Bejaarden slapen inderdaad meer.quote:Op maandag 28 april 2025 14:29 schreef Haags het volgende:
Jongens ik ben officieel een ouwe lul. Ik heb vanmorgen een golfballetje geslapen op de banen hier in de buurt.
Rare plek wel voor een dutjequote:Op maandag 28 april 2025 14:29 schreef Haags het volgende:
Jongens ik ben officieel een ouwe lul. Ik heb vanmorgen een golfballetje geslapen op de banen hier in de buurt.
1 van de belangrijkste internetkabels ligt in de buurt van Nederland.quote:Op maandag 28 april 2025 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Als je de scenario's hoort waar ze in Nederland rekening mee houden als drie dagen de stroom uitvalt...
Kreeg je hem tegen je hoofd?quote:Op maandag 28 april 2025 14:29 schreef Haags het volgende:
quote:Op maandag 28 april 2025 14:29 schreef Haags het volgende:
Misschien ligt dat gras wel heerlijk zacht.quote:
Of een grote zakenmanquote:Op maandag 28 april 2025 14:29 schreef Haags het volgende:
Golf is leukquote:Op maandag 28 april 2025 14:29 schreef Haags het volgende:
Wat doe jij daar danquote:Op maandag 28 april 2025 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Heb daar nog nooit iemand gezien die er jonger uitziet dan 67.
Hahahaha ik ook niet maar was vanmorgen met m'n pa [71] en een maat van me 41.quote:Op maandag 28 april 2025 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 28 april 2025 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Er ligt een fietspad naast waar ik wel eens fiets.quote:
Ik heb internet in mijn noodpakketquote:Op maandag 28 april 2025 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 van de belangrijkste internetkabels ligt in de buurt van Nederland.
Zonder internet overleef je ook wel weer.
ligt aan de club denk ik? ik heb wel eens bardiensten gehad bij golfclubs en het is ook een hoop 40ers en soms ook hun kinderen als die een jaar of 18 zijn gewordenquote:Op maandag 28 april 2025 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Jij fietst naast een fietspad??quote:Op maandag 28 april 2025 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er ligt een fietspad naast waar ik wel eens fiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 28 april 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Heb je niet gewoon een golfbal tegen je slapen gehad?
GMTAquote:Op maandag 28 april 2025 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kreeg je hem tegen je hoofd?
quote:Op maandag 28 april 2025 14:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik ga straks wat Uiltjes halen, want in de persoonlijke bonus bij de Appie,
Jij weet.quote:
Dan zal hier ook zo wel de stroom uitvallen.quote:
Komt wel dichtbij zoquote:
Ziet er leuk uitquote:
Ben ik blij dat ik in het noordelijke deel van Nederland woon, dan duurt nog even.quote:Op maandag 28 april 2025 14:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zal hier ook zo wel de stroom uitvallen.
RIP mij...
Ik ben nu redelijk dicht bij de grens.quote:Op maandag 28 april 2025 14:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zal hier ook zo wel de stroom uitvallen.
RIP mij...
Oh ja goede.quote:Op maandag 28 april 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Telefoon voor de zekerheid aan de oplader.
Ja dit is de laatstequote:Op maandag 28 april 2025 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit![]()
Ik ga deze week nog kussen halen, zodat ik mijn gehaakte kussen kan afmaken.
Ik ga desnoods lekker naar de muur starenquote:Op maandag 28 april 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Hmmmquote:Op maandag 28 april 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Ja geen idee johquote:Op maandag 28 april 2025 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het met elkaar te maken heeft
GMTA, dat doe ik ook netquote:Op maandag 28 april 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Want het mobiele netwerk draait op druivensap.quote:Op maandag 28 april 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
opschepperquote:Op maandag 28 april 2025 14:43 schreef essnhills het volgende:
Mijn noodradio werkt gelukkig ook op zonne-energie
Ik heb geen noodradio.quote:Op maandag 28 april 2025 14:43 schreef essnhills het volgende:
Mijn noodradio werkt gelukkig ook op zonne-energie
ja, Ford is misschien niet meer de beste keuze nuquote:
Ger is nu onderwegquote:Op maandag 28 april 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig heb ik nog zo'n 3 kilo chocolade liggen, noodpakket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |