Ik hoefde niet gewekt te wordenquote:
Ja ik ook zoiets. Maar eerst 1.5 week meivakantiequote:Op woensdag 23 april 2025 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog... *Gaat tellen*
107 dagen
Ik wilde vorige week die Double Hazlenut meenemen bij de Dirk, maar toen was het schap al geplunderdquote:Op woensdag 23 april 2025 15:19 schreef Ama het volgende:
Ik wil dit.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Verwelkt?quote:
Ja meteen zo'n overdreven enthousiast gekwebbel als je opneemtquote:
Supquote:
Welkom aan boordquote:
Heb je hem al een keer gehad?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde vorige week die Double Hazlenut meenemen bij de Dirk, maar toen was het schap al geplunderd
Die heb ik niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik ook zoiets. Maar eerst 1.5 week meivakantie
Nee, daarom wilde ik hem ook proberenquote:
Hij lijkt me wel erg lekker dus ik hoop dat de Jumbo hem hier heeft. Maar ik zou ook straks bij de Jumbo in de andere wijk kunnen kijken waar ik toch heen moet en daar hebben ze wel meer keus. Oké dat laatste ga ik doenquote:Op woensdag 23 april 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, daarom wilde ik hem ook proberen
Moet ik hier iets van vinden?quote:
Dat het vriendelijk is?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het viel me op dat dat links onder er staat ineens.
Ohquote:Op woensdag 23 april 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het viel me op dat dat links onder er staat ineens.
quote:
misschien word je wel gevondenquote:
Mijn vader appt net dat ze mijn oordopjes op de vensterbank hebben gevonden (ik was ze al kwijt vanmorgen)quote:
Die gaan aan de wandel en op zoek naar een reuquote:Op woensdag 23 april 2025 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader appt net dat ze mijn oordopjes op de vensterbank hebben gevonden (ik was ze al kwijt vanmorgen)
Dus hij appt dat ze vast niet zullen weglopen
Ik teruggeappt dat het wel Loops zijn dus je weet het nooit
Goed gesprek weer
quote:Op woensdag 23 april 2025 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader appt net dat ze mijn oordopjes op de vensterbank hebben gevonden (ik was ze al kwijt vanmorgen)
Dus hij appt dat ze vast niet zullen weglopen
Ik teruggeappt dat het wel Loops zijn dus je weet het nooit
Goed gesprek weer
nee overal zijn ze onvriendelijk tegen hetero'squote:Op woensdag 23 april 2025 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er ook hetero vriendelijke plekken?
Ohnoesquote:Op woensdag 23 april 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die gaan aan de wandel en op zoek naar een reu
Ja, dat ervaar ik al.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee overal zijn ze onvriendelijk tegen hetero's
dat snap ik.quote:
Of bordjes in de supermarkten "welkom negers, we zijn ook vriendelijk tegen jullie"quote:Op woensdag 23 april 2025 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat heet toch KFC?quote:Op woensdag 23 april 2025 16:54 schreef Karzai het volgende:
kip in de aanbieding maar alleen voor negers
De studio van Vandaag Inside.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dan wel eigenlijk alleen maar voor mannenquote:
De Spar met die buttplug als logo is dan kink-friendly?quote:Op woensdag 23 april 2025 17:05 schreef Elvi het volgende:
En ik vind de Jumbo bijvoorbeeld ook echt iets Hetero's hebben, terwijl de AH meer gay-friendly uitstraalt.
Voor vrouwen de Libelle Zomerweek.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan wel eigenlijk alleen maar voor mannen
En zelfs dan zijn ze vaak niet heel vriendelijk tegen elkaar dacht ik. Tenminste, hoor altijd alleen maar gezeik uit die hoek komen.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan wel eigenlijk alleen maar voor mannen
Ja.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Spar met die buttplug als logo is dan kink-friendly?
Ik heb hier nooit zo bij stil gestaan eigenlijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:09 schreef Elvi het volgende:
Maar supermarkten over het algemeen vind ik wel een hetero uitstraling hebben.
rustig kleine hapjes nemen en goed kauwenquote:Op woensdag 23 april 2025 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, de kapsalon zit er weer in BWUUURPP
Vanavond ga ik maar even voorpretten voor de volgende vakantie want daar staat mijn hoofd nog totaal niet naar somehow.
een wittequote:Op woensdag 23 april 2025 17:28 schreef essnhills het volgende:
Een vriendin appt dat ze in juni een nieuwe keuken krijgen
Dus ik zo oehhh nice wat voor keuken?
"Een U vorm"
...
...
Ja en de rest?
Dit zijn nou niet echt dingen waar ik per se over nadenkquote:Op woensdag 23 april 2025 17:09 schreef Elvi het volgende:
Maar supermarkten over het algemeen vind ik wel een hetero uitstraling hebben.
De winkel met chocola.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit zijn nou niet echt dingen waar ik per se over nadenk
Ik denk meestal "daar is eten. En mensen. Teveel mensen"
Ik eet ook meestal wat laterquote:Op woensdag 23 april 2025 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard wat eten jullie vroeg. Ik heb voor m'n gevoel net m'n lunch achter de kiezen.
quote:
ja ik had geen lunchquote:Op woensdag 23 april 2025 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard wat eten jullie vroeg. Ik heb voor m'n gevoel net m'n lunch achter de kiezen.
Informeer even waar de kraan zitquote:Op woensdag 23 april 2025 17:28 schreef essnhills het volgende:
Een vriendin appt dat ze in juni een nieuwe keuken krijgen
Dus ik zo oehhh nice wat voor keuken?
"Een U vorm"
...
...
Ja en de rest?
Als ik half vijf bestel is het er met 20 minuten. Bestel ik om kwart over vijf , mag ik blij zijn als ik om half zeven wat heb.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Half zeven is een prima tijdstip om te eten.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik half vijf bestel is het er met 20 minuten. Bestel ik om kwart over vijf , mag ik blij zijn als ik om half zeven wat heb.
En als je aan geeft dat je het op tijdstip X wil hebben??quote:Op woensdag 23 april 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik half vijf bestel is het er met 20 minuten. Bestel ik om kwart over vijf , mag ik blij zijn als ik om half zeven wat heb.
Tien uur.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En als je aan geeft dat je het op tijdstip X wil hebben??
quote:
wat voor een?quote:Op woensdag 23 april 2025 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook zo eten. Maaltijdsalade. Lekker makkelijk en redelijk gezond
een groenequote:
kaasquote:Op woensdag 23 april 2025 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Walnoot, geitenkaas en honing
Niks mis mee. Soms moet je jezelf verwennen.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk echt dat ik mezelf culinair ga verwennen, de eerste dagen wanneer ik verhuisd ben
die anderen kennen jou niet, hebben waarschijnlijk ook geen meerwaarde om je foto's lang te bewaren dus zijn het zo weer vergetenquote:Op woensdag 23 april 2025 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
Oh nee. Ik besef me net dat we tijdens de fotografiecursus waarschijnlijk foto's van elkaar gaan maken.
Wat niet erg is, maar ik besef me ineens dat mensen dan ook fotos van mij gaan maken.
Nette kleren aantrekken dus.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
Oh nee. Ik besef me net dat we tijdens de fotografiecursus waarschijnlijk foto's van elkaar gaan maken.
Wat niet erg is, maar ik besef me ineens dat mensen dan ook fotos van mij gaan maken.
Dan vergeten ze het helemaal.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En als je aan geeft dat je het op tijdstip X wil hebben??
Ja en ik kook hier niet. Het kan wel, maar dan heb ik geen privacy en dat vind ik onprettig...quote:Op woensdag 23 april 2025 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Soms moet je jezelf verwennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |