We krijgen er efkes nog de Andere Martin voor in de plaats hiephoi, maar we zullen zien wat dat ons brengt, we blijven hoop houden in deze bange tijden, WE ZULLE WEL MOTTEquote:
Als Sietse Bakker nu niet zijn kans grijpt doe ik het.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:21 schreef Cee het volgende:
[..]
We krijgen er efkes nog de Andere Martin voor in de plaats hiephoi, maar we zullen zien wat dat ons brengt, we blijven hoop houden in deze bange tijden, WE ZULLE WEL MOTTE
Of iemand van de Oost Europese landen op die plek zou ook goed zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als Sietse Bakker nu niet zijn kans grijpt doe ik het.
Toch nog eerder dan gedacht. Zijn contract liep toch nog door tot begin 2026?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:17 schreef NailQueen het volgende:
Er gingen al losse geruchten maar de vlag kan uit.
Mag het ook een Noor zijn?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:33 schreef Fred_B het volgende:
Het zou me niet verbazen als het een Zwitser wordt, die dit jaar indruk heeft gemaakt.
Zolang het maar geen Zweed of Brit wordt in elk geval.
Een Nederlanderquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mag het ook een Noor zijn?
[ afbeelding ]
Het is wel wonderlijk dat Jon Ola, op wie ook genoeg aan te merken was, gewoon bijzonder veel beter was dan zijn voorganger geldwolf Svante Stockselius, zijn opvolger ESF-vernieler Martin Österdahl en zijn interim opvolger de Vollidiot Martin Green.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mag het ook een Noor zijn?
[ afbeelding ]
Wat kan de reden zijn dat Deslocado nu ineens zo hoog staat ?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 11 juli 2025 18:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat kan de reden zijn dat Deslocado nu ineens zo hoog staat ?
Ah, dat maakt veel dingen duidelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |