SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar wel een lieverd..quote:Op zondag 27 april 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat soberso.
Als is dit ook een vent alleen dan wel *knip knip*
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je drukt op mijn knopjesquote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nee had vanmiddag de stroom eraf gedaan omdat ik een nieuwe lamp ging ophangen op mijn dochters kamer. Denk sindsdien stuk.quote:quote:Op zondag 27 april 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Garantie lieve steven
Hop naar de keukenboerHelemaal waar, komt ook wel goed. Maar hoop dat t me zelf lukt zonder dat iemand langs hoef te komen en ik daar rekening mee moet houden
Ja heb ik wel gelukkigquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ohquote:Op zondag 27 april 2025 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik drukte helemaal niet op jouw knopjes
Hhm dat is wel raar.. misschien ff de stop uit en weer aan doen van de slaapkamer groep ?quote:Op zondag 27 april 2025 20:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee had vanmiddag de stroom eraf gedaan omdat ik een nieuwe lamp ging ophangen op mijn dochters kamer. Denk sindsdien stuk.
[..]Helemaal waar, komt ook wel goed. Maar hoop dat t me zelf lukt zonder dat iemand langs hoef te komen en ik daar rekening mee moet houden
[..]
Ja heb ik wel gelukkig"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Op de mijne dan?quote:Op zondag 27 april 2025 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik drukte helemaal niet op jouw knopjes![]()
![]()
Vaak staat in de garantie dat als je er zelf aan gaat knutselen de garantie vervaltquote:Op zondag 27 april 2025 20:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee had vanmiddag de stroom eraf gedaan omdat ik een nieuwe lamp ging ophangen op mijn dochters kamer. Denk sindsdien stuk.
[..]Helemaal waar, komt ook wel goed. Maar hoop dat t me zelf lukt zonder dat iemand langs hoef te komen en ik daar rekening mee moet houden
[..]
Ja heb ik wel gelukkig
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja. Zal het niet gewoon een zekering zijn? Dat is denk ik gemakkelijk te checken, en als er meer aan de hand is, dan ...quote:Op zondag 27 april 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaak staat in de garantie dat als je er zelf aan gaat knutselen de garantie vervaltHow can I make this topic about me?![]()
Kanquote:Op zondag 27 april 2025 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Zal het niet gewoon een zekering zijn? Dat is denk ik gemakkelijk te checken, en als er meer aan de hand is, dan ...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Arne slot lalalalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Arneeeee slooooot lalalala![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het schijnt dat ik binnenkort jarig ben. Ergens gehoord.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik las hetquote:Op zondag 27 april 2025 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Het schijnt dat ik binnenkort jarig ben. Ergens gehoord.
JustinLOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ok genoeg!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Haaiquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
* gebrokenglas kijkt verbaasd naar de klok en ziet dat het al bijna half negen is
How can I make this topic about me?![]()
Ow bijna FBIquote:Op zondag 27 april 2025 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt verbaasd naar de klok en ziet dat het al bijna half negen isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
FBI?quote:
* gebrokenglas durft geen domme vragen meer te stellen.
Seriequote:Op zondag 27 april 2025 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
FBI?
* gebrokenglas durft geen domme vragen meer te stellen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik laat weer licht branden in het huis alsof het gratis isTrotste mama van Ambar
Moet jij wetenquote:Op zondag 27 april 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik laat weer licht branden in het huis alsof het gratis is![]()
Ik was in de gang bezig, stofzuigen en dweilen. Daar was het donker.Trotste mama van Ambar
Daar gaat het al misquote:Op zondag 27 april 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was in de gang bezig, stofzuigen en dweilen. Daar was het donker.![]()
Die kwamen het licht brengenquote:Op zondag 27 april 2025 20:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zijn daar getuigen van dat zij dat waren?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier ook nietquote:Op zondag 27 april 2025 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Die zijn al tijden niet meer aan de deur geweest hier.
Durven niet langs de honden
Ik bijt gewoon zelfquote:Op zondag 27 april 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ook niet
Durven niet langs de honden![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ook niet
Durven niet langs de honden
Het komt ook wel vaak voor dat ik (tegen zessen van het werk komend) aan kom rijden en iemand net mijn paadje uit zie lopen, een verkoper, met een map onder zijn arm, iemand die ik niet ken en niet verwacht.
Nou, dan wacht ik effe een paar tellen tot 'ie een paar huizen verder is met aanbellen, en dan snel naar binnen.
Lopen hier ook indd wel eens van die jonge gastjes, die wat proberen te verkopen
Heel vaak leuren om donaties.quote:Op zondag 27 april 2025 20:37 schreef Lovely het volgende:
Lopen hier ook indd wel eens van die jonge gastjes, die wat proberen te verkopen
Of ergens lid van worden..quote:
Gelukkig bellen ze hier bijna nooit aan
Inderdaad.quote:Op zondag 27 april 2025 20:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of ergens lid van worden..
Gelukkig bellen ze hier bijna nooit aanHow can I make this topic about me?![]()
Gewoon je bel buiten werking stellen en het nummer van de gemeente ophangen bij je voordeurquote:Op zondag 27 april 2025 20:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of ergens lid van worden..
Gelukkig bellen ze hier bijna nooit aan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door gebrokenglas op 27-04-2025 20:54:13 ]How can I make this topic about me?![]()
Of een punaise op plakkenquote:Op zondag 27 april 2025 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon je bel buiten werking stellen en het nummer van de gemeente ophangen bij je voordeur![]()
Of een groot bord met de tekst "Aufgeraust und schnelllllll!!!"quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ze komen hier nooit omdat mensen vaak niet eens weten dat hier woningen zitten.
Zo typerend he @Grotetijd dat je m'n zorgen om het feit dat ik misschien corona heb afdoet als onnodig, maar als blijkt dat ik er een zeer gegronde reden voor heb, namelijk omdat de halfbroer van m'n jongste zoon uitgezaaide kanker heeft en waarbij de laatste reeks chenokuuren niet heeft geholpen, en hij dus zeer vatbaar is voor virussen en daar echt doodziek van kan worden, je niet meer reageert en me volkomen negeert. Je reageert alleen maar op me als je me kan kleineren. Wat heb ik je in hemelsnaam misdaan?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Sowieso, overal, altijd, iederen en snoeihard!quote:
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Gewoon lekker met 450km/u knallen jonguh!quote:Op zondag 27 april 2025 20:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, 17.7 km van bilthoven naar huisOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Volkomen negeren? Ik was verhinderd dus KON niet inhoudelijk lang reageren.quote:Op zondag 27 april 2025 20:47 schreef DJMO het volgende:
Zo typerend he @:grotetijd dat je m'n zorgen om het feit dat ik misschien corona heb afdoet als onnodig, maar als blijkt dat ik er een zeer gegronde reden voor heb, namelijk omdat de halfbroer van m'n jongste zoon uitgezaaide kanker heeft en waarbij de laatste reeks chenokuuren niet heeft geholpen, en hij dus zeer vatbaar is voor virussen en daar echt doodziek van kan worden, je niet meer reageert en me volkomen negeert. Je reageert alleen maar op me als je me kan kleineren. Wat heb ik je in hemelsnaam misdaan?
Ik heb he-le-maal niks tegen je, en snap ook niet echt waar dit vandaan komt. Geloof dat je mij dan echt verkeerd begrijpt. Ik ben het vaak met je on eens, maar het is en blijft een discussieforum, ken jou niet persoonlijk, jij mij ook niet. Soms zijn we het eens, soms oneens. Vind het soms vermoeiend als je dat "bolk gvd" post en soms wat meeuwengedrag lijkt te vertonen, maar zo hebben we allemaal wel iets wat we bij de een soms wel/soms niet prettig vinden, dat hou je toch in een topic met 25-30 actieve leden.
Naar om te horen dat hij uitgezaaide kanker heeft en dat er jammer genoeg niks aanslaatkan mij goed voorstellen dat je dan deze maatregelen neemt. Heb je helemaal niet bewust genegeerd en zeker om iets serieus als dit zit het ook niet in mij om daar niet op te reageren Mo.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Eiquote:Well, life can be a riot
VogelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@Fogelquote:Well, life can be a riot
@Kissingbirdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oké. Sorry, ik zat me er een beetje over op te vreten, omdat het me serieus dwars zat dat je het overdreven vond dat ik een test gedaan heb. Ja, voor veel mensen is het niet (meer) dodelijk, maar voor de halfbroer van m'n jongste zoon dus potentieel wel. Vandaar m'n voorzorgsmaatregelen.quote:Op zondag 27 april 2025 20:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Volkomen negeren? Ik was verhinderd dus KON niet inhoudelijk lang reageren.
Ik heb he-le-maal niks tegen je, en snap ook niet echt waar dit vandaan komt. Geloof dat je mij dan echt verkeerd begrijpt. Ik ben het vaak met je on eens, maar het is en blijft een discussieforum, ken jou niet persoonlijk, jij mij ook niet. Soms zijn we het eens, soms oneens. Vind het soms vermoeiend als je dat "bolk gvd" post en soms wat meeuwengedrag lijkt te vertonen, maar zo hebben we allemaal wel iets wat we bij de een soms wel/soms niet prettig vinden, dat hou je toch in een topic met 25-30 actieve leden.
Naar om te horen dat hij uitgezaaide kanker heeft en dat er jammer genoeg niks aanslaatkan mij goed voorstellen dat je dan deze maatregelen neemt. Heb je helemaal niet bewust genegeerd en zeker om iets serieus als dit zit het ook niet in mij om daar niet op te reageren Mo.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Voor 161 euro boeken gekocht
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik was in een van de grootste boekenwinkels van Nederland en ik kreeg van kater 1 uur de tijd.quote:![]()
Dus dat was haasten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
“Je hebt al vier keer bij deze sectie gekeken. Denk je soms dat ze stiekem aanvullen als je weg gelopen bent?”
- Ja.
“Nee, lieverd. Gewoon nee.”
- Wel* Moeraskat voor de 5e keer bij dezelfde sectie.
“Tiktaktiktak”
- Heb ik al gelezen
“ Ha-ha“
Even tellenquote:
Dat is gewoon duidelijk scheiden! 1 uurtje in een boekenwinkel is mensonterend kort!quote:Op zondag 27 april 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was in een van de grootste boekenwinkels van Nederland en ik kreeg van kater 1 uur de tijd.![]()
Dus dat was haasten![]()
Gaan wij de volgende keer samen dan?quote:Op zondag 27 april 2025 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is gewoon duidelijk scheiden! 1 uurtje in een boekenwinkel is mensonterend kort!
Hoeft niet, mijn boeken kamer heeft altijd een up to date gallery van alle boeken ooit uitgegevenquote:Op zondag 27 april 2025 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gaan wij de volgende keer samen dan?
Dat is zeker waar jaquote:![]()
Maar ik vond wel dat er teveel ‘mainstream’ boeken waren. En dezelfde boeken werden op diverse plaatsen aangeboden in de winkel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh nouquote:Op zondag 27 april 2025 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeft niet, mijn boeken kamer heeft altijd een up to date gallery van alle boeken ooit uitgegeven
Heey egelquote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Snap ik ook wel. Ik wist natuurlijk ook niet dat hij ongeneselijk ziek is dus vandaar mijn reactie.quote:Op zondag 27 april 2025 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oké. Sorry, ik zat me er een beetje over op te vreten, omdat het me serieus dwars zat dat je het overdreven vond dat ik een test gedaan heb. Ja, voor veel mensen is het niet (meer) dodelijk, maar voor de halfbroer van m'n jongste zoon dus potentieel wel. Vandaar m'n voorzorgsmaatregelen.
Had ik dat geweten had ik zeker niets geplaatst.Well, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4479 / +44 / +142 / 10049 / 11137
2. Moeraskat / 1241 / +13 / +10 / 4267 / 4912
3. KillemWieft / 1060 / +0 / +34 / 491 / 760
4. Dr.Mikey / 894 / +9 / +13 / 592 / 850
5. _UserName_ / 866 / +87 / +0 / 545 / 742
6. Bally-b / 630 / +23 / +17 / 231 / 343
7. hemarookworst / 611 / +3 / +28 / 1355 / 1691
8. loveislikeakiss / 596 / +0 / +8 / 2491 / 2918
9. gebrokenglas / 592 / +34 / +43 / 2169 / 2603
10. HappyCharly / 543 / +10 / +8 / 1583 / 1845
11. devzero / 532 / +14 / +31 / 672 / 842
12. Lovely / 495 / +37 / +13 / 2839 / 3314
13. aeque / 436 / +54 / +32 / 1891 / 2223
14. StevenHyde / 366 / +10 / +10 / 1663 / 2002
15. Pinnenmutske / 319 / +13 / +3 / 368 / 506
16. kree / 315 / +28 / +0 / 1067 / 1269
17. Fogel / 305 / +1 / +0 / 893 / 1140
18. Soury / 286 / +8 / +0 / 431 / 563
19. mario390 / 267 / +1 / +0 / 57 / 105
20. Moonlight / 258 / +3 / +4 / 801 / 956SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Misschien een verkoop truc, zodat die boeken verkocht worden.quote:Op zondag 27 april 2025 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja![]()
Maar ik vond wel dat er teveel ‘mainstream’ boeken waren. En dezelfde boeken werden op diverse plaatsen aangeboden in de winkel.![]()
Ja, ben er niet ingetrapt.quote:Op zondag 27 april 2025 21:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een verkoop truc, zodat die boeken verkocht worden.![]()
* Moeraskat steekt tong uit naar Camilla Läckberg
Boeken zijn alleen maar goed voor in de openhaard.
Doe maar stoer.quote:Op zondag 27 april 2025 21:35 schreef aeque het volgende:
Boeken zijn alleen maar goed voor in de openhaard.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 21:35 schreef aeque het volgende:
Boeken zijn alleen maar goed voor in de openhaard.![]()
![]()
![]()
Goedzo!quote:Op zondag 27 april 2025 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ben er niet ingetrapt.
* Moeraskat steekt tong uit naar Camilla Läckberg![]()
Wat zeg jij nou weerquote:Op zondag 27 april 2025 21:35 schreef aeque het volgende:
Boeken zijn alleen maar goed voor in de openhaard.
Oh je was al begonnen, was me niet opgevallenquote:
Je had dan ook je bril niet op.quote:Op zondag 27 april 2025 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh je was al begonnen, was me niet opgevallenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Eigenlijk welquote:
Dat boeken goede brandstof zijn.quote:
Ojaquote:Op zondag 27 april 2025 21:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ok, maar alleen omdat jij het zegt
Voor de hersensquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zuurstof werkt beter denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Geertje Wilders krijgt dus duidelijk te weinig zuurstofquote:
Of nog beter: Bolkjes!quote:
Ownee, die zijn hier te hard nodig![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Die worden gebruikt voor de bak van @:derrabbit![]()
Extra kranten moet je dan gebruiken. Want hij poept veelquote:Op zondag 27 april 2025 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Die worden gebruikt voor de bak van @:derrabbit
En heel veel luchtverfrissersquote:Op zondag 27 april 2025 21:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Extra kranten moet je dan gebruiken. Want hij poept veel
Soms komen we idd bolkjes te kort..quote:Op zondag 27 april 2025 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of nog beter: Bolkjes!
Ownee, die zijn hier te hard nodig![]()
![]()
Dit is best apart.
Eerste bloeddrukmeting zojuist was normaal, de twee metingen daarna waren optimaal. Het enige verschil was dat ik heel bewust op m'n ademhaling heb gelet, wat dus kennelijk wel echt verschil maakt op he bloeddruk.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zie jou er ook wel echt voor aan.quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 22:07 schreef aeque het volgende:
https://www.reddit.com/r/funny/s/cgBqqhHn4K
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja even op wat knopjes moeten drukken, maar alles is weer in orde.quote:Op zondag 27 april 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
Alles goed J? TT weer gemaakt zie ik, nice.
Nu bedtijd![]()
Jij morgen weer aan de tafelfussbal?![]()
Nee thuiswerken. Maar vind ik niet heel erg. Tafelvoetbal is leuk, maar smiddags in de pauze lekker in mijn eigen tijd in het zonnetje zitten voor morgen wel nog ff lekkerder denk ikquote:Op zondag 27 april 2025 22:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja even op wat knopjes moeten drukken, maar alles is weer in orde.
Nu bedtijd![]()
Jij morgen weer aan de tafelfussbal?
Slaap lekker manBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
😂quote:Op zondag 27 april 2025 22:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja even op wat knopjes moeten drukken, maar alles is weer in orde.
Nu bedtijd![]()
Jij morgen weer aan de tafelfussbal?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is idd ook wel lekkerquote:Op zondag 27 april 2025 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee thuiswerken. Maar vind ik niet heel erg. Tafelvoetbal is leuk, maar smiddags in de pauze lekker in mijn eigen tijd in het zonnetje zitten voor morgen wel nog ff lekkerder denk ik
Slaap lekker man![]()
Thx en tot morgen![]()
![]()
Arne slot geschiedenis geschreven als eerste Nederlandse trainer de Premier League gewonnen
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja heeft hij knap gedaan. Benieuwd hoe City volgend seizoen is en of het hem dan weer lukt.quote:Op zondag 27 april 2025 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arne slot geschiedenis geschreven als eerste Nederlandse trainer de Premier League gewonnenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mooiquote:Op zondag 27 april 2025 22:46 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeker, maar heb de drukte wel beetje vermeden. En jij?Hier wat
gedronken in de stad
![]()
![]()
Nee, motogp van vanmiddagquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Netjessssquote:Op zondag 27 april 2025 22:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Helloo
[ afbeelding ]
Had de onderste aangeschaft maar dat was alleen keen dreams. Vandaag maar de bovenste gekocht. Zo eens starten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vrij accuraatquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Prima savequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Wel bijna laatste rit danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Die heb ik lang niet gehad!quote:Op zondag 27 april 2025 23:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat lijken twee verliefde dummys ☺️I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ook niet. Ze zijn er volgens mij nogwel. Binnenkort maar weer eens kopenquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat zijn dummysOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Naast het inkoppertjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oeh die ke ik wel denk
Van die kleine vierkante doosjes toch?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: