het klinkt inderdaad of dat niet als 1 zin is uitgesproken.quote:Op zondag 27 april 2025 18:53 schreef NailQueen het volgende:
Was er nou een kleine edit bij Envy toen ze moest kiezen tussen Marga Brult en Pam? Ik hoorde Envy zeggen: "ik ga voor de queen die alles met zoveel detail wist neer te zetten". De laatste woorden leken opnieuw ingesproken.
Doet verder niets aan het programma hoor maar het viel me even op.
Ik dacht echt "deze queen heeft er ZO geen zin in!", maar toen bekend werd wie het was snapte ik dat t ook wel wt dubbel was qua gevoel natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:03 schreef lojanda het volgende:
Royce de Vries is de mystery queen.. hoe mooi is dat
Die van de Jumbo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:31 schreef Cirilico het volgende:
René van der Gijp of Henk Westbroek als Mystery Queen?
uit de Brabantse drugscenequote:
ja die ookquote:
Dat is de opvolger.quote:
Wat maakt het uit. Het is Frank Lammers.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarom is hij 'die van de Jumbo' en Lammers niet meer.
Die tellen we niet meequote:
Zelfs toen ik het wist, herkende ik hem niet. Grappig dat zijn moeder hem direct herkende.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:58 schreef Chea49 het volgende:
Weer enorm genoten van alle dames. En wat een verrassing dat het John de Mol jr. is! Had het totaal niet verwacht, prachtig geschminkt.
zij had natuurlijk wel door van wie ze het facetime gesprek kreeg... stond vooraf in beeld voor ze beeld kreeg.quote:Op zondag 30 augustus 2026 12:36 schreef Shuri het volgende:
Zelfs toen ik het wist, herkende ik hem niet. Grappig dat zijn moeder hem direct herkende.
Oh ja, natuurlijk 🤭quote:Op zondag 30 augustus 2026 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij had natuurlijk wel door van wie ze het facetime gesprek kreeg... stond vooraf in beeld voor ze beeld kreeg.
Oh, dat is een hele goeie!quote:Op zondag 30 augustus 2026 14:02 schreef Magica het volgende:
Sir schorriemorrie dacht ik Lenette van Dongen hoewel Miss te oud..
Ik bleef ook maar kijken en net als jij zag ik het nog steeds niet. Frank Lammers als eregast zag ik meteen, die heeft zo´n kenmerkend gezicht. Geen idee verder, schorriemorrie lijkt mij een vrouw, dat meende ik aan de zangstem te horen. Die wereldbollen persoon heeft een kenmerkend gebit zag ik even. Een ´paardengebit´ noemde wij dat vroeger, maar alsnog geen idee.quote:Op zondag 30 augustus 2026 12:36 schreef Shuri het volgende:
[..]
Zelfs toen ik het wist, herkende ik hem niet. Grappig dat zijn moeder hem direct herkende.
Ik denk dat (naam kwijt) de queen met de wereldbollen/planeten Rick Paul van Mulligen is. Schorriemorrie geen idee, maar heeft iets bekends.
Das ook een goeie hoor. Vorm van het gezicht komt best wel overeen maar zij is best wel lang.quote:Op zondag 30 augustus 2026 14:02 schreef Magica het volgende:
Sir schorriemorrie dacht ik Lenette van Dongen hoewel Miss te oud..
Geen idee hoor ik moest alleen elke keer aan denkenquote:Op maandag 31 augustus 2026 10:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Das ook een goeie hoor. Vorm van het gezicht komt best wel overeen maar zij is best wel lang.
nu welquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Haha ik kijk mee vanuit Spanje en schakel in bij Alie Espresso. Ik zeg gelijk 'Dat is Robert Ten Brink'. Ik heb het nog goed ook. En ik heb het nooit goed
Wat goed van je.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Haha ik kijk mee vanuit Spanje en schakel in bij Alie Espresso. Ik zeg gelijk 'Dat is Robert Ten Brink'. Ik heb het nog goed ook. En ik heb het normaal nooit goed
Tis die scheve mondquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon die herkenbaar blik die je niet kan wegmoffelen
Zag haar er ook meteen in.quote:Op zaterdag 12 september 2026 21:40 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat Nicolette Kluijver die paarse is.
Ik zat de hele tijd aan een volkszanger ofzo te denken.quote:Op zondag 13 september 2026 15:31 schreef Cirilico het volgende:
Thijs Zeeman, pfft. Zaten precies nul herleidbare hints in. Die 80% focus op kaas konden wij dus uiteindelijk niks mee en wie weet nou dat 'ie uit Alkmaar komt. Er had wel een betere hint naar zijn naam kunnen zijn en ook naar zijn programma's. Ik bedoel, een blauw oog moet ons doen denken aan Gestalkt?
Ik ken hem ook niet zo goed. Ik moest echt opzoeken wie hij was en blijkt dat hij dat programma over stalkers doet. Oke prima maar maak daar ook een hint van. Zelfde als met Andre. Die ken ik ook alleen maar van de Luizenmoeder. En die serie is al een paar jaar van de buis.quote:Op zondag 13 september 2026 15:31 schreef Cirilico het volgende:
Thijs Zeeman, pfft. Zaten precies nul herleidbare hints in. Die 80% focus op kaas konden wij dus uiteindelijk niks mee en wie weet nou dat 'ie uit Alkmaar komt. Er had wel een betere hint naar zijn naam kunnen zijn en ook naar zijn programma's. Ik bedoel, een blauw oog moet ons doen denken aan Gestalkt?
Peter blijft altijd de beste.quote:Op zondag 13 september 2026 16:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou bijna zeggen dat ik Armin de beste mystery queen tot nu toe vind maar er gaat natuurlijk niets boven Peter R. de Vries
Iets met huizen bouwen?quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:00 schreef AgnesGru het volgende:
Dit is een vrouw denk ik, het gezicht komt me bekend voor. Maar kan het niet plaatsen.
Tipi Wan van Gooische Vrouwen?quote:
Zou kunnen qua gezicht, ken haar verder niet zo.quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Tipi Wan van Gooische Vrouwen?
Cystine Carreon
Producer en zanger.quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Waar moet ik Billy Dans van kennen?
quote:Tante Es is een typetje dat wordt gespeeld door Jörgen Raymann.
Ik meende dat er eentje vorig jaar al meedeed.quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
De gebroeders Mulder schoten net door mijn hoofd, maar geloof niet dat zij aan zoiets mee zouden doen.
Ik hoop zo dat het Rijk en Sam zijn maar ik herken ze niet in de gezichten.quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
De gebroeders Mulder schoten net door mijn hoofd, maar geloof niet dat zij aan zoiets mee zouden doen.
Oh, wat een goeie! Ja, dat zou zeker kunnen!quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:46 schreef NailQueen het volgende:
Die 2 dragqueens, kan het Kris Kross Amsterdam zijn? Die zijn nu met zijn tweeën.
Je hebt gelijk. Dus die vallen af.quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik meende dat er eentje vorig jaar al meedeed.
Knappertje hoor. Jurgen Rayman doet ook mee. Ik zeg nog niet welke vrouw het is maar zag het meteen. Lipsyncen doet hij als beste.quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:18 schreef StephanL het volgende:
Oh Billy, vond hem echt vrouwelijk er uitzien qua gezicht
Oh maar de Tante Es hint was heel duidelijk.quote:Op zondag 20 september 2026 11:13 schreef Chea49 het volgende:
Ik zeg nog niet welke vrouw het is maar zeg het meteen.
Ja, je krijgt het van alle deelnemers te weten. Moet je de finale afwachtenquote:Op zondag 20 september 2026 11:18 schreef Ama het volgende:
Ik kijk dit nu voor het eerst het hele seizoen maar krijgen we sowieso te weten wie iedereen is? Wiki gaf me het idee dat dat niet zo is namelijk. Want ging even kijken wie allemaal al mee hadden gedaan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Make_Up_Your_Mind_(Nederland) hier staat namelijk bij meerdere niet bekend gemaakt. Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 20 september 2026 11:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, je krijgt het van alle deelnemers te weten. Moet je de finale afwachten
Nee hoor, er worden meerdere queens niet geraden maar worden dan ontmaskerd. Dus je komt het uiteindelijk van alle deelnemers te weten.quote:Op zondag 20 september 2026 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Make_Up_Your_Mind_(Nederland) hier staat namelijk bij meerdere niet bekend gemaakt. Vandaar mijn vraag.
Oh je moet de link even goed kopieren.
Ah topquote:Op zondag 20 september 2026 11:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee hoor, er worden meerdere queens niet geraden maar worden dan ontmaskerd. Dus je komt het uiteindelijk van alle deelnemers te weten.
Ja! Zag het direct!quote:Op zondag 20 september 2026 11:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Knappertje hoor. Jurgen Rayman doet ook mee. Ik zeg nog niet welke vrouw het is maar zag het meteen. Lipsyncen doet hij als beste.
Cystine heeft een veel petiteriger gezicht.quote:[b]Op zaterdag 19 september 2026 21:05 schreef AgnesGru[..]
Tipi Wan van Gooische Vrouwen?
Cystine Carreon
Ik weet niet precies wanneer het is opgenomen want Yuri is pas sinds maart weg. Maar Bebe Blushing vind ik erg lijken op die blonde van de twee.quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:52 schreef Shuri het volgende:
[..]
Oh, wat een goeie! Ja, dat zou zeker kunnen!
Ja, met de kaaklijn ook.quote:Op zondag 20 september 2026 19:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wanneer het is opgenomen want Yuri is pas sinds maart weg. Maar Bebe Blushing vind ik erg lijken op die blonde van de twee.
Ik denk het stuk bij de piano wel maar daarna niet meer. Desalniettemin ben ik wel fan van Chelseaboy 😍quote:Op zondag 20 september 2026 14:31 schreef Vicky het volgende:
En volgens mij zong Chelseaboy niet live.
Expeditie Robinson en De Verraders.quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Waar moet ik Billy Dans van kennen?
In de betreffende aflevering niet bekendgemaakt. Als je doorscrolt naar de laatste aflevering zie je alsnog staan wie deze queens waren.quote:Op zondag 20 september 2026 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Make_Up_Your_Mind_(Nederland) hier staat namelijk bij meerdere niet bekend gemaakt. Vandaar mijn vraag.
Oh je moet de link even goed kopieren.
Oh verdomd nu je het zegt.quote:Op maandag 21 september 2026 09:53 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Expeditie Robinson en De Verraders.
[..]
In de betreffende aflevering niet bekendgemaakt. Als je doorscrolt naar de laatste aflevering zie je alsnog staan wie deze queens waren.
Dat vond ik wel jammer.quote:Op maandag 21 september 2026 09:57 schreef Cirilico het volgende:
Want haar halve gezicht was niet te zien.
Die zijn lastig inderdaad. Maar twee van de gebroeders Hofman vind ik wel een goeie.quote:Op maandag 21 september 2026 10:00 schreef Ama het volgende:
Vraag me nog steeds af wie dat duo is.En of het 2 mannen, 1 man en 1 vrouw of 2 vrouwen zijn kan ik ook niet zien. Hoewel de benen er wel vrouwelijk uitzien maar dat zegt ook niet alles.
Ik zou dat wel heel leuk vinden.quote:Op maandag 21 september 2026 10:06 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Die zijn lastig inderdaad. Maar twee van de gebroeders Hofman vind ik wel een goeie.
Ik denk Kris Kross Amsterdam te herkennen en nu zie ik niets anders meerquote:Op maandag 21 september 2026 10:00 schreef Ama het volgende:
Vraag me nog steeds af wie dat duo is.En of het 2 mannen, 1 man en 1 vrouw of 2 vrouwen zijn kan ik ook niet zien. Hoewel de benen er wel vrouwelijk uitzien maar dat zegt ook niet alles.
Ze zijn allemaal prachtig en sterk.quote:Op zondag 20 september 2026 20:26 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ik denk het stuk bij de piano wel maar daarna niet meer. Desalniettemin ben ik wel fan van Chelseaboy 😍
Beiden een stevig onderstel zeg!quote:Op maandag 21 september 2026 10:00 schreef Ama het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |