Ze kunnen die "oudere" mannen sowieso moeilijk dwingen als het ze echt niet lukt.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:28 schreef Magica het volgende:
[..]
Volgens mij had die nog van die plateauzolen maar geen hakken nee lijkt me ook levensgevaarlijk voor die man
True, ze willen geen ongelukken denk ikquote:Op zondag 4 oktober 2026 09:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze kunnen die "oudere" mannen sowieso moeilijk dwingen als het ze echt niet lukt.Jörgen had het schijnbaar ook wel echt geprobeerd. Ik vond Jörgen zijn outfit wel erg mooi.
Het zijn niet allemaal Koentjes die ermee weg springen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 09:32 schreef Magica het volgende:
[..]
True, ze willen geen ongelukken denk ik
Ja vond ik ook heel mooi
Pardon? Een friekshow noem je dit? Eerst maar eens leren schrijven in de juiste taal en deze show laat zien dat het ware kunst is. Jouw opmerking valt helemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 21:05 schreef casita het volgende:
Die Edsilia zit er allen maar omdat ze zo dom is, er moet gelachen worden bij deze friekshow.
Rayman zag ik meteen maar de rest niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 21:25 schreef AgnesGru het volgende:
Die blauwe is Rick Paul van Mulligen
Groen moet toch wel Raymann zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |