Ilse de Lange?quote:Op zondag 27 september 2026 12:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht aan die Twentse zangeres met de kuiltjes in haar wangen.
Vanwege de neus kwam ik op hem, maar hij is dit jaar 40 geworden. Dus dan zou hij afvallen.quote:
Er zit altijd wel een Boulevard-coryfee in een rtl programma dus dat kan best.quote:Op dinsdag 29 september 2026 10:53 schreef Chea49 het volgende:
Een andere die ik herkende was Bridget Maasland. Alleen weet ik de naam niet meer van het type dat zij moest spelen. Sorry, word een dagje ouder.Ik zag het aan de mond.
Zeker een optie. Die is toch ook niet lang?quote:Op maandag 28 september 2026 18:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vanwege de neus kwam ik op hem, maar hij is dit jaar 40 geworden. Dus dan zou hij afvallen.
Zag online de naam Geza Weisz voorbijkomen. Die zie ik ook wel als optie
Nu ben ik benieuwd wie.quote:Op dinsdag 29 september 2026 10:53 schreef Chea49 het volgende:
Een andere die ik herkende was Bridget Maasland. Alleen weet ik de naam niet meer van het type dat zij moest spelen. Sorry, word een dagje ouder.Ik zag het aan de mond.
1.68 zegt Google.quote:Op dinsdag 29 september 2026 12:36 schreef Shuri het volgende:
[..]
Zeker een optie. Die is toch ook niet lang?
Oh, verhip. Die is ook net zo kort als Geza inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2026 10:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik dacht Patty Petit aan Peter Pannenkoek.
Is Geza al niet eens geweest?quote:Op dinsdag 29 september 2026 14:31 schreef Cirilico het volgende:
Catherine Keyl was overduidelijk.Jeroen snel was ook goed te zien, vooral met al die hints. Hugo Borst herkende ik niet.
De kleine man kan niet anders zijn dan Geza Weisz.Die andere gast is denk ik de zoon van Froger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |