Anders is die vestiging ook wel gedoemd om te falen.quote:
quote:
Ja maar, elke dag wateren!quote:Op woensdag 23 april 2025 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wilde eigenlijk mijn tuintje water gaan geven vanmiddag, maar toen ging het zo hard regenen dat me dat een beetje zinloos leek.
Ik had mezelf eind van de ochtend naar de winkel gesleept want nog droogquote:Op woensdag 23 april 2025 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wilde eigenlijk mijn tuintje water gaan geven vanmiddag, maar toen ging het zo hard regenen dat me dat een beetje zinloos leek.
Lol. Meestal is het zo'n twee keer per week. Liever vaker.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar, elke dag wateren!
Ik liep net tegen beter weten in naar buiten, maar toen ik na twintig meter niets meer zag door m'n bril vond ik de boodschap wel duidelijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had mezelf eind van de ochtend naar de winkel gesleept want nog droog
Nu net een paar spatjes. Al regent het al een uur volgens buienradar
Altijd jammer, mensen die iets dat correct is, foutief verbeteren.quote:
"This statement is false."quote:Op woensdag 23 april 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd jammer, mensen die iets dat correct is, foutief verbeteren.
Waterdruppeltjes die dan zo uit de wolken in de lucht vallenquote:Op woensdag 23 april 2025 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Regen?
Waar hebben jullie het over?
Een Zeeuw maakt zich pas zorgen om water als het van onder naar boven gaat ipv van boven naar onder.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waterdruppeltjes die dan zo uit de wolken in de lucht vallen
quote:Op woensdag 23 april 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die eerste ziet er goed uit!quote:Op woensdag 23 april 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Ik wil dit.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Goed voor de natuur ditquote:Op woensdag 23 april 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |