Heel fijn! Ben erg benieuwd naar de verzendkosten en het aanbod.quote:Op maandag 19 mei 2025 15:22 schreef SEMTEX het volgende:
JEUJ!
[..]
Gemutlich kleider kaufen und verkaufen!
Lederhosen, klamotten und dirndl!quote:Op maandag 19 mei 2025 15:50 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Heel fijn! Ben erg benieuwd naar de verzendkosten en het aanbod.
JAHWOL!quote:Op maandag 19 mei 2025 15:22 schreef SEMTEX het volgende:
JEUJ!
[..]
Gemutlich kleider kaufen und verkaufen!
Staat er in het maatlabel alleen maat 86, of ook bijvoorbeeld 2-3 jaar?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:23 schreef Yesse het volgende:
Pfff nou liever Duitsers dan Fransen gok ik. Ik heb nu een dispuut met iemand die maat 92 heeft aangekruist voor kleding met maat 86, dus ik meld dat, krijg ik als antwoord: "Ja, ik heb gewoon maat 2 jaar gedaan en aangezien die niet bestaat heb ik voor 24-36 maanden / 92cm gegaan". Je kunt het nog vaag zien op de foto's die ze heeft gemaakt maar bij het maken van de bundel ben ik niet naar de losse foto's gegaan want het waren nieuwe producten met prijskaartje..
Maar ik snap dat het lastig is soms met maten maar kom op, een product waar 86 op staat die vul je dan toch gewoon als 86 in ook al ben je gewend met maanden te werken??
24-36 maanden /92cm maar de maat is 2 jaar/ 86cmquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:01 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Staat er in het maatlabel alleen maat 86, of ook bijvoorbeeld 2-3 jaar?
Fransozen zijn dan ook gewoon asociale pleurislijersquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:23 schreef Yesse het volgende:
Pfff nou liever Duitsers dan Fransen gok ik. Ik heb nu een dispuut met iemand die maat 92 heeft aangekruist voor kleding met maat 86, dus ik meld dat, krijg ik als antwoord: "Ja, ik heb gewoon maat 2 jaar gedaan en aangezien die niet bestaat heb ik voor 24-36 maanden / 92cm gegaan". Je kunt het nog vaag zien op de foto's die ze heeft gemaakt maar bij het maken van de bundel ben ik niet naar de losse foto's gegaan want het waren nieuwe producten met prijskaartje..
Maar ik snap dat het lastig is soms met maten maar kom op, een product waar 86 op staat die vul je dan toch gewoon als 86 in ook al ben je gewend met maanden te werken??
Ja heb ik ook gedaan. Vinted stond aan mijn kant, nu heeft ze toch maar terugsturen gekozen. Wat ik dan wel oneerlijk vind is dat ik 3 euro kwijt ben voor het verzenden. Maar dat is beter dan het helemaal niet kunnen gebruiken..quote:Op zondag 25 mei 2025 00:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fransozen zijn dan ook gewoon asociale pleurislijers
Dat volk is echt communicatief gestoord. Gewoon niet reageren, of anders met zo min mogelijk woorden zonder enige vorm van respect of beleefdheid.
Dan heel laag bieden normaal. Dat ze dan boos worden als je daar niet in mee gaat.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Fransozen zijn dan ook gewoon asociale pleurislijers
Dat volk is echt communicatief gestoord. Gewoon niet reageren, of anders met zo min mogelijk woorden zonder enige vorm van respect of beleefdheid.
Uh? Nou lijkt mij dus 3x niksquote:Op zondag 25 mei 2025 00:18 schreef De_Pel het volgende:
Het zou echt top zijn als je een minimum orderbedrag kunt instellen. Vandaag effe een hele stapel zooi erop gezet, nou krijg ik 5 bestellingen met een totale waarde van nog geen 20,-. Lekker zonde van de tijd.
Je zet het er toch zelf opquote:Op zondag 25 mei 2025 00:18 schreef De_Pel het volgende:
Het zou echt top zijn als je een minimum orderbedrag kunt instellen. Vandaag effe een hele stapel zooi erop gezet, nou krijg ik 5 bestellingen met een totale waarde van nog geen 20,-. Lekker zonde van de tijd.
Meestal verkoop je toch ook wel wat bundeltjes? Ik zit dit weekend op 6 pakketjes met een gemiddelde waarde van amper ¤3quote:
Ja joh snap ik ook wel laat mij me lekker ff frustrerenquote:Op maandag 26 mei 2025 07:15 schreef Amsel het volgende:
Het gebeurt vaak zat dat ik iets koop bij mensen maar in de rest van hun aanbod totaal niks leuks zie. Zo'n minimum orderwaarde zou er dan voor zorgen dat ik niet van ze koop.
Ja en nee en op zich die hele lage prijs items snap ik ook nooit zo..dan denk ik meestal..breng het gewoon naar de kringloop ofzo. Mare als het zo frustreert zet je prijzen ietsjes hoger, afdingen wordt toch flink gedaan.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Meestal verkoop je toch ook wel wat bundeltjes? Ik zit dit weekend op 6 pakketjes met een gemiddelde waarde van amper ¤3
Zou toch lekker zijn dat je tenminste een minimale orderwaarde van ¤5 kan instellen.
Beetje pech, beetje frustratie, komt wel weer goed
(Snap eerlijk gezegd ook nooit zo goed als mensen iets kopen waarbij de verzendkosten hoger zijn dan het item)
Inderdaad, zo doe ik het ook. Ik zeg dan wel even dat het 5 dagen duurt voordat ik het verzend.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:48 schreef Myraela het volgende:
Die goedkope verzendkosten onder de 5 euro nodigen natuurlijk juist wel uit om losse items te bestellen in plaats van de bundels.
Ik spaar pakketjes met een lage waarde wel wat langer op voordat ik naar het pakketpunt ga. Kreeg laatst van iemand die één 1 euro item had gekocht de vraag wanneer ik naar het pakketpunt zou gaan. Ja sorry, maar voor 1 euro ga ik niet rennen.
Ja, heb er nu ook zo een, een Italiaan. Een ketting gekocht van 1,- en de vraag of ik het maandag meteen kon versturenquote:Op maandag 26 mei 2025 09:48 schreef Myraela het volgende:
Die goedkope verzendkosten onder de 5 euro nodigen natuurlijk juist wel uit om losse items te bestellen in plaats van de bundels.
Ik spaar pakketjes met een lage waarde wel wat langer op voordat ik naar het pakketpunt ga. Kreeg laatst van iemand die één 1 euro item had gekocht de vraag wanneer ik naar het pakketpunt zou gaan. Ja sorry, maar voor 1 euro ga ik niet rennen.
Ik ben onder andere een heel grote Coca Cola collectie uit een erfenis aan het liquideren. Veel losse items zijn niet zo veel waard, maar alles samen is het wel een klein kapitaaltje. Gelukkig verkoop ik daar vrij veel bundeltjes van. Staan dan ook 100 items op ofzo. Maar ik kreeg van het weekend ook een berichtje of ik los 2 roerstokjes wilde verkopenquote:Op maandag 26 mei 2025 08:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja en nee en op zich die hele lage prijs items snap ik ook nooit zo..dan denk ik meestal..breng het gewoon naar de kringloop ofzo. Mare als het zo frustreert zet je prijzen ietsjes hoger, afdingen wordt toch flink gedaan.
Nouja, precies dit dusquote:Op maandag 26 mei 2025 09:48 schreef Myraela het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |