SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar wel een lieverd..quote:Op zondag 27 april 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat soberso.
Als is dit ook een vent alleen dan wel *knip knip*
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je drukt op mijn knopjesquote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nee had vanmiddag de stroom eraf gedaan omdat ik een nieuwe lamp ging ophangen op mijn dochters kamer. Denk sindsdien stuk.quote:quote:Op zondag 27 april 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Garantie lieve steven
Hop naar de keukenboerHelemaal waar, komt ook wel goed. Maar hoop dat t me zelf lukt zonder dat iemand langs hoef te komen en ik daar rekening mee moet houden
Ja heb ik wel gelukkigquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ohquote:Op zondag 27 april 2025 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik drukte helemaal niet op jouw knopjes
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hhm dat is wel raar.. misschien ff de stop uit en weer aan doen van de slaapkamer groep ?quote:Op zondag 27 april 2025 20:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee had vanmiddag de stroom eraf gedaan omdat ik een nieuwe lamp ging ophangen op mijn dochters kamer. Denk sindsdien stuk.
[..]Helemaal waar, komt ook wel goed. Maar hoop dat t me zelf lukt zonder dat iemand langs hoef te komen en ik daar rekening mee moet houden
[..]
Ja heb ik wel gelukkig"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Op de mijne dan?quote:Op zondag 27 april 2025 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik drukte helemaal niet op jouw knopjes![]()
![]()
Vaak staat in de garantie dat als je er zelf aan gaat knutselen de garantie vervaltquote:Op zondag 27 april 2025 20:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee had vanmiddag de stroom eraf gedaan omdat ik een nieuwe lamp ging ophangen op mijn dochters kamer. Denk sindsdien stuk.
[..]Helemaal waar, komt ook wel goed. Maar hoop dat t me zelf lukt zonder dat iemand langs hoef te komen en ik daar rekening mee moet houden
[..]
Ja heb ik wel gelukkig
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja. Zal het niet gewoon een zekering zijn? Dat is denk ik gemakkelijk te checken, en als er meer aan de hand is, dan ...quote:Op zondag 27 april 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaak staat in de garantie dat als je er zelf aan gaat knutselen de garantie vervaltHow can I make this topic about me?![]()
Kanquote:Op zondag 27 april 2025 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Zal het niet gewoon een zekering zijn? Dat is denk ik gemakkelijk te checken, en als er meer aan de hand is, dan ...Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: