Ikea ziet er altijd goedkoop uit, dus dat maakt dan ook verder niet meer uit natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het ziet er heel goedkoop uit op een slechte manier
Van die mensen die random boeken per strekkende meter kopen bij zo'n service puur om de kast te vullen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het ziet er heel goedkoop uit op een slechte manier
Je mag nog steeds op 3 woningen wel reageren. En op alles geen sociale huur is. Glas halfvol dit datquote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik zeg altijd maar dat ik op 90% van de woningen niet mag reageren. Maar ik heb het even uitgerekend.
Er staan 55 woningen online. 3 mag ik op reageren.
Het is dus eigenlijk 94,5%
Hmm.
Ben je nu mijn hele interieur aan het afkraken?quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ikea ziet er altijd goedkoop uit, dus dat maakt dan ook verder niet meer uit natuurlijk
quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik zeg altijd maar dat ik op 90% van de woningen niet mag reageren. Maar ik heb het even uitgerekend.
Er staan 55 woningen online. 3 mag ik op reageren.
Het is dus eigenlijk 94,5%
Hmm.
quote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag nog steeds op 3 woningen wel reageren. En op alles geen sociale huur is. Glas halfvol dit dat
Hoe meer boeken hoe minder je dan van de kast ziet natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ikea ziet er altijd goedkoop uit, dus dat maakt dan ook verder niet meer uit natuurlijk
Ik hoor ineens allemaal vuurwerk hier ja.quote:
En er is ook een reageerlimiet. Je mag op niet meer dan 2 woningen tegelijk reageren. Dus tja.quote:
1-1 penalty in de allerlaatste seconde van de blessuretijdquote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor ineens allemaal vuurwerk hier ja.
Verlenginggenot.quote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1-1 penalty in de allerlaatste seconde van de blessuretijd
Je wil geen natte poes in huis.quote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
Hedwig is nu ook vervelend omdat het regent buiten.
Een Weghorstjequote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1-1 penalty in de allerlaatste seconde van de blessuretijd
Ze willen niet het risico lopen dat je straks 3 huizen hebt.quote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En er is ook een reageerlimiet. Je mag op niet meer dan 2 woningen tegelijk reageren. Dus tja.
Net als ze in de F1 nog even 3 rondes eraan plakken vanwege een rode vlag.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
9 minuten blessuretijd is ook wel een ding hoor
Ik heb liever een natte muisquote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je wil geen natte poes in huis.
Was wel logisch en terecht hoor.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
Je kunt ook gewoon je achterlijke tyfusvuurwerk thuis laten gewoonquote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
Piept nogal.quote:
Ze kruipt dan ook altijd helemaal op schoot.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je wil geen natte poes in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |