Oké Helena Ttenek.quote:Op maandag 28 april 2025 22:30 schreef Helenattenek het volgende:
In het kader van topics waar niemand naar kijkt
òhh gebeurt dat ook al.. nog niet opgevallenquote:Op woensdag 30 april 2025 09:34 schreef SEMTEX het volgende:
Wat vinden jullie van het gebruik van AI in advertenties? Ik vind het een misleidende manier om een item te presenteren, maar Vinted keurt het blijkbaar goed.
Ja, mensen laten AI dan een neppersoon in hun kledingstuk bewerken. Maar goed, AI maakt dat kledingstuk dan meer gestreken en kleurrijker dan het echte exemplaar, dat meestal verderop wel gefotografeerd staat, maar ik vind het toch misleidend. Ik zal een voorbeeld posten als ik weer iets tegenkomquote:Op woensdag 30 april 2025 11:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
òhh gebeurt dat ook al.. nog niet opgevallenzie meestal alleen van die bagger fotos dat ik denk.. kan dat nou niet ff wat netter
Nou inderdaad! Zeg maar compleet misleidend. Niet OK als dat gewoon mag. Moet op zijn minst goed vermeld worden dan lijkt me.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, mensen laten AI dan een neppersoon in hun kledingstuk bewerken. Maar goed, AI maakt dat kledingstuk dan meer gestreken en kleurrijker dan het echte exemplaar, dat meestal verderop wel gefotografeerd staat, maar ik vind het toch misleidend. Ik zal een voorbeeld posten als ik weer iets tegenkom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |