Kroatië - San Marino - Estlandquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Benieuwd of ze het qua volgorde spannend gaan maken bij die aankondiging, laatste jaren toch best wel vaak zo geweest dat ze nog 3 landen bekend moesten maken en dat de 3 obvious qualifiers waren.
Ik zie ze er wel voor aan. Vorig jaar bewaarde ze bijvoorbeeld Armenië tot laatste plekje. Nummer 3 van de televotes in die semi.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kroatië - San Marino - Estland
Wie van jullie wordt die tiende qualifier??!!!111EINS!!
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer iemand niet door is gaat er een luik onder hun open
Over een jaar of 5 krijgen we een nieuw format van de show: combi van liedjesfestijn, Beast Games en Physical 100.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
En dan val je in een grote pot kaasfondue
San Marinoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:49 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bart Arens over 10 acts
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:01 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
[..]
Over een jaar of 5 krijgen we een nieuw format van de show: combi van liedjesfestijn, Beast Games en Physical 100.
Of alle deelnemers worden op een onbewoond eiland gedropt waar ze een week moeten survivallen, dagelijks voorrondes hebben waarbij ze een witte of zwarte steen krijgen van de andere deelnemers. Daarbij mogen ze instrumenten meenemen, waardoor de muziek en live en akoestisch is en wil je dit niet, dan heb je een ghetto-blaster tot je beschikking en kun je je achtergrond muziek op een bandje afspelen.
Heerlijk met je blote voeten in het zand, zonder kostuums, onder de pukkels van de zandvlooien...
De finalisten zingen hun nummers a-capella terwijl ze opgejaagd worden door Bear Grylls.
quote:It also opens the door for nasty comments.
Imagine last year in semi2 they could've had the last splitscreen be Dons/SarahBonnici/Mustii. The average eurohater would be dead-certain that Dons "sToLe" Sarah's and Mustii's place in the final, even though none of them were borderline. Dons easily qualified on 7th place, whereas Sarah (16th, last) and Mustii (13th) weren't even close. But that splitscreen would make clueless people believe that these faces were in a direct fight with each other, so all the Sarah and Mustii fans would feel invited to jump at Dons specifically.
Die laatste zal wel gewoon met allemaal zijn. Anders wordt de helft gewoon uitgeschakeld door onbenoemd te blijven bij de 10e aankondiging.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:53 schreef Nashipeer het volgende:
Ik zag deze reactie op Reddit. Dit krijg je natuurlijk ook nog erbij:
[..]
Ik zat daar ook al aan te denken. Sowieso is het de vraag of de 10e finaleplaats waarbij ze alle 6 of 7 in beeld komen meetelt of niet. Als dit het geval is, ben je juist automatisch door als je bij de eerste 9 beurten voor de derde keer in beeld komt.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:26 schreef Momo het volgende:
Nu ze toch doorgaan met dit nieuwe concept, stel je bent al 3 keer in beeld geweest, dan weet je dus al dat je niet door bent. Al is er een kans van 20% dat je op beeld bent willekeurig gezien met 15 halve finalisten. Neem aan dat ze dan aan het begin vooral 3 landen laten zien die wel doorgaan.
Je kan altijd nog als 10e kwalificeren toch?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:26 schreef Momo het volgende:
Nu ze toch doorgaan met dit nieuwe concept, stel je bent al 3 keer in beeld geweest, dan weet je dus al dat je niet door bent. Al is er een kans van 20% dat je op beeld bent willekeurig gezien met 15 halve finalisten. Neem aan dat ze dan aan het begin vooral 3 landen laten zien die wel doorgaan.
quote:Op maandag 12 mei 2025 14:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zat daar ook al aan te denken. Sowieso is het de vraag of de 10e finaleplaats waarbij ze alle 6 of 7 in beeld komen meetelt of niet.
Dit vraag ik mij ook af dus. Die teller reset bij de aankondiging van nummer 10?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je kan altijd nog als 10e kwalificeren toch?
Dan ben je met een beetje pech als Kroaat toch vier keer voor Jan-met-de-korte-achternaam in beeld.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:57 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Dit vraag ik mij ook af dus. Die teller reset bij de aankondiging van nummer 10?
Denk het ja.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:57 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Dit vraag ik mij ook af dus. Die teller reset bij de aankondiging van nummer 10?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |