quote:Op woensdag 23 april 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shinsekai? daar heb je een culitour langs 15 restaurants om in elk restaurant een verschillende gang te eten, leek me wel wat voor jou
quote:Shinsekai heeft verscheidene fugurestaurants (kogelvis), maar het echte culinaire hoogtepunt is de kushi-katsu. De buurt zit vol met kushi-katsu restaurants die verschillende soorten vlees, vis en groenten, gefrituurd en op kleine stokjes gestoken, verkopen, vaak voor ongeveer honderdvijftig yen per stuk.
Ging super snel, zelfs voor mij en ik was er niet eensquote:Op woensdag 23 april 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
morgen nog 1 dag, vrijdag vertrekken we naar huis
Dat is lekkerquote:Op woensdag 23 april 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee die andere wijk. Donburi ofzo
Bijna dezelfde ervaring ook denk ikquote:
Wel iets dichterbij. Utrecht, Tokio, scheelt een paar uurtjes.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijna dezelfde ervaring ook denk ik
Welk restaurant?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer op de kaart van m'n favoriete Japanse restaurant in Londen te kijken
zij met de trein naar Tokio, wij met de trein naar Utrechtquote:Op woensdag 23 april 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel iets dichterbij. Utrecht, Tokio, scheelt een paar uurtjes.
Denk dat zij er eerder zijn.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
zij met de trein naar Tokio, wij met de trein naar Utrecht
Met de trein naar Londen dan?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer op de kaart van m'n favoriete Japanse restaurant in Londen te kijken
Ieder naar zijn eigen huis??quote:Op woensdag 23 april 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
morgen nog 1 dag, vrijdag vertrekken we naar huis
Dat is niet duurquote:
Gaat zij toch ergens fish & chips etenquote:Op woensdag 23 april 2025 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over twee wekenMaar ik krijg m'n zus hier niet naartoe.
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg, dit is een klassieker hier
@:bomenverzameling @:koen66
Is jouw zusje een boerin?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over twee wekenMaar ik krijg m'n zus hier niet naartoe.
OK, nu heb ik zin om daarheen te gaanquote:
Maar dat is ook heerlijkquote:Op woensdag 23 april 2025 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gaat zij toch ergens fish & chips eten
Ze is wel gek op Indiaasquote:
Leuk klein zaakje is dat, staat wel vaak een rij.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, nu heb ik zin om daarheen te gaan![]()
Is ook alweer te lang geleden dat ik in Londen was....
quote:Op woensdag 23 april 2025 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ging super snel, zelfs voor mij en ik was er niet eens
ja . ik naar het warme Koh Phanganquote:Op woensdag 23 april 2025 14:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ieder naar zijn eigen huis??
Is dat lekker daar?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik deze week een brammetje halen. Mensen uit (regio) Rotterdam, weten wel wat ik bedoel
@Budapestenaar is groot fan. Ik heb het nog niet gegetenquote:Op woensdag 23 april 2025 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik deze week een brammetje halen. Mensen uit (regio) Rotterdam, weten wel wat ik bedoel
Oeeeeeeequote:Op woensdag 23 april 2025 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik welquote:Op woensdag 23 april 2025 14:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nog niemand ooit "een Brammetje" horen zeggen eerlijk gezegd.
Geen idee, hoe het hier in EHV smaakt. Die zaak is pas net open... Nog niet geweestquote:
Ah ja, vlak bij de Erasmusbrugquote:Op woensdag 23 april 2025 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Welke bedoel je dan?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah ja, vlak bij de Erasmusbrug
Zou kunnen. Bram Ladage heeft nu meerdere vestigingen in het land. Sinds vorige week is die in Eindhoven open. Ik dacht eigenlijk al dat die al eerder geopend was...quote:Op
woensdag 23 april 2025 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah ja, vlak bij de Erasmusbrug
Bedoelde die tussen de Belastingdienst en die school, is een kraam.quote:
Eindelijk Patat in Brabant.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou kunnen. Bram Ladage heeft nu meerdere vestigingen in het land. Sinds vorige week is die in Eindhoven open. Ik dacht eigenlijk al dat die al eerder geopend was...
En nu ik nog in deze buurt woon (zit in het winkelcentrum hier tegenover), wil ik me de kans niet laten ontnemen..
Tilburg heeft er ook eentje.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou kunnen. Bram Ladage heeft nu meerdere vestigingen in het land. Sinds vorige week is die in Eindhoven open. Ik dacht eigenlijk al dat die al eerder geopend was...
En nu ik nog in deze buurt woon (zit in het winkelcentrum hier tegenover), wil ik me de kans niet laten ontnemen..
Friet zoals het hoort, vlerkquote:
Heb je al een datum?quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En verkopen ze in Eindhoven dan ook patat?quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh he, die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedoelde die tussen de Belastingdienst en die school, is een kraam.
En ik woon daar niet eensquote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En verkopen ze in Eindhoven dan ook patat?
quote:Op woensdag 23 april 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Friet zoals het hoort, vlerk
Ik kom nauwelijks op de Kop van Zuid. Heb er weinig te zoeken.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik woon daar niet eens
Ik voor mijn werk, 1x per week. Al ga ik dan meestal naar het Afrikaanderplein, want die kibbeling is daarquote:Op woensdag 23 april 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom nauwelijks op de Kop van Zuid. Heb er weinig te zoeken.
Anders is die vestiging ook wel gedoemd om te falen.quote:
quote:
Ja maar, elke dag wateren!quote:Op woensdag 23 april 2025 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wilde eigenlijk mijn tuintje water gaan geven vanmiddag, maar toen ging het zo hard regenen dat me dat een beetje zinloos leek.
Ik had mezelf eind van de ochtend naar de winkel gesleept want nog droogquote:Op woensdag 23 april 2025 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wilde eigenlijk mijn tuintje water gaan geven vanmiddag, maar toen ging het zo hard regenen dat me dat een beetje zinloos leek.
Lol. Meestal is het zo'n twee keer per week. Liever vaker.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar, elke dag wateren!
Ik liep net tegen beter weten in naar buiten, maar toen ik na twintig meter niets meer zag door m'n bril vond ik de boodschap wel duidelijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had mezelf eind van de ochtend naar de winkel gesleept want nog droog
Nu net een paar spatjes. Al regent het al een uur volgens buienradar
Altijd jammer, mensen die iets dat correct is, foutief verbeteren.quote:
"This statement is false."quote:Op woensdag 23 april 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd jammer, mensen die iets dat correct is, foutief verbeteren.
Waterdruppeltjes die dan zo uit de wolken in de lucht vallenquote:Op woensdag 23 april 2025 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Regen?
Waar hebben jullie het over?
Een Zeeuw maakt zich pas zorgen om water als het van onder naar boven gaat ipv van boven naar onder.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waterdruppeltjes die dan zo uit de wolken in de lucht vallen
quote:Op woensdag 23 april 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die eerste ziet er goed uit!quote:Op woensdag 23 april 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Ik wil dit.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Goed voor de natuur ditquote:Op woensdag 23 april 2025 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
tis nog vroegquote:Op woensdag 23 april 2025 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu.
Vandaag gesport en lopen klussen en nu heb ik Honger. En ik moet nog naar supermarkt.
dan maak je een broodje hagelslagquote:Op woensdag 23 april 2025 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu.
Vandaag gesport en lopen klussen en nu heb ik Honger. En ik moet nog naar supermarkt.
Ik vrees vooral het supermarkt-leegkoop-effect.quote:
Nee.quote:
okequote:
Mwahquote:
Sorry!quote:Op woensdag 23 april 2025 16:00 schreef essnhills het volgende:
Ben je net lekker aan het dutten, gaat de telefoon
quote:
quote:
vervelend voor jequote:
Zet hem op bikkel.quote:
Was het de wekservice?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:00 schreef essnhills het volgende:
Ben je net lekker aan het dutten, gaat de telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |