Oh dat is niet eens zo duur, wilde nog een trucje voorstellen bij AEG waar je een warmtepompdroger voor onder de 500 kan krijgenquote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies dezelfde die ik nu heb is ¤ 269. Denk dat ik dat maar doe. Ze nemen de oude ook weer gratis mee (gaan ze die weer verfrurbyen en doorverkopen maar okee)
Chill toch als je nog ruimte hebt om op te vullen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap het niet. Een van de buren heeft een Billy stellage staan waar je U tegen zegt, maar staan er boeken in?
Nee.
Er zijn gewoon hele planken leeg
na het betalen van Billy waren er geen boekencentjes overquote:Op maandag 21 april 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap het niet. Een van de buren heeft een Billy stellage staan waar je U tegen zegt, maar staan er boeken in?
Nee.
In de Billy's die ik heb staan ook alleen maar films, games en cd'squote:Op maandag 21 april 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee.
Het ziet er heel goedkoop uit op een slechte manierquote:Op maandag 21 april 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Chill toch als je nog ruimte hebt om op te vullen.
Dat is ook zoquote:
Ikea ziet er altijd goedkoop uit, dus dat maakt dan ook verder niet meer uit natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het ziet er heel goedkoop uit op een slechte manier
Van die mensen die random boeken per strekkende meter kopen bij zo'n service puur om de kast te vullen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het ziet er heel goedkoop uit op een slechte manier
Je mag nog steeds op 3 woningen wel reageren. En op alles geen sociale huur is. Glas halfvol dit datquote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik zeg altijd maar dat ik op 90% van de woningen niet mag reageren. Maar ik heb het even uitgerekend.
Er staan 55 woningen online. 3 mag ik op reageren.
Het is dus eigenlijk 94,5%
Hmm.
Ben je nu mijn hele interieur aan het afkraken?quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ikea ziet er altijd goedkoop uit, dus dat maakt dan ook verder niet meer uit natuurlijk
quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik zeg altijd maar dat ik op 90% van de woningen niet mag reageren. Maar ik heb het even uitgerekend.
Er staan 55 woningen online. 3 mag ik op reageren.
Het is dus eigenlijk 94,5%
Hmm.
quote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag nog steeds op 3 woningen wel reageren. En op alles geen sociale huur is. Glas halfvol dit dat
Hoe meer boeken hoe minder je dan van de kast ziet natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ikea ziet er altijd goedkoop uit, dus dat maakt dan ook verder niet meer uit natuurlijk
Ik hoor ineens allemaal vuurwerk hier ja.quote:
En er is ook een reageerlimiet. Je mag op niet meer dan 2 woningen tegelijk reageren. Dus tja.quote:
1-1 penalty in de allerlaatste seconde van de blessuretijdquote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor ineens allemaal vuurwerk hier ja.
Verlenginggenot.quote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1-1 penalty in de allerlaatste seconde van de blessuretijd
Je wil geen natte poes in huis.quote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
Hedwig is nu ook vervelend omdat het regent buiten.
Een Weghorstjequote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1-1 penalty in de allerlaatste seconde van de blessuretijd
Ze willen niet het risico lopen dat je straks 3 huizen hebt.quote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En er is ook een reageerlimiet. Je mag op niet meer dan 2 woningen tegelijk reageren. Dus tja.
Net als ze in de F1 nog even 3 rondes eraan plakken vanwege een rode vlag.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
9 minuten blessuretijd is ook wel een ding hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |