Ohquote:Op woensdag 23 april 2025 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thee is voor ….. en zieke hoeren.
Quote faalquote:Op woensdag 23 april 2025 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin alles weer opbergt
[..]
Dan zou ik allang weg moeten zijn.
Dan mag je de puntjes invullenquote:
Neuhquote:
Zal jouw puntjes eens vullen!quote:
Thee is voor hele leuke gezellige mensen en zieke hoerenquote:
BAHAHAHAA! Jaaaaa hoor jij welquote:Op woensdag 23 april 2025 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jouw puntjes eens vullen!
quote:
Nu durf je wel hèquote:
Uiteraardquote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thee is voor hele leuke gezellige mensen en zieke hoeren![]()
![]()
Even noterenquote:
Lang moeten wachten zeker?quote:
Heb je lang niet meer gelezen of gezien, dus jaquote:Op woensdag 23 april 2025 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lang moeten wachten zeker?
Insgelijks.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je lang niet meer gelezen of gezien, dus ja
Weet je met wie ik getrouwd ben?quote:
Ik wist dat je getrouwd was, maar met wie weet ik niet.quote:
De beste vriend van.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wist dat je getrouwd was, maar met wie weet ik niet.
Even dmquote:
Nouquote:
GUARDS!!!quote:Op woensdag 23 april 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
*onderkoffermod essie post door slotje heen
Balquote:
quote:
Geloof het meteen.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg, dit is een klassieker hier
@:bomenverzameling @:koen66
Het is KSC, wat denk je?quote:
goed ?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is KSC, wat denk je?
Ik heb een kopje theequote:
quote:
goed. zijn net terug. waren in een populaire wijk hier. Zag er leuk uit. Had wel langer willen blijven maar mijn benen willen niet meerquote:Op woensdag 23 april 2025 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een kopje thee![]()
Hoe is het daar?
quote:
Mensen zijn raar en hebben honger. Gok ik.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is KSC, wat denk je?
Ja jullie zullen wel veel lopen.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed. zijn net terug. waren in een populaire wijk hier. Zag er leuk uit. Had wel langer willen blijven maar mijn benen willen niet meer
Dorst op het moment. Telt dat ook?quote:Op woensdag 23 april 2025 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Mensen zijn raar en hebben honger. Gok ik.
Als je praat over wat je wil drinken wel.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dorst op het moment. Telt dat ook?
*burp*quote:Op woensdag 23 april 2025 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Mensen zijn raar en hebben honger. Gok ik.
ja wordt nu wel wat veel jaquote:Op woensdag 23 april 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jullie zullen wel veel lopen.
Heb je nog last van je been?
Thee natuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2025 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je praat over wat je wil drinken wel.
Ja dat snap ikquote:
Shinsekai? daar heb je een culitour langs 15 restaurants om in elk restaurant een verschillende gang te eten, leek me wel wat voor jouquote:Op woensdag 23 april 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed. zijn net terug. waren in een populaire wijk hier. Zag er leuk uit. Had wel langer willen blijven maar mijn benen willen niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |