Jep.quote:Op maandag 5 mei 2025 23:25 schreef grazz het volgende:
In dit interview vertelt Seppe dat de backstage area is aangepast voor de artiesten om niet continue in the picture te moeten staan. De artiest kan zelf aangeven of het even met rust gelaten wil worden of in is voor een foto en meer. Er zijn ruimtes met blauwe en oranje tapijten. Het blauwe gedeelte van de arena staat voor disconnected. Hier mogen geen foto's genomen worden. In het oranje deel ben je als artiest wel connected wat betekent dat je ermee instemt dat men hier foto's van je mag nemen en interviews mag afnemen.
Vanaf 05:53
Bekijk deze YouTube-video
Dat lijkt me voor dit jaar wat aan de late kant.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:49 schreef Fred_B het volgende:
70 oud-deelnemers hebben Martin Österdahl op Marktplaats gezet een petitie getekend dat Israël niet mee moet doen.
[ x ]
Droeftoeters. Jammer, vond Dadi best leuk. Streep erdoorheen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:49 schreef Fred_B het volgende:
70 oud-deelnemers hebben Martin Österdahl op Marktplaats gezet een petitie getekend dat Israël niet mee moet doen.
[ x ]
Hoezo laat? Je kunt zomaar van het ene moment op het andere een deelnemer diskwalificeren hebben we vorig jaar gezien.... En er dan later een reden bij verzinnen....quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor dit jaar wat aan de late kant.
Interessant wel de manier waarop het wordt verwoord. Het richt zich namelijk niet alleen op KAN als overheidsvehicel maar ook op de misdragingen van de Israelische delegatie in eerdere jaren. Je zou zeggen dat de EBU dan nu maatregelen zou moeten nemen als het weer gebeurtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:49 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Ja, dit stukkie:quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Interessant wel de manier waarop het wordt verwoord. Het richt zich namelijk niet alleen op KAN als overheidsvehicel maar ook op de misdragingen van de Israelische delegatie in eerdere jaren. Je zou zeggen dat de EBU dan nu maatregelen zou moeten nemen als het weer gebeurt
quote:Rather than acknowledging the widespread criticism and reflecting on its own failures, the EBU responded by doubling down — granting total impunity to the Israeli delegation while repressing other artists and delegations, making the 2024 edition the most politicized, chaotic and unpleasant in the competition’s history.
Yup en op basis van de code of coduct zou men nu dus moeten ingrijpen als Keren Peles of iemand anders weer eens meent anderen ongevraagd te moeten filmen of lastig vallenquote:
True. Ben echt reuze benieuwd of dat gaat gebeuren. Voor de deelnemers hoop ik heel erg dat ze zich gedraagt. Want dat bracht zo veel ellende.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup en op basis van de code of coduct zou men nu dus moeten ingrijpen als Keren Peles of iemand anders weer eens meent anderen ongevraagd te moeten filmen of lastig vallen
Als het iemand uit Israël, Zweden of een BIG5-land is, gaan ze er drie dagen over vergaderen en wordt er op zaterdagmiddag om 17 uur iemand uit de delegatie gezet. Indien het een ander land betreft gaan ze zonder twijfel een voorbeeld stellen en streng straffen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
True. Ben echt reuze benieuwd of dat gaat gebeuren. Voor de deelnemers hoop ik heel erg dat ze zich gedraagt. Want dat bracht zo veel ellende.
Ik vind je nóg optimistisch met zaterdag 17 uur. Dat wordt zondag hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het iemand uit Israël, Zweden of een BIG5-land is, gaan ze er drie dagen over vergaderen en wordt er op zaterdagmiddag om 17 uur iemand uit de delegatie gezet. Indien het een ander land betreft gaan ze zonder twijfel een voorbeeld stellen en streng straffen.
Die walgelijke trut zou na vorig jaar al niet eens welkom moeten zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup en op basis van de code of coduct zou men nu dus moeten ingrijpen als Keren Peles of iemand anders weer eens meent anderen ongevraagd te moeten filmen of lastig vallen
Ja dat.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die walgelijke trut zou na vorig jaar al niet eens welkom moeten zijn.
Een open brief vanuit oud-artiesten is wel ietsje anders dan een beslissing die vanuit de EBU zelf komt. Laten we nou niet doen alsof dit initiatief heel zwaar weegt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:54 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Hoezo laat? Je kunt zomaar van het ene moment op het andere een deelnemer diskwalificeren hebben we vorig jaar gezien.... En er dan later een reden bij verzinnen....
Aanvulling: Als de Israëlische delegatie ook maar één voet scheef zet achter de schermen, mogen ze wat mij betreft 6 uur lang worden opgesloten in hun kleedkamer en dan zonder pardon naar Gaza huis worden gestuurd.
Ik denk dat de laatste ontwikkelingen in Israël/Gaza bij heel veel mensen wel echt de laatste druppel is geweest.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:28 schreef Greys het volgende:
Ik ben het eens met de strekking van de brief, maar om dit nou maaaaaanden nadat de deelname van Israël al is bevestigd te doen terwijl de repetities al begonnen zijn is wel rijkelijk laat ja.
Joost Klein-blauw en NL-oranje? Dat kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 5 mei 2025 23:25 schreef grazz het volgende:
In dit interview vertelt Seppe dat de backstage area is aangepast voor de artiesten om niet continue in the picture te moeten staan. De artiest kan zelf aangeven of het even met rust gelaten wil worden of in is voor een foto en meer. Er zijn ruimtes met blauwe en oranje tapijten. Het blauwe gedeelte van de arena staat voor disconnected. Hier mogen geen foto's genomen worden. In het oranje deel ben je als artiest wel connected wat betekent dat je ermee instemt dat men hier foto's van je mag nemen en interviews mag afnemen.
Vanaf 05:53
En Sissal and Jørgen Olsen komen met een nieuwe versie van “Fly On The Wings Of Love”quote:Op maandag 5 mei 2025 22:27 schreef Momo het volgende:
Loreen covert Arcade, Nemo Satelites. Marina Satti Saudade Saudade. Krijgen we weer een cover en mix achtig iets?
quote:Songfestivaldirecteur Martin Green zegt in een verklaring ‘de bezorgdheid en diepgewortelde meningen over het huidige conflict in het Midden-Oosten te begrijpen’. „De EBU is niet immuun voor wereldwijde gebeurtenissen, maar samen met onze leden is het onze rol om ervoor te zorgen dat het festival - in de kern - een universeel evenement blijft dat verbindingen, diversiteit en inclusie bevordert door middel van muziek”, aldus Green.
„We streven er allemaal naar om het Eurovisie Songfestival positief en inclusief te houden en om de wereld te laten zien zoals die zou kunnen zijn, in plaats van hoe die is. De EBU is een vereniging van publieke omroepen, geen regeringen, die allemaal in aanmerking komen om elk jaar deel te nemen aan het Eurovisie Songfestival als ze aan de vereiste voorwaarden voldoen. Het is niet onze taak om conflicten met elkaar te vergelijken”, vervolgt de verklaring.
"Het is niet onze taak om conflicten met elkaar te vergelijken".quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:12 schreef Fred_B het volgende:
Martin Green in reactie op de petitie, via het AD:
[..]
Ze leren echt niks van de voorgaande edities. Ze plakken her en der wat pleisters en hopen dat het wel goed komt. Maar kans is vrij aannemelijk dat ze wederom flink worden uitgefloten. Ben benieuwd of ze dan weer een klapbandje mee laten lopen en de microfoons in de zaal uitzetten...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
"Het is niet onze taak om conflicten met elkaar te vergelijken".
Misschien beter toch maar eens wel doen.
Ze houden volgens mij nog steeds vol dat het geluid in de zaal voor tv niet is veranderd toen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:17 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Ze leren echt niks van de voorgaande edities. Ze plakken her en der wat pleisters en hopen dat het wel goed komt. Maar kans is vrij aannemelijk dat ze wederom flink worden uitgefloten. Ben benieuwd of ze dan weer een klapbandje mee laten lopen en de microfoons in de zaal uitzetten...
Het is ook systematisch het zelfde riedeltje bij welk tegenwoord dan ook, we moeten een bingokaart met de steekwoorden opstellen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:12 schreef Fred_B het volgende:
Martin Green in reactie op de petitie, via het AD:
[..]
Die rol van verbinder was de EBU dan even vergeten toen ze Rusland uitsloten?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:12 schreef Fred_B het volgende:
„De EBU is niet immuun voor wereldwijde gebeurtenissen, maar samen met onze leden is het onze rol om ervoor te zorgen dat het festival - in de kern - een universeel evenement blijft dat verbindingen, diversiteit en inclusie bevordert door middel van muziek”, aldus Green.
Apart dat dan juist Iolanda dit jaar wel mee wil doen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:31 schreef NailQueen het volgende:
Mag ik een gokje doen waarom we zulke random intervals hebben? Vorig jaar ging het gerucht rond dat artiesten hadden Nee hadden gezegd omdat Israël mee doet. Sommigen artiesten hadden zelfs 2 weken van te voren afgezegd. Wat nou als dat dit jaar ook weer het geval is?
Via het AD.quote:Poging AvroTros verandert nog niets aan vlaggenverbod op songfestival
Het was een goed gesprek, maar er verandert nog niets: ook pridevlaggen blijven dit jaar verboden op het songfestivalpodium. De Nederlandse omroep AvroTros probeerde de organisatie op andere gedachten te brengen, maar voor dit jaar leidt dat nog niet tot ander beleid.
AvroTros had een ‘constructief gesprek’ met de European Broadcasting Union, die het Eurovisie Songfestival organiseert, over de nieuwe regel dat onder meer pridevlaggen op het podium verboden zijn. Vanaf de editie van volgende week in Basel mogen artiesten tijdens hun optreden alleen nog de vlag van hun eigen land bij zich dragen.
De EBU handhaaft de regels voor de komende editie, maar blijft volgens AvroTros na deze editie ‘openstaan voor een dialoog over dit onderwerp’.
‘Pridevlag geen politiek statement’
De omroep had het gesprek met EBU aangevraagd nadat lhbti-belangenorganisatie COC protest had aangetekend tegen het nieuwe vlaggenbeleid. Volgens de roze gemeenschap is een pridevlag ‘een uiting van wie je bent en geen politiek statement’. AvroTros is het daarmee eens, maar heeft wel besloten zich te committeren aan het vlaggenbeleid voor de komende editie.
„In overleg met COC hebben we onze gezamenlijke zorgen over het ‘vlaggenbeleid’ op constructieve wijze - samen met de NPO - bij de EBU neergelegd”, laat AvroTros woensdag weten aan persbureau ANP. „De EBU heeft ervoor gekozen het huidige beleid te handhaven. Hoewel we dit een gemiste kans vinden, respecteren we - net als de andere 36 landen - de regels die nu voor dit jaar gelden. We richten ons nu op de verbindende kracht van muziek in de overtuiging dat de dialoog over zichtbaarheid en representatie het best in gezamenlijkheid en met oog voor de lange termijn kan worden gevoerd.”
‘Volstrekt verkeerd signaal’
De omroep zegt te merken dat ‘andere landen ook openstaan voor ons pleidooi’, maar het is te kort dag om de regels nog aan te passen voor het festival in Basel. COC noemt het handhaven van de regel van de EBU ‘een volstrekt verkeerd signaal in deze tijd dat de roze gemeenschap wereldwijd onder druk staat’. COC is in gesprek met andere Europese lhbti-organisaties en beraadt zich op een reactie.
quote:
Wat wordt er verwacht? Net zoals bij de repetities van 2023 iedereen op het podium?quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:32 schreef Fred_B het volgende:
We zouden het bijna vergeten, maar deze oplossing op zoek naar een probleem ligt ook nog op koers om gebruikt te gaan worden in de semi’s:
[ x ]
Wanneer iemand niet door is gaat er een luik onder hun openquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:06 schreef Thrts het volgende:
[..]
Wat wordt er verwacht? Net zoals bij de repetities van 2023 iedereen op het podium?
En dan val je in een grote pot kaasfonduequote:Op woensdag 7 mei 2025 20:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer iemand niet door is gaat er een luik onder hun open
Stopquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
En dan val je in een grote pot kaasfondue
You’re good to Goudaquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Lekker man, fix what ain’t brokenquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:32 schreef Fred_B het volgende:
We zouden het bijna vergeten, maar deze oplossing op zoek naar een probleem ligt ook nog op koers om gebruikt te gaan worden in de semi’s:
[ x ]
Hoop niet dat ze de landen af gaan en dan zeggen, Ierland *stilte van 20 seconden* is niet door *camera blijft 10 seconden hangen op huilend gezicht kandidaat*quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:37 schreef Greys het volgende:
Over dat bekendmaken van de finalisten nog wat meer. Dus niet zoals ze hebben getest in Liverpool maar wel met meer spanning en emoties. Ik vond het op zich al héél spannend en emotioneel voor de deelnemers zoals het was..
[ x ]
Ik denk dat Marina, Iolanda, Jerry, Silverster een intervalact gaan doen met Nemo. Allemaal vriendjes van Nemo. Je mist dan nog Bambie Thug en misschien Luna.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
[ x ]
En nog maar eens een random deelnemer als intervalact
Oh die had ik niet verwacht. Dacht dat hij niets meer met Eurovision wilde doen na zijn drama van vorig jaar. Geeft mij een beetje hoop dat hij ooit nog naar het grote songfestivalfeest komtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
[ x ]
Hmm ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind, en hoe het spannender wordt?quote:
Ja dat dusquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind, en hoe het spannender wordt?
Want cijfermatig komt het niet uit dat die andere twee dan NQ zijn toch?
Dus dan sta je daar misschien 3x om dan alsnog NQ te zijnOf juist wel door.
Ik denk niet dat dit beter is haha
Da's in principe wat er nu ook al gebeurd toch, alleen worden landen nu één voor één in beeld genomen. Verschil is met name dat ze nu in één frame gevangen zitten. En als de twee afvallers dan gewoon wederom gekozen worden voor een ander splitscreen is het ook niet zo "hard".quote:
Ongeveer alle mensen die gezeik hadden vorig jaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
[ x ]
Voor de laatste keer met drie deelnemers in beeld is het wel het meest spannend. Maar dan zijn er dus ook een aantal kandidaten die dan meteen weten dat ze niet in aanmerking komen voor het laatste plekje in de finale.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat dusben je straks drie keer in beeld en ga je steeds niet door
Dat is het hele probleem natuurlijk. Je bent met een beetje pech 3-4 keer in beeld op zo’n splitscreen met een John Lundvik-reactie, waar ongetwijfeld weer leuke memes van gemaakt worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat dusben je straks drie keer in beeld en ga je steeds niet door
Dit zijn allemaal mensen die bij dat crisisoverleg waren op de zaterdag vorig jaar. Daar zijn ze dus duidelijk overgehaald met de belofte dat ze dit jaar een intervalact zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ongeveer alle mensen die gezeik hadden vorig jaar.
Nog even en Joost is er ook bij ()
Je zou het bijna gaan denken inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal mensen die bij dat crisisoverleg waren op de zaterdag vorig jaar. Daar zijn ze dus duidelijk overgehaald met de belofte dat ze dit jaar een intervalact zijn.
Dat laatste shot zal wel in Oscar-stijl gaan met alle overgebleven kandidaten in beeldquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor de laatste keer met drie deelnemers in beeld is het wel het meest spannend. Maar dan zijn er dus ook een aantal kandidaten die dan meteen weten dat ze niet in aanmerking komen voor het laatste plekje in de finale.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal mensen die bij dat crisisoverleg waren op de zaterdag vorig jaar. Daar zijn ze dus duidelijk overgehaald met de belofte dat ze dit jaar een intervalact zijn.
Ja ik ben dus ook benieuwd naar hoe vaak wiskundig gezien bijvoorbeeld een NQ land zo’n split screen moet doorstaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind, en hoe het spannender wordt?
Want cijfermatig komt het niet uit dat die andere twee dan NQ zijn toch?
Dus dan sta je daar misschien 3x om dan alsnog NQ te zijnOf juist wel door.
Ik denk niet dat dit beter is haha
Ze zullen het wel een beetje tweaken dat de mensen die toch wel doorgaan in het begin wat vaker niet worden aangekondigd maar wel in het splitscreen zitten, maar drie keer lijkt me voor iedereen wel het minimum.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik ben dus ook benieuwd naar hoe vaak wiskundig gezien bijvoorbeeld een NQ land zo’n split screen moet doorstaan.
Benieuwd of ze het qua volgorde spannend gaan maken bij die aankondiging, laatste jaren toch best wel vaak zo geweest dat ze nog 3 landen bekend moesten maken en dat de 3 obvious qualifiers waren.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik ben dus ook benieuwd naar hoe vaak wiskundig gezien bijvoorbeeld een NQ land zo’n split screen moet doorstaan.
Kroatië - San Marino - Estlandquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Benieuwd of ze het qua volgorde spannend gaan maken bij die aankondiging, laatste jaren toch best wel vaak zo geweest dat ze nog 3 landen bekend moesten maken en dat de 3 obvious qualifiers waren.
Ik zie ze er wel voor aan. Vorig jaar bewaarde ze bijvoorbeeld Armenië tot laatste plekje. Nummer 3 van de televotes in die semi.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kroatië - San Marino - Estland
Wie van jullie wordt die tiende qualifier??!!!111EINS!!
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer iemand niet door is gaat er een luik onder hun open
Over een jaar of 5 krijgen we een nieuw format van de show: combi van liedjesfestijn, Beast Games en Physical 100.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
San Marinoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:49 schreef Momo het volgende:
Bart Arens over 10 acts
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:01 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
[..]
Over een jaar of 5 krijgen we een nieuw format van de show: combi van liedjesfestijn, Beast Games en Physical 100.
Of alle deelnemers worden op een onbewoond eiland gedropt waar ze een week moeten survivallen, dagelijks voorrondes hebben waarbij ze een witte of zwarte steen krijgen van de andere deelnemers. Daarbij mogen ze instrumenten meenemen, waardoor de muziek en live en akoestisch is en wil je dit niet, dan heb je een ghetto-blaster tot je beschikking en kun je je achtergrond muziek op een bandje afspelen.
Heerlijk met je blote voeten in het zand, zonder kostuums, onder de pukkels van de zandvlooien...
De finalisten zingen hun nummers a-capella terwijl ze opgejaagd worden door Bear Grylls.
quote:It also opens the door for nasty comments.
Imagine last year in semi2 they could've had the last splitscreen be Dons/SarahBonnici/Mustii. The average eurohater would be dead-certain that Dons "sToLe" Sarah's and Mustii's place in the final, even though none of them were borderline. Dons easily qualified on 7th place, whereas Sarah (16th, last) and Mustii (13th) weren't even close. But that splitscreen would make clueless people believe that these faces were in a direct fight with each other, so all the Sarah and Mustii fans would feel invited to jump at Dons specifically.
Die laatste zal wel gewoon met allemaal zijn. Anders wordt de helft gewoon uitgeschakeld door onbenoemd te blijven bij de 10e aankondiging.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:53 schreef Nashipeer het volgende:
Ik zag deze reactie op Reddit. Dit krijg je natuurlijk ook nog erbij:
[..]
Ik zat daar ook al aan te denken. Sowieso is het de vraag of de 10e finaleplaats waarbij ze alle 6 of 7 in beeld komen meetelt of niet. Als dit het geval is, ben je juist automatisch door als je bij de eerste 9 beurten voor de derde keer in beeld komt.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:26 schreef Momo het volgende:
Nu ze toch doorgaan met dit nieuwe concept, stel je bent al 3 keer in beeld geweest, dan weet je dus al dat je niet door bent. Al is er een kans van 20% dat je op beeld bent willekeurig gezien met 15 halve finalisten. Neem aan dat ze dan aan het begin vooral 3 landen laten zien die wel doorgaan.
Je kan altijd nog als 10e kwalificeren toch?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:26 schreef Momo het volgende:
Nu ze toch doorgaan met dit nieuwe concept, stel je bent al 3 keer in beeld geweest, dan weet je dus al dat je niet door bent. Al is er een kans van 20% dat je op beeld bent willekeurig gezien met 15 halve finalisten. Neem aan dat ze dan aan het begin vooral 3 landen laten zien die wel doorgaan.
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zat daar ook al aan te denken. Sowieso is het de vraag of de 10e finaleplaats waarbij ze alle 6 of 7 in beeld komen meetelt of niet.
Dit vraag ik mij ook af dus. Die teller reset bij de aankondiging van nummer 10?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je kan altijd nog als 10e kwalificeren toch?
Dan ben je met een beetje pech als Kroaat toch vier keer voor Jan-met-de-korte-achternaam in beeld.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:57 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Dit vraag ik mij ook af dus. Die teller reset bij de aankondiging van nummer 10?
Denk het ja.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:57 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Dit vraag ik mij ook af dus. Die teller reset bij de aankondiging van nummer 10?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |