De studio van Vandaag Inside.quote:Op woensdag 23 april 2025 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn er ook hetero vriendelijke plekken?
Maar dan wel eigenlijk alleen maar voor mannenquote:
De Spar met die buttplug als logo is dan kink-friendly?quote:Op woensdag 23 april 2025 17:05 schreef Elvi het volgende:
En ik vind de Jumbo bijvoorbeeld ook echt iets Hetero's hebben, terwijl de AH meer gay-friendly uitstraalt.
Voor vrouwen de Libelle Zomerweek.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan wel eigenlijk alleen maar voor mannen
En zelfs dan zijn ze vaak niet heel vriendelijk tegen elkaar dacht ik. Tenminste, hoor altijd alleen maar gezeik uit die hoek komen.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dan wel eigenlijk alleen maar voor mannen
Ja.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Spar met die buttplug als logo is dan kink-friendly?
Ik heb hier nooit zo bij stil gestaan eigenlijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:09 schreef Elvi het volgende:
Maar supermarkten over het algemeen vind ik wel een hetero uitstraling hebben.
rustig kleine hapjes nemen en goed kauwenquote:Op woensdag 23 april 2025 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, de kapsalon zit er weer in BWUUURPP
Vanavond ga ik maar even voorpretten voor de volgende vakantie want daar staat mijn hoofd nog totaal niet naar somehow.
een wittequote:Op woensdag 23 april 2025 17:28 schreef essnhills het volgende:
Een vriendin appt dat ze in juni een nieuwe keuken krijgen
Dus ik zo oehhh nice wat voor keuken?
"Een U vorm"
...
...
Ja en de rest?
Dit zijn nou niet echt dingen waar ik per se over nadenkquote:Op woensdag 23 april 2025 17:09 schreef Elvi het volgende:
Maar supermarkten over het algemeen vind ik wel een hetero uitstraling hebben.
De winkel met chocola.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit zijn nou niet echt dingen waar ik per se over nadenk
Ik denk meestal "daar is eten. En mensen. Teveel mensen"
Ik eet ook meestal wat laterquote:Op woensdag 23 april 2025 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard wat eten jullie vroeg. Ik heb voor m'n gevoel net m'n lunch achter de kiezen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |