quote:Op maandag 28 april 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Die ballen in Japan hebben we niet gegeten want elke keer inktvis
Het beslag is in principe hetzelfde, alleen gebruik je bouillon ipv melk.quote:Op maandag 28 april 2025 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft het dan nog met poffertje te maken precies?
Een ferrari is ook een metalen tompouce met een motor.
Oeh. Nice. En soort van in de buurt.quote:Op maandag 28 april 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil hier nog eens naartoe
https://kindako.nl/
Ik ook! Meet???quote:Op maandag 28 april 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil hier nog eens naartoe
https://kindako.nl/
Er zit octopus in de octopusballen?quote:Op maandag 28 april 2025 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Die ballen in Japan hebben we niet gegeten want elke keer inktvis
Blegh.quote:Op maandag 28 april 2025 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zit octopus in de octopusballen?
hmm stond er octopus bal?quote:Op maandag 28 april 2025 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zit octopus in de octopusballen?
ohhh :p ja ik keek zo rond in de hoop dat ik een andere bal tegen kwam maar dat gebeurde maar niet :pquote:
Is dat niet Teriyaki?quote:Op maandag 28 april 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dacht dat je ze ook met varken en kip had.
Het bestaat. Maar het is niet de default.quote:Op maandag 28 april 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dacht dat je ze ook met varken en kip had.
wanneer ga jij naar japan?quote:Op maandag 28 april 2025 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het bestaat. Maar het is niet de default.
Ik gok maar watquote:
De eerste avond zijn we een restaurant in gegaan met allerlei verschillende dingen op de kaart. Zat helemaal geen structuur in ofzo. Het was wel lekker maar wat vreemd :pquote:
Zijn dat die spiesjes?quote:Op maandag 28 april 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou zo van yakitori. Yakitori is leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |