Tipi Wan van Gooische Vrouwen?quote:
Zou kunnen qua gezicht, ken haar verder niet zo.quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Tipi Wan van Gooische Vrouwen?
Cystine Carreon
Producer en zanger.quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Waar moet ik Billy Dans van kennen?
quote:Tante Es is een typetje dat wordt gespeeld door Jörgen Raymann.
Ik meende dat er eentje vorig jaar al meedeed.quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
De gebroeders Mulder schoten net door mijn hoofd, maar geloof niet dat zij aan zoiets mee zouden doen.
Ik hoop zo dat het Rijk en Sam zijn maar ik herken ze niet in de gezichten.quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:43 schreef AgnesGru het volgende:
De gebroeders Mulder schoten net door mijn hoofd, maar geloof niet dat zij aan zoiets mee zouden doen.
Oh, wat een goeie! Ja, dat zou zeker kunnen!quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:46 schreef NailQueen het volgende:
Die 2 dragqueens, kan het Kris Kross Amsterdam zijn? Die zijn nu met zijn tweeën.
Je hebt gelijk. Dus die vallen af.quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik meende dat er eentje vorig jaar al meedeed.
Knappertje hoor. Jurgen Rayman doet ook mee. Ik zeg nog niet welke vrouw het is maar zag het meteen. Lipsyncen doet hij als beste.quote:Op zaterdag 19 september 2026 21:18 schreef StephanL het volgende:
Oh Billy, vond hem echt vrouwelijk er uitzien qua gezicht
Oh maar de Tante Es hint was heel duidelijk.quote:Op zondag 20 september 2026 11:13 schreef Chea49 het volgende:
Ik zeg nog niet welke vrouw het is maar zeg het meteen.
Ja, je krijgt het van alle deelnemers te weten. Moet je de finale afwachtenquote:Op zondag 20 september 2026 11:18 schreef Ama het volgende:
Ik kijk dit nu voor het eerst het hele seizoen maar krijgen we sowieso te weten wie iedereen is? Wiki gaf me het idee dat dat niet zo is namelijk. Want ging even kijken wie allemaal al mee hadden gedaan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Make_Up_Your_Mind_(Nederland) hier staat namelijk bij meerdere niet bekend gemaakt. Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 20 september 2026 11:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, je krijgt het van alle deelnemers te weten. Moet je de finale afwachten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |