SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja geen idee. Ik had in het Parijs-topic hier om ideetjes gevraagd voor goede arrondissementen en kreeg ik als tip 'ja bij de Notre-Dame en het Louvre'.quote:Op maandag 28 april 2025 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is parijs nog wel leuk? had begrepen dat het flink achteruit is gegaan?
maar ze zeggen niets over de criminaliteit ofzo?quote:Op maandag 28 april 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik had in het Parijs-topic hier om ideetjes gevraagd voor goede arrondissementen en kreeg ik als tip 'ja bij de Notre-Dame en het Louvre'.
Als mensen mij vragen naar tips voor Londen stel ik ook altijd een kamer in Buckingham Palace voor.
In principe het is een antwoord op m'n vraag, maar duh.
Nee, dus ik durf niet te boekenquote:Op maandag 28 april 2025 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ze zeggen niets over de criminaliteit ofzo?
Jij ook, met die waardeloze wegen in Belgiëquote:Op maandag 28 april 2025 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent in Memphis geweest, jij overleeft alles
quote:Op maandag 28 april 2025 12:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij ook, met die waardeloze wegen in België
Maar toen was ik niet alleenquote:Op maandag 28 april 2025 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent in Memphis geweest, jij overleeft alles
Ik wil ook naar Beale Streetquote:Op maandag 28 april 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar toen was ik niet alleenEn Beale Street wemelde van de politie
Wel een goed ideequote:Op maandag 28 april 2025 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien wat vloggers in parijs zoeken? kijken wat die zeggen
Heb nu ook het idee dat londen erg onveilig is met al die phonesnatchers maar misschien valt dat wel reuze meequote:
Als het echt niet goed is dan bellen ze altijd eerderquote:Op maandag 28 april 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
Fijn krijg het pas zeven mei te horen wat er te zien is op de foto. Deze onzekerheid maakt me echt gek.
Ik heb me daar nooit onveilig gevoeld maar ik ga nu wel voorzichtiger zijn met m'n telefoonquote:Op maandag 28 april 2025 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb nu ook het idee dat londen erg onveilig is met al die phonesnatchers maar misschien valt dat wel reuze mee
Sterktequote:Op maandag 28 april 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
Fijn krijg het pas zeven mei te horen wat er te zien is op de foto. Deze onzekerheid maakt me echt gek.
Telefooncase kopen met zo'n touwtje eraan voor aan je pols?quote:Op maandag 28 april 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me daar nooit onveilig gevoeld maar ik ga nu wel voorzichtiger zijn met m'n telefoonIk gebruik daar ook nog de papieren metroboekjes ipv dat ik steeds op m'n telefoon kijk welke metro ik moet hebben. Alleen google maps heb ik nog wel nodig
He's not wrong.quote:Op maandag 28 april 2025 12:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij ook, met die waardeloze wegen in België
quote:Op maandag 28 april 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telefooncase kopen met zo'n touwtje eraan voor aan je pols?
Zat ik ook naar te kijken maar weet niet of dat een beetje handig werkt.quote:Op maandag 28 april 2025 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telefooncase kopen met zo'n touwtje eraan voor aan je pols?
MY EYES.quote:Op maandag 28 april 2025 12:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan ook een optie zijn
Die bestel ik er weleens bij als ik zo'n hot bowl neem. Geweldig is anders.quote:Op maandag 28 april 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou zo van yakitori. Yakitori is leven.
Nope want het moet eraf als mijn bot ontstoken is en ik krijg nu eerst antibiotica voor mijn gewricht wat ook nog ontstoken is.quote:Op maandag 28 april 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het echt niet goed is dan bellen ze altijd eerder
heftige oplossing welquote:Op maandag 28 april 2025 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oude telefoon gebruiken waarop je wel maps kan checken en wanneer ie te ver van je af is, dan ontploft ie.
Ja, maar ik bedoel dat als op de foto blijkt dat het verder moet ofzo, dat er meer aan de hand is. Dan bellen ze echt wel.quote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Nope want het moet eraf als mijn bot ontstoken is en ik krijg nu eerst antibiotica voor mijn gewricht wat ook nog ontstoken is.
Moet je maar van andermans spullen afblijven.quote:
Speed maar dan anders.quote:Op maandag 28 april 2025 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oude telefoon gebruiken waarop je wel maps kan checken en wanneer ie te ver van je af is, dan ontploft ie.
Dan is het geen goede toko.quote:Op maandag 28 april 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die bestel ik er weleens bij als ik zo'n hot bowl neem. Geweldig is anders.
De Israël oplossing.quote:Op maandag 28 april 2025 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of Windows Phonequote:
En dan continu een dikke powerbank eraan hebben hangen waardoor de dief ook meteen een hernia heeft van het tillen.quote:
*BOEM*quote:
Lijkt me zeer praktisch voor een city tripquote:
Ja want als ik daar 1 seconde maps op open dan is hij leeg.quote:Op maandag 28 april 2025 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan continu een dikke powerbank eraan hebben hangen waardoor de dief ook meteen een hernia heeft van het tillen.
Vernuftig vooral.quote:
Daarom, dat is over het algemeen de reden waarom ik een nieuwe telefoon wil.quote:Op maandag 28 april 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want als ik daar 1 seconde maps op open dan is hij leeg.
Die liggen bij de action ookquote:Op maandag 28 april 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ga denk ik deze bestellen
https://nl.aliexpress.com/item/1005005929242412.html
Beetje raar welquote:Op maandag 28 april 2025 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom, dat is over het algemeen de reden waarom ik een nieuwe telefoon wil.
Daarom vervangbare accuquote:Op maandag 28 april 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje raar wel
Een nieuwe telefoon willen als belangrijke functionaliteiten niet meer goed werken :’)
Misschien liggen ze bij de Kruidvat welquote:
Zie, die van de kassa WIST gewoon dat je meer nodig had.quote:
Nee want die man heeft dan pas tijd zei die vrouw net.quote:Op maandag 28 april 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat als op de foto blijkt dat het verder moet ofzo, dat er meer aan de hand is. Dan bellen ze echt wel.
Dus dan weet je toch nu ook al waar je aan toe bent, behalve een datum?of snap ik je niet
Binnenkort weer standaardquote:
Classic noemen we dat.quote:
Retroquote:
Zoiets heb ik ook, had er zelf al eentje gekocht voor Napels maar kreeg er daar eentje met resistence logo.quote:Op maandag 28 april 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ga denk ik deze bestellen
https://nl.aliexpress.com/item/1005005929242412.html
Ja, EU wetgeving dat het makkelijker moet worden om zelf te repareren.quote:
Top wel al die wetgeving, hebben bepaalde leveranciers weer meer kans en ruimte om hun toestellen x bedrag omhoog te gooien.quote:Op maandag 28 april 2025 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, EU wetgeving dat het makkelijker moet worden om zelf te repareren.
Deze vrouw weet.quote:
Doen ze toch wel.quote:Op maandag 28 april 2025 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Top wel al die wetgeving, hebben bepaalde leveranciers weer meer kans en ruimte om hun toestellen x bedrag omhoog te gooien.
Neuh ga liever ergens anders naartoe.quote:Op maandag 28 april 2025 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie gaat er mee naar Memphis, Tennessee?
We gaan midden in de nacht in de achterbuurten Frank Sinatra karaoke doen!
Interesse? @:CherryLips
Daar wil ik wel heen, want ik vond Phoenix @Haagsquote:Op maandag 28 april 2025 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
wie gaat er mee naar Memphis, Tennessee?
We gaan midden in de nacht in de achterbuurten Frank Sinatra karaoke doen!
Interesse? @:CherryLips
?quote:
Lees het ja, Portugal ook al.quote:
Verbaast me niets.quote:
Altijd toch. Als je iets gekocht heb, dan krijg je de weken erna nog meer reclame voor datgene.quote:Op maandag 28 april 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Heb je besteld bij Ali: "Misschien vind je dit ook leuk!" En krijg je meer opties te zien van wat je net hebt besteld.
Amazon. "Je hebt dit boek gekocht, wil je het ook in paperback?"quote:Op maandag 28 april 2025 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd toch. Als je iets gekocht heb, dan krijg je de weken erna nog meer reclame voor datgene.
Ja, voor mijn houtkachelquote:Op maandag 28 april 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Amazon. "Je hebt dit boek gekocht, wil je het ook in paperback?"
hebben ze de rekening niet betaald?quote:
Portugal ook niet dan?quote:Op maandag 28 april 2025 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben ze de rekening niet betaald?
1 pot nat.quote:
Alleen de spaanse eilanden blijkbaarquote:
Portugees is de minst sexy romantische taalquote:
Ik heb daar vorig jaar een keer een tv-afstandbediening gekocht, krijg nu nog steeds regelmatig een mail met daarin 34x dezelfde afstandbediening als 'misschien vind je dit ook leuk'quote:Op maandag 28 april 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Heb je besteld bij Ali: "Misschien vind je dit ook leuk!" En krijg je meer opties te zien van wat je net hebt besteld.
verdacht welquote:Op maandag 28 april 2025 13:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
sorry een heel land heeft een stroomstoring? en dan is het niet liechtenstein?
Wat gebeurt erquote:Overheid roept op voortaan vanaf namiddag zo min mogelijk stroom te verbruiken
In Nederland lagen er ook een hele rits overheidssites er uit door Russische aanvallenquote:
quote:
quote:De stroomstoring begon kort na het middaguur. Onder meer luchthavens en hogesnelheidslijnen hebben er last van. Zo ligt het treinverkeer plat en rijden er geen metro's in Madrid. Verschillende metro's zijn ontruimd en in veel steden staan files doordat verkeerslichten het niet meer doen.
moet ik die halve mail door scrollen om te zien dat het de pudding isquote:Er is iets niet leverbaar
Hallo, bij het inpakken van je boodschappen ontdekten we dat een product niet op voorraad is in ons distributiecentrum. Sorry!
Ja dat is in Spanje, maar nu kun je hier ook niet meer de wasmachine aanzetten wanneer je thuiskomt.quote:
zo iets moet het wel zijn, een heel land gaat niet plat door een storing in een verdeelstation of centralequote:
waar voor heb jij 32 blikken bier nodig?quote:Op maandag 28 april 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
man ik kreeg het even warm
ik heb bij de jumbo online besteld voor de boodschappen
want ik heb 32 blikken bier nodig deze week en geen zin om ze bij elkaar te zoeken
krijg ik een mail net
[..]
moet ik die halve mail door scrollen om te zien dat het de pudding is
Ik vind het ook vreselijk klinken...quote:Op maandag 28 april 2025 13:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Portugees is de minst sexy romantische taal
Surprised pikachu.quote:Dit komt doordat de vraag naar stroom de laatste jaren hard is gegroeid. Zo is elektrisch rijden populair en zijn veel woningen van het gas af, waardoor huishoudens meer elektriciteit verbruiken.
Daar komt bij dat op veel huizen zonnepanelen liggen. Die panelen leveren vaak meer stroom dan dat de panelenbezitters op dat moment verbruiken. Die overtollige stroom wordt teruggeleverd aan het net, waar het dus al druk is.
15 Noren helpen van schiphol naar hotelquote:Op maandag 28 april 2025 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar voor heb jij 32 blikken bier nodig?
quote:Op maandag 28 april 2025 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo iets moet het wel zijn, een heel land gaat niet plat door een storing in een verdeelstation of centrale
3 landen zelfs alquote:Onder andere in Madrid, Lissabon en een zuidelijk deel van Frankrijk viel de stroom uit.
Die merken het niet eens.quote:Op maandag 28 april 2025 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Frankrijk. Lekker boeiend..
en wat voor bier krijgen ze van je?quote:Op maandag 28 april 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
15 Noren helpen van schiphol naar hotel
Kan zijn dat er een grote belangrijke lokale tak er helemaal uit vloog door overbelasting oid en dat het wegvallen van die tak op z'n beurt het totale netwerk heeft overbelast.quote:Op maandag 28 april 2025 13:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
sorry een heel land heeft een stroomstoring? en dan is het niet liechtenstein?
Dat die Spanjaarden het uberhaupt hebben gemerkt, het is nu toch siëstatijd?quote:
Ja dat kan heel goed.quote:Op maandag 28 april 2025 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan zijn dat er een grote belangrijke lokale tak er helemaal uit vloog door overbelasting oid en dat het wegvallen van die tak op z'n beurt het totale netwerk heeft overbelast.
Als je hier de Maaslandkering dicht gooit, kunnen de andere rivieren het water ook niet meer snel genoeg afvoeren.
Als ik ooit een huis koop (in m'n dromen) en zonnepanelen aanschaf, dan komt daar absoluut ook een batterij bij.quote:
Ik lees dat de kernreactoren in Spanje nu worden afgeschakeld omdat het netwerk niet functioneert. Dan gaat het wel even duren voordat iedereen weer stroom heeft.quote:Op maandag 28 april 2025 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan zijn dat er een grote belangrijke lokale tak er helemaal uit vloog door overbelasting oid en dat het wegvallen van die tak op z'n beurt het totale netwerk heeft overbelast.
Als je hier de Maaslandkering dicht gooit, kunnen de andere rivieren het water ook niet meer snel genoeg afvoeren.
Het kan ook een soort Godzilla zijn dat leeft van de elektriciteit en alles opslurpt.quote:
Zeg dat dan gelijk wat er niet is. In plaats van dat.quote:Op maandag 28 april 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
man ik kreeg het even warm
ik heb bij de jumbo online besteld voor de boodschappen
want ik heb 32 blikken bier nodig deze week en geen zin om ze bij elkaar te zoeken
krijg ik een mail net
[..]
moet ik die halve mail door scrollen om te zien dat het de pudding is
zwaanzinnig (want ze komen met KLM, zwaan is beetje hun logodier ding)quote:Op maandag 28 april 2025 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat voor bier krijgen ze van je?
Dat noemen we datacentersquote:Op maandag 28 april 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan ook een soort Godzilla zijn dat leeft van de elektriciteit en alles opslurpt.
Andorra heeft er geen last van?quote:
De laatste keer dat ik in Andorra was was het een soort Russische enclave geworden ...quote:Op maandag 28 april 2025 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andorra heeft er geen last van?![]()
Verdacht...
als je zo klein bent is het makkelijker om zelfvoorzienend te zijn?quote:Op maandag 28 april 2025 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Andorra heeft er geen last van?![]()
Verdacht...
Zou wel interessant zijn.quote:Op maandag 28 april 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kan ook een soort Godzilla zijn dat leeft van de elektriciteit en alles opslurpt.
quote:Op maandag 28 april 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zwaanzinnig (want ze komen met KLM, zwaan is beetje hun logodier ding)
en daarna nog eendje dan
van bird brewery
ik heb voor de donderdag ook nog la trappe quads die ik heb laten nagisten, maar weet niet of de trein zit te wachten op open liter flessen bier
klinkt goedquote:Op maandag 28 april 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en daarna nog eendje dan
van bird brewery
ik heb voor de donderdag ook nog la trappe quads die ik heb laten nagisten, maar weet niet of de trein zit te wachten op open liter flessen bier
Jep, je kan ook niet in één klap weer alles aansluiten.quote:Op maandag 28 april 2025 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik lees dat de kernreactoren in Spanje nu worden afgeschakeld omdat het netwerk niet functioneert. Dan gaat het wel even duren voordat iedereen weer stroom heeft.
Nee, dat wordt een heel gepuzzel. Het is in heel Europa te merken:quote:Op maandag 28 april 2025 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep, je kan ook niet in één klap weer alles aansluiten.
Zo'n lekkere powerspike waardoor alles doorbrandt en naar de tering gaatquote:Op maandag 28 april 2025 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep, je kan ook niet in één klap weer alles aansluiten.
Zolang de tv maar aan kanquote:Op maandag 28 april 2025 14:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat wordt een heel gepuzzel. Het is in heel Europa te merken:
[ x ]
Ergens wel mazzel dat Spanje redelijk geïsoleerd is. Als Spanje uit de lucht was gegaan (minder waarschijnlijk, maar niet onmogelijk) terwijl er meer verbindingen zouden zijn, hadden we een veel groter probleem.quote:Op maandag 28 april 2025 14:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat wordt een heel gepuzzel. Het is in heel Europa te merken:
[ x ]
Toen Japans eten nog geen all you can eat concept was.quote:Op maandag 28 april 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende: En volgens mij ben ik hier honderd jaar geleden een keer geweest met @:Airwin https://suishaya.nl/
quote:Op maandag 28 april 2025 14:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en daarna nog eendje dan
van bird brewery
Nét terug uit Japanquote:Op maandag 28 april 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:
![]()
dacht laat ik maar sushi eten. is al een tijdje terug
[ afbeelding ]
ik nu een jaar maar voor het eten en wat het kost zou ik zo terug gaanquote:
De vraag is hoe die kapot is gegaan dan.quote:Op maandag 28 april 2025 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Oh, die Tweet is eindelijk geladen
Een daling van de frequentie duidt niet op overbelasting. Daar is gewoon een hele belangrijke opwekker kapot gegaan die het hele grid heeft meegenomen.
De Russen.quote:Op maandag 28 april 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De vraag is hoe die kapot is gegaan dan.
Poetin ziet dat de VS de handen van Europa af trekt dus na het aanvallen van burgerdoelen in Oekraïne laat hij hier ook een proefballonnetje op.quote:Op maandag 28 april 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De vraag is hoe die kapot is gegaan dan.
wereldoorlog in 2025 is ook gewoon zoveel enger dan in 1939quote:Op maandag 28 april 2025 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Poetin ziet dat de VS de handen van Duoap af trekt dus na het aanvallen van burgerdoelen in Oekraïne laat hij hier ook een proefballonnetje op.
Logisch welquote:
Absoluut. Als je de scenario's hoort waar ze in Nederland rekening mee houden als drie dagen de stroom uitvalt...quote:Op maandag 28 april 2025 14:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wereldoorlog in 2025 is ook gewoon zoveel enger dan in 1939
ik dacht dan kom ik wel door mijn to be read lijst heen, maar een groot deel van mijn boeken ligt in een opslag en die poort gaat niet open of dicht als er geen stroom isquote:Op maandag 28 april 2025 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Als je de scenario's hoort waar ze in Nederland rekening mee houden als drie dagen de stroom uitvalt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Bejaarden slapen inderdaad meer.quote:Op maandag 28 april 2025 14:29 schreef Haags het volgende:
Jongens ik ben officieel een ouwe lul. Ik heb vanmorgen een golfballetje geslapen op de banen hier in de buurt.
ik dacht minderquote:
Rare plek wel voor een dutjequote:Op maandag 28 april 2025 14:29 schreef Haags het volgende:
Jongens ik ben officieel een ouwe lul. Ik heb vanmorgen een golfballetje geslapen op de banen hier in de buurt.
1 van de belangrijkste internetkabels ligt in de buurt van Nederland.quote:Op maandag 28 april 2025 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Als je de scenario's hoort waar ze in Nederland rekening mee houden als drie dagen de stroom uitvalt...
Kreeg je hem tegen je hoofd?quote:Op maandag 28 april 2025 14:29 schreef Haags het volgende:
quote:Op maandag 28 april 2025 14:29 schreef Haags het volgende:
Misschien ligt dat gras wel heerlijk zacht.quote:
Of een grote zakenmanquote:Op maandag 28 april 2025 14:29 schreef Haags het volgende:
Golf is leukquote:Op maandag 28 april 2025 14:29 schreef Haags het volgende:
Wat doe jij daar danquote:Op maandag 28 april 2025 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Heb daar nog nooit iemand gezien die er jonger uitziet dan 67.
Hahahaha ik ook niet maar was vanmorgen met m'n pa [71] en een maat van me 41.quote:Op maandag 28 april 2025 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 28 april 2025 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Er ligt een fietspad naast waar ik wel eens fiets.quote:
Ik heb internet in mijn noodpakketquote:Op maandag 28 april 2025 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 van de belangrijkste internetkabels ligt in de buurt van Nederland.
Zonder internet overleef je ook wel weer.
ligt aan de club denk ik? ik heb wel eens bardiensten gehad bij golfclubs en het is ook een hoop 40ers en soms ook hun kinderen als die een jaar of 18 zijn gewordenquote:Op maandag 28 april 2025 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Jij fietst naast een fietspad??quote:Op maandag 28 april 2025 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er ligt een fietspad naast waar ik wel eens fiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ben meer fan van de fiestaquote:
quote:Op maandag 28 april 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Heb je niet gewoon een golfbal tegen je slapen gehad?
GMTAquote:Op maandag 28 april 2025 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kreeg je hem tegen je hoofd?
quote:Op maandag 28 april 2025 14:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik ga straks wat Uiltjes halen, want in de persoonlijke bonus bij de Appie,
Jij weet.quote:
Dan zal hier ook zo wel de stroom uitvallen.quote:
Komt wel dichtbij zoquote:
Ziet er leuk uitquote:
Ben ik blij dat ik in het noordelijke deel van Nederland woon, dan duurt nog even.quote:Op maandag 28 april 2025 14:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zal hier ook zo wel de stroom uitvallen.
RIP mij...
Ik ben nu redelijk dicht bij de grens.quote:Op maandag 28 april 2025 14:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zal hier ook zo wel de stroom uitvallen.
RIP mij...
Oh ja goede.quote:Op maandag 28 april 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Telefoon voor de zekerheid aan de oplader.
Ja dit is de laatstequote:Op maandag 28 april 2025 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit![]()
Ik ga deze week nog kussen halen, zodat ik mijn gehaakte kussen kan afmaken.
Ik ga desnoods lekker naar de muur starenquote:Op maandag 28 april 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Hmmmquote:Op maandag 28 april 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Ja geen idee johquote:Op maandag 28 april 2025 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het met elkaar te maken heeft
GMTA, dat doe ik ook netquote:Op maandag 28 april 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Want het mobiele netwerk draait op druivensap.quote:Op maandag 28 april 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
opschepperquote:Op maandag 28 april 2025 14:43 schreef essnhills het volgende:
Mijn noodradio werkt gelukkig ook op zonne-energie
Ik heb geen noodradio.quote:Op maandag 28 april 2025 14:43 schreef essnhills het volgende:
Mijn noodradio werkt gelukkig ook op zonne-energie
ja, Ford is misschien niet meer de beste keuze nuquote:
Ger is nu onderwegquote:Op maandag 28 april 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig heb ik nog zo'n 3 kilo chocolade liggen, noodpakket
Wat scheppen we op?quote:
Drie keer raden wie als eerste het loodje leggen hier bij een stroomstoring.quote:Op maandag 28 april 2025 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Want het mobiele netwerk draait op druivensap.
Eehm nee wacht, het was 3 kilo eieren, echt waar Gerrie, 3 kilo eierenquote:
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op maandag 28 april 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
Als de stroom uitvalt dan stoppen ze wel met die gevelherrie in de straat hierachter
uhuhquote:Op maandag 28 april 2025 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm nee wacht, het was 3 kilo eieren, echt waar Gerrie, 3 kilo eieren
Ssst ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Joequote:Op maandag 28 april 2025 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie keer raden wie als eerste het loodje leggen hier bij een stroomstoring.
ik heb nog 8 paaseieren van 300 gram de stukquote:Op maandag 28 april 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig heb ik nog zo'n 3 kilo chocolade liggen, noodpakket
*keert weer om*quote:Op maandag 28 april 2025 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm nee wacht, het was 3 kilo eieren, echt waar Gerrie, 3 kilo eieren
quote:
quote:Op maandag 28 april 2025 14:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nog 8 paaseieren van 300 gram de stuk
lost misschien de huizencrisis ook op?quote:Op maandag 28 april 2025 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie keer raden wie als eerste het loodje leggen hier bij een stroomstoring.
Ik gun Zwab m'n huis wel. Moet ie wel een kuteind rijden naar werk. Krijgt ie m'n auto erbij.quote:Op maandag 28 april 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lost misschien de huizencrisis ook op?
Dat doen waterstofbommen ookquote:Op maandag 28 april 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
denk niet dat ie kan rijdenquote:Op maandag 28 april 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gun Zwab m'n huis wel. Moet ie wel een kuteind rijden naar werk. Krijgt ie m'n auto erbij.
Dan moeten er wel heel veel dood.quote:Op maandag 28 april 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gaan jullie samenwonen? Wat leukquote:Op maandag 28 april 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gun Zwab m'n huis wel. Moet ie wel een kuteind rijden naar werk. Krijgt ie m'n auto erbij.
10 jaar geleden op 1 van de warmste dagen van het jaar lag mijn vriendin te bevallen, het zkh had natuurlijk nergens last van maar heel Den Haag lag toen zo'n beetje plat door een stroomstoring. Wij hadden werkelijk geen idee en mensen keken ons echt raar aan dat we er niks van gemerkt haddenquote:Op maandag 28 april 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
Wel 1x gehad, ik denk ruim 10 jaar geleden ofzo. Grote stroomstoring in Noord Holland. Ook het mobiele netwerk lag eruit.
Maar mijn ouders zouden iets uitprinten voor mijn broer zodat die dat kon inleveren op de universiteit. Maar printen ging natuurlijk niet. En we konden hem ook niet bereiken, want geen mobiel netwerk.
Maar toen had ik (vanuit de tuin van mijn ouders) heeeel even net een heel klein beetje bereik (ik vermoed vanuit Lelystad), en toen kon ik hem net een smsje sturen zodat ie zelf nog kon gaan printen ergens
ziekenhuis heeft zijn eigen stroom lijkt mijquote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef Haags het volgende:
[..]
10 jaar geleden op 1 van de warmste dagen van het jaar lag mijn vriendin te bevallen, het zkh had natuurlijk nergens last van maar heel Den Haag lag toen zo'n beetje plat door een stroomstoring. Wij hadden werkelijk geen idee en mensen keken ons echt raar aan dat we er niks van gemerkt haddenmooi was dat, echt mooi
Daarom zei ik al dat zkh er niks van merkte.quote:Op maandag 28 april 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ziekenhuis heeft zijn eigen stroom lijkt mij
en jij hebt betere dingen te doen als je vriendin bevalt dan weten wat er in de buitenwereld gebeurd
Hier hadden ze een paar jaar geleden een stroomstoring bij de vriezers in de AH, toen mocht je alles uit de vriezers gratis meenemenquote:Op maandag 28 april 2025 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik eens van vakantie kwam was er ook een stroomstoringOp Schiphol dus ook. Wij waren de laatsten die nog konden landen, anders waren we uitgeweken naar Frankfurt ofzo. Wat een teringbende was dat.
Die wil ik.quote:Op maandag 28 april 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Kijk Us wat een mooi vogeltje
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
hmmmmm zalmquote:Op maandag 28 april 2025 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hadden ze een paar jaar geleden een stroomstoring bij de vriezers in de AH, toen mocht je alles uit de vriezers gratis meenemen
volgens mij heb ik die een op mijn hoofd gehad @dud0rquote:Op maandag 28 april 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Kijk Us wat een mooi vogeltje
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
vanavond staat zalm op het menuquote:
*Stapt op de trein naar limbolandquote:
quote:Op maandag 28 april 2025 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hadden ze een paar jaar geleden een stroomstoring bij de vriezers in de AH, toen mocht je alles uit de vriezers gratis meenemen
Past-ie op de fiets?quote:Op maandag 28 april 2025 15:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ben net terug van het tuincentrum en ik zag daar een mooie grote burgmansia.![]()
Heb gezegd dat ik er even over na ga denken. Ben uitgedacht, ga zo weer terug.
In een bigshopper wel.quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2025 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In een bigshopper wel.Heb net ook 3 fruitboompjes op de fiets naar mijn werk gebracht dus dit moet ook lukken.
quote:Op maandag 28 april 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Binnenkort in de bios: John Wick 5 little mouse kills Poetin.
Stroomstoring in Portugal, waarschijnlijk schuld van Poetin. Laat ik niet merken dat mijn hond in gevaar is gebracht, want dan is het dag dag Poetin.
Dat ga ik hier niet zeggen, want ze lezen meequote:
kan wel in een spoilerquote:Op maandag 28 april 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet zeggen, want ze lezen mee
Ze gaat iets in Poetin stoppen.quote:
Alsof we nog niet genoeg gekut hadden in de wereld.quote:Op maandag 28 april 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
We moeten ons ook even klaarmaken voor een nucleaire winter:
[ x ]
FTFYquote:Op maandag 28 april 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt peuters zijn nog verstandiger dan tere mannenzieltjes idiote narcisten die een land leiden
Volgens mij een ander valkje.quote:Op maandag 28 april 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die een op mijn hoofd gehad @:dud0r
Tof he zo'n derde wereldoorlog die allang aan de gang is.quote:Op maandag 28 april 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
[ x ]
En dan gaat de golfstroom ook nog stil vallen. What a time to be alive.quote:Op maandag 28 april 2025 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Tof he zo'n derde wereldoorlog die allang aan de gang is.
Alleen nog even wachten op China VS Taiwan.
Oh ja, die hebben we ook nog.quote:Op maandag 28 april 2025 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Bring back de elfstedentocht!quote:Op maandag 28 april 2025 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan gaat de golfstroom ook nog stil vallen. What a time to be alive.
Heb ik allemaal standaard in huis. Noodpakketgodenquote:In Portugal is het op verschillende plekken druk bij de supermarkten. Mensen lijken vooral water, toiletpapier en blikjes voedsel in te slaan.
Voor WW1 was er heel veel tegelijk nodig voor de vlam eindelijk in de pan vloog, staat allemaal in het draaiboek dit.quote:Op maandag 28 april 2025 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof we nog niet genoeg gekut hadden in de wereld.
Had meer kernbommen verwachtquote:Op maandag 28 april 2025 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het Rusland zou zijn. Is het potverdorie gewoon Pakistan en India wat het probleem zijnquote:Op maandag 28 april 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Oh ik dacht eerst kernbommen en dan chaos, Fallout stijlquote:
Die gooien het gewoon op elkaar WWZ stijl.quote:Op maandag 28 april 2025 16:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het Rusland zou zijn. Is het potverdorie gewoon Pakistan en India wat het probleem zijn
Oh ik hoor net dat het water uit de opvangbak goed is voor de plantjes. Wie weet.quote:Op maandag 28 april 2025 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, nieuwe droger is er hoor. Maar even het afvoerslangetje overzetten is te veel werk. Dat wordt weer kutten
We leven op zo'n fijne unieke planeet, laten we haar maar zsm naar de kloten helpenquote:Op maandag 28 april 2025 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik dacht eerst kernbommen en dan chaos, Fallout stijl
Die planeet overleeft het wel hoor, 'life always finds a way'. Alleen voor de mens en een groot aantal dier- en plantsoorten is het even een paar jaartjes wat minder prettigquote:Op maandag 28 april 2025 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
We leven op zo'n fijne unieke planeet, laten we haar maar zsm naar de kloten helpen
Komt de planeet dan ooit van onze vervuiling af?quote:Op maandag 28 april 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die planeet overleeft het wel hoor, 'life always finds a way'. Alleen voor de mens en een groot aantal dier- en plantsoorten is het even een paar jaartjes wat minder prettig
Tuurlijk, een paar miljoen jaar is niks voor de planeet die al miljarden jaren bestaatquote:Op maandag 28 april 2025 16:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt de planeet dan ooit van onze vervuiling af?
Zoveel geduld heb ik nietquote:Op maandag 28 april 2025 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk, een paar miljoen jaar is niks voor de planeet die al miljarden jaren bestaat
- dinosauriërs, tien minuten voor de meteoriet insloeg.quote:Op maandag 28 april 2025 16:29 schreef Elvi het volgende:
Ik heb wel een beetje genoeg van de "once in a lifetime" gebeurtenissen eigenlijk.
Wat zouden ze gewenst hebben tijdens het zien van die vallende ster?quote:Op maandag 28 april 2025 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
- dinosauriërs, tien minuten voor de meteoriet insloeg.
"Ik hoop dat de soort het na ons beter doet."quote:Op maandag 28 april 2025 16:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat zouden ze gewenst hebben tijdens het zien van die vallende ster?
"ik hoop dat ie bij mijn ex op d'r lelijke kop valt!"quote:Op maandag 28 april 2025 16:47 schreef drakin het volgende:
[..]
"Ik wens dat ze in de toekomst denken dat wij geen veren hebben trolololol"quote:Op maandag 28 april 2025 16:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Zouden ze aan een soort na hen denken?quote:Op maandag 28 april 2025 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik hoop dat de soort het na ons beter doet."
Ik wou dat ik een draak was en kon vuurspuwenquote:Op maandag 28 april 2025 16:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ik wens dat ze in de toekomst denken dat wij geen veren hebben trolololol"
Doen wij ook nietquote:Op maandag 28 april 2025 16:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Zouden ze aan een soort na hen denken?
Paddosquote:
Oh ja die Duitser die toen op het WK voetbal alles voorspeldequote:Op maandag 28 april 2025 16:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Soms doe ik dat wel. Ik denk dat de octopus het over gaat nemen.
Wie weet. Dachten ze überhaupt?quote:Op maandag 28 april 2025 16:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Zouden ze aan een soort na hen denken?
We komen er nu achter dat er heel wat intelligente dieren zijn, dus waarom niet?quote:Op maandag 28 april 2025 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie weet. Dachten ze überhaupt?
Dat vraag ik me bij mensen soms ook afquote:Op maandag 28 april 2025 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie weet. Dachten ze überhaupt?
Het blijven dieren, al weten we er niet heel veel over. Ik verwacht alleen niet dat een T-Rex een accountant zou zijn.quote:Op maandag 28 april 2025 16:57 schreef drakin het volgende:
[..]
We komen er nu achter dat er heel wat intelligente dieren zijn, dus waarom niet?
Mensen denken niet na.quote:Op maandag 28 april 2025 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij mensen soms ook af
bij sommige mensen eerder dan de meeste dierenquote:Op maandag 28 april 2025 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij mensen soms ook af
En dit.quote:Op maandag 28 april 2025 17:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bij sommige mensen eerder dan de meeste dieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |