SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik heb ook op veel plekken Ivar staanquote:Op maandag 21 april 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb die IVAR stelling in de woonkamer staan. Vol met biljetjesssss![]()
Die voorgeboorde gaatjes boeien me echt niks. Vind het er ook niet goedkoop uitzien of zo. Mss is @:kwiwi gewoon een verwende design snob of zo
Ja sorry, ik kopieerde de verkeerde, deze https://www.ikea.com/nl/n(...)en-naturel-50594763/quote:Op maandag 21 april 2025 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is eikenfineer staat er. Fineer is een dun laagje hout op mdf?
Maar kiwi voelt zich ook te goed voor grenen en vurenquote:Op maandag 21 april 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kopieerde de verkeerde, deze https://www.ikea.com/nl/n(...)en-naturel-50594763/
Wat een raar formaat voor een salontafel.quote:Op maandag 21 april 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kopieerde de verkeerde, deze https://www.ikea.com/nl/n(...)en-naturel-50594763/
Die van de gaatjes snap ik ook niet. Als je de niet-ikea versie koopt van zo'n kast, een Lundia, ben je een paar duizend euro kwijt en heb je nog steeds gaatjes.quote:Op maandag 21 april 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb die IVAR stelling in de woonkamer staan. Vol met biljetjesssss![]()
Die voorgeboorde gaatjes boeien me echt niks. Vind het er ook niet goedkoop uitzien of zo. Mss is @:kwiwi gewoon een verwende design snob of zo
ligt er aan wat je allemaal met je salontafel doetquote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een raar formaat voor een salontafel.
Ik heb hier nog iets staan van Ivar ongeschilderd met 2x een kastje met schuifdeuren. Die schuifdeuren waren krom getrokken. Ondertussen weer recht gekregen. Maar ze gaan nu wel eerst geschilderd worden voordat ze weer terug gaan.quote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het gewoon blank gelaten. Het wordt langzaam aan wat donkerder door het zonlicht.
Ja als ik erop wil liggen..quote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ligt er aan wat je allemaal met je salontafel doet
ja tijdens een orgieweek zou ik de elektrische deken ook niet op bed doenquote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Over donker gesproken: Ik ga maar even de gordijnen dicht doen. EN de elektrische deken aanDie had ik orgie week met het mooie weer opgeborgen maar heb daar de hele week spijt van gehad
Een salooooong tafel.quote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een raar formaat voor een salontafel.
als je hem gewoon gebruikt om je afstandsbediening en drinkensglas op te zetten en niet uitgebreid aan wil eten is het een prima maatquote:
Ze hebben ook genoeg acacia https://www.ikea.com/nl/n(...)acia-zwart-70419264/quote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar kiwi voelt zich ook te goed voor grenen en vuren
nee dat is te veel van het goede.quote:Op maandag 21 april 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarnaast ga ik geen hardhouten kast naar boven tillen hier 2 hoog zonder lift
Dit zou ik willen zien.quote:Op maandag 21 april 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarnaast ga ik geen hardhouten kast naar boven tillen hier 2 hoog zonder lift
Ik heb ook Ivar in de kelder staan. Zeg ook nergens dat ik zelf niks bij Ikea koop, maar ik ga niet doen alsof het er niet goedkoop uitziet. Misschien dat het niet opvalt als je hele huis er vandaan komt, maar als je hardhouten meubels hebt staan valt het kwaliteitsverschil natuurlijk direct op.quote:Op maandag 21 april 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook op veel plekken Ivar staan, want ontzettend modulair en voldoet bijna altijd aan mijn eisen. En ik heb het mooi groen geverfd
VORIGEquote:Op maandag 21 april 2025 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja tijdens een orgieweek zou ik de elektrische deken ook niet op bed doen
ja,quote:Op maandag 21 april 2025 20:28 schreef Donna het volgende:
Maar de K staat dus voor Koffie?
Ik heb werkelijk waar geen idee in wat voor SC ik zit.
Ja. Maar alleen n00bs beginnen daaroverquote:Op maandag 21 april 2025 20:28 schreef Donna het volgende:
en toch vond ik het niet vreemd dat jij een orgieweek zou hebbenquote:
Ben ik toch in dit topic ook.quote:Op maandag 21 april 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen n00bs beginnen daarover
Het hangt er vanaf. Soms is het de kneuzen SC. Nou ja soms, ook gewoon altijd eigenlijkquote:Op maandag 21 april 2025 20:28 schreef Donna het volgende:
Snotverquote:
Nee koekjesquote:Op maandag 21 april 2025 20:28 schreef Donna het volgende:
Nou dat was het anders wel hoor. Ik heb nooit een orgieweek.quote:Op maandag 21 april 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toch vond ik het niet vreemd dat jij een orgieweek zou hebben
Daar hebben ze vaak ook leuke kasten ja, zeker die oude, van toen meubels nog een heel leven meegingenquote:Op maandag 21 april 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik zag wel een leuke kast bij de kringloop maar die past dan weer niet door het trappengat
Dat zeg je ook alleen omdat jij de ts bentquote:
Een vriendin van mij doet dat heel leuk.quote:Op maandag 21 april 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar hebben ze vaak ook leuke kasten ja, zeker die oude, van toen meubels nog een heel leven meegingenAls je een beetje goed bent in meubels opknappen zijn dat ook leuke projectjes.
Mijn vader vroeg laatst nog of ik zijn secretaire wilde hebben. Vroeger een godsvermogen gekost en past eigenlijk alleen precies bij mijn ouders in de kamerquote:Op maandag 21 april 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar hebben ze vaak ook leuke kasten ja, zeker die oude, van toen meubels nog een heel leven meegingenAls je een beetje goed bent in meubels opknappen zijn dat ook leuke projectjes.
Weet je wat ik al eeuwig zoek? Zo'n vintage groene bureaulamp. Elke keer als ik er eentje zie in de kringloop of op een antiekmarkt, komt ie uit chinaquote:Op maandag 21 april 2025 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mix mijn IKEA spullen met vintage meuk en af en toe wat design spul. Vintage meuk is ook onbetaalbaar tegenwoordig dus daar zoek ik ook niet meer naar.
Op zolder staan Billy kasten, staan mijn figuren in.quote:Op maandag 21 april 2025 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mix mijn IKEA spullen met vintage meuk en af en toe wat design spul. Vintage meuk is ook onbetaalbaar tegenwoordig dus daar zoek ik ook niet meer naar.
Ohh die zijn leukquote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader vroeg laatst nog of ik zijn secretaire wilde hebben. Vroeger een godsvermogen gekost en past eigenlijk alleen precies bij mijn ouders in de kamer
ik heb hier nog 1 op de logeerkamer. eigenlijk kun je er net niets mee. er aan zitten werken is het blad net te laag voor en ook iets te instabiel.quote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader vroeg laatst nog of ik zijn secretaire wilde hebben. Vroeger een godsvermogen gekost en past eigenlijk alleen precies bij mijn ouders in de kamer
Banker's lamp. Die worden zelfs nog nieuw gemaakt inderdaadquote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je wat ik al eeuwig zoek? Zo'n vintage groene bureaulamp. Elke keer als ik er eentje zie in de kringloop of op een antiekmarkt, komt ie uit china
waarom loop jij door tuinen heen tegen stoelen aan?quote:Op maandag 21 april 2025 20:38 schreef Donna het volgende:
Ik liep zaterdag in de buurt nog tegen 2 roze eetkamerstoelen aan. Letterlijk. Stonden gratis mee te nemen in de tuin. Passen perfect bij mijn behang en matchen leuk bij m'n donkergroene stoelen die ik al had.
Zo verzamel ik overal wat.
En Kallax dus.
Mijn broer wilde er wel over denken. Alles op maat; allemaal speciale lades etc.quote:Op maandag 21 april 2025 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh die zijn leukDus niet overgenomen? Wij hadden er vroeger eentje en vind het echt zonde dat die gratis weggegeven is ooit. Had nu perfect in de woonkamer gepast.
Ik heb ooit een Fabrikör gehaald om figuurtjes in te zetten. Die was al vrij snel vol. Nu staan ze overal en nergens.quote:Op maandag 21 april 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op zolder staan Billy kasten, staan mijn figuren in.
Dat is wel tof.quote:Op maandag 21 april 2025 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer wilde er wel over denken. Alles op maat; allemaal speciale lades etc.
Ik weet ook al dat ik een nieuwe kast moet halen ooitquote:Op maandag 21 april 2025 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Fabrikör gehaald om figuurtjes in te zetten. Die was al vrij snel vol. Nu staan ze overal en nergens.
Moet het wel betaalbaar zijn en naar boven kunnenquote:Op maandag 21 april 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh helemaal op maat gemaakt. Ja dan moet het inderdaad maar net toevallig ergens anders passen. Wel leuk natuurlijk, om zoiets in de familie te houden. Is toch een speciaal meubelstuk in huis dan.quote:Op maandag 21 april 2025 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer wilde er wel over denken. Alles op maat; allemaal speciale lades etc.
Ik vind het altijd mooi om te zien wat mensen daar van weten te maken. Heb het zelf ook een keer geprobeerd, en dat is met een verhuizing zelfs nog voor een mooie prijs verkocht, maar vond het zelf niet helemaal geslaagd. Toch maar een andere hobby zoekenquote:Op maandag 21 april 2025 20:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Een vriendin van mij doet dat heel leuk.
Ik hoef in ieder geval niet zoveel te hebben als m'n ouders er niet meer zijn. Paar kleine dingen met emotionele waarde; maar weinig van wat er in huis staat.quote:Op maandag 21 april 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh helemaal op maat gemaakt. Ja dan moet het inderdaad maar net toevallig ergens anders passen. Wel leuk natuurlijk, om zoiets in de familie te houden. Is toch een speciaal meubelstuk in huis dan.
kom zaterdag naar Nederland en struin wat vrijmarkten af!quote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je wat ik al eeuwig zoek? Zo'n vintage groene bureaulamp. Elke keer als ik er eentje zie in de kringloop of op een antiekmarkt, komt ie uit china
Ik heb een oude schommelstoel staan van mijn grootouders.quote:Op maandag 21 april 2025 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef in ieder geval niet zoveel te hebben als m'n ouders er niet meer zijn. Paar kleine dingen met emotionele waarde; maar weinig van wat er in huis staat.
Ik ben alleen belast met het liquideren van de porseleinverzamelingquote:Op maandag 21 april 2025 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef in ieder geval niet zoveel te hebben als m'n ouders er niet meer zijn. Paar kleine dingen met emotionele waarde; maar weinig van wat er in huis staat.
Ja íets is wel leuk. Heb de kerstboomversiering van m'n moederquote:Op maandag 21 april 2025 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een oom van mij heeft het hele huis volstaan met Maria-beeldjes, degene die dat huis leeg moet ruimen gaat daar ook niet blij van worden.quote:Op maandag 21 april 2025 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben alleen belast met het liquideren van de porseleinverzameling
Bel je daar niet gewoon de kringloop voor die het komen ophalen? Ik zie hier zo vaak hele porseleinen serviessets en verzamelingen bij de kringloop. Of is het veel waard?quote:Op maandag 21 april 2025 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben alleen belast met het liquideren van de porseleinverzameling
Dat ik dat ding ineens vind tussen de puzzels en legoquote:Op maandag 21 april 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kom zaterdag naar Nederland en struin wat vrijmarkten af!
Straks kom je nog uit de kastquote:Op maandag 21 april 2025 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Door al dat kasten gepraat hier. Krijg ik allemaal reclames van kasten te zien.
Ik kreeg gisteren een "Leer Japans in Tokio" bannerquote:Op maandag 21 april 2025 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Door al dat kasten gepraat hier. Krijg ik allemaal reclames van kasten te zien.
Zijn ze nog wat waard? Voor een verzamelaar bijvoorbeeld?quote:Op maandag 21 april 2025 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een oom van mij heeft het hele huis volstaan met Maria-beeldjes, degene die dat huis leeg moet ruimen gaat daar ook niet blij van worden.
@bitterbal!!!quote:Op maandag 21 april 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een "Leer Japans in Tokio" banner
Ja, maar ze verzamelen alles. Dus het gaat van 1 euro tot 10.000 euro per beeldje.quote:Op maandag 21 april 2025 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn ze nog wat waard? Voor een verzamelaar bijvoorbeeld?
Hopelijk meer van die laatste waarde dan de eerste.quote:Op maandag 21 april 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar ze verzamelen alles. Dus het gaat van 1 euro tot 10.000 euro per beeldje.
Misschien kunnen ze alvast stickertjes met de categorie aan de onderkant plakkenquote:Op maandag 21 april 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar ze verzamelen alles. Dus het gaat van 1 euro tot 10.000 euro per beeldje.
Moet je ook nog een gek vinden die het er voor wil gevenquote:Op maandag 21 april 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze alvast stickertjes met de categorie aan de onderkant plakken"1-25 euro", "26-100 euro", etc
Nu de paus is gaan hemelen, misschien wel?quote:Op maandag 21 april 2025 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je ook nog een gek vinden die het er voor wil geven
Dibs op al je kastenquote:Op maandag 21 april 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Zit net te denken, misschien moet ik maar op papier zetten wat iemand hier moet doen met al onze spullen.. kan moeilijk een familielid laten komen die dan ineens alles in een vreemd land moet gaan uitzoeken. Zou ik zelf ook niet heel blij van worden.
Nou ja dan kun je alles nog een beetje bij elkaar optellen en zeggen "hele zooi voor 50k, graag of niet".quote:Op maandag 21 april 2025 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je ook nog een gek vinden die het er voor wil geven
Neem aan dat je wel weet wie je erfenis gaat krijgen.quote:Op maandag 21 april 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Zit net te denken, misschien moet ik maar op papier zetten wat iemand hier moet doen met al onze spullen.. kan moeilijk een familielid laten komen die dan ineens alles in een vreemd land moet gaan uitzoeken. Zou ik zelf ook niet heel blij van worden.
Nou dat is nog eens een leuk ietsquote:Op maandag 21 april 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel de bel van de haringkar van mijn opa.
In mijn jeugd altijd moeizame relatie gehad met die hele helft van de familie. Toen 15 jaar helemaal geen contact gehad, in 2005 één leuke dag aan het strand en een half jaar later was ie dood. Dus ik heb eigenlijk alleen die ene dag als herinnering aan mijn opa. Ik liep die dag naar zijn kamer maar hij was blijkbaar net lunchen. De deur stond open en hij was er niet, dus ik heb even gauw een foto gemaakt.
[ afbeelding ]
Rechts boven op de TV staat de bel van de haringkar. De haringkar die hij in de jaren '50 en begin '60 gehad had (hij handelde in van alles en nog wat). Die bel had hij als herinnering meegenomen naar zijn verzorgingshuis.
En toen hij overleed zei mijn vader "Je zult er geen antwoord op hebben, maar als de oudste zoon van de oudste zoon moet ik het je vragen: Is er iets dat je van opa wilt erven?"
De bel van de haringkar! Pa helemaal flabbergasted, had geen idee dat ik van het bestaan van dat ding wist. Maar kort verhaal korter: Ik kreeg de bel. Heb hem laten repareren bij een smid in Vorden, en er een mooie ijzeren houder bij gekocht, en die bel hangt nu bij mij in de gang. En als ik er langs kom en ik heb er zin in, TINGELINGELING
en dan ook nog europa in.... en dus europa in de adelaarshorst... gezallaghquote:Op maandag 21 april 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijn, wordt alsnog de stad afgebroken dalek
Google heeft alles.quote:
Als ik ooit m'n teen stoot en dood neerval heeft m'n familie vooral het probleem dat ze geen idee hebben wat al die zooi is.quote:Op maandag 21 april 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik hoef maar 1 A4tje te schrijven, jij een heel handboek begrijp ik.quote:Op maandag 21 april 2025 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik ooit m'n teen stoot en dood neerval heeft m'n familie vooral het probleem dat ze geen idee hebben wat al die zooi is.
ja eigenlijk wel ja. Alleen maar daarvoorquote:Op maandag 21 april 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat is nog eens een leuk iets![]()
No pressure maar moet je niet een zoon maken nu, alleen maar om die bel door te geven?![]()
enige probleem dat ze hier zullen hebben is zorgen dat de waarde het huis uit is en daarna eventueel kasen nog bewaren en de rest naar de stortquote:Op maandag 21 april 2025 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik ooit m'n teen stoot en dood neerval heeft m'n familie vooral het probleem dat ze geen idee hebben wat al die zooi is.
als jij dood neervalt heb je geen tijd om te schrijvenquote:Op maandag 21 april 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoef maar 1 A4tje te schrijven, jij een heel handboek begrijp ik.
De LP’s met waarde liggen netjes bij elkaar hier om die reden.quote:Op maandag 21 april 2025 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op maandag 21 april 2025 20:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks kom je nog uit de kast
Ik heb een boekje waarin staat wat de code is van mn 'geldkistje' daarin zit een boekje met alle klantnummers van abonnementen etc en inloggegevens van banken en meer van dat soort zooi... En daar staat ook in wat waarde heeft en dus niet zomaar weg moet worden gemiktquote:Op maandag 21 april 2025 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De LP’s met waarde liggen netjes bij elkaar hier om die reden.
Verstandigquote:Op maandag 21 april 2025 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De LP’s met waarde liggen netjes bij elkaar hier om die reden.
Flauw garpjequote:
gewoon een opkoper laten komen, 1 blik laten werpen en als ze iets willen hebben dan moeten ze alles mee nemenquote:Op maandag 21 april 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
En sommige dingen kunnen alleen met een kraan naar beneden, moet diegene dat ook nog regelen![]()
HIj zag van boven dat het goed isquote:Op maandag 21 april 2025 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Arme paus, heeft net de bekerwinst van Kowet gemist
Wat als dat kistje bij een inbraak gestolen wordt?quote:Op maandag 21 april 2025 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb een boekje waarin staat wat de code is van mn 'geldkistje' daarin zit een boekje met alle klantnummers van abonnementen etc en inloggegevens van banken en meer van dat soort zooi... En daar staat ook in wat waarde heeft en dus niet zomaar weg moet worden gemikt
quote:Op maandag 21 april 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh als ik eerder dood ga dan mijn ouders mogen zij dat lekker doen. Good for them. Ik hoop dat ze er maanden emotioneel aan ten onder gaan.
Euhm.. ok.quote:Op maandag 21 april 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh als ik eerder dood ga dan mijn ouders mogen zij dat lekker doen. Good for them. Ik hoop dat ze er maanden emotioneel aan ten onder gaan.
Maar je hebt er weinig aan als je dood bent.quote:
nee tis een dagboekje achtig uiterlijk waar geen bladzijden inzitten maar een code op zit. Ja bij inbraak zou iemand kunnen denken dat ze geld jatten.quote:Op maandag 21 april 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat als dat kistje bij een inbraak gestolen wordt?Of lijkt het niet op een echt geldkistje waar eventueel iets van waarde in zit?
Boeiend. Met dat idee kan ik wel rustig sterven.quote:Op maandag 21 april 2025 21:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar je hebt er weinig aan als je dood bent.
quote:Op maandag 21 april 2025 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boeiend. Met dat idee kan ik wel rustig sterven.
quote:
Nou ja. Zal mij een zorg wezen eigenlijk. Als ze her hadden willen weten hebben ze jaren de tijd gehad om het te vragen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoef maar 1 A4tje te schrijven, jij een heel handboek begrijp ik.
Ah ok. Geen gek idee. Ik heb het nu allemaal in een bestand op een usb stick staan. Heb gergi al 10x gezegd wat het wachtwoord van het bestand is, maar volgens mij luister ie niet, dus ik heb nog steeds een beter idee nodigquote:Op maandag 21 april 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee tis een dagboekje achtig uiterlijk waar geen bladzijden inzitten maar een code op zit. Ja bij inbraak zou iemand kunnen denken dat ze geld jatten.
dan moet ik al mn wachtwoorden aanpassen.
Aan klantnummers enzo hebben ze op zich weinig
alvast voorpret hebben van het leed is prima toch?quote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet iedereen heeft een goede relatie met hun ouders.
Geen wachtwoord op het bestand zetten?quote:Op maandag 21 april 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok. Geen gek idee. Ik heb het nu allemaal in een bestand op een usb stick staan. Heb gergi al 10x gezegd wat het wachtwoord van het bestand is, maar volgens mij luister ie niet, dus ik heb nog steeds een beter idee nodig
heb je geen papiertroep dat ergens ligt waartussen je een papier kan doen met het wachtwoord?quote:Op maandag 21 april 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok. Geen gek idee. Ik heb het nu allemaal in een bestand op een usb stick staan. Heb gergi al 10x gezegd wat het wachtwoord van het bestand is, maar volgens mij luister ie niet, dus ik heb nog steeds een beter idee nodig
High five. Mijn vader sterft alleen gok ik.quote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja echt wel. Hadden ze maar beter om moeten gaan met hun "favoriete" kindquote:Op maandag 21 april 2025 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
alvast voorpret hebben van het leed is prima toch?
Nou ja maar om mensen zoiets te wensen is wellicht ook wat.. onnodig/overdreven? Bij gebrek aan een beter woord. Je hebt er zelf ook maar weinig aan om met zulke gedachtes te leven. Wat win je ermee..quote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja dat leek me dan weer erg onveiligquote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen wachtwoord op het bestand zetten?
Ja, daar ligt het al, maar vrees dat ie dus ook niet gehoord heeft dat het daar ligt. Of überhaupt nog weet dat ik een usb stick hebquote:Op maandag 21 april 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je geen papiertroep dat ergens ligt waartussen je een papier kan doen met het wachtwoord?
Sorryquote:
Het enige wat ik hoop is dat de pestkoppen van vroeger nu een kutleven hebbenquote:Op maandag 21 april 2025 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
alvast voorpret hebben van het leed is prima toch?
lekker slapenquote:Op maandag 21 april 2025 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Klaar maken voor bed, want er moet morgen schijnbaar weer geweekt worden
Nee, ik gelukkig wel. Al leeft mijn moeder al heel lang niet meer. Met mijn pa heb ik gewoon goed contact. Met mijn broer (zowel met mij als met pa) gaat dat wat stroever...quote:Op maandag 21 april 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed om te weten dat ik 360 dagen per jaar überhaupt vergeten ben dat ik ouders heb. Sterker nog ik zou zeker mijn vader niet eens meer herkennen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja maar om mensen zoiets te wensen is wellicht ook wat.. onnodig/overdreven? Bij gebrek aan een beter woord. Je hebt er zelf ook maar weinig aan om met zulke gedachtes te leven. Wat win je ermee..
Toch een nattemuis.quote:Op maandag 21 april 2025 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
bij mij ook. alleen dingen als klantnummers en inloggevens enzo is handig dat ze die hebben. zonder zouden ze zich er wel mee redden, maar met is makkelijkerquote:Op maandag 21 april 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet het ook nog eens wat beter opschrijven. Maar eigenlijk wijst het meeste zich zelf wel.
Ik moet idd nog douchen want ik heb mijn hele haar vanmiddag in de olie gezet.quote:
Vroeger was ik soms best kwaad op hoe mijn vader soms deed. Maar nu begrijp ik dat hij me dingen op die manier leerde. Verder een normale band met mijn ouders en zus.quote:Op maandag 21 april 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik gelukkig wel. Al leeft mijn moeder al heel lang niet meer. Met mijn pa heb ik gewoon goed contact. Met mijn broer (zowel met mij als met pa) gaat dat wat stroever...
quote:Op maandag 21 april 2025 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ouders zijn zeker niet heilig, genoeg die niet goed met hun kinderen omgaan. Inclusief mijn vader. Maar wraak willen nemen op wat voor manier dan ook.. je lost er niks mee op, blijft in negativiteit hangen.. uiteindelijk heb je vooral jezelf ermee. Zonde van de energie.quote:Op maandag 21 april 2025 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed om te weten dat ik 360 dagen per jaar überhaupt vergeten ben dat ik ouders heb. Sterker nog ik zou zeker mijn vader niet eens meer herkennen.
Maar achja ouders zijn schijnbaar heilig dit dat. Het was gewoon een realisatie tijdens dit gespreksonderwerp en ik had dat wel iets meer genoegen van ja dan dat sociaal acceptabel zou zijn.
Ja en dat is toch wel fijn. Mijn moeder had echt alles al op papier gezet, en dat heeft zóveel stress en tijd gescheeld in de dagen dat je sowieso al verdrinkt in al het geregel.quote:Op maandag 21 april 2025 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mij ook. alleen dingen als klantnummers en inloggevens enzo is handig dat ze die hebben. zonder zouden ze zich er wel mee redden, maar met is makkelijker
Oke. Schijnbaar is 5 min al te veel.quote:Op maandag 21 april 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ouders zijn zeker niet heilig, genoeg die niet goed met hun kinderen omgaan. Inclusief mijn vader. Maar wraak willen nemen op wat voor manier dan ook.. je lost er niks mee op, blijft in negativiteit hangen.. uiteindelijk heb je vooral jezelf ermee. Zonde van de energie.
hebben het destijds gemerkt toen een tante van mijn vader overleed. Alleen al om uit te zoeken welke energieleverancier er was bleek een drama. (kwam ook omdat we niet meteen bij de bankgegevens konden aangezien ze onder 'vrijwillig' bewind stond en die amper normaal bereikbaar warenquote:Op maandag 21 april 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en dat is toch wel fijn. Mijn moeder had echt alles al op papier gezet, en dat heeft zóveel stress en tijd gescheeld in de dagen dat je sowieso al verdrinkt in al het geregel.
Mijn vader heeft ook hele excellijsten wie er allemaal op de uitvaart mogen komen; wie een kaart krijgt; wie op de koffietafel. Die is dat vooral aan het gebruiken om mensen af te strepen tegenwoordig. Als je 70+ bent en de jongste in de familie dan moet je best wat mensen laten gaan.quote:Op maandag 21 april 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en dat is toch wel fijn. Mijn moeder had echt alles al op papier gezet, en dat heeft zóveel stress en tijd gescheeld in de dagen dat je sowieso al verdrinkt in al het geregel.
Sowieso las ik geen heel wraakplan in je berichten. gewoon een brainfart en een natte scheet er achter aanquote:Op maandag 21 april 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Schijnbaar is 5 min al te veel.
Daarnaast gaat er echt 0,0 energie in. Ik maak mij drukker om andere dingen
ow daar ben ik nog makkelijker in, van mij mogen de nabestaanden prima alles regelen maar mogen ze ook gewoon een simpele uitvaart doen door me naar het crematorium te brengen en daarna wat te gaan drinken in de kroeg met de paar familieleden die het willen.quote:Op maandag 21 april 2025 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ook hele excellijsten wie er allemaal op de uitvaart mogen komen; wie een kaart krijgt; wie op de koffietafel. Die is dat vooral aan het gebruiken om mensen af te strepen tegenwoordig. Als je 70+ bent en de jongste in de familie dan moet je best wat mensen laten gaan.
Ik liep naar mijn vriend en deze stonden in de straat bij mij op de hoek bij iemand in de voortuin. Liep er zo recht op af, zag ze wel staan hoor.quote:Op maandag 21 april 2025 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom loop jij door tuinen heen tegen stoelen aan?
ik was al bang dat je zo iemand bent voor wie voetpaden taboe zijnquote:Op maandag 21 april 2025 21:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik liep naar mijn vriend en deze stonden in de straat bij mij op de hoek bij iemand in de voortuin. Liep er zo recht op af, zag ze wel staan hoor.
Ja, heb nu zoveel mogelijkheden om te proberenquote:Op maandag 21 april 2025 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi hou je ons op de hoogte morgenvroeg? GC / Hoe smeer je deze pindakaas op je brood?
quote:Op maandag 21 april 2025 21:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik liep naar mijn vriend en deze stonden in de straat bij mij op de hoek bij iemand in de voortuin. Liep er zo recht op af, zag ze wel staan hoor.
Misschien is die wel aan het meefeesten en bushokjes slopenquote:Op maandag 21 april 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
@:dr_flash is zeker al slapen, zal een zooitje zijn in z'n dorp
ALLESquote:Op maandag 21 april 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is die wel aan het meefeesten en bushokjes slopen
ja hij zag de beelden morgen welquote:Op maandag 21 april 2025 21:51 schreef Koen66 het volgende:
@:dr_flash is zeker al slapen, zal een zooitje zijn in z'n dorp
Nee hoor. ik quotte je.quote:
kun je in elk geval niet zeggen dat je er te laat in ligtquote:Op maandag 21 april 2025 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond minder lang onder de douche dan ik dacht en het was schijnbaar ook vroeger dan in dacht.
Typisch
Helaas zit er totaal geen correlatie tussen hoe laat ik in bed lig en de hoeveelheid slaapquote:Op maandag 21 april 2025 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je in elk geval niet zeggen dat je er te laat in ligt
dat zei ik ook nietquote:Op maandag 21 april 2025 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helaas zit er totaal geen correlatie tussen hoe laat ik in bed lig en de hoeveelheid slaap
Kun je hier nog een uurtje doorposten en dan opeens het moment hebben van 'oh kut, is het al weer zo laat, ik had al op bed moeten liggen'quote:Op maandag 21 april 2025 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond minder lang onder de douche dan ik dacht en het was schijnbaar ook vroeger dan in dacht.
Typisch
ik houd er niet van als ik wordt beschuldigd van dingen die niet kloppend zijnquote:
Maar het klopt welquote:Op maandag 21 april 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd er niet van als ik wordt beschuldigd van dingen die niet kloppend zijn
Misschien moeten we een SC voor zwarten openen. Of is dat racisme?quote:Op maandag 21 april 2025 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is wel een favoriete SC voor blauwen hier
Beetje als zo'n gesloten inrichting waar ze meer verzorgend personeel dan inwoners hebben.quote:Op maandag 21 april 2025 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is wel een favoriete SC voor blauwen hier
jij beschikt over zelfkennisquote:Op maandag 21 april 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje als zo'n gesloten inrichting waar ze meer verzorgend personeel dan inwoners hebben.
Is dan wel de vraag voor wie de inrichting gemaakt is.quote:Op maandag 21 april 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje als zo'n gesloten inrichting waar ze meer verzorgend personeel dan inwoners hebben.
Geen blauwen toegestaanquote:Op maandag 21 april 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moeten we een SC voor zwarten openen. Of is dat racisme?
En wie die inrichting heeft gemaaktquote:Op maandag 21 april 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dan wel de vraag voor wie de inrichting gemaakt is.
Veel kussens aan de muurquote:Op maandag 21 april 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wie die inrichting heeft gemaakt
En of er in de inrichting ook Ikea meubels staan
De Segregatie Chatquote:Op maandag 21 april 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moeten we een SC voor zwarten openen. Of is dat racisme?
We doen alsof wij de patiënten zijn, maar dat is alleen maar om die blauwen rustig en onder controle te houden natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dan wel de vraag voor wie de inrichting gemaakt is.
quote:Op maandag 21 april 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd er niet van als ik wordt beschuldigd van dingen die niet kloppend zijn
Ja gewoon vriendjes worden met de blauwen zodat ze braaf naar ons luisterenquote:Op maandag 21 april 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We doen alsof wij de patiënten zijn, maar dat is alleen maar om die blauwen rustig en onder controle te houden natuurlijk
quote:Op maandag 21 april 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon vriendjes worden met de blauwen zodat ze braaf naar ons luisterenKeep your friends close, but your enemies patients closer
Kunnen we doen net als mijn moeder regelmatig flikt, kwartier na het eten weer om eten vragen want dat is ze weer vergeten danquote:Op maandag 21 april 2025 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Het voordeel van een gesloten inrichting is wel dat er voor voedsel en vermaak gezorgd wordt.
eheheheh liev doen!quote:
Was dat hier ook maar zoquote:Op maandag 21 april 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zijn er een paar die heel goed in hun rol zitten wel.quote:Op maandag 21 april 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We doen alsof wij de patiënten zijn, maar dat is alleen maar om die blauwen rustig en onder controle te houden natuurlijk
Dat doet hier iedereen toch alquote:Op maandag 21 april 2025 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kunnen we doen net als mijn moeder regelmatig flikt, kwartier na het eten weer om eten vragen want dat is ze weer vergeten dan
Je zit niet in een gesloten inrichting. Tenzij het gleuvenvullen eigenlijk op een driewieler op de afdeling gebeurt?quote:
Ja das waar, wij moeten het zelf gaan makenquote:Op maandag 21 april 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar in een inrichting krijg je het ook
Gesloten niet, maar soms lijkt dat er wel op...quote:Op maandag 21 april 2025 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij zit heul niet in een gesloten inrichting
Mijn moeder heeft het ook vaak over d'r werkquote:Op maandag 21 april 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zit niet in een gesloten inrichting. Tenzij het gleuvenvullen eigenlijk op een driewieler op de afdeling gebeurt?
We laten de blauwen gewoon voor ons koken toch?quote:Op maandag 21 april 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das waar, wij moeten het zelf gaan maken
Moet je wel hopen dat Nizzie geen dienst heeft, die kan niet kokenquote:Op maandag 21 april 2025 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We laten de blauwen gewoon voor ons koken toch?Ze denken toch dat ze de begeleiding zijn. Win-win.
"Nizzie, kom je ons weer helpen met de puzzel om 18u? Nee kan niet eerder of later, we zijn autisten hè."quote:Op maandag 21 april 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel hopen dat Nizzie geen dienst heeft, die kan niet koken
Nou ja, is niks raars toch verder. En volgens mij leef je eigenlijk behoorlijk zelfstandig jaquote:Op maandag 21 april 2025 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik durf er wel voor uit te komen dat ik onder begeleiding woon. Al maak ik het soms groter dan het echt is
heujquote:Op maandag 21 april 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel hopen dat Nizzie geen dienst heeft, die kan niet koken
Dat heb je zelf al vaak genoeg gezegd, komt niet als een verrassing dan tochquote:
quote:Op maandag 21 april 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb je zelf al vaak genoeg gezegd, komt niet als een verrassing dan toch
mijne zelfs maar 2. woensdag weer een ziekenhuisbezoekjequote:
*Aai over de bol*quote:Op maandag 21 april 2025 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doe m'n best maar er is een hoop om een hekel aan te hebben.
Ja alleen maar basic avg'tjes tochquote:
Eigenlijk het enige waar je een hekel aan zou moeten hebben is je hersenen, omdat ze zo denken.quote:Op maandag 21 april 2025 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik doe m'n best maar er is een hoop om een hekel aan te hebben.
Oh, goeie, die kan op de stapel.quote:Op maandag 21 april 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk het enige waar je een hekel aan zou moeten hebben is je hersenen, omdat ze zo denken.
euh kan me niet voor de geest halen wanneer ik voor het laatst gekookte aardappels heb gerserveerd, maar what ever jij wilt vriendquote:
zie... liev doenquote:
Nee dat ben ikquote:Op maandag 21 april 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen verspakket met 35% korting genot?
met heerlijke gegiste appelquote:Op maandag 21 april 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen verspakket met 35% korting genot?
Ja dan weet ik niet wat het was, er staat me iets bij dat jij moeilijk deed met kokenquote:Op maandag 21 april 2025 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh kan me niet voor de geest halen wanneer ik voor het laatst gekookte aardappels heb gerserveerd, maar what ever jij wilt vriend
Maar door dat extra gewicht flikkert de hele stapel om en blijft alleen de haat op je hersenen nog liggenquote:
Kun je die sticker er eigenlijk thuis niet afhalen, en dan de volgende keer in de winkel gewoon op wat anders plakken?quote:Op maandag 21 april 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik had vandaag trouwens wel een verspakketje met 35%Maar die zat er volgens mij op omdat ze de bonusaanbieding te ruim hadden ingekocht want was nog gewoon een paar dagen houdbaar
Tegenwoordig worden die per product uitgrprintquote:Op maandag 21 april 2025 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je die sticker er eigenlijk thuis niet afhalen, en dan de volgende keer in de winkel gewoon op wat anders plakken?
Hele rol van die stickers in huis hebben gewoon.quote:Op maandag 21 april 2025 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je die sticker er eigenlijk thuis niet afhalen, en dan de volgende keer in de winkel gewoon op wat anders plakken?
Zijn van die 'anti-afpeuter' stickers, die zijn aan alle kanten ingesneden zodat je ze er niet in 1 geheel af kan trekken om jouw plannetje toe te passenquote:Op maandag 21 april 2025 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt ook aan de winkel, hier bij de AH plakken ze die er nog gewoon ouderwets opquote:Op maandag 21 april 2025 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden die per product uitgrprint
Even de vakkenvuller afleiden en die rol van zijn wagentje afpikkenquote:
Hier maken ze een kortingssticker en afhankelijk van hoe en wat enzo heb je van 25% tot iets van 80% korting ofzo.quote:Op maandag 21 april 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt ook aan de winkel, hier bij de AH plakken ze die er nog gewoon ouderwets op
Nou die lichten je met de prijzen ook op waar je bij staat, dus op zich snap ik dat nog wel. Is het gelukt toen?quote:Op maandag 21 april 2025 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Doet me denken aan een vriend van mij die muntjes voor festivals uit ging printen
Wel 10 cent naar 'm gooien, anders heb je de rol niet gekocht.quote:Op maandag 21 april 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even de vakkenvuller afleiden en die rol van zijn wagentje afpikken
Ja tegenwoordig hebben ze bij veel AH's ook die dynamische codes die op het digitale prijskaartje zit. Maar hier lopen ze sowieso achter bij de AH, ook geen zelfscan en dergelijke, en de winkel is ook eigenlijk 3x te klein voor het aantal klantenquote:Op maandag 21 april 2025 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier maken ze een kortingssticker en afhankelijk van hoe en wat enzo heb je van 25% tot iets van 80% korting ofzo.
In mijn oude dorp kocht ik veel met korting
O ja jezus wat doe ik hier nog.quote:Op maandag 21 april 2025 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, weekend is weer voorbij. Tijd voor bed.![]()
Dat zei de paus vanochtend ookquote:
Is alweer 15 jaar geleden ofzo; Maar toen werkte dat nog af en toe.quote:Op maandag 21 april 2025 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou die lichten je met de prijzen ook op waar je bij staat, dus op zich snap ik dat nog wel. Is het gelukt toen?
Je leeft nog in 2011?quote:Op maandag 21 april 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig hebben ze bij veel AH's ook die dynamische codes die op het digitale prijskaartje zit. Maar hier lopen ze sowieso achter bij de AH, ook geen zelfscan en dergelijke, en de winkel is ook eigenlijk 3x te klein voor het aantal klanten
Nee er is hier gewoon geen ruimte voor zelfscan in de winkelquote:
Meh, dat is weer zo'n bubbel, gaat vast niks wordenquote:
Dat is wel waar als je de termijn maar lang genoeg maakt.quote:Op maandag 21 april 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, dat is weer zo'n bubbel, gaat vast niks worden
De volgende stap is de thuisscan. Gewoon alles mee naar huis nemen en dan in de keuken je boodschappen scannen.quote:Op maandag 21 april 2025 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee er is hier gewoon geen ruimte voor zelfscan in de winkel
Gewoon gezondheidsscans in de winkel "dit mag u niet kopen want uw bmi is al belachelijk hoog"quote:Op maandag 21 april 2025 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De volgende stap is de thuisscan. Gewoon alles mee naar huis nemen en dan in de keuken je boodschappen scannen.
tebbie gedaan?quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:01 schreef CherryLips het volgende:
Ook weer thuis. In Amsterdam geweest. Nu douchen met chloor.
ohh was het leuk?quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar voorstelling van John Bishop geweest. Britse komiek.
was je alleen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, leuker dan verwacht want kende z'n shows niet
Nog even alles eruithalen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben wel moe eigenlijkmaar goed vrijdag gaan we weer naar huis
Ja ik was alleen. Ga eigenlijk altijd alleen naar zulke shows.quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was je alleen?
ik ken deze man ook niet maar ben ook niet echt thuis in de komieken
ohhhh:D nee niet zo nodig denk ik en ik struggle al genoeg met thai :pquote:Op dinsdag 22 april 2025 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jammerdebammer dat je geen Japans gaat leren.
ja hoef je je niet druk te maken of je gezelschap het ook leuk vindtquote:Op dinsdag 22 april 2025 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik was alleen. Ga eigenlijk altijd alleen naar zulke shows.
jaquote:Op dinsdag 22 april 2025 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je dacht dat het fotootje groter zou zijn, maar viel wat tegen.
Leuk mensen kijken vanuit de Starbucks.quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:09 schreef bitterbal het volgende:
ik ga zo hierheen , waren we gisteren avond ook
[ afbeelding ]
het beroemde kruispunt in japan. Dacht dat het groter zou zijn maar viel wat tegen in het echt
trustequote:Op dinsdag 22 april 2025 00:16 schreef mschol het volgende:
ja, achter mn pc zat ik half in slaap te vallen dus maar verhuisd naar mn bed
Ik heb precies dezelfde foto trouwensquote:Op dinsdag 22 april 2025 00:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
het beroemde kruispunt in japan. Dacht dat het groter zou zijn maar viel wat tegen in het echt
oh jammer. ziet er wel uniek uitquote:Op dinsdag 22 april 2025 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moest er ineens aan denken, een van mijn favoriete gebouwen in Tokio is een paar jaar geleden afgebroken, maar hij is nu ook afgebroken op streetview helaas. Nooit irl kunnen zien.
Nou was het ook wel al redelijk verpauperd. Maar toch zonde. Een uniek stukje architectuur van een bijzondere stroming uitgewist. Opknappen hadden ze geen zin in.
https://en.wikipedia.org/wiki/Nakagin_Capsule_Tower
Al die capsules hingen dus individueel aan die toren met vier bouten. Met het idee dat ze ooit verouderd zouden raken, en dat je dan nieuwe op kon hangen. Maar dat hebben ze dus nooit gedaan.quote:
Eeeh.quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Al die capsules hingen dus individueel aan die toren met vier bouten. Met het idee dat ze ooit verouderd zouden raken, en dat je dan nieuwe op kon hangen. Maar dat hebben ze dus nooit gedaan.
Dat schijnt ook zo heel erg lastig te zijn als je een toilet moet doorspoelen, en die doorspoeldrukknop zit in de muur verwerkt.quote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef Nizno het volgende: sjow de nagel van mn pink ook maar weer even ingekort. Het was nu wel een formaatje steekwapen aan het worden
Jappies zijn toch altijd klein van postuur?quote:Op dinsdag 22 april 2025 00:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2025 02:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben op weg naar het drukste treinstation ter wereld met een knikkebollende Japanse tegen me aan
Morguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |