Drie keer raden wie als eerste het loodje leggen hier bij een stroomstoring.quote:Op maandag 28 april 2025 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Want het mobiele netwerk draait op druivensap.
Eehm nee wacht, het was 3 kilo eieren, echt waar Gerrie, 3 kilo eierenquote:
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op maandag 28 april 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
Als de stroom uitvalt dan stoppen ze wel met die gevelherrie in de straat hierachter
uhuhquote:Op maandag 28 april 2025 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm nee wacht, het was 3 kilo eieren, echt waar Gerrie, 3 kilo eieren
Ssst ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Joequote:Op maandag 28 april 2025 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie keer raden wie als eerste het loodje leggen hier bij een stroomstoring.
ik heb nog 8 paaseieren van 300 gram de stukquote:Op maandag 28 april 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig heb ik nog zo'n 3 kilo chocolade liggen, noodpakket
*keert weer om*quote:Op maandag 28 april 2025 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm nee wacht, het was 3 kilo eieren, echt waar Gerrie, 3 kilo eieren
quote:
quote:Op maandag 28 april 2025 14:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb nog 8 paaseieren van 300 gram de stuk
lost misschien de huizencrisis ook op?quote:Op maandag 28 april 2025 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie keer raden wie als eerste het loodje leggen hier bij een stroomstoring.
Ik gun Zwab m'n huis wel. Moet ie wel een kuteind rijden naar werk. Krijgt ie m'n auto erbij.quote:Op maandag 28 april 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lost misschien de huizencrisis ook op?
Dat doen waterstofbommen ookquote:Op maandag 28 april 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
denk niet dat ie kan rijdenquote:Op maandag 28 april 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gun Zwab m'n huis wel. Moet ie wel een kuteind rijden naar werk. Krijgt ie m'n auto erbij.
Dan moeten er wel heel veel dood.quote:Op maandag 28 april 2025 14:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gaan jullie samenwonen? Wat leukquote:Op maandag 28 april 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gun Zwab m'n huis wel. Moet ie wel een kuteind rijden naar werk. Krijgt ie m'n auto erbij.
10 jaar geleden op 1 van de warmste dagen van het jaar lag mijn vriendin te bevallen, het zkh had natuurlijk nergens last van maar heel Den Haag lag toen zo'n beetje plat door een stroomstoring. Wij hadden werkelijk geen idee en mensen keken ons echt raar aan dat we er niks van gemerkt haddenquote:Op maandag 28 april 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
Wel 1x gehad, ik denk ruim 10 jaar geleden ofzo. Grote stroomstoring in Noord Holland. Ook het mobiele netwerk lag eruit.
Maar mijn ouders zouden iets uitprinten voor mijn broer zodat die dat kon inleveren op de universiteit. Maar printen ging natuurlijk niet. En we konden hem ook niet bereiken, want geen mobiel netwerk.
Maar toen had ik (vanuit de tuin van mijn ouders) heeeel even net een heel klein beetje bereik (ik vermoed vanuit Lelystad), en toen kon ik hem net een smsje sturen zodat ie zelf nog kon gaan printen ergens
ziekenhuis heeft zijn eigen stroom lijkt mijquote:Op maandag 28 april 2025 14:52 schreef Haags het volgende:
[..]
10 jaar geleden op 1 van de warmste dagen van het jaar lag mijn vriendin te bevallen, het zkh had natuurlijk nergens last van maar heel Den Haag lag toen zo'n beetje plat door een stroomstoring. Wij hadden werkelijk geen idee en mensen keken ons echt raar aan dat we er niks van gemerkt haddenmooi was dat, echt mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |