SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Passen wel bij jou jaquote:
Ik vind wel dat je username tegenwoordig erg lang isquote:
Ik heb de mijne juist een heel stuk ingekort.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je username tegenwoordig erg lang is
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de mijne juist een heel stuk ingekort.
Zwart wit geblokte vlag bij F1 zwaaien ze bij de finishquote:
Altijd winnenquote:
Stig mag ook hoorquote:Op woensdag 23 april 2025 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je username tegenwoordig erg lang is
Hey! Ik heb die.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:36 schreef rival het volgende:
1 paar schoenen.
Denk dat ik dan wel voor sneakers kies. Daar loop ik lekkerder op dan mn gladde stappers.
En ook al zitten mn laarzen denk ik het lekkerst....
Ga ik toch voor de
[ afbeelding ]
Liever nietquote:
Nee twee keer witquote:
Maar die staat vooropquote:
Dat magquote:Op woensdag 23 april 2025 13:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar die staat voorop![]()
Oké dan is het TSDC
Vind het maar verwarrendquote:Op woensdag 23 april 2025 13:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar die staat voorop![]()
Oké dan is het TSDC
Ik zou voor de Reebok Nano X2 gaanquote:Op woensdag 23 april 2025 13:36 schreef rival het volgende:
1 paar schoenen.
Denk dat ik dan wel voor sneakers kies. Daar loop ik lekkerder op dan mn gladde stappers.
En ook al zitten mn laarzen denk ik het lekkerst....
Ga ik toch voor de
[ afbeelding ]
Wat voor slowchat is dat dan?quote:Op woensdag 23 april 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vind het maar verwarrend
TDSC klinkt beter
Je bent zellufquote:Op woensdag 23 april 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vind het maar verwarrend
TDSC klinkt beter
Thee Drinkers SCquote:Op woensdag 23 april 2025 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor slowchat is dat dan?
Ik voel me een stuk beter dan gister iddquote:
Gaaf kleurtje maat.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou voor de Reebok Nano X2 gaan
[ afbeelding ]
@4EverBlackEyed vindt hier iets van.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou voor de Reebok Nano X2 gaan
[ afbeelding ]
zien er goed uit en nog makkelijk ook.quote:
Jaquote:Op woensdag 23 april 2025 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
zien er goed uit en nog makkelijk ook.
Ik ookquote:Op woensdag 23 april 2025 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, daar hoor ik wel in dan.
Veel plezierquote:
Kopje thee?quote:Op woensdag 23 april 2025 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, daar hoor ik wel in dan.
Nee, ik drink dat eigenlijk alleen bij het ontbijt.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Kopje thee?
Halpquote:Op woensdag 23 april 2025 13:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vind het maar verwarrend
TDSC klinkt beter
Die had ik vroegah ook maar ze hebben het model sindsdien veranderd en nu passen ze niet meerquote:
Dan kopen we nieuwequote:Op woensdag 23 april 2025 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
"Wat als je maar één paar schoenen hebt."
Euhh.
Thee is voor ….. en zieke hoeren.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:4everblackeyed vindt hier iets van.
Dan heb ik nog geen dag geleefd.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een dag zonder koffie is een dag niet geleefd
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik vroegah ook maar ze hebben het model sindsdien veranderd en nu passen ze niet meer
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 april 2025 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb ik nog geen dag geleefd.
* TheStigsDutchCousin alles weer opbergtquote:Op woensdag 23 april 2025 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik drink dat eigenlijk alleen bij het ontbijt.
Dan zou ik allang weg moeten zijn.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een dag zonder koffie is een dag niet geleefd
![]()
Ohquote:Op woensdag 23 april 2025 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thee is voor ….. en zieke hoeren.
Quote faalquote:Op woensdag 23 april 2025 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin alles weer opbergt
[..]
Dan zou ik allang weg moeten zijn.
Dan mag je de puntjes invullenquote:
Neuhquote:
Zal jouw puntjes eens vullen!quote:
Thee is voor hele leuke gezellige mensen en zieke hoerenquote:
BAHAHAHAA! Jaaaaa hoor jij welquote:Op woensdag 23 april 2025 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jouw puntjes eens vullen!
quote:
Nu durf je wel hèquote:
Uiteraardquote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thee is voor hele leuke gezellige mensen en zieke hoeren![]()
![]()
Even noterenquote:
Lang moeten wachten zeker?quote:
Heb je lang niet meer gelezen of gezien, dus jaquote:Op woensdag 23 april 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lang moeten wachten zeker?
Insgelijks.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je lang niet meer gelezen of gezien, dus ja
Weet je met wie ik getrouwd ben?quote:
Ik wist dat je getrouwd was, maar met wie weet ik niet.quote:
De beste vriend van.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wist dat je getrouwd was, maar met wie weet ik niet.
Even dmquote:
Nouquote:
GUARDS!!!quote:Op woensdag 23 april 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
*onderkoffermod essie post door slotje heen
Balquote:
quote:
Geloof het meteen.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg, dit is een klassieker hier
@:bomenverzameling @:koen66
Het is KSC, wat denk je?quote:
goed ?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is KSC, wat denk je?
Ik heb een kopje theequote:
quote:
goed. zijn net terug. waren in een populaire wijk hier. Zag er leuk uit. Had wel langer willen blijven maar mijn benen willen niet meerquote:Op woensdag 23 april 2025 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een kopje thee![]()
Hoe is het daar?
quote:
Mensen zijn raar en hebben honger. Gok ik.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is KSC, wat denk je?
Ja jullie zullen wel veel lopen.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed. zijn net terug. waren in een populaire wijk hier. Zag er leuk uit. Had wel langer willen blijven maar mijn benen willen niet meer
Dorst op het moment. Telt dat ook?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Mensen zijn raar en hebben honger. Gok ik.
Als je praat over wat je wil drinken wel.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dorst op het moment. Telt dat ook?
*burp*quote:Op woensdag 23 april 2025 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Mensen zijn raar en hebben honger. Gok ik.
ja wordt nu wel wat veel jaquote:Op woensdag 23 april 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jullie zullen wel veel lopen.
Heb je nog last van je been?
Thee natuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2025 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je praat over wat je wil drinken wel.
Ja dat snap ikquote:
Shinsekai? daar heb je een culitour langs 15 restaurants om in elk restaurant een verschillende gang te eten, leek me wel wat voor jouquote:Op woensdag 23 april 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed. zijn net terug. waren in een populaire wijk hier. Zag er leuk uit. Had wel langer willen blijven maar mijn benen willen niet meer
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shinsekai? daar heb je een culitour langs 15 restaurants om in elk restaurant een verschillende gang te eten, leek me wel wat voor jou
quote:Shinsekai heeft verscheidene fugurestaurants (kogelvis), maar het echte culinaire hoogtepunt is de kushi-katsu. De buurt zit vol met kushi-katsu restaurants die verschillende soorten vlees, vis en groenten, gefrituurd en op kleine stokjes gestoken, verkopen, vaak voor ongeveer honderdvijftig yen per stuk.
Ging super snel, zelfs voor mij en ik was er niet eensquote:Op woensdag 23 april 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
morgen nog 1 dag, vrijdag vertrekken we naar huis
Dat is lekkerquote:Op woensdag 23 april 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee die andere wijk. Donburi ofzo
Bijna dezelfde ervaring ook denk ikquote:
Wel iets dichterbij. Utrecht, Tokio, scheelt een paar uurtjes.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijna dezelfde ervaring ook denk ik
Welk restaurant?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer op de kaart van m'n favoriete Japanse restaurant in Londen te kijken
zij met de trein naar Tokio, wij met de trein naar Utrechtquote:Op woensdag 23 april 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel iets dichterbij. Utrecht, Tokio, scheelt een paar uurtjes.
Denk dat zij er eerder zijn.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
zij met de trein naar Tokio, wij met de trein naar Utrecht
Met de trein naar Londen dan?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer op de kaart van m'n favoriete Japanse restaurant in Londen te kijken
Ieder naar zijn eigen huis??quote:Op woensdag 23 april 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
morgen nog 1 dag, vrijdag vertrekken we naar huis
Dat is niet duurquote:
Gaat zij toch ergens fish & chips etenquote:Op woensdag 23 april 2025 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over twee wekenMaar ik krijg m'n zus hier niet naartoe.
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg, dit is een klassieker hier
@:bomenverzameling @:koen66
Is jouw zusje een boerin?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over twee wekenMaar ik krijg m'n zus hier niet naartoe.
OK, nu heb ik zin om daarheen te gaanquote:
Maar dat is ook heerlijkquote:Op woensdag 23 april 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaat zij toch ergens fish & chips eten
Ze is wel gek op Indiaasquote:
Leuk klein zaakje is dat, staat wel vaak een rij.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, nu heb ik zin om daarheen te gaan![]()
Is ook alweer te lang geleden dat ik in Londen was....
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ging super snel, zelfs voor mij en ik was er niet eens
ja . ik naar het warme Koh Phanganquote:Op woensdag 23 april 2025 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ieder naar zijn eigen huis??
Is dat lekker daar?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik deze week een brammetje halen. Mensen uit (regio) Rotterdam, weten wel wat ik bedoel
@Budapestenaar is groot fan. Ik heb het nog niet gegetenquote:Op woensdag 23 april 2025 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik deze week een brammetje halen. Mensen uit (regio) Rotterdam, weten wel wat ik bedoel
Oeeeeeeequote:Op woensdag 23 april 2025 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik welquote:Op woensdag 23 april 2025 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nog niemand ooit "een Brammetje" horen zeggen eerlijk gezegd.
Geen idee, hoe het hier in EHV smaakt. Die zaak is pas net open... Nog niet geweestquote:
Ah ja, vlak bij de Erasmusbrugquote:Op woensdag 23 april 2025 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Welke bedoel je dan?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah ja, vlak bij de Erasmusbrug
Zou kunnen. Bram Ladage heeft nu meerdere vestigingen in het land. Sinds vorige week is die in Eindhoven open. Ik dacht eigenlijk al dat die al eerder geopend was...quote:Op
woensdag 23 april 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah ja, vlak bij de Erasmusbrug
Bedoelde die tussen de Belastingdienst en die school, is een kraam.quote:
Eindelijk Patat in Brabant.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou kunnen. Bram Ladage heeft nu meerdere vestigingen in het land. Sinds vorige week is die in Eindhoven open. Ik dacht eigenlijk al dat die al eerder geopend was...
En nu ik nog in deze buurt woon (zit in het winkelcentrum hier tegenover), wil ik me de kans niet laten ontnemen..
Tilburg heeft er ook eentje.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou kunnen. Bram Ladage heeft nu meerdere vestigingen in het land. Sinds vorige week is die in Eindhoven open. Ik dacht eigenlijk al dat die al eerder geopend was...
En nu ik nog in deze buurt woon (zit in het winkelcentrum hier tegenover), wil ik me de kans niet laten ontnemen..
Friet zoals het hoort, vlerkquote:
Heb je al een datum?quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En verkopen ze in Eindhoven dan ook patat?quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh he, die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedoelde die tussen de Belastingdienst en die school, is een kraam.
En ik woon daar niet eensquote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En verkopen ze in Eindhoven dan ook patat?
quote:Op woensdag 23 april 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Friet zoals het hoort, vlerk
Ik kom nauwelijks op de Kop van Zuid. Heb er weinig te zoeken.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik woon daar niet eens
Ik voor mijn werk, 1x per week. Al ga ik dan meestal naar het Afrikaanderplein, want die kibbeling is daarquote:Op woensdag 23 april 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom nauwelijks op de Kop van Zuid. Heb er weinig te zoeken.
Anders is die vestiging ook wel gedoemd om te falen.quote:
quote:
Ja maar, elke dag wateren!quote:Op woensdag 23 april 2025 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wilde eigenlijk mijn tuintje water gaan geven vanmiddag, maar toen ging het zo hard regenen dat me dat een beetje zinloos leek.
Ik had mezelf eind van de ochtend naar de winkel gesleept want nog droogquote:Op woensdag 23 april 2025 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wilde eigenlijk mijn tuintje water gaan geven vanmiddag, maar toen ging het zo hard regenen dat me dat een beetje zinloos leek.
Lol. Meestal is het zo'n twee keer per week. Liever vaker.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar, elke dag wateren!
Ik liep net tegen beter weten in naar buiten, maar toen ik na twintig meter niets meer zag door m'n bril vond ik de boodschap wel duidelijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had mezelf eind van de ochtend naar de winkel gesleept want nog droog
Nu net een paar spatjes. Al regent het al een uur volgens buienradar
Altijd jammer, mensen die iets dat correct is, foutief verbeteren.quote:
"This statement is false."quote:Op woensdag 23 april 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd jammer, mensen die iets dat correct is, foutief verbeteren.
Waterdruppeltjes die dan zo uit de wolken in de lucht vallenquote:Op woensdag 23 april 2025 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Regen?
Waar hebben jullie het over?
Een Zeeuw maakt zich pas zorgen om water als het van onder naar boven gaat ipv van boven naar onder.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waterdruppeltjes die dan zo uit de wolken in de lucht vallen
quote:Op woensdag 23 april 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die eerste ziet er goed uit!quote:Op woensdag 23 april 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Ik wil dit.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Goed voor de natuur ditquote:Op woensdag 23 april 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
tis nog vroegquote:Op woensdag 23 april 2025 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu.
Vandaag gesport en lopen klussen en nu heb ik Honger. En ik moet nog naar supermarkt.
dan maak je een broodje hagelslagquote:Op woensdag 23 april 2025 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu.
Vandaag gesport en lopen klussen en nu heb ik Honger. En ik moet nog naar supermarkt.
Ik vrees vooral het supermarkt-leegkoop-effect.quote:
Nee.quote:
okequote:
Mwahquote:
Sorry!quote:Op woensdag 23 april 2025 16:00 schreef essnhills het volgende:
Ben je net lekker aan het dutten, gaat de telefoon
quote:
quote:
vervelend voor jequote:
Zet hem op bikkel.quote:
Was het de wekservice?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:00 schreef essnhills het volgende:
Ben je net lekker aan het dutten, gaat de telefoon
Ik hoefde niet gewekt te wordenquote:
Ja ik ook zoiets. Maar eerst 1.5 week meivakantiequote:Op woensdag 23 april 2025 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog... *Gaat tellen*
107 dagen
Ik wilde vorige week die Double Hazlenut meenemen bij de Dirk, maar toen was het schap al geplunderdquote:Op woensdag 23 april 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Ik wil dit.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Verwelkt?quote:
Ja meteen zo'n overdreven enthousiast gekwebbel als je opneemtquote:
Supquote:
Welkom aan boordquote:
Heb je hem al een keer gehad?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde vorige week die Double Hazlenut meenemen bij de Dirk, maar toen was het schap al geplunderd
Die heb ik niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets. Maar eerst 1.5 week meivakantie
Nee, daarom wilde ik hem ook proberenquote:
Hij lijkt me wel erg lekker dus ik hoop dat de Jumbo hem hier heeft. Maar ik zou ook straks bij de Jumbo in de andere wijk kunnen kijken waar ik toch heen moet en daar hebben ze wel meer keus. Oké dat laatste ga ik doenquote:Op woensdag 23 april 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, daarom wilde ik hem ook proberen
Moet ik hier iets van vinden?quote:
Dat het vriendelijk is?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het viel me op dat dat links onder er staat ineens.
Ohquote:Op woensdag 23 april 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het viel me op dat dat links onder er staat ineens.
quote:
misschien word je wel gevondenquote:
Mijn vader appt net dat ze mijn oordopjes op de vensterbank hebben gevonden (ik was ze al kwijt vanmorgen)quote:
Die gaan aan de wandel en op zoek naar een reuquote:Op woensdag 23 april 2025 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader appt net dat ze mijn oordopjes op de vensterbank hebben gevonden (ik was ze al kwijt vanmorgen)
Dus hij appt dat ze vast niet zullen weglopen
Ik teruggeappt dat het wel Loops zijn dus je weet het nooit
Goed gesprek weer
quote:Op woensdag 23 april 2025 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader appt net dat ze mijn oordopjes op de vensterbank hebben gevonden (ik was ze al kwijt vanmorgen)
Dus hij appt dat ze vast niet zullen weglopen
Ik teruggeappt dat het wel Loops zijn dus je weet het nooit
Goed gesprek weer
nee overal zijn ze onvriendelijk tegen hetero'squote:Op woensdag 23 april 2025 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er ook hetero vriendelijke plekken?
Ohnoesquote:Op woensdag 23 april 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die gaan aan de wandel en op zoek naar een reu
Ja, dat ervaar ik al.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee overal zijn ze onvriendelijk tegen hetero's
dat snap ik.quote:
Of bordjes in de supermarkten "welkom negers, we zijn ook vriendelijk tegen jullie"quote:Op woensdag 23 april 2025 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat heet toch KFC?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:54 schreef Karzai het volgende:
kip in de aanbieding maar alleen voor negers
De studio van Vandaag Inside.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dan wel eigenlijk alleen maar voor mannenquote:
De Spar met die buttplug als logo is dan kink-friendly?quote:Op woensdag 23 april 2025 17:05 schreef Elvi het volgende:
En ik vind de Jumbo bijvoorbeeld ook echt iets Hetero's hebben, terwijl de AH meer gay-friendly uitstraalt.
Voor vrouwen de Libelle Zomerweek.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan wel eigenlijk alleen maar voor mannen
En zelfs dan zijn ze vaak niet heel vriendelijk tegen elkaar dacht ik. Tenminste, hoor altijd alleen maar gezeik uit die hoek komen.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan wel eigenlijk alleen maar voor mannen
Ja.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Spar met die buttplug als logo is dan kink-friendly?
Ik heb hier nooit zo bij stil gestaan eigenlijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:09 schreef Elvi het volgende:
Maar supermarkten over het algemeen vind ik wel een hetero uitstraling hebben.
rustig kleine hapjes nemen en goed kauwenquote:Op woensdag 23 april 2025 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, de kapsalon zit er weer in BWUUURPP
Vanavond ga ik maar even voorpretten voor de volgende vakantie want daar staat mijn hoofd nog totaal niet naar somehow.
een wittequote:Op woensdag 23 april 2025 17:28 schreef essnhills het volgende:
Een vriendin appt dat ze in juni een nieuwe keuken krijgen
Dus ik zo oehhh nice wat voor keuken?
"Een U vorm"
...
...
Ja en de rest?
Dit zijn nou niet echt dingen waar ik per se over nadenkquote:Op woensdag 23 april 2025 17:09 schreef Elvi het volgende:
Maar supermarkten over het algemeen vind ik wel een hetero uitstraling hebben.
De winkel met chocola.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit zijn nou niet echt dingen waar ik per se over nadenk
Ik denk meestal "daar is eten. En mensen. Teveel mensen"
Ik eet ook meestal wat laterquote:Op woensdag 23 april 2025 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard wat eten jullie vroeg. Ik heb voor m'n gevoel net m'n lunch achter de kiezen.
quote:
ja ik had geen lunchquote:Op woensdag 23 april 2025 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard wat eten jullie vroeg. Ik heb voor m'n gevoel net m'n lunch achter de kiezen.
Informeer even waar de kraan zitquote:Op woensdag 23 april 2025 17:28 schreef essnhills het volgende:
Een vriendin appt dat ze in juni een nieuwe keuken krijgen
Dus ik zo oehhh nice wat voor keuken?
"Een U vorm"
...
...
Ja en de rest?
Als ik half vijf bestel is het er met 20 minuten. Bestel ik om kwart over vijf , mag ik blij zijn als ik om half zeven wat heb.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Half zeven is een prima tijdstip om te eten.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik half vijf bestel is het er met 20 minuten. Bestel ik om kwart over vijf , mag ik blij zijn als ik om half zeven wat heb.
En als je aan geeft dat je het op tijdstip X wil hebben??quote:Op woensdag 23 april 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik half vijf bestel is het er met 20 minuten. Bestel ik om kwart over vijf , mag ik blij zijn als ik om half zeven wat heb.
Tien uur.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En als je aan geeft dat je het op tijdstip X wil hebben??
quote:
wat voor een?quote:Op woensdag 23 april 2025 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook zo eten. Maaltijdsalade. Lekker makkelijk en redelijk gezond
een groenequote:
kaasquote:Op woensdag 23 april 2025 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Walnoot, geitenkaas en honing
Niks mis mee. Soms moet je jezelf verwennen.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk echt dat ik mezelf culinair ga verwennen, de eerste dagen wanneer ik verhuisd ben
die anderen kennen jou niet, hebben waarschijnlijk ook geen meerwaarde om je foto's lang te bewaren dus zijn het zo weer vergetenquote:Op woensdag 23 april 2025 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
Oh nee. Ik besef me net dat we tijdens de fotografiecursus waarschijnlijk foto's van elkaar gaan maken.
Wat niet erg is, maar ik besef me ineens dat mensen dan ook fotos van mij gaan maken.
Nette kleren aantrekken dus.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
Oh nee. Ik besef me net dat we tijdens de fotografiecursus waarschijnlijk foto's van elkaar gaan maken.
Wat niet erg is, maar ik besef me ineens dat mensen dan ook fotos van mij gaan maken.
Dan vergeten ze het helemaal.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En als je aan geeft dat je het op tijdstip X wil hebben??
Ja en ik kook hier niet. Het kan wel, maar dan heb ik geen privacy en dat vind ik onprettig...quote:Op woensdag 23 april 2025 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Soms moet je jezelf verwennen.
Lijkt het je niet gezellig om samen met iemand te koken? Vond ik vroeger op kamers altijd wel leuk. Even wat contact met iemand.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik kook hier niet. Het kan wel, maar dan heb ik geen privacy en dat vind ik onprettig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |