SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dat ontken ik ook niet. Hartstikke mooi dat je die toewijding hebt en/of had. Dat zal mede geweest zijn door een oprechte interesse in de materie, anders houd je het niet vol.quote:Op zondag 27 april 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Modie, @:kwiwi heeft gelijk. Vrijwilligerswerk komt met een bepaalde verantwoordelijkheid. Of dat nou een flutblaadje over biljetjes is of een brandweerkorps.
Dat is WEL ter sprake alleen dat wil je niet, want dan zou je een beslissing kunnen nemen en het is overduidelijk dat je die beslissing nemen op allerlei manieren ontwijkt. Waarom je dat doet, dat is het punt hier.quote:Alleen de gevolgen van zomaar stoppen zijn wat anders, maar dat is dus niet ter sprake.
bostijgers slapen heel niet in beddenquote:Op zondag 27 april 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
Bed opmaken en wasophangen had ik gisterochtend al gedaan voordat ik naar ouders ging
Maak anders even een gigantisch probleem van de hobby/vrijwilligerswerk van een anderquote:Op zondag 27 april 2025 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Hartstikke mooi dat je die toewijding hebt en/of had. Dat zal mede geweest zijn door een oprechte interesse in de materie, anders houd je het niet vol.
Maar dat is het punt helemaal niet. Je zegt dat je eik alleen het blad hoeft samen te stellen, niet zelf te vullen. En de hvh aangeleverde content wordt blijkbaar steeds kleiner. Daaruit volgt niet dat JIJ het dan maar allemaal moet opvullen, alleen dat maak je er in je hoofd wel van, en dat doe je dus maar je wordt er overduidelijk niet blijer van.
[..]
Dat is WEL ter sprake alleen dat wil je niet, want dan zou je een beslissing kunnen nemen en het is overduidelijk dat je die beslissing nemen op allerlei manieren ontwijkt. Waarom je dat doet, dat is het punt hier.
Als stoppen echt niet kan dan zou je ons haarfijn kunnen uitleggen waarom niet, anders dan fatsoensredenen e.d.
Mosbedje.quote:Op zondag 27 april 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bostijgers slapen heel niet in bedden
Oke Diddy.quote:Op zondag 27 april 2025 20:49 schreef Elvi het volgende:
M'n bed is al opgemaakt en ik heb al Shout op mn tshirt gedaan want daar was babyolie op gekomen
Dus ik loop mooi op schema.
Nou ja daarom heb ik dus ook die 2 lege pagina's erin gedaan nu. Eens zien wat dat tot gevolg heeft.quote:Op zondag 27 april 2025 20:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Hartstikke mooi dat je die toewijding hebt en/of had. Dat zal mede geweest zijn door een oprechte interesse in de materie, anders houd je het niet vol.
Maar dat is het punt helemaal niet. Je zegt dat je eik alleen het blad hoeft samen te stellen, niet zelf te vullen. En de hvh aangeleverde content wordt blijkbaar steeds kleiner. Daaruit volgt niet dat JIJ het dan maar allemaal moet opvullen, alleen dat maak je er in je hoofd wel van, en dat doe je dus maar je wordt er overduidelijk niet blijer van.
[..]
Dat is WEL ter sprake alleen dat wil je niet, want dan zou je een beslissing kunnen nemen en het is overduidelijk dat je die beslissing nemen op allerlei manieren ontwijkt. Waarom je dat doet, dat is het punt hier.
Als stoppen echt niet kan dan zou je ons haarfijn kunnen uitleggen waarom niet, anders dan fatsoensredenen e.d.
Nee valt mee, ik smeer het over een bodylotion van Nivea heen dus de geur is een beetje een poederachtige mix qua geur.quote:
DeZwabberquote:
Heul welquote:Op zondag 27 april 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bostijgers slapen heel niet in bedden
Ja? Wanneer ga je het definitief zeggen en niet nog 3 jaar vage hints geven?quote:Op zondag 27 april 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed als ik het straks 8 jaar gedaan heb vind ik het ook wel een keer mooi en geef ik het stokje door aan wie het maar wil vangen. Ook als dat niemand is.
Zwabbie, of @Crack_quote:
Vage hintsquote:Op zondag 27 april 2025 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja? Wanneer ga je het definitief zeggen en niet nog 3 jaar vage hints geven?
Al die bejaarden slapen er geen minuut minder om maar jij loopt je al 3 jaar op een forumpje op te winden over dit. Kies eens gewoon voor jezelf.
quote:Op zondag 27 april 2025 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja? Wanneer ga je het definitief zeggen en niet nog 3 jaar vage hints geven?
Al die bejaarden slapen er geen minuut minder om maar jij loopt je al 3 jaar op een forumpje op te winden over dit. Kies eens gewoon voor jezelf, of stop met klagen.
quote:Op zondag 27 april 2025 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maak anders even een gigantisch probleem van de hobby/vrijwilligerswerk van een ander
Ja het zijn vage hints, en je had er blijkbaar al een aantal gegeven. Je hakt geen knoop door en aan je reacties hier te zien, blijf je er ook maar omheen draaien.quote:Op zondag 27 april 2025 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vage hintsnou ja als dit laatste een vage hint was dan weten we oook genoeg toch
Ironisch dit, uit jouw toetsenbord.quote:Op zondag 27 april 2025 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maak anders even een gigantisch probleem van de hobby/vrijwilligerswerk van een ander
Hier is sfeerquote:
Dit soort planten weet ik niet zoveel van tbh.quote:Op zondag 27 april 2025 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zwabbie, of @:crack_
Of iemand anders met tips
Ik wilde een sneeuwbal (viburnum tinus) voor in mijn voortuintje. Want bloeit zo lang.
Maar las dat dat eigenlijk geen inheemse plant was. Dus ben nu aan het kijken voor een Gelderse roos (viburnum opulus).
Nog andere ideeën? Tips?
Voortuintje heeft alleen s ochtends zon
quote:Op zondag 27 april 2025 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit soort planten weet ik niet zoveel van tbh.
Hoe strikt wil je exoten vermijden?
Als je het lang genoeg volhoudt is alles uiteindelijk inheems.
Ik heb vooral dat nieuwe sokken snel kapot gaan. Sokken die ik al 10 jaar heb blijven goed.quote:Op zondag 27 april 2025 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt zo'n periode dat al m'n sokken tegelijk kapot gaan. Heb er deze week alweer drie weggegooid
Ik heb nog sokken van de V&Dquote:Op zondag 27 april 2025 21:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat nieuwe sokken snel kapot gaan. Sokken die ik al 10 jaar heb blijven goed.
Mijn grap-antwoord, omdat het volgens mij ook een lange bloeier is, is de gewone berenklauw.quote:Op zondag 27 april 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm nouja, een inheemse bloeiende struik leek me een beter idee voor de bijtjes en vlindertjes enzulks
quote:Op zondag 27 april 2025 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm nouja, een inheemse bloeiende struik leek me een beter idee voor de bijtjes en vlindertjes enzulks
quote:Op zondag 27 april 2025 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn grap-antwoord, omdat het volgens mij ook een lange bloeier is, is de gewone berenklauw.
Ga neuken danquote:Op zondag 27 april 2025 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik heb vlindernootjes
vlinder
Vlinder
VLINDER
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ja maar zo gaat het toch altijd Modie. Hier in KSC ranten als een brandweertruuk zodat je in je normale leven weer enigszins geaccepteerd gedrag zou kunnen vertonenquote:Op zondag 27 april 2025 21:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja het zijn vage hints, en je had er blijkbaar al een aantal gegeven. Je hakt geen knoop door en aan je reacties hier te zien, blijf je er ook maar omheen draaien.
Uhuh..quote:Op zondag 27 april 2025 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alleen maar goede ideeën deze jongen.
Wat os daarquote:
Terechte klachtquote:Op zondag 27 april 2025 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor je het weet is de zak leeg
Geefquote:Op zondag 27 april 2025 21:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in milkarepen met slagroom en vanilleijs
@:CherryLips
quote:Op zondag 27 april 2025 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb nu zin om een revenge biljetje te gaan kopen
Gunstig voor de benzineprijs.quote:Op zondag 27 april 2025 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi dat die dollar lekker op z'n reet gaat nu
En de vakantiequote:Op zondag 27 april 2025 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gunstig voor de benzineprijs.
De dingen waar ik naar zit te kijken op ebay komen eigenlijk nauwelijks uit Amerika. Helaas.quote:Op zondag 27 april 2025 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi dat die dollar lekker op z'n reet gaat nu
Wehequote:Op zondag 27 april 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
Bedankt voor de TT, moet mijn bed nog opmaken
Lach je me nu uit?quote:
De Yen is de afgelopen 3 jaar toch al gekelderd?quote:Op zondag 27 april 2025 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De dingen waar ik naar zit te kijken op ebay komen eigenlijk nauwelijks uit Amerika. Helaas.
Als de Yen of de Zwitserse frank even kan kelderen de komende maand, dan graag.
De piek was afgelopen zomer met 175 yen per euro, sindsdien stuitert hij een beetje tussen 155 en 165.quote:Op zondag 27 april 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Yen is de afgelopen 3 jaar toch al gekelderd?
Ik was het vergeten, had vanochtend mijn bed afgehaald omdat ik even moest wachten met verven zodat het even wat kon drogen. Bedenk me nu ook dat ik de droger niet heb aangezetquote:
3 jaar terug zat die nog rond de 130quote:Op zondag 27 april 2025 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De piek was afgelopen zomer met 175 yen per euro, sindsdien stuitert hij een beetje tussen 155 en 165.
https://www.xe.com/currencycharts/?from=JPY&to=EUR&view=10Yquote:
Ik was 3 jaar terug precies in de VS toen de dollar op zijn allerhoogste punt de afgelopen 10 jaar zatquote:Op zondag 27 april 2025 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.xe.com/currencycharts/?from=JPY&to=EUR&view=10Y
Ik weet. De trend is zelfs al iets langer dan dat.
Maar toch, hij staat er nu beter voor dan afgelopen zomer.
Vast een pausje minder of zoquote:Op zondag 27 april 2025 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
https://www.xe.com/currencycharts/?from=CHF&to=EUR&view=1W
Benieuwd wat er 26 april gaande was.
Maar de CHF daalt niet zo snel helaas.
Oh ik dacht dat de CHF altijd flink meer waard was dan de Euro, maar dat is ook pas sinds een jaar of 3 dusquote:Op zondag 27 april 2025 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
https://www.xe.com/currencycharts/?from=CHF&to=EUR&view=1W
Benieuwd wat er 26 april gaande was.
Maar de CHF daalt niet zo snel helaas. Over de langere periode stijgt hij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ziet er niet comfortabel uit.
🐙
quote:Op zondag 27 april 2025 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit dus naar een camerasysteem te kijken. En dat systeem is over een periode van een jaar of 70 verkrijgbaar geweest, tussentijds licht geupdate maar alles is wel compatible met elkaar.
Maar de oude oude koffers voor dat systeem zijn wel heel cute eigenlijk.
[ afbeelding ]Wel een must-have natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ziet er niet comfortabel uit.
Nee.quote:Op maandag 28 april 2025 05:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was het de bedoeling om al zo vroeg op te zijn?
Slaap je nu weer?quote:Op maandag 28 april 2025 05:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar ik werd om 4 uur wakker en na 3 kwartier plafond staren, had ik mijn mobiel er maar bij gepakt.
Nee. De wekker is zojuist gegaan, dus nu moed verzamelen om eruit te komen.quote:
ohquote:Op maandag 28 april 2025 05:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. De wekker is zojuist gegaan, dus nu moed verzamelen om eruit te komen.
Dankje.quote:Op maandag 28 april 2025 06:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh![]()
ik wens je succes vandaagik kom net terug van het zwemmen en daarna frituren
nou bedankt maar mijn eigen waterwassing ging toch een stuk beterquote:Op maandag 28 april 2025 07:50 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DI05-ClMIK6/
Ik wilde deze even met jullie delen. Dat jullie allemaal fijn lichtgewassen worden.
Was baantjes zwemmen hè. 30 baantjesquote:Op maandag 28 april 2025 06:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankje.
Lekker dagje. Even uitrusten na je vakantie.
Geen idee wat voor bezwering dat is (geluid stond uit), maar ik heb al gedouchtquote:Op maandag 28 april 2025 07:50 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DI05-ClMIK6/
Ik wilde deze even met jullie delen. Dat jullie allemaal fijn lichtgewassen worden.
Als de temperatuur onder de 25 graden blijft is het prima, anders wordt het klaagweerquote:Op maandag 28 april 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt erop dat de airco later deze week nodig gaat zijn. Lekker weertje
Amaquote:
Mopskequote:
Doen we toch altijdquote:
Donderdag 26quote:Op maandag 28 april 2025 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als de temperatuur onder de 25 graden blijft is het prima, anders wordt het klaagweer.
28.quote:
Na donderdag allemaal weer minder en wisselvalligheid of is dat er al weer uit?quote:
Wat ik zie vanaf vrijdag weer onder de 20.quote:Op maandag 28 april 2025 09:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Na donderdag allemaal weer minder en wisselvalligheid of is dat er al weer uit?
22 graden donderdagquote:
Bewolkt alleen.quote:Op maandag 28 april 2025 09:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Tenzij in een ravijn.quote:
quote:
quote:
23 hier.quote:Op maandag 28 april 2025 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bewolkt alleen.
[..]
Tenzij in een ravijn.
[..]
[..]
Temperatuurbingoquote:
Maar wat wordt de gevoelstemperatuur?quote:Op maandag 28 april 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
*misschien wel naar het strand donderdag of vrijdag*
Daar wordt het 15
-3.quote:Op maandag 28 april 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat wordt de gevoelstemperatuur?
En dat is voordat de zeevlam op komt zetten.quote:Op maandag 28 april 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
*misschien wel naar het strand donderdag of vrijdag*
Daar wordt het 15
Fikkie!quote:Op maandag 28 april 2025 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat is voordat de zeevlam op komt zetten.
Oeh dat ziet er mooi uitquote:Op maandag 28 april 2025 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat is voordat de zeevlam op komt zetten.
Is toch al even dacht ik.quote:
Al een tijdje zo te zien.quote:
Ik zie geen wisselvalligheid.quote:Op maandag 28 april 2025 09:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Die doet het soms wel en niet.quote:Op maandag 28 april 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Welke hebben jullie? Ik gebruikte .to
Wanneer komt die?quote:Op maandag 28 april 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Strijk wel meer geld op als ik thuis ga werken en dat ook contractueel vast leg. Dan krijg je iets van 2,40 voor elke dag dat je thuiswerkt.
Straks met de hond wel iets vast leggen
Mobiel is het zonder abonnement ook gewoon niet te doen.quote:Op maandag 28 april 2025 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toch maar weer gezwicht. Ik heb weer een abo op FOK!
Ik heb een abbo maar mobiel zie ik wel nog advertentiesquote:Op maandag 28 april 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Mobiel is het zonder abonnement ook gewoon niet te doen.
Volgens mij kun je dat uitzetten in je settings.quote:Op maandag 28 april 2025 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een abbo maar mobiel zie ik wel nog advertenties
Nee, daarom dus ook gezwicht.quote:Op maandag 28 april 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Mobiel is het zonder abonnement ook gewoon niet te doen.
Daar maar eens kijkenquote:Op maandag 28 april 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat uitzetten in je settings.
Elke keer weerquote:Op maandag 28 april 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
*mailt iets naar zichzelf*
Hey ik heb e-mail.
NÓG meer?quote:Op maandag 28 april 2025 10:49 schreef Ama het volgende:
Sorry als ik hier vandaag even wat meer klaag.
klinkt bekendquote:Op maandag 28 april 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Hey ik heb e-mail.
Immer.quote:Op maandag 28 april 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Hey ik heb e-mail.
Ja zal je zienquote:Op maandag 28 april 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze week is het hier zomer. In mei is het 12 graden met hagel en regen.
Dat zijn je weken NL?quote:Op maandag 28 april 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zal je zien![]()
Hier is nu echt heet.
Hond of contract? Hond volgende week, contract moet ik nog even overleggenquote:
Ben je aan het genieten?quote:Op maandag 28 april 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zal je zien![]()
Hier is nu echt heet.
Ja hèb het idee dat ik er nu wel een beetje last van heb. Vanochtend na het zwemmen heb ik frituren na een uur gestaakt omdat ik het te warm vondquote:
Succesquote:
quote:Op maandag 28 april 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hèb het idee dat ik er nu wel een beetje last van heb. Vanochtend na het zwemmen heb ik frituren na een uur gestaakt omdat ik het te warm vond
Zit nu in de wasserette. Geen aircoquote:Op maandag 28 april 2025 11:19 schreef Recce het volgende:
[..]Dan moet het wel heel erg zijn. Staat de airco nu te blazen?
Dan zijn je schone kleren al bezweet voor je buiten bentquote:Op maandag 28 april 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nu in de wasserette. Geen airco
Lekker tussen de warme machines ook.quote:Op maandag 28 april 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker in de warmte en het vocht van al die wasmachines.quote:Op maandag 28 april 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Succesquote:
Ze moet gewoon weer even acclimatiseren na haar vakantie.quote:Op maandag 28 april 2025 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker tussen de warme machines ook.![]()
Maar bal die het te warm heeft, ben je stuk?
ik ben al verkleurd door de zonquote:Op maandag 28 april 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het gister ook wel weer warm zat eigenlijk.
Misschienquote:Op maandag 28 april 2025 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker tussen de warme machines ook.![]()
Maar bal die het te warm heeft, ben je stuk?
RIP aan de nabestaanden.quote:
Deze toko zit hier nu om de hoek:quote:Op maandag 28 april 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Zal blij zijn als ik mijn eigen wasmachine heb
Ik zit weer onder mijn vlinderstruik parasolquote:
RIP toko.quote:Op maandag 28 april 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze toko zit hier nu om de hoek:
https://de-mangoboom.nl/pagina/menukaart
quote:Vandaag Maandag 28 April zijn wij GESLOTEN.
dankjequote:
die heb ik nietquote:
ik zit weer veilig binnen op kantoor.quote:Op maandag 28 april 2025 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit weer onder mijn vlinderstruik parasol
Heb je er al wat gehaald?quote:Op maandag 28 april 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze toko zit hier nu om de hoek:
https://de-mangoboom.nl/pagina/menukaart
Nee ik ben te gierig om er 20 euro aan uit te geven, maar die Massaman leek me wel lekker. En de gebakken rijst met mango.quote:
Kroketten en kaassoufflés.quote:Op maandag 28 april 2025 11:35 schreef bitterbal het volgende:
Als ik in nl ben ga ik alleen maar niet Thai dingen eten
Ik ookquote:Op maandag 28 april 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Herinner me er even aan dat ik vandaag nog naar Kruidvat moet.
He, je moet naar het Kruidvat.quote:Op maandag 28 april 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Pleisters en ontstopper. Kruidvat had altijd zo'n fles met bolletjes en die werkt het fijnstquote:
Goeie TT voor het volgende topic.quote:
ik wou bij de Kruidvat wat bestellen en nog iets, en dat tweede hadden ze niet en de Etos wel. En de Etos had het eerste ook nog 5 euro goedkoper.quote:Op maandag 28 april 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat CL voor de chocolade naar de Kruidvat gaat.quote:Op maandag 28 april 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wou bij de Kruidvat wat bestellen en nog iets, en dat tweede hadden ze niet en de Etos wel. En de Etos had het eerste ook nog 5 euro goedkoper.
Dus je moet naar de Etos. Niet naar de Kruidvat.
Ja ik heb nu regelmatig gehad dat de Etos goedkoper is dan de Kruidvat.quote:Op maandag 28 april 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wou bij de Kruidvat wat bestellen en nog iets, en dat tweede hadden ze niet en de Etos wel. En de Etos had het eerste ook nog 5 euro goedkoper.
Dus je moet naar de Etos. Niet naar de Kruidvat.
Je moet nog naar de Kruidvatquote:Op maandag 28 april 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
lijkt me geen goede combiquote:Op maandag 28 april 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaaa en haring. Hagelslag, loetje bal, takumi ramen, fat kee chinees, stamppot Poffertjes.
De nieuwste hype in Nederland: gevulde poffertjes. Nu te zien op TikTakquote:
Was de jeugd maar verslaafd aan TikTak.quote:Op maandag 28 april 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De nieuwste hype in Nederland: gevulde poffertjes. Nu te zien op TikTak
Flashbacks.quote:Op maandag 28 april 2025 11:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was de jeugd maar verslaafd aan TikTak.
Wat heeft het dan nog met poffertje te maken precies?quote:
De poffertjes prakken met een flinke homp roomboter en poedersuikerquote:
Ik las harig poffertje.quote:Op maandag 28 april 2025 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
Gevulde poffertjes zijn wel kansrijk denk ik, Takoyaki in japan is niet veel anders dan een hartig poffertje in balvorm. En daar loopt iedereen mee weg.
en aardappelsquote:Op maandag 28 april 2025 11:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De poffertjes prakken met een flinke homp roomboter en poedersuiker
Plus korting met de klantenpas.quote:Op maandag 28 april 2025 11:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik heb nu regelmatig gehad dat de Etos goedkoper is dan de Kruidvat.
Ik wil datquote:Op maandag 28 april 2025 11:51 schreef DeZwabber het volgende:
Gevulde poffertjes zijn wel kansrijk denk ik, Takoyaki in japan is niet veel anders dan een hartig poffertje in balvorm. En daar loopt iedereen mee weg.
Je hebt ook van die gevulde deegvissen met rode bonen erin ofzo.quote:Op maandag 28 april 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Die ballen in Japan hebben we niet gegeten want elke keer inktvis
Ja die had Buda op. Ik had ze met chocolade. Worst en kaas.quote:Op maandag 28 april 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook van die gevulde deegvissen met rode bonen erin ofzo.
Ik wil hier nog eens naartoequote:Op maandag 28 april 2025 11:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet het ook weer eens maken. Te lang geleden.
quote:Op maandag 28 april 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Het beslag is in principe hetzelfde, alleen gebruik je bouillon ipv melk.quote:Op maandag 28 april 2025 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft het dan nog met poffertje te maken precies?
Een ferrari is ook een metalen tompouce met een motor.
Oeh. Nice. En soort van in de buurt.quote:Op maandag 28 april 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil hier nog eens naartoe
https://kindako.nl/
Ik ook! Meet???quote:Op maandag 28 april 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil hier nog eens naartoe
https://kindako.nl/
Er zit octopus in de octopusballen?quote:Op maandag 28 april 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Blegh.quote:Op maandag 28 april 2025 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zit octopus in de octopusballen?
hmm stond er octopus bal?quote:Op maandag 28 april 2025 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zit octopus in de octopusballen?
ohhh :p ja ik keek zo rond in de hoop dat ik een andere bal tegen kwam maar dat gebeurde maar niet :pquote:
Is dat niet Teriyaki?quote:Op maandag 28 april 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dacht dat je ze ook met varken en kip had.
Het bestaat. Maar het is niet de default.quote:Op maandag 28 april 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dacht dat je ze ook met varken en kip had.
wanneer ga jij naar japan?quote:Op maandag 28 april 2025 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het bestaat. Maar het is niet de default.
Ik gok maar watquote:
De eerste avond zijn we een restaurant in gegaan met allerlei verschillende dingen op de kaart. Zat helemaal geen structuur in ofzo. Het was wel lekker maar wat vreemd :pquote:
Zijn dat die spiesjes?quote:Op maandag 28 april 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou zo van yakitori. Yakitori is leven.
Ohhhh. Hoe snel weet je of die infectie er zit?quote:Op maandag 28 april 2025 12:28 schreef Ama het volgende:
Wachten op röntgenfoto. Met veel pech zit er een infectie in het bot van het bovenste gedeelte van mn vinger. Als dat zo is moet er binnenkort nog meer af.
Verder heeft die amper wat weggehaald want heb niet eens hechtingen.
Wacht nu op röntgenfoto. Die infectie zit in mijn gewricht.quote:Op maandag 28 april 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohhhh. Hoe snel weet je of die infectie er zit?
Die toko van de meet in Ermelo zag er lekker uit.quote:Op maandag 28 april 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja denk dat ik dat wel ken. Jammer dat Japanse restaurants in nl vaak zo duur zijn
oke. duimen dat het er niet zitquote:Op maandag 28 april 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Wacht nu op röntgenfoto. Die infectie zit in mijn gewricht.
Ik gok dat het nog wel even duurt. Ik wil dan toch wel echt een paar weken gaan, en het geld wat ik ik nu apart heb gezet is voor dr aanschaf van uitzet en eigen vervoer en zo.quote:
maar nu zeggen dat ze yen goed is om te gaan hequote:Op maandag 28 april 2025 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok dat het nog wel even duurt. Ik wil dan toch wel echt een paar weken gaan, en het geld wat ik ik nu apart heb gezet is voor dr aanschaf van uitzet en eigen vervoer en zo.
Ik vind 80 per nacht voor een hotel niet duur hoor, vooral niet voor eenpersoons. Dat is vergeleken met het westen echt een schijntje.quote:Op maandag 28 april 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
ik vond trouwens de prijs van het eten echt onwijs mee vallen. Dacht dat we pp wel zo'n 40 euro per avond kwijt zouden zijn. We aten dacht ik bijna elke avond tussen de 10 en 15 euro. De 7/11 en zo zijn ook goedkoop en het mooie is dat je daar onwijs lekkere sandwiches bv kan halen voor weinig geld.
hotels dacht ik dat we zo rond de 80 euro per nacht zaten. Das niet zo goedkoop maar misschien kan dat goedkoper. De shinkansen was dacht ik rond de 100 euro per rit.
Nee is misschien niet duur maar dat telt natuurlijk wel snel op qua kostenquote:Op maandag 28 april 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind 80 per nacht voor een hotel niet duur hoor, vooral niet voor eenpersoons. Dat is vergeleken met het westen echt een schijntje.
In Nederland moet je al goed zoeken om onder de 100 euro uit te komenquote:Op maandag 28 april 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind 80 per nacht voor een hotel niet duur hoor, vooral niet voor eenpersoons. Dat is vergeleken met het westen echt een schijntje.
Ja maar het is eigenlijk goedkoop vergeleken met mijn weekendje Londenquote:Op maandag 28 april 2025 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is misschien niet duur maar dat telt natuurlijk wel snel op qua kosten
ja dat denk ik ook. alleen dat ticket dan wat een aanslag isquote:Op maandag 28 april 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het is eigenlijk goedkoop vergeleken met mijn weekendje Londen
Alleen?quote:Op maandag 28 april 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit dus naar een weekendje Parijs te kijken maar kom er met het hotel ook niet echt uit.
Weet ik. Ik denk niet dat dat heel snel significant zal veranderen overigens.quote:Op maandag 28 april 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar nu zeggen dat ze yen goed is om te gaan he
hmm dat zou kunnen.quote:Op maandag 28 april 2025 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet ik. Ik denk niet dat dat heel snel significant zal veranderen overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |