oke dan geven we toe dat de K eigenlijk staat voor koffiequote:
Ik dacht dat dit de Kink SC was.quote:Op maandag 21 april 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan geven we toe dat de K eigenlijk staat voor koffie
Ik zou nog iets anders bedenken want dat vind ik nog erger.quote:Op maandag 21 april 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk staat de K voor koffie.quote:Op maandag 21 april 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd het wel gewoon bij pizza en lasagna met gorgonzolaquote:Op maandag 21 april 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens kook tip. Zoete aardappel met blauwe kaas mayo.
Maar welke blauwe kaas dan muis? Nou muis heeft voor uw een smaaktest gedaan.
Gorgonzola als je van subtiel houd.
Roquefort voor een smaakexplosie.
Stilton is simply the best.
En laatst had ik een blauwe kaas waar de naam mij van ontsprongen is, maar die was blauwe kaas met groene vlekjes erin. Ontzettend schimmelige smaakbeleving voor gewoon te eten, maar in de mayo was die hemels.
Anyways iets hardere kazen even ligt smelten en dan gewoon door de mayo roeren.
dat vinden we bijna allemaal hier, daarom hebben we losse thee met theezeefjes, maar het is wel de koffiescquote:Op maandag 21 april 2025 19:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zou nog iets anders bedenken want dat vind ik nog erger.
Pizza gorgonzola en artisjokkenquote:Op maandag 21 april 2025 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd het wel gewoon bij pizza en lasagna met gorgonzola
The Two Cheesetowers.quote:
Kut autocorrectie want ik tikte toch echt uquote:
Harry Potter and the Cheese of Cheeses.quote:
Ja, en dat is het al járen en dat blijft i.m.h.o. ook zo.quote:Op maandag 21 april 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat vinden we bijna allemaal hier, daarom hebben we losse thee met theezeefjes, maar het is wel de koffiesc
dat zeg ik toch ook?quote:Op maandag 21 april 2025 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, en dat is het al járen en dat blijft i.m.h.o. ook zo.
My Big Fat Greek Cheesequote:
Droogrek 40 euro.quote:Op maandag 21 april 2025 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
619 euro voor een nieuwe droger godverdomme. Ik doe het wel even een tijdje zonder.
quote:Op maandag 21 april 2025 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
Als het geen Kink SC wordt dan accepteer ik ook Kroepoek SC
quote:Op maandag 21 april 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Harry Potter and the Cheese of Cheeses.
Transformers: Rise of the Cheese.quote:
droogrek heb ik al. Nou nog een handige plek om hem neer te zettenquote:Op maandag 21 april 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Droogrek 40 euro.
Je volgende treinreis betaalt zichzelf nu
Moet er wel iemand een collage van Sandra Reemer in de OP maken.quote:Op maandag 21 april 2025 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
Als het geen Kink SC wordt dan accepteer ik ook Kroepoek SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |