Die kon sowieso wel hoor.quote:Op zondag 27 april 2025 10:02 schreef Momo het volgende:
Gezien we geen accreditatie hebben kan deze TT wel
Dat doet Martin Green nu toch? Niet dat dat nou een heilige is.quote:Op zondag 27 april 2025 09:46 schreef Em31 het volgende:
Echt compleet kut ook ja dat de kans groot is dat het volgend jaar weer Zweden wordt.Bjorkman wil blijkbaar ook al de hele running order zonder loting kunnen bepalen, nou mooie kans weer volgend jaar.
Dit kwam recent uit zijn mond, geen idee waarom dan eigenlijk. Al zou het me ook niet verbazen als hij alsnog wel betrokken is.quote:Op zondag 27 april 2025 11:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat doet Martin Green nu toch? Niet dat dat nou een heilige is.
Ja precies dit, ik had het idee dat ze een ode willen brengen aan de 2020-klas, maar dan is het een beetje vreemd om juist iedereen uit te nodigen die het jaar daarna wél de volledige ervaring had.quote:Op maandag 28 april 2025 10:17 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Zullen ook nog 2020 artiesten uit nodigen die nooit ESF hebben gehaald in de jaren erna?
Zaterdagquote:Op maandag 28 april 2025 10:23 schreef molloot200 het volgende:
Weet iemand wanneer de eerste repetities starten?
Diodato heeft natuurlijk in 2022 zijn moment gehad waar niets tegen op kan. Maar Ulrikke, The Mamas en Tom Leeb moeten dan toch ook een uitnodiging krijgen? (Even los van wat we van deze inzendingen vinden)quote:Op maandag 28 april 2025 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja precies dit, ik had het idee dat ze een ode willen brengen aan de 2020-klas, maar dan is het een beetje vreemd om juist iedereen uit te nodigen die het jaar daarna wél de volledige ervaring had.
Het hangt er natuurlijk van af of die mensen ook beschikbaar zijn.quote:Op maandag 28 april 2025 10:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Diodato heeft natuurlijk in 2022 zijn moment gehad waar niets tegen op kan. Maar Ulrikke, The Mamas en Tom Leeb moeten dan toch ook een uitnodiging krijgen? (Even los van wat we van deze inzendingen vinden)
Probleem is dat de hardstschreeuwende fans die nummers wel heel leuk vindenquote:Op maandag 28 april 2025 10:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk van af of die mensen ook beschikbaar zijn.
Maar ik vind het op zich prijzenswaardig dat de artiesten van 2020 een kans krijgen om hun liedje alsnog te komen doen. Het is alleen wel een heel lastig thema om goed uit te voeren. Enerzijds omdat er automatisch een willekeur zit in wie je wel en niet uitnodigt en anderzijds omdat het voor de gemiddelde kijker liedjes zijn die totaal onbekend zijn en, met alle respect, nummers als Cleopatra of All Of My Love zijn ook weer niet zo heel boeiend.
Dat zijn ook drie liedjes die niet echt indrukwekkend zijn. Je moet om de kijker enthousiast te maken toch wel iets van een knaller ertussen hebben. Waarbij het lijstje van Molloot al aantoont, hoe lastig dat is. Bulgarije en Rusland doen niet meer mee, dus die zullen het wel niet worden. En Oost-Europa is al goed vertegenwoordigd, dus het zal eerder een topper uit West-Europa worden. Dadi zet je natuurlijk met stip op 1 of Diodato. Maar dan moeten die wel willen. Het kan ook zijn dat het Stefania wordt ofzo.quote:Op maandag 28 april 2025 10:55 schreef Momo het volgende:
Ik hoop dat ze Athena (Armenië 2020), Damir Kedzo (Kroatië 2020) en Ulrike (Noorwegen 2020) uitnodigen die willen graag en hebben meegedaan met interne selectie en nationale finales in de laatste jaren. Volgens mij heeft Athena sinds dien elk jaar een nummer opgestuurd.
Mattquote:
https://eurovoix.com/2025(...)vision-song-contest/quote:The European Broadcasting Union has announced that Jurian Van Der Meer is the new Commercial Director of the Eurovision Song Contest.
Jurian Van Der Meer has been appointed by the European Broadcasting Union as the Commercial Director of the Eurovision Song Contest. Mr Van Der Meer was previously overseeing global commercial strategy at ITV Studios for shows such as The Voice, Hell’s Kitchen and I’m a Celebrity. He previously worked for Banijay on content, brand, and sponsorship deals for shows such as Masterchef and Deal or No Deal.
As part of its announcement, the EBU states that ‘Jurian’s appointment marks a bold move to transform the Eurovision Song Contest into a year-round global entertainment brand.’ His role will see him drive new partnerships and innovations for the Eurovision Song Contest brand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |