Ex commando. Een van de leiders bij Kamp van Koningsbrugge. Wiki is je vriendquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 20:23 schreef NailQueen het volgende:
Huh wie is dat? Nog nooit van gehoord
Ik heb wiki er inmiddels bijgehaald. Hij zit net in de programma's die ik niet kijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 20:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ex commando. Een van de leiders bij Kamp van Koningsbrugge. Wiki is je vriend
Ja dat is altijd het ellende bij sommige. Sommige dingen kijk je gewoon nooit,quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 20:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb wiki er inmiddels bijgehaald. Hij zit net in de programma's die ik niet kijk
Dat is een frogerquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 21:09 schreef Magica het volgende:
Iedereen weet je al behalve dai wel beetje jammer. Hoewel die Barbie niet eigenlijk
100%quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 21:25 schreef AgnesGru het volgende:
Die blauwe is Rick Paul van Mulligen
Groen moet toch wel Raymann zijn?
Ja want die is altijd te laat, net als konijn van alicequote:Op zaterdag 3 oktober 2026 21:25 schreef AgnesGru het volgende:
Danny? Sinds Nikkie zei Bob sikkens zie ik niks anders meer daar was geen hint die daar op sloegquote:
Ja Dannyquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 21:27 schreef Magica het volgende:
[..]
Danny? Sinds Nikkie zei Bob sikkens zie ik niks anders meer daar was geen hint die daar op sloeg
Rick Paul heeft met Nikkie in WIDM gezeten dus ik denk dat ze die goed heeft.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 21:25 schreef AgnesGru het volgende:
Maar echt oneerlijk dat ie op laarzen loopt en anderen op naaldhakkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 21:40 schreef NailQueen het volgende:
Haasje Bepje had ik de finale wel gegund.
Ja maar die had nog een eigen 'karakter' gekweekt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 21:42 schreef Magica het volgende:
[..]
Maar echt oneerlijk dat ie op laarzen loopt en anderen op naaldhakken
John de Bever had ook geen hakken aan toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 21:42 schreef Magica het volgende:
[..]
Maar echt oneerlijk dat ie op laarzen loopt en anderen op naaldhakken
Volgens mij had die nog van die plateauzolen maar geen hakken nee lijkt me ook levensgevaarlijk voor die manquote:Op zondag 4 oktober 2026 09:21 schreef Ama het volgende:
[..]
John de Bever had ook geen hakken aan toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |