Als de temperatuur onder de 25 graden blijft is het prima, anders wordt het klaagweerquote:Op maandag 28 april 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt erop dat de airco later deze week nodig gaat zijn. Lekker weertje
Amaquote:
Mopskequote:
Doen we toch altijdquote:
Donderdag 26quote:Op maandag 28 april 2025 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als de temperatuur onder de 25 graden blijft is het prima, anders wordt het klaagweer.
28.quote:
Na donderdag allemaal weer minder en wisselvalligheid of is dat er al weer uit?quote:
Wat ik zie vanaf vrijdag weer onder de 20.quote:Op maandag 28 april 2025 09:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Na donderdag allemaal weer minder en wisselvalligheid of is dat er al weer uit?
22 graden donderdagquote:
Bewolkt alleen.quote:Op maandag 28 april 2025 09:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Tenzij in een ravijn.quote:
quote:
quote:
23 hier.quote:Op maandag 28 april 2025 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bewolkt alleen.
[..]
Tenzij in een ravijn.
[..]
[..]
Temperatuurbingoquote:
Maar wat wordt de gevoelstemperatuur?quote:Op maandag 28 april 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
*misschien wel naar het strand donderdag of vrijdag*
Daar wordt het 15
-3.quote:Op maandag 28 april 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat wordt de gevoelstemperatuur?
En dat is voordat de zeevlam op komt zetten.quote:Op maandag 28 april 2025 09:28 schreef CherryLips het volgende:
*misschien wel naar het strand donderdag of vrijdag*
Daar wordt het 15
Fikkie!quote:Op maandag 28 april 2025 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat is voordat de zeevlam op komt zetten.
Oeh dat ziet er mooi uitquote:Op maandag 28 april 2025 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat is voordat de zeevlam op komt zetten.
Is toch al even dacht ik.quote:
Al een tijdje zo te zien.quote:
Ik zie geen wisselvalligheid.quote:Op maandag 28 april 2025 09:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Die doet het soms wel en niet.quote:Op maandag 28 april 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Welke hebben jullie? Ik gebruikte .to
Wanneer komt die?quote:Op maandag 28 april 2025 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Strijk wel meer geld op als ik thuis ga werken en dat ook contractueel vast leg. Dan krijg je iets van 2,40 voor elke dag dat je thuiswerkt.
Straks met de hond wel iets vast leggen
Mobiel is het zonder abonnement ook gewoon niet te doen.quote:Op maandag 28 april 2025 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toch maar weer gezwicht. Ik heb weer een abo op FOK!
Ik heb een abbo maar mobiel zie ik wel nog advertentiesquote:Op maandag 28 april 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Mobiel is het zonder abonnement ook gewoon niet te doen.
Volgens mij kun je dat uitzetten in je settings.quote:Op maandag 28 april 2025 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een abbo maar mobiel zie ik wel nog advertenties
Nee, daarom dus ook gezwicht.quote:Op maandag 28 april 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Mobiel is het zonder abonnement ook gewoon niet te doen.
Daar maar eens kijkenquote:Op maandag 28 april 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat uitzetten in je settings.
Elke keer weerquote:Op maandag 28 april 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
*mailt iets naar zichzelf*
Hey ik heb e-mail.
NĶG meer?quote:Op maandag 28 april 2025 10:49 schreef Ama het volgende:
Sorry als ik hier vandaag even wat meer klaag.
klinkt bekendquote:Op maandag 28 april 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Hey ik heb e-mail.
Immer.quote:Op maandag 28 april 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Hey ik heb e-mail.
Ja zal je zienquote:Op maandag 28 april 2025 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze week is het hier zomer. In mei is het 12 graden met hagel en regen.
Dat zijn je weken NL?quote:Op maandag 28 april 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zal je zien![]()
Hier is nu echt heet.
Hond of contract? Hond volgende week, contract moet ik nog even overleggenquote:
Ben je aan het genieten?quote:Op maandag 28 april 2025 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zal je zien![]()
Hier is nu echt heet.
Ja hčb het idee dat ik er nu wel een beetje last van heb. Vanochtend na het zwemmen heb ik frituren na een uur gestaakt omdat ik het te warm vondquote:
Succesquote:
quote:Op maandag 28 april 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hčb het idee dat ik er nu wel een beetje last van heb. Vanochtend na het zwemmen heb ik frituren na een uur gestaakt omdat ik het te warm vond
Zit nu in de wasserette. Geen aircoquote:Op maandag 28 april 2025 11:19 schreef Recce het volgende:
[..]Dan moet het wel heel erg zijn. Staat de airco nu te blazen?
Dan zijn je schone kleren al bezweet voor je buiten bentquote:Op maandag 28 april 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nu in de wasserette. Geen airco
Lekker tussen de warme machines ook.quote:Op maandag 28 april 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker in de warmte en het vocht van al die wasmachines.quote:Op maandag 28 april 2025 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Succesquote:
Ze moet gewoon weer even acclimatiseren na haar vakantie.quote:Op maandag 28 april 2025 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker tussen de warme machines ook.![]()
Maar bal die het te warm heeft, ben je stuk?
ik ben al verkleurd door de zonquote:Op maandag 28 april 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het gister ook wel weer warm zat eigenlijk.
Misschienquote:Op maandag 28 april 2025 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker tussen de warme machines ook.![]()
Maar bal die het te warm heeft, ben je stuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |