Dat zou iedereen voor jou doen toch.quote:Op maandag 21 april 2025 19:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja okay, een redelijke prik nog. Maar ik had een warmtepompdroger van 1 jaar oud daar op de kop getikt voor ¤230. Nieuwprijs was bijna ¤800.
En ze brachten 'm nog gratis naar zolder ook.
Ja dat is wel zo.quote:Op maandag 21 april 2025 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou iedereen voor jou doen toch.
Precies dezelfde die ik nu heb is ¤ 269. Denk dat ik dat maar doe. Ze nemen de oude ook weer gratis mee (gaan ze die weer verfrurbyen en doorverkopen maar okeequote:Op maandag 21 april 2025 19:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja okay, een redelijke prik nog. Maar ik had een warmtepompdroger van 1 jaar oud daar op de kop getikt voor ¤230. Nieuwprijs was bijna ¤800.
En ze brachten 'm nog gratis naar zolder ook.
Een droger in Furbyvorm lijkt me intimiderend.quote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies dezelfde die ik nu heb is ¤ 269. Denk dat ik dat maar doe. Ze nemen de oude ook weer gratis mee (gaan ze die weer verfrurbyen en doorverkopen maar okee)
Ja of voor onderdelen, maar goed zij moeten ook ergens van eten. Ik vond het dikke prima.quote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies dezelfde die ik nu heb is ¤ 269. Denk dat ik dat maar doe. Ze nemen de oude ook weer gratis mee (gaan ze die weer verfrurbyen en doorverkopen maar okee)
quote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook vet leuk dat mijn vaste lasten allemaal al wel afgeschreven zijn terwijl mijn salaris de 20ste had moeten komen.... Maar nee dus. Kut graf tyfus pasen
same here inderdaadquote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Als mijn salaris op een ongunstige dag valt maken ze het eigenlijk altijd een paar dagen eerder over. Wist niet dat dat niet standaard was.
quote:
Ik weet tot de dag van vandaag niet wat de logica van mijn salarisstorting is. Ik heb gewoon de meeste vaste lasten op de eerste van de maand gezet zodat het er iig altijd is.quote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Als mijn salaris op een ongunstige dag valt maken ze het eigenlijk altijd een paar dagen eerder over. Wist niet dat dat niet standaard was.
Hier niet, was er eigenlijk al een beetje bang voor. Vorige wg deed dat ook niet. Ik werk alleen maar voor proletenbedrijvenquote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ja hier ook, altijd de 25e, tenzij dat in het weekend of feestdag valt, dan eerderquote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oh dat is niet eens zo duur, wilde nog een trucje voorstellen bij AEG waar je een warmtepompdroger voor onder de 500 kan krijgenquote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chill toch als je nog ruimte hebt om op te vullen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap het niet. Een van de buren heeft een Billy stellage staan waar je U tegen zegt, maar staan er boeken in?
Nee.
Er zijn gewoon hele planken leeg
na het betalen van Billy waren er geen boekencentjes overquote:Op maandag 21 april 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap het niet. Een van de buren heeft een Billy stellage staan waar je U tegen zegt, maar staan er boeken in?
Nee.
In de Billy's die ik heb staan ook alleen maar films, games en cd'squote:Op maandag 21 april 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee.
Het ziet er heel goedkoop uit op een slechte manierquote:Op maandag 21 april 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Chill toch als je nog ruimte hebt om op te vullen.
Dat is ook zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |