Ik denk dat Marina, Iolanda, Jerry, Silverster een intervalact gaan doen met Nemo. Allemaal vriendjes van Nemo. Je mist dan nog Bambie Thug en misschien Luna.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
[ x ]
En nog maar eens een random deelnemer als intervalact
Oh die had ik niet verwacht. Dacht dat hij niets meer met Eurovision wilde doen na zijn drama van vorig jaar. Geeft mij een beetje hoop dat hij ooit nog naar het grote songfestivalfeest komtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
[ x ]
Hmm ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind, en hoe het spannender wordt?quote:
Ja dat dusquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind, en hoe het spannender wordt?
Want cijfermatig komt het niet uit dat die andere twee dan NQ zijn toch?
Dus dan sta je daar misschien 3x om dan alsnog NQ te zijnOf juist wel door.
Ik denk niet dat dit beter is haha
Da's in principe wat er nu ook al gebeurd toch, alleen worden landen nu één voor één in beeld genomen. Verschil is met name dat ze nu in één frame gevangen zitten. En als de twee afvallers dan gewoon wederom gekozen worden voor een ander splitscreen is het ook niet zo "hard".quote:
Ongeveer alle mensen die gezeik hadden vorig jaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
[ x ]
Voor de laatste keer met drie deelnemers in beeld is het wel het meest spannend. Maar dan zijn er dus ook een aantal kandidaten die dan meteen weten dat ze niet in aanmerking komen voor het laatste plekje in de finale.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat dusben je straks drie keer in beeld en ga je steeds niet door
Dat is het hele probleem natuurlijk. Je bent met een beetje pech 3-4 keer in beeld op zo’n splitscreen met een John Lundvik-reactie, waar ongetwijfeld weer leuke memes van gemaakt worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat dusben je straks drie keer in beeld en ga je steeds niet door
Dit zijn allemaal mensen die bij dat crisisoverleg waren op de zaterdag vorig jaar. Daar zijn ze dus duidelijk overgehaald met de belofte dat ze dit jaar een intervalact zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ongeveer alle mensen die gezeik hadden vorig jaar.
Nog even en Joost is er ook bij ()
Je zou het bijna gaan denken inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal mensen die bij dat crisisoverleg waren op de zaterdag vorig jaar. Daar zijn ze dus duidelijk overgehaald met de belofte dat ze dit jaar een intervalact zijn.
Dat laatste shot zal wel in Oscar-stijl gaan met alle overgebleven kandidaten in beeldquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor de laatste keer met drie deelnemers in beeld is het wel het meest spannend. Maar dan zijn er dus ook een aantal kandidaten die dan meteen weten dat ze niet in aanmerking komen voor het laatste plekje in de finale.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal mensen die bij dat crisisoverleg waren op de zaterdag vorig jaar. Daar zijn ze dus duidelijk overgehaald met de belofte dat ze dit jaar een intervalact zijn.
Ja ik ben dus ook benieuwd naar hoe vaak wiskundig gezien bijvoorbeeld een NQ land zo’n split screen moet doorstaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind, en hoe het spannender wordt?
Want cijfermatig komt het niet uit dat die andere twee dan NQ zijn toch?
Dus dan sta je daar misschien 3x om dan alsnog NQ te zijnOf juist wel door.
Ik denk niet dat dit beter is haha
Ze zullen het wel een beetje tweaken dat de mensen die toch wel doorgaan in het begin wat vaker niet worden aangekondigd maar wel in het splitscreen zitten, maar drie keer lijkt me voor iedereen wel het minimum.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik ben dus ook benieuwd naar hoe vaak wiskundig gezien bijvoorbeeld een NQ land zo’n split screen moet doorstaan.
Benieuwd of ze het qua volgorde spannend gaan maken bij die aankondiging, laatste jaren toch best wel vaak zo geweest dat ze nog 3 landen bekend moesten maken en dat de 3 obvious qualifiers waren.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik ben dus ook benieuwd naar hoe vaak wiskundig gezien bijvoorbeeld een NQ land zo’n split screen moet doorstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |