De censuur continues.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:37 schreef Fred_B het volgende:
We hoeven niet bang te zijn dat er artiesten zijn die met de verkeerde vlag wapperen tijdens de persconferenties na de semi’s, want die zijn gewoon afgeschaft.
[ x ]
[ afbeelding ]
Een officiële reden heb ik overigens niet gelezen.
Ik moet zeggen dat die persconferenties doorgaans weinig al te boeiends opleverden. Maar in elk geval was er gelegenheid voor originaliteit en kritische vragen. Nu krijg je straks één of andere ingehuurde Sally uit Coventry, die namens de EBU een filmpje maakt (proudly presented to you by Moroccan Oil), waarin ze wat ingestudeerde cliché vragen mag stellen.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
De censuur continues.
Want we moeten natuurlijk niet hebben dat er iemand gaapt als Israël aan het woord is. Geen ongemakkelijke situaties. Geen kritische vragen van de pers. Nee, VROLIJK EN NIKSAANDEHANDERIG ZAL HET ZIJN! Hoera, hoera, hoera.
Insert louisvangaaljuichen.gif
Kate Ryan is wel een hele random naam. Of woont zij toevallig nu in Zwitserland?quote:Op woensdag 30 april 2025 17:23 schreef Fred_B het volgende:
We hebben trouwens ook een handbook van de EBU voor de liefhebber.
https://eurovision.tv/document/165481#page1
Met een paar namen die volgens mij nog niet genoemd waren als intervalacts:
[ afbeelding ]
Dit zijn de acts voor de Arena Plus trouwens.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:23 schreef Fred_B het volgende:
We hebben trouwens ook een handbook van de EBU voor de liefhebber.
https://eurovision.tv/document/165481#page1
Met een paar namen die volgens mij nog niet genoemd waren als intervalacts:
[ afbeelding ]
Nou, dan kunnen die mensen in elk geval hopen op een kniezwengel.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit zijn de acts voor de Arena Plus trouwens.
quote:Op woensdag 30 april 2025 16:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die persconferenties doorgaans weinig al te boeiends opleverden. Maar in elk geval was er gelegenheid voor originaliteit en kritische vragen. Nu krijg je straks één of andere ingehuurde Sally uit Coventry, die namens de EBU een filmpje maakt (proudly presented to you by Moroccan Oil), waarin ze wat ingestudeerde cliché vragen mag stellen.
Die is ook boos hier over. Heb hem gesproken vandaag. Want persvrijheid gaat er zo wel heen snel aan.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:33 schreef Cee het volgende:
M-m-maar Tobbe met de Rode Pet mag toch wel nog z’n jaarlijkse sneren voor z’n blaadje uitdelen toch?
Stap 1 in Plan Evil is vast alle fanmedia ontmoedigen en straffen voor de kritiek die ze ooit hebben gehad. Zorgen dat daar zo min mogelijk van overblijft. Hebben ze daar geen last meer van. Want het hád tegenwoordig al best weinig zin meer om in hun persbunker te gaan zitten, maar nu ook de persconferenties weggehaald worden en je amper nog iets mag zien of delen op je kanaal.. Waarom zou je überhaupt nog dat perscentrum in willen? Je kunt nu beter gewoon vanaf je hotelkamer af en toe even iets maken en verder genieten van shows en dingen in de stad. Want als je geen geaccrediteerde pers bent mag je méér delen van een juryshow die je bijwoont als wanneer je wel accreditatie hebt als ik het nog goed begrijp. Je zou wel gek zijn als je nog accreditatie wilt nu eigenlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:42 schreef Em31 het volgende:
Maar ja wie durft er straks nog wat te zeggen als je er daardoor meteen uitgegooid wordt? Dat zouden ze zelfs met de RTL Boulevard/Telegrafen van de wereld kunnen doen als ze willen.
Ik hoop op een blauwe jurk met puntige schouders en een heerlijke vileine sneer ergens tussen de regels door.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:07 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Zou ze voor de gelegenheid deze jurk ook weer uit de kast halen 😊
Bring back The Wombles!quote:Op woensdag 30 april 2025 10:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het toch allemaal vrij random met die intervals en dergelijke. Noem me ouderwets, maar ik mis de tijden dat het gastland z'n eigen cultuur en Eurovisie historie in de schijnwerpers zette.
Oh yes please.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop op een blauwe jurk met puntige schouders en een heerlijke vileine sneer ergens tussen de regels door.
quote:
En die van @Cee ookquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh yes please.Alleen die jurk zou mijn avond echt helemaal compleet maken.
Die heeft een passende reactie.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Kyle heeft ook kennis gemaakt met Lumo
Ik dacht even dat dit Valerio Zeno terug in de tijd wasquote:Op zondag 4 mei 2025 15:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Kyle heeft ook kennis gemaakt met Lumo
Het watergebruik zal heel hoog zijn in Europa op dit moment.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:04 schreef Fred_B het volgende:
We gaan blijkbaar de slogan eren in één van de intervalacts:
Bekijk deze YouTube-video
En nu niet zeggen dat United by genocide een stuk lekkerder in het ritme past.
Dit was een feestje haha!quote:
quote:Following Céline Dion’s social media posting photos of the singer at Eurovision 1988 and 1989 over the past weekend, there remains a high level of speculation regarding whether the 1988 winner will return to the contest in Basel. Le Matin reports that the singer has been included twice in the scripts for the live shows of the Eurovision Song Contest 2025.
The Swiss newspaper reports that in Semi-Final One on May 13, there will be a tribute to the singer who brought Switzerland its second Eurovision victory. In addition, in the Grand Final on May 17, they state that there is a two-minute segment in the script reserved for Céline Dion.
Head of Show, Yves Schifferle, has confirmed to The Euro Trip Podcast today that talks are ongoing between the Swiss broadcaster and Céline Dion’s team. The Swiss team is reported to have been talking to the singers’ team for a number of weeks regarding whether she can appear in the show in Basel.
Ik verwacht eerder een opgenomen videoboodschap of dat ze verschijnt als spokeperson.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:02 schreef usagi414 het volgende:
[ x ]
Optreden zal ze zo te zien in elk geval niet doen.
[..]
Saudade? Met alle respect, het is best een aardig nummer maar absoluut geen esf klassieker te noemen. Vrij random keuze.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:27 schreef Momo het volgende:
Loreen covert Arcade, Nemo Satelites. Marina Satti Saudade Saudade. Krijgen we weer een cover en mix achtig iets?
Al zou die cover ook toeval kunnen zijn op dit moment.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Saudade? Met alle respect, het is best een aardig nummer maar absoluut geen esf klassieker te noemen. Vrij random keuze.
Verder klinkt het beetje zoals de Switch Song in 2019.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |