Zoiets zal het ongetwijfeld zijn. De vraag is alleen of ze dat liedje 9 in dit verhaal daadwerkelijk 4 keer gaan tonen als het niet kwalificeert. Als ze dit bewust niet willen, kwalificeert het dus automatisch als 10e. Of als alternatief dat ze schuiven met de qualifiers, zodat iedereen maximaal de derde keer kwalificeert. Maar goed, dan ben je dus al automatisch minder kansrijk als je in de laatste beurten pas voor de tweede keer in beeld komt.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Denk het ja.
Gok dat ze het (met 15 landen voor 10 plekken) als volgt doen.
Eerst ieder land een keer in een triple; eerste getal is het land dat doorgaat.
1-2,3
4-5,6
7-8,9
10-11,12
13-14,15
Dan een beetje mixen met 9 van de overgebleven landen.
2-5,8
6-9,11
12-14,3
Tot slot nog even de 9e qualifier.
5-15,9
Dan zijn er 2 landen die 3x voorbij zijn gekomen (5 en 9) en de rest 2x of direct gekwalificeerd bij de eerste passage.
Finland here we comequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ja, ik had dus ook in mijn hoofd dat hij zo'n kontenlikker was van Österdahl en consortenquote:Op maandag 12 mei 2025 21:50 schreef Em31 het volgende:
Tsja, vorig jaar was alle ellende voor deze kneus maar al te mooi.
Al maakt hij natuurlijk wel een aantal goede punten, zouden meer media moeten doen.
Zodra het hem zélf benadeelt is het natuurlijk andere koek.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:50 schreef Em31 het volgende:
Ja. Openlijk kritisch op de EBU durven zijn zonder je in te houden want 'oei mijn accreditatie' is altijd goed. Zouden er idd meer moeten doen.quote:Al maakt hij natuurlijk wel een aantal goede punten, zouden meer media moeten doen.
Ja, het probleem is dat de redenatie dat alles IN HET BELANG VAN DE ARTIESTEN gedaan wordt, op heel veel vlakken een soort terrorisme/sexueel misbruik/enz-argument is geworden om mensen instemmend te laten knikken.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:50 schreef Em31 het volgende:
Al maakt hij natuurlijk wel een aantal goede punten, zouden meer media moeten doen.
Wordt ook gewoon Stockholm natuurlijkquote:
Ja wel fascinerend hoe snel mensen dan veranderen in kontenlikkers, terwijl je nu eigenlijk beter zonder accreditatie in het publiek kunt zitten.quote:Op maandag 12 mei 2025 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zodra het hem zélf benadeelt is het natuurlijk andere koek.
[..]
Ja. Openlijk kritisch op de EBU durven zijn zonder je in te houden want 'oei mijn accreditatie' is altijd goed. Zouden er idd meer moeten doen.
Wat een vermakelijke uitleg ookquote:Op maandag 12 mei 2025 22:04 schreef molloot200 het volgende:
[ x ]
Lol ze zijn stiekem wel bang voor boegeroep
Dat is ook niet echt een optie voor een showbizzjournalist natuurlijk. Misschien publiek zijn nog wel, maar dan zou hij nog niet kunnen rapporteren over wat hij ziet.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja wel fascinerend hoe snel mensen dan veranderen in kontenlikkers, terwijl je nu eigenlijk beter zonder accreditatie in het publiek kunt zitten.
En nu hopen dat een grote artiest een arena komt opeisen.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wordt ook gewoon Stockholm natuurlijk
Dat wordt dus net als bij junior een banner met 'Good to go'quote:Op maandag 12 mei 2025 22:04 schreef molloot200 het volgende:
[ x ]
Lol ze zijn stiekem wel bang voor boegeroep
"We schakelen nu met Martin die vanuit zijn bunker laat weten of we door kunnen"quote:Op maandag 12 mei 2025 22:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wordt dus net als bij junior een banner met 'Good to go'
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
"We schakelen nu met Martin die vanuit zijn bunker laat weten of we door kunnen"
Alles voor de fansquote:Op maandag 12 mei 2025 22:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
"We schakelen nu met Martin die vanuit zijn bunker laat weten of we door kunnen"
Keren Peles was daar tot nu toe iig nog niet. Ze komt vandaag in Basel aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:38 schreef NailQueen het volgende:
Bij gebrek aan een beter topic. Ik wil het eigenlijk niet vragen maar ik doe het toch. Hebben we nog iets gehoord of gelezen over de Israëlische delegatie? Gedragen zij zich een beetje achter de schermen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |