abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2025 @ 10:45:48 #226
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218553999
42,5 is best een gangbare maat in sneakers geworden. Al vind je die idd bijna nooit in winkels, wel online.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_218559445
Ik heb een Nederlandstalig spel voor de Nintendo Switch erop gezet. In koeienletters benoemd dat het Nederlandstalig is. Staat ook op de foto.

Zijn er tot nu toe alleen Fransen en Spanjaarden die ‘m in de favorieten zetten }:|
  maandag 25 augustus 2025 @ 18:12:03 #228
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218590157
Ik heb een Duitser geblokkeerd omdat-ie bleef emmeren over een glittersjaal van 1,- die hij niet via de normale manier wilde kopen, maar alleen Paypal. Ik stond hem ook nog te woord in zijn eigen taal, maar hij bleef maar janken over waar hij dan zo’n zelfde sjaal zou kunnen vinden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_218591004
quote:
13s.gif Op maandag 25 augustus 2025 18:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb een Duitser geblokkeerd omdat-ie bleef emmeren over een glittersjaal van 1,- die hij niet via de normale manier wilde kopen, maar alleen Paypal. Ik stond hem ook nog te woord in zijn eigen taal, maar hij bleef maar janken over waar hij dan zo’n zelfde sjaal zou kunnen vinden.
Duitsers zijn weer op een ander level irritant ja.

Had er vorige week eentje; “als ik dit koop, wat kost verzenden dan?”
Weet ik veel, druk gewoon op Koop en kijk zelf verder bij de beschikbare opties :X
Dus ik dat (iets aardiger uiteraard) uitleggen, maar ik bleef zes keer dezelfde vraag krijgen. Heb niet meer gereageerd en ook niks meer van gehoord.

[ Bericht 6% gewijzigd door eponine op 25-08-2025 20:17:01 ]
  maandag 25 augustus 2025 @ 21:33:44 #230
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_218591863
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:08 schreef eponine het volgende:

[..]

Weet ik veel, druk gewoon op Koop en kijk zelf verder bij de beschikbare opties :X
Dus ik dat (iets aardiger uiteraard) uitleggen, maar ik bleef zes keer dezelfde vraag krijgen. Heb niet meer gereageerd en ook niks meer van gehoord.
HAhha had een soortgelijk geval :'( was het ook zat.. ga zelf kijken ofzo.. (doe ik ook steeds)
Had zelf al 2x pech met slippers uit italie.. verzend kosten waren hoger dan die slippers (12,50 ) en geen afhaal punt in de buurt.. ja dan maar ff niet }:|
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 25 augustus 2025 @ 21:48:14 #231
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_218592022
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 17:44 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ik ga dus ook niet alles dagelijks opnieuw zitten uppen ofzo, maar eenmalig (met extensie) alles wat er maanden opstaat omhoog klappen heeft me wel 10+ verkopen opgeleverd.
Euh.. hoe doe je dat ?? snap hem nie :@ of bedoel je zoiets als boosten of in de etalage zette ( betaald)

[ Bericht 4% gewijzigd door MissHobje op 25-08-2025 23:05:03 ]
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_218592189
De All Stars die een hoge hak bleken te hebben, heb ik nu al verkocht :o

Ik had ze er zondag op gezet voor ¤5 meer dan ik ervoor wilde hebben en vanmiddag waren ze voor het bedrag dat ik wilde hebben verkocht. ^O^

Aan het Vintedprofiel te zien, heb ik ze aan een man verkocht. Maar misschien wil hij wel hakken? Of koopt hij ze voor een vriendin. Prima hoor.

De All Stars die ik had willen hebben (gewone witte) heb ik inmiddels ook binnen. Ze zien er prima uit, dus ik hoef niet met oxyclean aan de slag. ^O^

Nu mezelf inhouden en niet nog 8 paar leuke All Stars bestellen :X
pi_218592453
Wanneer gaat Vinted nou eindelijk eens de optie geven om bij broeken op lengtematen te filteren - dat zou het leven echt zo veel makkelijker maken :{
pi_218592825
quote:
11s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:48 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Euh.. hoe doe je dat ?? snap hem nie :@ of bedoel je zoiets als boosten of in de etalage zette ( betaald)
Google maar even naar “Vinted Chrome extensie” ;)

Ik heb sindsdien zoveel verkocht dat ik het bijna vervelend vind worden, blijf inpakken.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218592829
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:35 schreef Amsel het volgende:
Wanneer gaat Vinted nou eindelijk eens de optie geven om bij broeken op lengtematen te filteren - dat zou het leven echt zo veel makkelijker maken :{
Oh dat zou ik ook zo fijn vinden ja.

De enige broek die ik tot nu toe heb gekocht, was na uitgebreid speuren en navragen van iemand die ook 1,80 is. Dus die broek is lang genoeg. Ik moet 'm alleen smaller maken. :')
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 00:14:31 #236
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_218592940
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:35 schreef De_Pel het volgende:
Vinted Chrome extensie
ohhh :') :D ja zo'n held ben ik niet, zal eens lezen :P
Maar dat is dus hetgeen wat vinted gaat blokkeren begrijp ik meteen.. per september... gaan een hoop mensen mogelijk geblockt worden.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_218592979
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 00:14 schreef MissHobje het volgende:

[..]
ohhh :') :D ja zo'n held ben ik niet, zal eens lezen :P
Maar dat is dus hetgeen wat vinted gaat blokkeren begrijp ik meteen.. per september... gaan een hoop mensen mogelijk geblockt worden.
Goh. Die nieuwe voorwaarden eens een beetje gescand, en daar staat inderdaad zoiets in;

quote:
- geen gebruik maakt van enige vorm van externe softwaretools (met inbegrip van, maar niet beperkt tot: bots, scrapingprogramma's, crawlprogramma's, spiders) bij het registreren op de Website en/of bij het gebruik van de Website en/of Diensten (met inbegrip van, maar niet beperkt tot: met het oog op het promoten van Artikelen, het toevoegen van Artikelen aan favorieten), tenzij een dergelijk gebruik door ons is toegestaan, aangeboden of op enige andere wijze is toegestaan,
Aan de andere kant staat er alles en niets in, waaronder bijv ook:

quote:
- hetzelfde item of meerdere items in bulk niet meerdere keren verwijdert en opnieuw vermeldt
Dus handmatig je artikelen opnieuw uploaden mag evenmin.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze zo’n probleem hebben met mensen die incidenteel iets heruploaden. Wat wel kwalijk is zijn de “Vinted-professionals”, die (geautomatiseerd) Vinted afstruinen naar zoektrends en koopjes, alleen om zoveel mogelijk duurder door te verkopen, en daarbij dagelijks 200 artikelen opnieuw uploaden om bovenaan te komen - waardoor het platform voor de gewone gebruiker minder interessant wordt.

[ Bericht 10% gewijzigd door De_Pel op 26-08-2025 00:57:17 ]
pi_218592986
Tevens is er eindelijk een taalfilter voor boeken _O_
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:28:53 #239
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218593650
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:08 schreef eponine het volgende:

[..]

Exact datzelfde kreeg ik ook. Ik ben graag beschermd door het platform van Vinted en wil geen schimmige dealtjes en gedoe via Paypal. Bovendien is verzenden buiten het platform ook veel duurder.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:31:17 #240
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218593662
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:35 schreef Amsel het volgende:
Uberhaupt op spijkerbroekenmaat. Ik zoek altijd een bepaald soort Levi's maat 27 of 28. De ene keer staan die bij S, dan weer bij maat M.

Ze hadden ook een tijdje dat je op patroon kon zoeken (paisley, tie dye, ruit, etc.), maar dat is ook weer weg. Zonde.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:32:04 #241
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218593669
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 00:57 schreef De_Pel het volgende:
Tevens is er eindelijk een taalfilter voor boeken _O_
Echt? Oh halelujah!
pi_218593836
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 08:31 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Uberhaupt op spijkerbroekenmaat. Ik zoek altijd een bepaald soort Levi's maat 27 of 28. De ene keer staan die bij S, dan weer bij maat M.

Ze hadden ook een tijdje dat je op patroon kon zoeken (paisley, tie dye, ruit, etc.), maar dat is ook weer weg. Zonde.
Jij en ik vissen in dezelfde spijkerbroekenvijver :D
Ik heb al één megakorte miskoop-broek in huis (maar ¤5, dus gaat wellicht gewoon de donatiebak in), een net-een-centimetertje-te-strak-broek (die ik wel kan verkopen)..

Ik zoek gewoon een relaxed-fit, 34inch lang, liefst grijs/zwart. Maar níemand vermeldt lengtematen, lijkt wel. Super-annoying!
Mon 'en!
pi_218594101
Qua maten zoek ik altijd heel breed, want veel mensen hebben werkelijk geen idee hoe je iets bij de juiste maat neerzet, en de juiste categorie of het juiste (of überhaupt een )merk is voor sommigen kennelijk ook te moeilijk. Vermoeiend qua zoeken, maar goed, soms daardoor ook koopjes omdat anderen die items niet direct vinden.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:29:07 #244
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218594202
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 08:57 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
Jij en ik vissen in dezelfde spijkerbroekenvijver :D
Ik heb al één megakorte miskoop-broek in huis (maar ¤5, dus gaat wellicht gewoon de donatiebak in), een net-een-centimetertje-te-strak-broek (die ik wel kan verkopen)..

Ik zoek gewoon een relaxed-fit, 34inch lang, liefst grijs/zwart. Maar níemand vermeldt lengtematen, lijkt wel. Super-annoying!
Ik ben er nu uit. Qua lengte kan ik inderdaad ook lengtemaat 34 hebben, maar die broeken passen niet over mijn Hollandse enkels heen. Dus ik vis nu in de 27/30 of 27/32 vijver en die passen wel. Ik heb nu zelf een Levi's Mile high super skinny maat 28/32 en 27/34 te koop, want die zitten beide niet goed. Dus mocht je die zoeken, mijn profiel staat geloof ik nog in de OP. Ik heb nog meer lengtemaat 34 te koop, allemaal vanwege mijn dikke enkels ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door SEMTEX op 26-08-2025 09:34:24 ]
pi_218594342
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 09:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Qua maten zoek ik altijd heel breed, want veel mensen hebben werkelijk geen idee hoe je iets bij de juiste maat neerzet, en de juiste categorie of het juiste (of überhaupt een )merk is voor sommigen kennelijk ook te moeilijk. Vermoeiend qua zoeken, maar goed, soms daardoor ook koopjes omdat anderen die items niet direct vinden.
Het is ook per land verschillend. Want bv maat 40 in Frankrijk is anders dan maat 40 in Duitsland.

Er staan best wat zwempakken op Vinted nieuw met kaartjes, maar het is echt niet te doorzoeken omdat sowieso de maten van Speedo al heel raar zijn en dan staat alles ook nog eens onder de verkeerde maten :')
pi_218601474
Heeft iemand wel eens iets verkocht waarbij de koper elektronicaverificatie heeft geselecteerd? Ik stuur het dan gewoon via de normale weg op, bij Vinted regelen ze die verificatie en sturen het dan door naar de koper toch?
  woensdag 27 augustus 2025 @ 08:36:04 #247
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218602226
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 23:21 schreef eponine het volgende:
Heeft iemand wel eens iets verkocht waarbij de koper elektronicaverificatie heeft geselecteerd? Ik stuur het dan gewoon via de normale weg op, bij Vinted regelen ze die verificatie en sturen het dan door naar de koper toch?
Volgens mij ook, net als wanneer je een refurbished telefoon koopt (al heb ik daar heel slechte ervaringen mee en doe het nooit meer).
pi_218602658
quote:
2s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 08:36 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Volgens mij ook, net als wanneer je een refurbished telefoon koopt (al heb ik daar heel slechte ervaringen mee en doe het nooit meer).
Ik heb gisteravond de Nintendo switch verkocht via Vinted, maar is dus met die elektronicaverificatie. Prima, snap dat de koper daarvoor kiest en het ding werkt perfect dus ik verwacht geen gekkigheid verder. Maar was even benieuwd hoe en wat precies en of er iemand ervaring mee heeft :)

Ga hem zo iig netjes inpakken en straks opsturen.
pi_218604007
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 23:35 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Google maar even naar “Vinted Chrome extensie” ;)

Ik heb sindsdien zoveel verkocht dat ik het bijna vervelend vind worden, blijf inpakken.
Ik zit blijkbaar gelijk goed in het algoritme.

Ook de afgelopen 24 uur weer 3 pakketjes verkocht en dat zijn geen nieuwe uploads, maar dingen die ik dus eenmalig ge-upped heb met die extensie. Toch bijzonder hoe dat dan werkt.
pi_218604037
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 23:21 schreef eponine het volgende:
Geen flauw idee. Gaat dat ding dan naar een door Vinted beheerde locatie, waar een medewerker van Vinted gaat controleren of het goed werkt, en hem daarna doorsturen? Zelfde vraag met merkverificatie, ook nog nooit gehad. Wat kost dat dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')