?quote:
Lees het ja, Portugal ook al.quote:
Verbaast me niets.quote:
Altijd toch. Als je iets gekocht heb, dan krijg je de weken erna nog meer reclame voor datgene.quote:Op maandag 28 april 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Heb je besteld bij Ali: "Misschien vind je dit ook leuk!" En krijg je meer opties te zien van wat je net hebt besteld.
Amazon. "Je hebt dit boek gekocht, wil je het ook in paperback?"quote:Op maandag 28 april 2025 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd toch. Als je iets gekocht heb, dan krijg je de weken erna nog meer reclame voor datgene.
Ja, voor mijn houtkachelquote:Op maandag 28 april 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Amazon. "Je hebt dit boek gekocht, wil je het ook in paperback?"
Portugal ook niet dan?quote:Op maandag 28 april 2025 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben ze de rekening niet betaald?
1 pot nat.quote:
Portugees is de minst sexy romantische taalquote:
Ik heb daar vorig jaar een keer een tv-afstandbediening gekocht, krijg nu nog steeds regelmatig een mail met daarin 34x dezelfde afstandbediening als 'misschien vind je dit ook leuk'quote:Op maandag 28 april 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Heb je besteld bij Ali: "Misschien vind je dit ook leuk!" En krijg je meer opties te zien van wat je net hebt besteld.
verdacht welquote:Op maandag 28 april 2025 13:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
sorry een heel land heeft een stroomstoring? en dan is het niet liechtenstein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |