niet naar de losse foto's gegaan want het waren nieuwe producten met prijskaartje..
Maar ik snap dat het lastig is soms met maten maar kom op, een product waar 86 op staat die vul je dan toch gewoon als 86 in ook al ben je gewend met maanden te werken??
Ja heb ik ook gedaan. Vinted stond aan mijn kant, nu heeft ze toch maar terugsturen gekozen. Wat ik dan wel oneerlijk vind is dat ik 3 euro kwijt ben voor het verzenden. Maar dat is beter dan het helemaal niet kunnen gebruiken..quote:Op zondag 25 mei 2025 00:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fransozen zijn dan ook gewoon asociale pleurislijers
Dat volk is echt communicatief gestoord. Gewoon niet reageren, of anders met zo min mogelijk woorden zonder enige vorm van respect of beleefdheid.
Dan heel laag bieden normaal. Dat ze dan boos worden als je daar niet in mee gaat.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fransozen zijn dan ook gewoon asociale pleurislijers
Dat volk is echt communicatief gestoord. Gewoon niet reageren, of anders met zo min mogelijk woorden zonder enige vorm van respect of beleefdheid.
Uh? Nou lijkt mij dus 3x niksquote:Op zondag 25 mei 2025 00:18 schreef De_Pel het volgende:
Het zou echt top zijn als je een minimum orderbedrag kunt instellen. Vandaag effe een hele stapel zooi erop gezet, nou krijg ik 5 bestellingen met een totale waarde van nog geen 20,-. Lekker zonde van de tijd.
Je zet het er toch zelf opquote:Op zondag 25 mei 2025 00:18 schreef De_Pel het volgende:
Het zou echt top zijn als je een minimum orderbedrag kunt instellen. Vandaag effe een hele stapel zooi erop gezet, nou krijg ik 5 bestellingen met een totale waarde van nog geen 20,-. Lekker zonde van de tijd.
Meestal verkoop je toch ook wel wat bundeltjes? Ik zit dit weekend op 6 pakketjes met een gemiddelde waarde van amper ¤3quote:
Ja joh snap ik ook wel laat mij me lekker ff frustrerenquote:Op maandag 26 mei 2025 07:15 schreef Amsel het volgende:
Het gebeurt vaak zat dat ik iets koop bij mensen maar in de rest van hun aanbod totaal niks leuks zie. Zo'n minimum orderwaarde zou er dan voor zorgen dat ik niet van ze koop.
Ja en nee en op zich die hele lage prijs items snap ik ook nooit zo..dan denk ik meestal..breng het gewoon naar de kringloop ofzo. Mare als het zo frustreert zet je prijzen ietsjes hoger, afdingen wordt toch flink gedaan.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Meestal verkoop je toch ook wel wat bundeltjes? Ik zit dit weekend op 6 pakketjes met een gemiddelde waarde van amper ¤3
Zou toch lekker zijn dat je tenminste een minimale orderwaarde van ¤5 kan instellen.
Beetje pech, beetje frustratie, komt wel weer goed
(Snap eerlijk gezegd ook nooit zo goed als mensen iets kopen waarbij de verzendkosten hoger zijn dan het item)
Inderdaad, zo doe ik het ook. Ik zeg dan wel even dat het 5 dagen duurt voordat ik het verzend.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:48 schreef Myraela het volgende:
Die goedkope verzendkosten onder de 5 euro nodigen natuurlijk juist wel uit om losse items te bestellen in plaats van de bundels.
Ik spaar pakketjes met een lage waarde wel wat langer op voordat ik naar het pakketpunt ga. Kreeg laatst van iemand die één 1 euro item had gekocht de vraag wanneer ik naar het pakketpunt zou gaan. Ja sorry, maar voor 1 euro ga ik niet rennen.
Ja, heb er nu ook zo een, een Italiaan. Een ketting gekocht van 1,- en de vraag of ik het maandag meteen kon versturenquote:Op maandag 26 mei 2025 09:48 schreef Myraela het volgende:
Die goedkope verzendkosten onder de 5 euro nodigen natuurlijk juist wel uit om losse items te bestellen in plaats van de bundels.
Ik spaar pakketjes met een lage waarde wel wat langer op voordat ik naar het pakketpunt ga. Kreeg laatst van iemand die één 1 euro item had gekocht de vraag wanneer ik naar het pakketpunt zou gaan. Ja sorry, maar voor 1 euro ga ik niet rennen.
Ik ben onder andere een heel grote Coca Cola collectie uit een erfenis aan het liquideren. Veel losse items zijn niet zo veel waard, maar alles samen is het wel een klein kapitaaltje. Gelukkig verkoop ik daar vrij veel bundeltjes van. Staan dan ook 100 items op ofzo. Maar ik kreeg van het weekend ook een berichtje of ik los 2 roerstokjes wilde verkopenquote:Op maandag 26 mei 2025 08:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja en nee en op zich die hele lage prijs items snap ik ook nooit zo..dan denk ik meestal..breng het gewoon naar de kringloop ofzo. Mare als het zo frustreert zet je prijzen ietsjes hoger, afdingen wordt toch flink gedaan.
Nouja, precies dit dusquote:Op maandag 26 mei 2025 09:48 schreef Myraela het volgende:
Dito. Ik heb inmiddels ook maar in mijn profiel een melding staan dat ik op maandag pakketjes verzend. Andere dagen niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:48 schreef Myraela het volgende:
Van mijn laatste 10 verkopen waren er liefst 9 van 5 euro of minder (goedkoopste was een boek van 1,50).quote:Op maandag 26 mei 2025 09:48 schreef Myraela het volgende:
Als mensen iets aanbieden voor 1 euro vinden ze het zelf kennelijk de moeitequote:Op maandag 26 mei 2025 10:31 schreef Mariposas het volgende:
Ik zou zelf echt nooit alleen een item van ¤1 kopen, tenzij het echt een mooi item is dat ver onder de realistische marktwaarde wordt verkocht. Ten eerste ga ik mensen niet die moeite laten doen voor ¤1, ten tweede vind ik het milieubelastend. Ik koop vrijwel alleen maar bundels, behalve als het om wat duurdere items gaat.
Zelf verkoop ik ook niets onder de ¤2,50. Goedkopere dingen verkoop ik als bundel in 1 advertentie, bijvoorbeeld 3 shirtjes voor ¤5. Dat verkoopt eigenlijk ook beter dan los. En ik zet mijn prijzen bewust wat hoger en de bundelkorting vrij hoog (25% bij 3 items) om bundels te stimuleren.
Ik kijk echt nooit op het profiel van mensen, dus of dat nou een handige site plek is om het te vermelden…quote:Op maandag 26 mei 2025 15:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dito. Ik heb inmiddels ook maar in mijn profiel een melding staan dat ik op maandag pakketjes verzend. Andere dagen niet.
Ik wel als ik zie dat die persoon minder dan 5 sterren heeft. Of je koopt iets en die persoon blijkt al 5 maanden niet online te zijn geweest. Dat soort info vind je op het profiel.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:36 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik kijk echt nooit op het profiel van mensen, dus of dat nou een handige site plek is om het te vermelden…
Lol, heb er even specifiek op gezocht, en krijg inderdaad steeds ¤10,49 aan verzending.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb de eerste Duitse advertenties al gezien. Leuk!
Oei, maar ook een waar de verzendkosten 10 euro zijn.. mooi niet.
Maar VintedGo is toch voor elk land hetzelfde? Ik kan me niet herinneren dat ik voor Italië meer betaal dan voor Belgie of Nederland.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb de eerste Duitse advertenties al gezien. Leuk!
Oei, maar ook een waar de verzendkosten 10 euro zijn.. mooi niet.
Ik wel. Voor Mondial Relay verzendingen (en volgens mij is MR de enige optie bij Italie) betaal ik altijd 5,55. Ik denk altijd twee keer na voor ik dat doequote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:25 schreef June. het volgende:
[..]
Maar VintedGo is toch voor elk land hetzelfde? Ik kan me niet herinneren dat ik voor Italië meer betaal dan voor Belgie of Nederland.
Ja dan zal ik het vast wel mis hebben dan. Ik verkoop meer dan dat ik koop eigenlijk. Ik vind 10 euro ook teveel.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik wel. Voor Mondial Relay verzendingen (en volgens mij is MR de enige optie bij Italie) betaal ik altijd 5,55. Ik denk altijd twee keer na voor ik dat doe. Als het 10 euro blijft bij Duitsland, ga ik niet heel veel interesse hebben.
Oh gelukkig, dan zal het wel verschil stad-dorp zijn oid.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:29 schreef De_Pel het volgende:
Ik heb ondertussen ook advertenties gespot met 4.99 verzending
He? Welke verzender is dat dan? Ik zie DHL voorbijkomen bij ze.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie wel Duitse advertenties met verzenden vanaf ¤4,19, maar dan blijkt er vervolgens in heel Nederland geen afhaalpunt te zijn en moet je dus die dure thuisbezorging kiezen.
Ook dan werkt het bij mij in de app niet. Ik zie alleen ups home voor ¤10,49. Zal technisch vast nog niet helemaal op orde zijn, ik wacht rustig af.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:03 schreef Mariposas het volgende:
Je moet even inzoomen op de kaart, en dan “zoek in dit gebied” doen, anders krijg je idd de melding dat er geen afleverpuntne zijn. DPD zag ik voor ¤4.99. Maar het valt mij op dat de Duitse advertenties die ik zag, echt hoge prijzen van de artikelen hebben. Denk dat de Vinted markt anders is daar. Dat zal ze dan nog tegenvallen nu ze aangesloten zijn bij de andere landen.
Ik heb een aantal vaste filterszoekopdrachten staan en daar zie ik langzaam spullen bijkomen uit Duitsland. Zo zoek ik op een bepaald type Adidas schoen, waar net aanbod bij gekomen is. Omdat die spullen er al langer bij staan, verschijnen die niet ineens als nieuw in je feed, maar staan ze wat meer naar onderen toe.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:17 schreef Guanabana het volgende:
Blijft toch jammer dat je niet op land kan filteren. Ben wel benieuwd wat er allemaal uit Duitsland komt.
Hier ook een pakket dat 18km verderop is geleverd en een ander pakket wel op het ‘normale’ VintedGo punt… super irritantquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:34 schreef mousemicky het volgende:
Geweldig, een van mijn bestelde pakketten is geleverd bij een buurtpunt met onmogelijke openingstijden in de rimboe 15km verderop. Het andere pakket kon blijkbaar wel op mijn vast punt geleverd worden?
Misschien dat t me lukt om 't op te halen vrijdag, maar anders zal t retour gaan (ophalen voor 9 juni, wat ivm pinksterweekend en de geweldige openingstijden van dit punt betekent: morgen of vrijdag...).
Een aantal van mijn kopers hadden er ook al last van, zal wel druk zijn bij Vinted Go...
volgens mij heeft dit met de oude functionaliteit van Vinted Duitsland te maken. Vinted Duitsland was voorheen vergelijkbaar met marktplaats. Vroeger was er geen betalingssysteem en toen dat er wel kwam vonden mensen het niet fijn en verzonden ze liever buiten de Vinted opties om. Beetje vergelijkbaar zoals ik voor Vinted kleding via marktplaats verkocht, een t-shirt in een envelop met twee postzegels er op en in de brievenbus.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 12:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zag ook alweer een Duitse ad die in de tekst had staan dat ze niet ‘via het systeem’ wil verkopen, oftewel ze wil het buiten Vinted om verkopen. Ja daag
Ik vind de nieuwe suggestielijst irritant.quote:
Ik zie ook zo vaak mensen die iets erop zetten voor dezelfde prijs als wat je op dat moment nieuw in de winkel ervoor betaalt. En dan ook nog in de beschrijving dat ze geen lagere prijs accepteren.. dan vraag ik me af of die spullen ooit verkocht worden..quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Sommige mensen zetten ook echt alles op Vinted he? Ik was op zoek naar ‘mijn’ theemokken omdat er in de loop der jaren een paar gesneuveld zijn. De mokken zijn van Pip Studio voor Douwe Egberts/pickwick. En dan kom je dus bij het zoeken pakken koffie en zelfs spaarpunten (wel 57 punten voor ¤5) tegen. De mokken staan er ook wel op, maar voor woekerprijzen.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg inmiddels echt allerlei dingen voorgesteld waarvan ik denk: huh? Wasmiddel, toiletblokken, round-up, babyspeentjes, lege jampotjes, opladers van vanalles, spaarzegels van AH, afvalzakjes, een potje foie-gras, schuursponsjes, bakvormen, nutridrink, stofzuigerzakken etc etc
Absurd
Dan is het gewoon uploaden om je kastaward te behouden denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zie ook zo vaak mensen die iets erop zetten voor dezelfde prijs als wat je op dat moment nieuw in de winkel ervoor betaalt. En dan ook nog in de beschrijving dat ze geen lagere prijs accepteren.. dan vraag ik me af of die spullen ooit verkocht worden..
Ik ga dan altijd in bezwaar en dan kijken ze er wel echt naar. De eerste beoordeling gaat volgens mij niet langs een persoonquote:Op zondag 8 juni 2025 10:29 schreef Elleska het volgende:
Ik heb 1 duitser die een hele hoop extra eisen had buiten het systeem om gerapporteerd met verwijzing naar de community-normen en ik krijg doodleuk een standaard bericht terug dat het niet in strijd is met de community-normen.
Dat stukje van privé verkoop snap ik na wat nadenken wel. Want hetzelfde geldt voor Nederlanders en iedere verkoper. We zijn geen winkel, accepteren daarom geen garantie of retour.quote:Op zondag 8 juni 2025 09:21 schreef Elleska het volgende:
Jeetje die duitsers moeten echt nog even wennen aan "het systeem".
Dat de prijzen wat hoger liggen maakt me nog niet zoveel uit als het iets is wat ik zoek maar ze vervolgens ook nog eens niet willen verzenden via het systeem en owja het is priveverkoop dus geen garantie of retour. Geen idee hoe de verzendkosten vanuit duitsland zijn maar in nederland is dat een stuk duurder en ik wil gewoon klik en koop zonder hele communicatie of extra kosten.
Werkt dat wel ja? Bij bezwaar kreeg ik iets te zien over bezwaar maken tegen verwijdering dus dat heb ik weer weggeklikt.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd in bezwaar en dan kijken ze er wel echt naar. De eerste beoordeling gaat volgens mij niet langs een persoon
Ja, gewoon verder klikken en dan kun je daar je verhaal doenquote:Op zondag 8 juni 2025 12:20 schreef Elleska het volgende:
Dat we geen winkel zijn klopt maar de spullen worden aangeboden op vinted en daarbij hoort "het systeem" met betalen, verzenden en kopersbescherming met garantie&retour. Of je iets prive aanbied of als bedrijf maakt daarin helemaal niets uit.
Wil je je spullen niet verkopen via "het systeem" dan moet je je spullen niet op vinted aanbieden.
[..]
Werkt dat wel ja? Bij bezwaar kreeg ik iets te zien over bezwaar maken tegen verwijdering dus dat heb ik weer weggeklikt.
En dan rapporteer je zo'n item en dan krijg je van Vinted zo'n bullshit berichtje dat het heel vervelend is bla bla, maar dat ze hebben geconstateerd dat de regels niet zijn overtreden. Als je daarna nog eens bezwaar maakt, dan ineens wel, maarja. Veel gedoe.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:35 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen die schoenen aanbieden in staat 'Heel goed' waar de gaten in de voorkant ingevallen zijn.
Blijkbaar mag je ook (wiet)grinders en messen verkopen op Vinted.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:28 schreef June. het volgende:
[..]
En dan rapporteer je zo'n item en dan krijg je van Vinted zo'n bullshit berichtje dat het heel vervelend is bla bla, maar dat ze hebben geconstateerd dat de regels niet zijn overtreden. Als je daarna nog eens bezwaar maakt, dan ineens wel, maarja. Veel gedoe.
Ik ben vaak op zoek naar jongensjeans, daar is hetzelfde euvel. Mensen die het zelfs als 'nieuw zonder prijskaartje' adverteren en dan de knieën totaal versleten zijn.. En nee, dat was echt niet het model.
Als het foto's direct van Shein geplukt zijn, mag dat niet. Mijn advertenties werden geflagd als ik dat deed.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg inmiddels wel weer dameskleding te zien, maar het gros is troep van Shein met foto’s van Shein. Wat een enge fotomodellen gebruikt Shein trouwens.
Klopt, het mag ook niet, maar ik zie dat mensen ze dan gewoon weer plaatsen. Dan worden ze nadat ik ze rapporteer weer verwijderd en floep dan staan ze er weer opnieuw. Bij eentje heb ik er een wedstrijdje langste adem van gemaakt, de teller staat nu op 10 keer gerapporteerd en verwijderd en opnieuw geplaatst. Zonder enige consequentie voor de user.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als het foto's direct van Shein geplukt zijn, mag dat niet. Mijn advertenties werden geflagd als ik dat deed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |