kan wel in een spoilerquote:Op maandag 28 april 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet zeggen, want ze lezen mee
Ze gaat iets in Poetin stoppen.quote:
Alsof we nog niet genoeg gekut hadden in de wereld.quote:Op maandag 28 april 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
We moeten ons ook even klaarmaken voor een nucleaire winter:
[ x ]
FTFYquote:Op maandag 28 april 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt peuters zijn nog verstandiger dan tere mannenzieltjes idiote narcisten die een land leiden
Volgens mij een ander valkje.quote:Op maandag 28 april 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die een op mijn hoofd gehad @:dud0r
Tof he zo'n derde wereldoorlog die allang aan de gang is.quote:Op maandag 28 april 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
[ x ]
En dan gaat de golfstroom ook nog stil vallen. What a time to be alive.quote:Op maandag 28 april 2025 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Tof he zo'n derde wereldoorlog die allang aan de gang is.
Alleen nog even wachten op China VS Taiwan.
Oh ja, die hebben we ook nog.quote:Op maandag 28 april 2025 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Bring back de elfstedentocht!quote:Op maandag 28 april 2025 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan gaat de golfstroom ook nog stil vallen. What a time to be alive.
Heb ik allemaal standaard in huis. Noodpakketgodenquote:In Portugal is het op verschillende plekken druk bij de supermarkten. Mensen lijken vooral water, toiletpapier en blikjes voedsel in te slaan.
Voor WW1 was er heel veel tegelijk nodig voor de vlam eindelijk in de pan vloog, staat allemaal in het draaiboek dit.quote:Op maandag 28 april 2025 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof we nog niet genoeg gekut hadden in de wereld.
Had meer kernbommen verwachtquote:Op maandag 28 april 2025 16:01 schreef Haags het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het Rusland zou zijn. Is het potverdorie gewoon Pakistan en India wat het probleem zijnquote:Op maandag 28 april 2025 15:47 schreef Recce het volgende:
[ x ]
Oh ik dacht eerst kernbommen en dan chaos, Fallout stijlquote:
Die gooien het gewoon op elkaar WWZ stijl.quote:Op maandag 28 april 2025 16:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het Rusland zou zijn. Is het potverdorie gewoon Pakistan en India wat het probleem zijn
Oh ik hoor net dat het water uit de opvangbak goed is voor de plantjes. Wie weet.quote:Op maandag 28 april 2025 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, nieuwe droger is er hoor. Maar even het afvoerslangetje overzetten is te veel werk. Dat wordt weer kutten
We leven op zo'n fijne unieke planeet, laten we haar maar zsm naar de kloten helpenquote:Op maandag 28 april 2025 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik dacht eerst kernbommen en dan chaos, Fallout stijl
Die planeet overleeft het wel hoor, 'life always finds a way'. Alleen voor de mens en een groot aantal dier- en plantsoorten is het even een paar jaartjes wat minder prettigquote:Op maandag 28 april 2025 16:28 schreef drakin het volgende:
[..]
We leven op zo'n fijne unieke planeet, laten we haar maar zsm naar de kloten helpen
Komt de planeet dan ooit van onze vervuiling af?quote:Op maandag 28 april 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die planeet overleeft het wel hoor, 'life always finds a way'. Alleen voor de mens en een groot aantal dier- en plantsoorten is het even een paar jaartjes wat minder prettig
Tuurlijk, een paar miljoen jaar is niks voor de planeet die al miljarden jaren bestaatquote:Op maandag 28 april 2025 16:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt de planeet dan ooit van onze vervuiling af?
Zoveel geduld heb ik nietquote:Op maandag 28 april 2025 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tuurlijk, een paar miljoen jaar is niks voor de planeet die al miljarden jaren bestaat
- dinosauriërs, tien minuten voor de meteoriet insloeg.quote:Op maandag 28 april 2025 16:29 schreef Elvi het volgende:
Ik heb wel een beetje genoeg van de "once in a lifetime" gebeurtenissen eigenlijk.
Wat zouden ze gewenst hebben tijdens het zien van die vallende ster?quote:Op maandag 28 april 2025 16:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
- dinosauriërs, tien minuten voor de meteoriet insloeg.
"Ik hoop dat de soort het na ons beter doet."quote:Op maandag 28 april 2025 16:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat zouden ze gewenst hebben tijdens het zien van die vallende ster?
"ik hoop dat ie bij mijn ex op d'r lelijke kop valt!"quote:Op maandag 28 april 2025 16:47 schreef drakin het volgende:
[..]
"Ik wens dat ze in de toekomst denken dat wij geen veren hebben trolololol"quote:Op maandag 28 april 2025 16:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Zouden ze aan een soort na hen denken?quote:Op maandag 28 april 2025 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik hoop dat de soort het na ons beter doet."
Ik wou dat ik een draak was en kon vuurspuwenquote:Op maandag 28 april 2025 16:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Ik wens dat ze in de toekomst denken dat wij geen veren hebben trolololol"
Doen wij ook nietquote:Op maandag 28 april 2025 16:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Zouden ze aan een soort na hen denken?
Paddosquote:
Oh ja die Duitser die toen op het WK voetbal alles voorspeldequote:Op maandag 28 april 2025 16:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Soms doe ik dat wel. Ik denk dat de octopus het over gaat nemen.
Wie weet. Dachten ze überhaupt?quote:Op maandag 28 april 2025 16:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Zouden ze aan een soort na hen denken?
We komen er nu achter dat er heel wat intelligente dieren zijn, dus waarom niet?quote:Op maandag 28 april 2025 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie weet. Dachten ze überhaupt?
Dat vraag ik me bij mensen soms ook afquote:Op maandag 28 april 2025 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie weet. Dachten ze überhaupt?
Het blijven dieren, al weten we er niet heel veel over. Ik verwacht alleen niet dat een T-Rex een accountant zou zijn.quote:Op maandag 28 april 2025 16:57 schreef drakin het volgende:
[..]
We komen er nu achter dat er heel wat intelligente dieren zijn, dus waarom niet?
Mensen denken niet na.quote:Op maandag 28 april 2025 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij mensen soms ook af
bij sommige mensen eerder dan de meeste dierenquote:Op maandag 28 april 2025 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij mensen soms ook af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |