niet eens de hele zolder?quote:Op maandag 21 april 2025 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
13 vierkante meter en een kastje naast de eettafel.
Hoe vaak per dag mag je luchten?quote:Op maandag 21 april 2025 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
13 vierkante meter en een kastje naast de eettafel.
Nou ja. De wasmachine en de kerstballen moeten ook ergens wonen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet eens de hele zolder?
wat een slechte ouders!!
quote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef Claude_Viole het volgende:
Danny kan weer trots op mij zijn. Ik heb weer een abonnementje afgesloten....
* Nizno geeft @Claude_Viole een stickerquote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef Claude_Viole het volgende:
Danny kan weer trots op mij zijn. Ik heb weer een abonnementje afgesloten....
De kerstballen op de vuilnisbeltquote:Op maandag 21 april 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. De wasmachine en de kerstballen moeten ook ergens wonen.
das wel een heel stuk goedkoper iddquote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
witgoedreparatieboertje kost 50 euro. Kan ik best even proberen.
cocaïne nagel?quote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
sjow de nagel van mn pink ook maar weer even ingekort.
Het was nu wel een formaatje steekwapen aan het worden
nja 3 maanden garantiequote:
Mijn kinderen zijn halve pinda's (is het dan in combi met mijn genen pindakaas???) dus kroepoek vind ik prima.quote:Op maandag 21 april 2025 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
Als het geen Kink SC wordt dan accepteer ik ook Kroepoek SC
daar was hij idd prima voor te gebruikenquote:
ow.... dan is 50 euro best veelquote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja 3 maanden garantieEn daarna moet er dan alsnog een nieuwe komen.
Witgoedhandelaar in de buurt?? Voor een prikkie een jong gebruikte met garantie.quote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja 3 maanden garantieEn daarna moet er dan alsnog een nieuwe komen.
Nou prikkie.. Maar ¤ 249 voor een refurbished is misschien best de moeite waardquote:Op maandag 21 april 2025 19:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Witgoedhandelaar in de buurt?? Voor een prikkie een jong gebruikte met garantie.
dat duurt wel een paar dagen zonder etenquote:Op maandag 21 april 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
Goed, maar even eten maken voor ik dood neerval
Dat jij nog geen rupsen schijnt is een Godswonder.quote:
Ja okay, een redelijke prik nog. Maar ik had een warmtepompdroger van 1 jaar oud daar op de kop getikt voor ¤230. Nieuwprijs was bijna ¤800.quote:Op maandag 21 april 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou prikkie.. Maar ¤ 249 voor een refurbished is misschien best de moeite waard
quote:Op maandag 21 april 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat jij nog geen rupsen schijnt is een Godswonder.
Dat zou iedereen voor jou doen toch.quote:Op maandag 21 april 2025 19:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja okay, een redelijke prik nog. Maar ik had een warmtepompdroger van 1 jaar oud daar op de kop getikt voor ¤230. Nieuwprijs was bijna ¤800.
En ze brachten 'm nog gratis naar zolder ook.
Ja dat is wel zo.quote:Op maandag 21 april 2025 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou iedereen voor jou doen toch.
Precies dezelfde die ik nu heb is ¤ 269. Denk dat ik dat maar doe. Ze nemen de oude ook weer gratis mee (gaan ze die weer verfrurbyen en doorverkopen maar okeequote:Op maandag 21 april 2025 19:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja okay, een redelijke prik nog. Maar ik had een warmtepompdroger van 1 jaar oud daar op de kop getikt voor ¤230. Nieuwprijs was bijna ¤800.
En ze brachten 'm nog gratis naar zolder ook.
Een droger in Furbyvorm lijkt me intimiderend.quote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies dezelfde die ik nu heb is ¤ 269. Denk dat ik dat maar doe. Ze nemen de oude ook weer gratis mee (gaan ze die weer verfrurbyen en doorverkopen maar okee)
Ja of voor onderdelen, maar goed zij moeten ook ergens van eten. Ik vond het dikke prima.quote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies dezelfde die ik nu heb is ¤ 269. Denk dat ik dat maar doe. Ze nemen de oude ook weer gratis mee (gaan ze die weer verfrurbyen en doorverkopen maar okee)
quote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook vet leuk dat mijn vaste lasten allemaal al wel afgeschreven zijn terwijl mijn salaris de 20ste had moeten komen.... Maar nee dus. Kut graf tyfus pasen
same here inderdaadquote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Als mijn salaris op een ongunstige dag valt maken ze het eigenlijk altijd een paar dagen eerder over. Wist niet dat dat niet standaard was.
quote:
Ik weet tot de dag van vandaag niet wat de logica van mijn salarisstorting is. Ik heb gewoon de meeste vaste lasten op de eerste van de maand gezet zodat het er iig altijd is.quote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Als mijn salaris op een ongunstige dag valt maken ze het eigenlijk altijd een paar dagen eerder over. Wist niet dat dat niet standaard was.
Hier niet, was er eigenlijk al een beetje bang voor. Vorige wg deed dat ook niet. Ik werk alleen maar voor proletenbedrijvenquote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ja hier ook, altijd de 25e, tenzij dat in het weekend of feestdag valt, dan eerderquote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oh dat is niet eens zo duur, wilde nog een trucje voorstellen bij AEG waar je een warmtepompdroger voor onder de 500 kan krijgenquote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chill toch als je nog ruimte hebt om op te vullen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap het niet. Een van de buren heeft een Billy stellage staan waar je U tegen zegt, maar staan er boeken in?
Nee.
Er zijn gewoon hele planken leeg
na het betalen van Billy waren er geen boekencentjes overquote:Op maandag 21 april 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap het niet. Een van de buren heeft een Billy stellage staan waar je U tegen zegt, maar staan er boeken in?
Nee.
In de Billy's die ik heb staan ook alleen maar films, games en cd'squote:Op maandag 21 april 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee.
Het ziet er heel goedkoop uit op een slechte manierquote:Op maandag 21 april 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Chill toch als je nog ruimte hebt om op te vullen.
Dat is ook zoquote:
Ikea ziet er altijd goedkoop uit, dus dat maakt dan ook verder niet meer uit natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het ziet er heel goedkoop uit op een slechte manier
Van die mensen die random boeken per strekkende meter kopen bij zo'n service puur om de kast te vullen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het ziet er heel goedkoop uit op een slechte manier
Je mag nog steeds op 3 woningen wel reageren. En op alles geen sociale huur is. Glas halfvol dit datquote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik zeg altijd maar dat ik op 90% van de woningen niet mag reageren. Maar ik heb het even uitgerekend.
Er staan 55 woningen online. 3 mag ik op reageren.
Het is dus eigenlijk 94,5%
Hmm.
Ben je nu mijn hele interieur aan het afkraken?quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ikea ziet er altijd goedkoop uit, dus dat maakt dan ook verder niet meer uit natuurlijk
quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik zeg altijd maar dat ik op 90% van de woningen niet mag reageren. Maar ik heb het even uitgerekend.
Er staan 55 woningen online. 3 mag ik op reageren.
Het is dus eigenlijk 94,5%
Hmm.
quote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag nog steeds op 3 woningen wel reageren. En op alles geen sociale huur is. Glas halfvol dit dat
Hoe meer boeken hoe minder je dan van de kast ziet natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ikea ziet er altijd goedkoop uit, dus dat maakt dan ook verder niet meer uit natuurlijk
Ik hoor ineens allemaal vuurwerk hier ja.quote:
En er is ook een reageerlimiet. Je mag op niet meer dan 2 woningen tegelijk reageren. Dus tja.quote:
1-1 penalty in de allerlaatste seconde van de blessuretijdquote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor ineens allemaal vuurwerk hier ja.
Verlenginggenot.quote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1-1 penalty in de allerlaatste seconde van de blessuretijd
Je wil geen natte poes in huis.quote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
Hedwig is nu ook vervelend omdat het regent buiten.
Een Weghorstjequote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1-1 penalty in de allerlaatste seconde van de blessuretijd
Ze willen niet het risico lopen dat je straks 3 huizen hebt.quote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En er is ook een reageerlimiet. Je mag op niet meer dan 2 woningen tegelijk reageren. Dus tja.
Net als ze in de F1 nog even 3 rondes eraan plakken vanwege een rode vlag.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
9 minuten blessuretijd is ook wel een ding hoor
Ik heb liever een natte muisquote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je wil geen natte poes in huis.
Was wel logisch en terecht hoor.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
Je kunt ook gewoon je achterlijke tyfusvuurwerk thuis laten gewoonquote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
Piept nogal.quote:
Ze kruipt dan ook altijd helemaal op schoot.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je wil geen natte poes in huis.
Ja want jij bent lekker warm en droog!quote:Op maandag 21 april 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze kruipt dan ook altijd helemaal op schoot.
Wil je zeggen dat Ikea spul er níet goedkoop uitziet? Meubelstukken die vrijwel niks wegen, flinterdunne deurtjes, 200 voorgeboorde gaatjes om de plankjes op elke gewenste hoogte in de kast te kunnen zetten..quote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je nu mijn hele interieur aan het afkraken?
Gelijk grootgrond bezitterquote:Op maandag 21 april 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze willen niet het risico lopen dat je straks 3 huizen hebt.
als jij het daar hoort dan hebben ze het toch ook gewoon thuis?quote:Op maandag 21 april 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je achterlijke tyfusvuurwerk thuis laten gewoon
Ja leuk, ik ben geen handdoek.quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja want jij bent lekker warm en droog!
Blijf wel beste prijs/kwaliteit voor veel spul.quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Ikea spul er níet goedkoop uitziet? Meubelstukken die vrijwel niks wegen, flinterdunne deurtjes, 200 voorgeboorde gaatjes om de plankjes op elke gewenste hoogte in de kast te kunnen zetten..
Ik heb hier ook een ikea boekenkast staan. En een boekenkast van 100 kilo hardhout. Dan zie je het verschil wel. En de ene valt wel om als je er een boek net iets te ver naar voren in zet of het deurtje open doet, de andere nietquote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind mijn Hemnes boekenkasten er niet goedkoop uit zien en zo goedkoop waren ze nou ook weer niet.
Jaquote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij het daar hoort dan hebben ze het toch ook gewoon thuis?
ja nee dat is andersquote:Op maandag 21 april 2025 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat vuurwerk wat nu in het stadion is, OOK gewoon thuis laten
Zou wel goed zijn als er nog eenquote:Op maandag 21 april 2025 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net als ze in de F1 nog even 3 rondes eraan plakken vanwege een rode vlag.
In mijn vorige huis had ik een bijzonder matige IKEA-hackquote:Op maandag 21 april 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon kasten zelf maken. Én niet goedkoop én het ziet er niet uit. Beste van beide werelden.
mijn papa heeft mijn TVmeubel gemaakt. Ben er nog altijd tevreden mee, was vast niet goedkoop nee, maar ziet er wel uit als hoe ik het wil.quote:Op maandag 21 april 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon kasten zelf maken. Én niet goedkoop én het ziet er niet uit. Beste van beide werelden.
Ook bij de Ikea heb je verschillende prijsklasse'squote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Ikea spul er níet goedkoop uitziet? Meubelstukken die vrijwel niks wegen, flinterdunne deurtjes, 200 voorgeboorde gaatjes om de plankjes op elke gewenste hoogte in de kast te kunnen zetten..
"Nu bij IKEA, de AMA handdoek."quote:
Juiste spullen uitzoeken bij IKEA.quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ikea heeft geen meubels van hardhout voor zover ik weet.quote:Op maandag 21 april 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Juiste spullen uitzoeken bij IKEA.
quote:Op maandag 21 april 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Nu bij IKEA, de AMA handdoek."
quote:Op maandag 21 april 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ikea heeft geen meubels van hardhout voor zover ik weet.
quote:Op maandag 21 april 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook bij de Ikea heb je verschillende prijsklasse'sJe hebt ook de STOCKHOLM 2025 serie, dat is ook allemaal massief hout https://www.ikea.com/nl/n(...)en-naturel-50594763/
Ik herken deze problemen allemaal niet. Dus tja. Nu kies ik bij Ikea wel meestal voor spullen van 100% hout. En sla ik de meubels overtrokken met folie over. Dus geen Billy in mijn huis. Wel een Paxquote:Op maandag 21 april 2025 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een ikea boekenkast staan. En een boekenkast van 100 kilo hardhout. Dan zie je het verschil wel. En de ene valt wel om als je er een boek net iets te ver naar voren in zet of het deurtje open doet, de andere niet
Ik heb toen we hierheen verhuisden snel een brede en een smalle Billy neergezet in m'n slaapkamer om de boeken kwijt te kunnen. Inmiddels is dat uitgebreid naar een zelfbouw lage kast onder de ramen, een plank boven de ramen, en je kon voor de Billy's van die opzetstukken kopen. Maar het plafond was te laag om er daar twee van op elkaar op de kast te stapelen.quote:Op maandag 21 april 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn vorige huis had ik een bijzonder matige IKEA-hackbewoners na me vonden het geweldig dat ze een kast op maat hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |