Daarom zei ik al dat zkh er niks van merkte.quote:Op maandag 28 april 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ziekenhuis heeft zijn eigen stroom lijkt mij
en jij hebt betere dingen te doen als je vriendin bevalt dan weten wat er in de buitenwereld gebeurd
Hier hadden ze een paar jaar geleden een stroomstoring bij de vriezers in de AH, toen mocht je alles uit de vriezers gratis meenemenquote:Op maandag 28 april 2025 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik eens van vakantie kwam was er ook een stroomstoringOp Schiphol dus ook. Wij waren de laatsten die nog konden landen, anders waren we uitgeweken naar Frankfurt ofzo. Wat een teringbende was dat.
Die wil ik.quote:Op maandag 28 april 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Kijk Us wat een mooi vogeltje
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
hmmmmm zalmquote:Op maandag 28 april 2025 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hadden ze een paar jaar geleden een stroomstoring bij de vriezers in de AH, toen mocht je alles uit de vriezers gratis meenemen
volgens mij heb ik die een op mijn hoofd gehad @dud0rquote:Op maandag 28 april 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
Kijk Us wat een mooi vogeltje
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
vanavond staat zalm op het menuquote:
*Stapt op de trein naar limbolandquote:
quote:Op maandag 28 april 2025 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hadden ze een paar jaar geleden een stroomstoring bij de vriezers in de AH, toen mocht je alles uit de vriezers gratis meenemen
Past-ie op de fiets?quote:Op maandag 28 april 2025 15:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ben net terug van het tuincentrum en ik zag daar een mooie grote burgmansia.![]()
Heb gezegd dat ik er even over na ga denken. Ben uitgedacht, ga zo weer terug.
In een bigshopper wel.quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2025 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In een bigshopper wel.Heb net ook 3 fruitboompjes op de fiets naar mijn werk gebracht dus dit moet ook lukken.
quote:Op maandag 28 april 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Binnenkort in de bios: John Wick 5 little mouse kills Poetin.
Stroomstoring in Portugal, waarschijnlijk schuld van Poetin. Laat ik niet merken dat mijn hond in gevaar is gebracht, want dan is het dag dag Poetin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |