niet eens de hele zolder?quote:Op maandag 21 april 2025 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
13 vierkante meter en een kastje naast de eettafel.
Hoe vaak per dag mag je luchten?quote:Op maandag 21 april 2025 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
13 vierkante meter en een kastje naast de eettafel.
Nou ja. De wasmachine en de kerstballen moeten ook ergens wonen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet eens de hele zolder?
wat een slechte ouders!!
quote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef Claude_Viole het volgende:
Danny kan weer trots op mij zijn. Ik heb weer een abonnementje afgesloten....
* Nizno geeft @Claude_Viole een stickerquote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef Claude_Viole het volgende:
Danny kan weer trots op mij zijn. Ik heb weer een abonnementje afgesloten....
De kerstballen op de vuilnisbeltquote:Op maandag 21 april 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. De wasmachine en de kerstballen moeten ook ergens wonen.
das wel een heel stuk goedkoper iddquote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
witgoedreparatieboertje kost 50 euro. Kan ik best even proberen.
cocaīne nagel?quote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
sjow de nagel van mn pink ook maar weer even ingekort.
Het was nu wel een formaatje steekwapen aan het worden
nja 3 maanden garantiequote:
Mijn kinderen zijn halve pinda's (is het dan in combi met mijn genen pindakaas???) dus kroepoek vind ik prima.quote:Op maandag 21 april 2025 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
Als het geen Kink SC wordt dan accepteer ik ook Kroepoek SC
daar was hij idd prima voor te gebruikenquote:
ow.... dan is 50 euro best veelquote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja 3 maanden garantieEn daarna moet er dan alsnog een nieuwe komen.
Witgoedhandelaar in de buurt?? Voor een prikkie een jong gebruikte met garantie.quote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja 3 maanden garantieEn daarna moet er dan alsnog een nieuwe komen.
Nou prikkie.. Maar ¤ 249 voor een refurbished is misschien best de moeite waardquote:Op maandag 21 april 2025 19:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Witgoedhandelaar in de buurt?? Voor een prikkie een jong gebruikte met garantie.
dat duurt wel een paar dagen zonder etenquote:Op maandag 21 april 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
Goed, maar even eten maken voor ik dood neerval
Dat jij nog geen rupsen schijnt is een Godswonder.quote:
Ja okay, een redelijke prik nog. Maar ik had een warmtepompdroger van 1 jaar oud daar op de kop getikt voor ¤230. Nieuwprijs was bijna ¤800.quote:Op maandag 21 april 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou prikkie.. Maar ¤ 249 voor een refurbished is misschien best de moeite waard
quote:Op maandag 21 april 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat jij nog geen rupsen schijnt is een Godswonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |