Zag haar er ook meteen in.quote:Op zaterdag 12 september 2026 21:40 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat Nicolette Kluijver die paarse is.
Ik zat de hele tijd aan een volkszanger ofzo te denken.quote:Op zondag 13 september 2026 15:31 schreef Cirilico het volgende:
Thijs Zeeman, pfft. Zaten precies nul herleidbare hints in. Die 80% focus op kaas konden wij dus uiteindelijk niks mee en wie weet nou dat 'ie uit Alkmaar komt. Er had wel een betere hint naar zijn naam kunnen zijn en ook naar zijn programma's. Ik bedoel, een blauw oog moet ons doen denken aan Gestalkt?
Ik ken hem ook niet zo goed. Ik moest echt opzoeken wie hij was en blijkt dat hij dat programma over stalkers doet. Oke prima maar maak daar ook een hint van. Zelfde als met Andre. Die ken ik ook alleen maar van de Luizenmoeder. En die serie is al een paar jaar van de buis.quote:Op zondag 13 september 2026 15:31 schreef Cirilico het volgende:
Thijs Zeeman, pfft. Zaten precies nul herleidbare hints in. Die 80% focus op kaas konden wij dus uiteindelijk niks mee en wie weet nou dat 'ie uit Alkmaar komt. Er had wel een betere hint naar zijn naam kunnen zijn en ook naar zijn programma's. Ik bedoel, een blauw oog moet ons doen denken aan Gestalkt?
Peter blijft altijd de beste.quote:Op zondag 13 september 2026 16:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou bijna zeggen dat ik Armin de beste mystery queen tot nu toe vind maar er gaat natuurlijk niets boven Peter R. de Vries
Iets met huizen bouwen?quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:00 schreef AgnesGru het volgende:
Dit is een vrouw denk ik, het gezicht komt me bekend voor. Maar kan het niet plaatsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |