SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ga maar eens een corona test doen denk ik
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Waarom? Je kan toch ook gewoon verkouden zijn..quote:Op zondag 27 april 2025 18:28 schreef DJMO het volgende:
Ik ga maar eens een corona test doen denk ik"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
2021 beldequote:Op zondag 27 april 2025 18:28 schreef DJMO het volgende:
Ik ga maar eens een corona test doen denk ik![]()
Lekker uitzieken en ben je over een paar dagen weer kip lekker
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
KipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tenzij het salmonella kip is dan duurt het iets langerquote:Op zondag 27 april 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
Lekker uitzieken en ben je over een paar dagen weer kip lekker![]()
![]()
Dan wel jaquote:Op zondag 27 april 2025 18:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Tenzij het salmonella kip is dan duurt het iets langer
Welles..quote:Op zondag 27 april 2025 18:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zie je nou dat je vaak niet zo lief bent
Ik zeg alleen maar wat ik denk..
Ja daar heb je het alquote:Op zondag 27 april 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welles..
Ik zeg alleen maar wat ik denk..![]()
![]()
Oh toch welquote:Op zondag 27 april 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar verder ben je wel een schatje hoor![]()
![]()
Is Corona ondertussen niet ook gewoon een verkoudheid geworden?quote:Op zondag 27 april 2025 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom? Je kan toch ook gewoon verkouden zijn..Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Klopt, of griepquote:Op zondag 27 april 2025 18:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is Corona ondertussen niet ook gewoon een verkoudheid geworden?![]()
Zou mij er niet te druk om maken dus.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Doet bijna niemand ook meerquote:Op zondag 27 april 2025 18:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zou mij er niet te druk om maken dus.![]()
![]()
Yes, testen is ook niet meer nodig denk ik..quote:Op zondag 27 april 2025 18:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is Corona ondertussen niet ook gewoon een verkoudheid geworden?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Net als mazelenquote:Op zondag 27 april 2025 18:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is Corona ondertussen niet ook gewoon een verkoudheid geworden?![]()
Ze blijven schattigquote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Er staat ook 'shampoo' op het flesje dus je kan gerust zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Deze man kent z'n talen hoorquote:Op zondag 27 april 2025 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er staat ook 'shampoo' op het flesje dus je kan gerust zijn![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er staat ook 'shampoo' op het flesje dus je kan gerust zijn
Ik sluit het liever uit, mede omdat de broer van m'n jongste zoon zeer vatbaar is voor virussen omdat uitgezaaide kanker en chemo niets heeft gedaan.quote:Op zondag 27 april 2025 18:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom? Je kan toch ook gewoon verkouden zijn..
Maar test was negatief, dus heb er een desloratadine in gegooid en het lijk al iets beter te gaan.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Geef je licht nu?quote:Op zondag 27 april 2025 19:17 schreef Bally-b het volgende:
Heerlijk middagje liggen lui en, en smoel ook nog verbrandhallo mensen
![]()
![]()
Zie in klb een link staan waar je wellicht wat aan hebtquote:Op zondag 27 april 2025 18:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zou mij er niet te druk om maken dus.![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ah dan snap ik het wel ja..quote:Op zondag 27 april 2025 19:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik sluit het liever uit, mede omdat de broer van m'n jongste zoon zeer vatbaar is voor virussen omdat uitgezaaide kanker en chemo niets heeft gedaan.
Maar test was negatief, dus heb er een desloratadine in gegooid en het lijk al iets beter te gaan.
Dat is wel heel erg
Tenzij je, zoals ik, er een zeer grondige reden voor hebt. Ik doe die test niet voor de lol hoor.quote:Op zondag 27 april 2025 18:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zou mij er niet te druk om maken dus.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 27 april 2025 19:21 schreef Bally-b het volgende:
Iig, morgen begint het normale leven weer![]()
![]()
Ik hou mij eigen wel bij mijn eigen werkquote:Op zondag 27 april 2025 19:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hele districten waar je kan werken nu![]()
![]()
Schoenmaker.....quote:Op zondag 27 april 2025 19:23 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ik hou mij eigen wel bij mijn eigen werk![]()
![]()
Heb heel hard gezongen, hoop dat is het gehoord heeftquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik hoorde het zelfsquote:Op zondag 27 april 2025 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb heel hard gezongen, hoop dat is het gehoord heeft![]()
![]()
Ik dacht dat ik de vogels hoorde zingen, maar dat was jij dus.quote:Op zondag 27 april 2025 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb heel hard gezongen, hoop dat is het gehoord heeft
How can I make this topic about me?![]()
Moet haast wel met die flaporenquote:Op zondag 27 april 2025 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb heel hard gezongen, hoop dat is het gehoord heeft![]()
Dus was ff gebrokenglas bij jequote:Op zondag 27 april 2025 19:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
M'n ramen sprongen wel, maar klonk verder niet verkeerd![]()
gebroken glas?quote:Op zondag 27 april 2025 19:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
M'n ramen sprongen wel, maar klonk verder niet verkeerd
Helaas begint het bekende kost te worden... de ramen van Dotteke zijn ook al kapot.quote:
Net een nachtegaalquote:Op zondag 27 april 2025 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de vogels hoorde zingen, maar dat was jij dus.
Ze vraagt zich af of ze het zelf gehoord heeft?quote:Op zondag 27 april 2025 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zeg je nu dat lovely flappers heeft![]()
![]()
Nou dan moet je maar ff nieuwe ramen bestellenquote:Op zondag 27 april 2025 19:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
M'n ramen sprongen wel, maar klonk verder niet verkeerd
Zou niet durvenquote:Op zondag 27 april 2025 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
Dot heeft wel een adresjequote:Op zondag 27 april 2025 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan moet je maar ff nieuwe ramen bestellen![]()
![]()
Maar iedere vrouw heeft toch flappersquote:Op zondag 27 april 2025 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
Duurt wel lang voor je nieuwe hebtquote:
Gelukkig dat het geen winter meer is
Om daarmee Liev te horen zingen?quote:Op zondag 27 april 2025 19:38 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Maar iedere vrouw heeft toch flappers![]()
![]()
Daarom, alle tijdquote:Op zondag 27 april 2025 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Duurt wel lang voor je nieuwe hebt
Gelukkig dat het geen winter meer is![]()
![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 19:39 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Nou.. Volgens mij ontvangt hij 3fm zonder antenne![]()
Noem je d'r nou een vrolijke ui of dat ze een vrolijke user icon heeft?quote:
Twee keer de helftquote:Op zondag 27 april 2025 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand wat een nickchange kost?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En dan het dubbele met deze economie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
15 euroquote:Op zondag 27 april 2025 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand wat een nickchange kost?![]()
Allebeiquote:Op zondag 27 april 2025 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Noem je d'r nou een vrolijke ui of dat ze een vrolijke user icon heeft?
Word je dan supermuis?quote:Op zondag 27 april 2025 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand wat een nickchange kost?![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Moonmoon en greysquote:
Als je Danny een dienst levert welquote:Op zondag 27 april 2025 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mag je het in twee termijnen betalen![]()
Nee veel te veel natuurlijkquote:
Maar het wordt nog een paar dagen mooi weer
Komt goedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Greysquote:
Mag ik de rest komen op maken?quote:Op zondag 27 april 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee veel te veel natuurlijk
Maar het wordt nog een paar dagen mooi weer
Komt goed![]()
![]()
Jussiequote:
Hey Moonquote:
Shit je was me voor.quote:
Hey Bbquote:. Weer nuchter 🤣
Er is nog genoeg voor 2 personenquote:
Zelfs 3 denk ik wel![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
aequequote:
Jouw nickname is wel een gedoe om in te typen, autocorrect maakt er steeds aqua van...How can I make this topic about me?![]()
Vaak genoeg typen dan slaat je autocorrect het opquote:Op zondag 27 april 2025 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
aeque
Jouw nickname is wel een gedoe om in te typen, autocorrect maakt er steeds aqua van...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is nog genoeg voor 2 personen
Zelfs 3 denk ik wel![]()
Ik eet wel voor twee op.quote:Op zondag 27 april 2025 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is nog genoeg voor 2 personen
Zelfs 3 denk ik wel![]()
Aankomend werkend ook weer lang weekend ? Of ?quote:Op zondag 27 april 2025 19:50 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja hoor, ff flink losgegaan in het weekend en zondags bijkomen en morgen weer fris opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als jullie met z'n allen inzamelen voor 15 euro dan verander ik hem wel.quote:Op zondag 27 april 2025 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
aeque
Jouw nickname is wel een gedoe om in te typen, autocorrect maakt er steeds aqua van...
Nou aeque (ja hij laat m nu staan) is toch een prima nick?quote:Op zondag 27 april 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Als jullie met z'n allen inzamelen voor 15 euro dan verander ik hem wel.How can I make this topic about me?![]()
Ik ben gewoon gelijk gaan rennen.quote:
https://www.doneeractie.nl/registrerenquote:Op zondag 27 april 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Als jullie met z'n allen inzamelen voor 15 euro dan verander ik hem wel.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoe laat ga je morgen weer weg?quote:Op zondag 27 april 2025 19:53 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja rond 10u zo een beetjedaarna goed eten en drinken en opmaken voor de warkweek
Fris en fruitig in de waggiequote:Op zondag 27 april 2025 19:53 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja rond 10u zo een beetjedaarna goed eten en drinken en opmaken voor de warkweek
ligt eraan wat je er dan van maaktquote:Op zondag 27 april 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Als jullie met z'n allen inzamelen voor 15 euro dan verander ik hem wel.zou hem nog lastiger maken
![]()
Oh en dan verander ik hem naar een nickname die jullie mogen kiezen.quote:Op zondag 27 april 2025 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou aeque (ja hij laat m nu staan) is toch een prima nick?
Niet aan gedacht.quote:Op zondag 27 april 2025 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ligt eraan wat je er dan van maaktzou hem nog lastiger maken
![]()
Ik heb zaterdag ook even achter het stuur van brandweerauto's gezeten
Helaas deed de toeter het niet
De sirene wel?quote:Op zondag 27 april 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Helaas deed de toeter het niet![]()
![]()
Nee, ze hadden alles uitgezetquote:
Kinderen drukken echt op alle knoppen
En toen zei je tadudaduuuquote:Op zondag 27 april 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Helaas deed de toeter het niet
En jij ookquote:Op zondag 27 april 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ze hadden alles uitgezet
Kinderen drukken echt op alle knoppen![]()
![]()
Achteraf heb ik hem een pakje sap gegeven en een dutje laten doen.quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Achteraf heb ik hem een pakje sap gegeven en een dutje laten doen.
Boys never grow up, they just get older and their toys get more expensive....How can I make this topic about me?![]()
4u opstaan en rond 5 richting werk staat geladen met 4 Bobcats naar Groningen.quote:Altijd, geen poppenkast in het verkeer...quote:![]()
Deze manquote:Op zondag 27 april 2025 19:58 schreef Bally-b het volgende:
[..]
4u opstaan en rond 5 richting werk staat geladen met 4 Bobcats naar Groningen.
[..]
Altijd, geen poppenkast in het verkeer...
Justin incoming in 3, 2, 1quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Je vervoert dieren? Bobcats? Wat is het?quote:Op zondag 27 april 2025 19:58 schreef Bally-b het volgende:
[..]
4u opstaan en rond 5 richting werk staat geladen met 4 Bobcats naar Groningen.
[..]
Altijd, geen poppenkast in het verkeer...How can I make this topic about me?![]()
Ik denk dat Jus liever zelf op knopjes druktquote:
Have funquote:Op zondag 27 april 2025 20:00 schreef Bally-b het volgende:
Ff bakkie doen bij mijn ouders en dan slapen, fijne avond mensen
Fijne avondquote:Op zondag 27 april 2025 20:00 schreef Bally-b het volgende:
Op die van Lovquote:Op zondag 27 april 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Jus liever zelf op knopjes drukt
fijne avond nogquote:Op zondag 27 april 2025 20:00 schreef Bally-b het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2025 20:00 schreef Bally-b het volgende:
Maar het liefst die van greysquote:
Waar is @Moeraskat eigenlijk.
Voelt hij niks van.quote:
Machines, kan daar hele leuke dingen mee. Rijd ze er zelf af, zelfde met alle machines die ik vervoer...quote:Op zondag 27 april 2025 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je vervoert dieren? Bobcats? Wat is het?
Nou laterss![]()
Dat is ook de bedoeling.quote:
Balen weer....quote:Op zondag 27 april 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
Zo ik mag zo min avond besteden aan een quooker die het niet doetHow can I make this topic about me?![]()
Dat wordt een nieuwe kopenquote:Op zondag 27 april 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
Zo ik mag zo min avond besteden aan een quooker die het niet doet
Ff opletten jusquote:Op zondag 27 april 2025 20:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, want ik druk niet op jouw knopjes
Ik moet iets vaker posten zodat jullie kunnen wennen aan de UITrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ineens deed ie het niet meer?quote:Op zondag 27 april 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
Zo ik mag zo min avond besteden aan een quooker die het niet doet
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Went vast sneller, dan een ventquote:Op zondag 27 april 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet iets vaker posten zodat jullie kunnen wennen aan de UI
Jaquote:Op zondag 27 april 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Haaiquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Half jaar geleden nieuwe keuken met dit ding. Hoop dat ik em kan fixen. Of nouja fixen. Op knoppen drukken, mopperen en hopen dat hij daar gevoelig voor isquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat soberso.quote:
Als is dit ook een vent alleen dan wel *knip knip*Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Garantie lieve stevenquote:Op zondag 27 april 2025 20:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Half jaar geleden nieuwe keuken met dit ding. Hoop dat ik em kan fixen. Of nouja fixen. Op knoppen drukken, mopperen en hopen dat hij daar gevoelig voor is
Hop naar de keukenboerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:quote:Op zondag 27 april 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Jus liever zelf op knopjes druktquote:quote:quote:quote:quote:quote:Op zondag 27 april 2025 20:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, want ik druk niet op jouw knopjes![]()
Heb je dan geen garantie?quote:Op zondag 27 april 2025 20:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Half jaar geleden nieuwe keuken met dit ding. Hoop dat ik em kan fixen. Of nouja fixen. Op knoppen drukken, mopperen en hopen dat hij daar gevoelig voor isHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: