het klinkt inderdaad of dat niet als 1 zin is uitgesproken.quote:Op zondag 27 april 2025 18:53 schreef NailQueen het volgende:
Was er nou een kleine edit bij Envy toen ze moest kiezen tussen Marga Brult en Pam? Ik hoorde Envy zeggen: "ik ga voor de queen die alles met zoveel detail wist neer te zetten". De laatste woorden leken opnieuw ingesproken.
Doet verder niets aan het programma hoor maar het viel me even op.
Ik dacht echt "deze queen heeft er ZO geen zin in!", maar toen bekend werd wie het was snapte ik dat t ook wel wt dubbel was qua gevoel natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:03 schreef lojanda het volgende:
Royce de Vries is de mystery queen.. hoe mooi is dat
Die van de Jumbo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:31 schreef Cirilico het volgende:
René van der Gijp of Henk Westbroek als Mystery Queen?
uit de Brabantse drugscenequote:
ja die ookquote:
Dat is de opvolger.quote:
Wat maakt het uit. Het is Frank Lammers.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarom is hij 'die van de Jumbo' en Lammers niet meer.
Die tellen we niet meequote:
Zelfs toen ik het wist, herkende ik hem niet. Grappig dat zijn moeder hem direct herkende.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:58 schreef Chea49 het volgende:
Weer enorm genoten van alle dames. En wat een verrassing dat het John de Mol jr. is! Had het totaal niet verwacht, prachtig geschminkt.
zij had natuurlijk wel door van wie ze het facetime gesprek kreeg... stond vooraf in beeld voor ze beeld kreeg.quote:Op zondag 30 augustus 2026 12:36 schreef Shuri het volgende:
Zelfs toen ik het wist, herkende ik hem niet. Grappig dat zijn moeder hem direct herkende.
Oh ja, natuurlijk 🤭quote:Op zondag 30 augustus 2026 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij had natuurlijk wel door van wie ze het facetime gesprek kreeg... stond vooraf in beeld voor ze beeld kreeg.
Oh, dat is een hele goeie!quote:Op zondag 30 augustus 2026 14:02 schreef Magica het volgende:
Sir schorriemorrie dacht ik Lenette van Dongen hoewel Miss te oud..
Ik bleef ook maar kijken en net als jij zag ik het nog steeds niet. Frank Lammers als eregast zag ik meteen, die heeft zo´n kenmerkend gezicht. Geen idee verder, schorriemorrie lijkt mij een vrouw, dat meende ik aan de zangstem te horen. Die wereldbollen persoon heeft een kenmerkend gebit zag ik even. Een ´paardengebit´ noemde wij dat vroeger, maar alsnog geen idee.quote:Op zondag 30 augustus 2026 12:36 schreef Shuri het volgende:
[..]
Zelfs toen ik het wist, herkende ik hem niet. Grappig dat zijn moeder hem direct herkende.
Ik denk dat (naam kwijt) de queen met de wereldbollen/planeten Rick Paul van Mulligen is. Schorriemorrie geen idee, maar heeft iets bekends.
Das ook een goeie hoor. Vorm van het gezicht komt best wel overeen maar zij is best wel lang.quote:Op zondag 30 augustus 2026 14:02 schreef Magica het volgende:
Sir schorriemorrie dacht ik Lenette van Dongen hoewel Miss te oud..
Geen idee hoor ik moest alleen elke keer aan denkenquote:Op maandag 31 augustus 2026 10:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Das ook een goeie hoor. Vorm van het gezicht komt best wel overeen maar zij is best wel lang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |