SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Hmm, zou kunnenquote:Op maandag 21 april 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende: [..] Oeii tommy hilfiger, sowieso onze miljonair uitstraling
Love dit probleemquote:Op maandag 21 april 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mijn borrelavondplankje te groot gemaakt
Ik kan me niet voorstellen dat je geen zaag in huis hebt.quote:Op maandag 21 april 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Je ging er van uit dat Kat langs zou komen?quote:Op maandag 21 april 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja.quote:Op maandag 21 april 2025 18:11 schreef Karzai het volgende:
De pindakaas vloer, wim t schippers
[ afbeelding ]
Oh is dit ook kunst?quote:Op maandag 21 april 2025 18:11 schreef Karzai het volgende:
De pindakaas vloer, wim t schippers
[ afbeelding ]
Dat weet ik.quote:Op maandag 21 april 2025 18:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
klopt lag gewoon in een museum net als de banaan aan ducttape
Dan had ik wel wat anders klaar gezet.quote:Op maandag 21 april 2025 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je ging er van uit dat Kat langs zou komen?
ja en als je er in gaat staan moet je het herstel betalenquote:
kunstwerk 1 is bij mij vervangen dode citroengeraniaquote:Op maandag 21 april 2025 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn huis is een post-modern museum denk.
Hier hebben we kunstwerk 1: afwas
Kunstwerk 2: rommel
Kunstwerk 3: schone was
Huh meer tochquote:Op maandag 21 april 2025 18:15 schreef Karzai het volgende:
heeft iemand 120.000 euro voor betaald
[ afbeelding ]
Nou weet ik dat de dollar hard aan het kelderen is, maar volgens mij zit je er een paar miljoen naast.quote:Op maandag 21 april 2025 18:15 schreef Karzai het volgende:
heeft iemand 120.000 euro voor betaald
[ afbeelding ]
Dacht alquote:Op maandag 21 april 2025 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou weet ik dat de dollar hard aan het kelderen is, maar volgens mij zit je er een paar miljoen naast.
Je moet eerst een naam hebbenquote:Op maandag 21 april 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog wel wat soorten chips en nootjes liggen. Als ik dat bij elkaar flikker op de vloer is het dan ook kunst?
boeien, mijn geld niet, ik probeer alleen de gekkigheid van de kunstwereld aan te gevenquote:Op maandag 21 april 2025 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou weet ik dat de dollar hard aan het kelderen is, maar volgens mij zit je er een paar miljoen naast.
Hmm.. heb het even gevraagd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
https://www.maxvandaag.nl(...)-hem-makkelijk-door/quote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
GC / Hoe smeer je deze pindakaas op je brood?
Als iemand nog ideeën heeft
quote:Op maandag 21 april 2025 18:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
https://www.maxvandaag.nl(...)-hem-makkelijk-door/
quote:Op maandag 21 april 2025 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je daten dan? Ik ben beschikbaar.
Per DM kun je dan een lijstje van mij krijgen van recensies
Ik weet even niet welke je bedoelt als hij in het Gemeentemuseum hangt. Ik weet wel dat Who's Afraid of Red, Yellow and Blue III in het Stedelijk in Amsterdam hangt.quote:Op maandag 21 april 2025 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Hangt in het Haags Gemeentemuseum denk ik. Dat schilderij waarbij het doek 1 kleur heeft, was echt overweldigend in het echt /s
Hangt beneden in dezelfde ruimte of naast die rare dokterstoel en in de ruimte ernaast staat de Bruynzeel keuken en de andere kant de woning van Mondriaan.quote:Op maandag 21 april 2025 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet even niet welke je bedoelt als hij in het Gemeentemuseum hangt. Ik weet wel dat Who's Afraid of Red, Yellow and Blue III in het Stedelijk in Amsterdam hangt.
en dan toch nog een blauwtje lopen. zou je niet verwachten met deze techniekquote:
Gisteren was je nog getrouwdquote:Op maandag 21 april 2025 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je daten dan? Ik ben beschikbaar.
Per DM kun je dan een lijstje van mij krijgen van recensies
Nou, volgens mij wilde Muis een plan indienen om van elke nederlander (excl. kinderen en mensen met een uitkering) 1 euro te ontvangen zodat ze ZONDER andere mensen in de buurt, in het bos kon wonen om boeken te schrijven.quote:Op maandag 21 april 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan toch nog een blauwtje lopen. zou je niet verwachten met deze techniek
Zo snel kan het dus gaanquote:
ook weer waarquote:Op maandag 21 april 2025 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, volgens mij wilde Muis een plan indienen om van elke nederlander (excl. kinderen en mensen met een uitkering) 1 euro te ontvangen zodat ze ZONDER andere mensen in de buurt, in het bos kon wonen om boeken te schrijven.
En die date-wens past hier dus niet bij.
het heilige huwelijk stelt dus ook geen reet meer voor.quote:
Hoe gaan we hier dan mee om. We gunnen muis natuurlijk de liefde. Maar voor je het weet heeft ze 8 kleine muisjes. Dan moeten we natuurlijk nog meer spekken en heeft ze minder tijd om te schrijven.quote:
Zou kunnen. Ik weet dat ze wat minimalistische dingen hebben van de nulbeweging en zo. Maar ik kan het even niet plaatsen.quote:Op maandag 21 april 2025 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hangt beneden in dezelfde ruimte of naast die rare dokterstoel en in de ruimte ernaast staat de Bruynzeel keuken en de andere kant de woning van Mondriaan.
Misschien dat het helemaal zwart of wit is?
gewoon niet sponsorenquote:Op maandag 21 april 2025 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe gaan we hier dan mee om. We gunnen muis natuurlijk de liefde. Maar voor je het weet heeft ze 8 kleine muisjes. Dan moeten we natuurlijk nog meer spekken en heeft ze minder tijd om te schrijven.
Het was verplicht.quote:
Uhuh want heeft voorgaande keren goed uitgepaktquote:Op maandag 21 april 2025 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was verplicht.
Oké dan vegen we dus het plan van tafel en moet muis op date. Geregeld.![]()
![]()
Ja, maar bij zachte kaas kan je het vrijwel altijd eten. Tenzij het duidelijk plastic is.quote:Op maandag 21 april 2025 18:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Kopen jullie ook wel eens kaas en dat je dan niet weet of de korst eetbaar is of niet? Maar dat het ook niet op de verpakking staat?
Geeft geen garantie voor de toekomst lieverd.quote:Op maandag 21 april 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh want heeft voorgaande keren goed uitgepakt
Dit zijn van die momenten waarbij ik me soms wel eens afvraag of ik mezelf wel een functionerende volwassene kan noemen als ik sta te googlen of ik de korst van de kaas kan eten.quote:Op maandag 21 april 2025 18:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Kopen jullie ook wel eens kaas en dat je dan niet weet of de korst eetbaar is of niet? Maar dat het ook niet op de verpakking staat?
Voor weer een oudekrantenhuwelijk van drie dagen?quote:Op maandag 21 april 2025 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was verplicht.
Oké dan vegen we dus het plan van tafel en moet muis op date. Geregeld.![]()
![]()
gewoon proberenquote:Op maandag 21 april 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit zijn van die momenten waarbij ik me soms wel eens afvraag of ik mezelf wel een functionerende volwassene kan noemen als ik sta te googlen of ik de korst van de kaas kan eten.
Tja, wie weet.quote:Op maandag 21 april 2025 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor weer een oudekrantenhuwelijk van drie dagen?
ik voel mezelf altijd erg dement omdat ik nooit de verhouding aardappels bij de stamppotten kan onthoudenquote:Op maandag 21 april 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit zijn van die momenten waarbij ik me soms wel eens afvraag of ik mezelf wel een functionerende volwassene kan noemen als ik sta te googlen of ik de korst van de kaas kan eten.
Of wanneer je weer voor de 40ste keer de verkeerde maat vuilniszakken hebt gekocht.quote:Op maandag 21 april 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kweenie, misschien dat het kan, maar sommige van die zachte kazen hebben zo'n twijfelachtige schimmelkorst dat ik me afvraag of ik het wel moet willen.quote:Op maandag 21 april 2025 18:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar bij zachte kaas kan je het vrijwel altijd eten. Tenzij het duidelijk plastic is.
Weet niet aan welke kaas je nu denkt?quote:Op maandag 21 april 2025 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kweenie, misschien dat het kan, maar sommige van die zachte kazen hebben zo'n twijfelachtige schimmelkorst dat ik me afvraag of ik het wel moet willen.
Ik heb alleen maar verschrikkelijke dateverhalen. Dus toen ben ik er maar mee gestoptquote:Op maandag 21 april 2025 18:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geeft geen garantie voor de toekomst lieverd.Ik heb ook verschrikkelijke dateverhalen.
gewoon er af trekken, als dat lukt dan eet je de harde kaas die daar onder zit op.quote:Op maandag 21 april 2025 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een zachte kaas waar een oranje laag op zit. Het lijkt geen plastic maar toch ook weer wel.
welke kaasquote:Op maandag 21 april 2025 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een zachte kaas waar een oranje laag op zit. Het lijkt geen plastic maar toch ook weer wel.
Uhm weet niet hoor Zwab maar volgens mij heb jij raardere dingen gegetenquote:Op maandag 21 april 2025 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
RIP Zwab 1989 - 2025
De korst was niet eetbaar.
quote:Op maandag 21 april 2025 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
RIP Zwab 1989 - 2025
De korst was niet eetbaar.
ik zie opties met muisquote:Op maandag 21 april 2025 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar verschrikkelijke dateverhalen. Dus toen ben ik er maar mee gestopt
Kan je eten ja.quote:
Vacherin Mont d'Orquote:Op maandag 21 april 2025 18:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet niet aan welke kaas je nu denkt?
Ja fair enough.quote:Op maandag 21 april 2025 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm weet niet hoor Zwab maar volgens mij heb jij raardere dingen gegeten
Waarom staat het niet op de verpakking dan?quote:
Staat toch ook niet bij brie?quote:Op maandag 21 april 2025 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom staat het niet op de verpakking dan?
Maar bij een witte schimmel vind ik het logisch.quote:
Je gaat niet dood maar het is niet zo lekker idd.quote:
ik draai elke dag idd minstens een rondjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Die is toch van plasticquote:Op maandag 21 april 2025 18:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je gaat niet dood maar het is niet zo lekker idd.
De korst van port salut kan je wel eten.
Nee die kan je gewoon opvreten. Die van Kernhem zou ik niet etenquote:
Ik ben bang dat er een vrij groot grijs gebied is. Er is niet een wel of niet eetbaar.quote:Op maandag 21 april 2025 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dat er een Europees systeem moet komen zodat ik gelijk kan zien of de korst eetbaar is
Je vergeet de rode kaarsvetkorst waarvan je poppetjes kunt kleienquote:Op maandag 21 april 2025 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er een vrij groot grijs gebied is. Er is niet een wel of niet eetbaar.
Misschien moeten we een schaal maken.
10 - Geen korst
9 - beetje ander kleurtje, stelt niks voor
8 - Port salut. Moet je dit een korst noemen? Dooreten![]()
7 - Ah lekker beetje hard![]()
6 - Hmm dit lijkt wel plastic. Na ja klein stukje kan vast geen kwaad.
5 - Korst okee. Dit is echte kaaskorst.
4 - Niet meteen fataal, maar duidelijk weerbarstig in de mond
3 - Aluminiumfolie godverdomme. Niemand zei dat dat ook kon.
2 - beton
1 - glas
0 - Dit heeft soberzo nooit wat met kaas te maken gehad.
dat is ongeveer 7,37quote:Op maandag 21 april 2025 18:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je vergeet de rode kaarsvetkorst waarvan je poppetjes kunt kleien
Met jou kan ik praten.quote:Op maandag 21 april 2025 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er een vrij groot grijs gebied is. Er is niet een wel of niet eetbaar.
Misschien moeten we een schaal maken.
10 - Geen korst
9 - beetje ander kleurtje, stelt niks voor
8 - Port salut. Moet je dit een korst noemen? Dooreten![]()
7 - Ah lekker beetje hard![]()
6 - Hmm dit lijkt wel plastic. Na ja klein stukje kan vast geen kwaad.
5 - Korst okee. Dit is echte kaaskorst.
4 - Niet meteen fataal, maar duidelijk weerbarstig in de mond
3 - Aluminiumfolie godverdomme. Niemand zei dat dat ook kon.
2 - beton
1 - glas
0 - Dit heeft soberzo nooit wat met kaas te maken gehad.
Clemont blauw, Saint paulin en fournolsquote:Op maandag 21 april 2025 18:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb ook fournols gekochthebben we dezelfde kazen uitgezocht 3 voor 6 euro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ergens een bestelling doen, bij de bestelling kun je aangeven dat je een nieuwsbrief wilt, die zet ik bewust niet aan.
na ontvangst van nieuwsbrief 1 (vaak al dezelfde avond) uitschrijven op de site voor de nieuwsbrief.
Na 3 weken filter in mailbox aanzetten dat alle mails vanaf dat mailadres rechtstreeks gelezen naar de prullebak gaatOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ah ik had Brie, Saint Paulin en Fournolsquote:Op maandag 21 april 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Clemont blauw, Saint paulin en fournols
quote:Op maandag 21 april 2025 18:57 schreef Nizno het volgende:
'nieuwsbrief'ergernisjeDaar heb ik ook altijd last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ergens een bestelling doen, bij de bestelling kun je aangeven dat je een nieuwsbrief wilt, die zet ik bewust niet aan.
na ontvangst van nieuwsbrief 1 (vaak al dezelfde avond) uitschrijven op de site voor de nieuwsbrief.
Na 3 weken filter in mailbox aanzetten dat alle mails vanaf dat mailadres rechtstreeks gelezen naar de prullebak gaat
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
met gorgonzolaquote:Op maandag 21 april 2025 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Eens in de zoveel tijd zouden ze eens uit de ban moeten springen
Die is wel mild hoor en niet heel bijzonderquote:
morgen ook maar eens even langs de kaaswagen op de markt lopen als ik daar voor de kibbeling heen gaquote:Op maandag 21 april 2025 19:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik zin heb in bijzondere kaas en geld zat heb dan ga ik naar de kaasboer hier. Die heeft allemaal bijzondere kaasjes
quote:Op maandag 21 april 2025 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik draai elke dag idd minstens een rondjeHahaha. Deksel moet er wel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kaasquote:Op maandag 21 april 2025 19:03 schreef Donna het volgende:
Ik weet niet in wat voor topic ik nu beland ben trouwens.
laat @4EverBlackEyed maar niet horen dat gorgonzola mild isquote:Op maandag 21 april 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is wel mild hoor en niet heel bijzonder
Kaasquote:Op maandag 21 april 2025 19:03 schreef Donna het volgende:
pindaKaasquote:Op maandag 21 april 2025 19:03 schreef Donna het volgende:
Of niet bijzonderquote:Op maandag 21 april 2025 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat @:4everblackeyed maar niet horen dat gorgonzola mild is
Een kaasschema?quote:Op maandag 21 april 2025 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil graag een kaasschema @:Dr_Flash
dat was erg kort bezoekjequote:
Ohaiquote:Op maandag 21 april 2025 19:03 schreef Donna het volgende:
oke dan geven we toe dat de K eigenlijk staat voor koffiequote:
Ik dacht dat dit de Kink SC was.quote:Op maandag 21 april 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan geven we toe dat de K eigenlijk staat voor koffie
Ik zou nog iets anders bedenken want dat vind ik nog erger.quote:Op maandag 21 april 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk staat de K voor koffie.quote:Op maandag 21 april 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd het wel gewoon bij pizza en lasagna met gorgonzolaquote:Op maandag 21 april 2025 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens kook tip. Zoete aardappel met blauwe kaas mayo.
Maar welke blauwe kaas dan muis? Nou muis heeft voor uw een smaaktest gedaan.
Gorgonzola als je van subtiel houd.
Roquefort voor een smaakexplosie.
Stilton is simply the best.
En laatst had ik een blauwe kaas waar de naam mij van ontsprongen is, maar die was blauwe kaas met groene vlekjes erin. Ontzettend schimmelige smaakbeleving voor gewoon te eten, maar in de mayo was die hemels.
Anyways iets hardere kazen even ligt smelten en dan gewoon door de mayo roeren.
dat vinden we bijna allemaal hier, daarom hebben we losse thee met theezeefjes, maar het is wel de koffiescquote:Op maandag 21 april 2025 19:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zou nog iets anders bedenken want dat vind ik nog erger.
Pizza gorgonzola en artisjokkenquote:Op maandag 21 april 2025 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik houd het wel gewoon bij pizza en lasagna met gorgonzola
The Two Cheesetowers.quote:
Kut autocorrectie want ik tikte toch echt uquote:
Harry Potter and the Cheese of Cheeses.quote:
Ja, en dat is het al járen en dat blijft i.m.h.o. ook zo.quote:Op maandag 21 april 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat vinden we bijna allemaal hier, daarom hebben we losse thee met theezeefjes, maar het is wel de koffiesc
dat zeg ik toch ook?quote:Op maandag 21 april 2025 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, en dat is het al járen en dat blijft i.m.h.o. ook zo.
My Big Fat Greek Cheesequote:
Droogrek 40 euro.quote:Op maandag 21 april 2025 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
619 euro voor een nieuwe droger godverdomme. Ik doe het wel even een tijdje zonder.
quote:Op maandag 21 april 2025 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
Als het geen Kink SC wordt dan accepteer ik ook Kroepoek SC
quote:Op maandag 21 april 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Harry Potter and the Cheese of Cheeses.
Transformers: Rise of the Cheese.quote:
droogrek heb ik al. Nou nog een handige plek om hem neer te zettenquote:Op maandag 21 april 2025 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Droogrek 40 euro.
Je volgende treinreis betaalt zichzelf nu
Moet er wel iemand een collage van Sandra Reemer in de OP maken.quote:Op maandag 21 april 2025 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
Harry Potter and the chamber of cheese.quote:Op maandag 21 april 2025 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Transformers: Rise of the Cheese.
smorgens op je bed zetten zodat je avonds ook je was moet opvouwenquote:Op maandag 21 april 2025 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
droogrek heb ik al. Nou nog een handige plek om hem neer te zetten
Tip van mij: ergens in de weg zodat je er altijd tegenaan looptquote:Op maandag 21 april 2025 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
droogrek heb ik al. Nou nog een handige plek om hem neer te zetten
quote:Op maandag 21 april 2025 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tip van mij: ergens in de weg zodat je er altijd tegenaan loopt
met een Jos in het middenquote:Op maandag 21 april 2025 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet er wel iemand een collage van Sandra Reemer in de OP maken.
als het niet in de weg staat dan ruim je de was nooit opquote:
Biker Mice From- oh wacht.quote:Op maandag 21 april 2025 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Harry Potter and the chamber of cheese.
Verstappen?quote:
Goed spul wel.quote:
Je onderschat de kracht van mensen om elke dag tegen iets aan te lopen dat in de weg staat, het ietsjes te verplaatsen en daarna te negerenquote:Op maandag 21 april 2025 19:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het niet in de weg staat dan ruim je de was nooit op
hij wil een panelquote:
Halloumi Provolone and the Stilton of Secrets.quote:Op maandag 21 april 2025 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Harry Potter and the chamber of cheese.
quote:Op maandag 21 april 2025 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
smorgens op je bed zetten zodat je avonds ook je was moet opvouwen
Kutideeën SlowChat kan ook nog jaquote:Op maandag 21 april 2025 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tip van mij: ergens in de weg zodat je er altijd tegenaan loopt
daar zie ik fles niet voor aanquote:Op maandag 21 april 2025 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je onderschat de kracht van mensen om elke dag tegen iets aan te lopen dat in de weg staat, het ietsjes te verplaatsen en daarna te negeren
quote:Op maandag 21 april 2025 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Kutideeën SlowChat kan ook nog ja
Alhoewel kut ideeën ook wel een kutidee is van Flashquote:Op maandag 21 april 2025 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet voor kink? Je verwacht het niet.
Dat is erg meta.quote:Op maandag 21 april 2025 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alhoewel kut ideeën ook wel een kutidee is van Flash
Wat is een GAE?quote:Op maandag 21 april 2025 19:18 schreef Nizno het volgende:
voorheen schandeerde de fanbase van GAE nog wel eens "Wij willen Makkelie"
maar denk niet dat ze dat nog roepen. ondanks dat de panel niet verzilverd werd
quote:Op maandag 21 april 2025 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Biker Mice From- oh wacht.
If you know, you know.
Zo is mijn hele huis ingedeeld.quote:Op maandag 21 april 2025 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je onderschat de kracht van mensen om elke dag tegen iets aan te lopen dat in de weg staat, het ietsjes te verplaatsen en daarna te negeren
voetjebal Go Ahead Eaglesquote:
I Stilton Know What You Did Last Summerquote:Op maandag 21 april 2025 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Halloumi Provolone and the Stilton of Secrets.
Mijn nieuwe huis is daar te groot voorquote:
Ik volg het met een schuin oog via Teletekst.quote:
Meer zooi verzamelen dan!quote:Op maandag 21 april 2025 19:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn nieuwe huis is daar te groot voor
moet je kleiner gaan wonenquote:Op maandag 21 april 2025 19:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn nieuwe huis is daar te groot voor
even de Ama's platslaan en als zeldzame Drentse munt op ebay verkopenquote:
in het bos.quote:
Altijd in vorm dusquote:
Heel bijzonder weer.quote:Op maandag 21 april 2025 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de Ama's platslaan en als zeldzame Drentse munt op ebay verkopen
ow ik heb 84. en daarin zit de flinke hoeveeheid schuine opslagruimte niet meegerekendquote:
164m2 totaal met 115m2 woonoppervlak.quote:
Oh ik had alleen het woonoppervlak gedaan eigenlijkquote:Op maandag 21 april 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
164m2 totaal met 115m2 woonoppervlak.
niet eens de hele zolder?quote:Op maandag 21 april 2025 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
13 vierkante meter en een kastje naast de eettafel.
Hoe vaak per dag mag je luchten?quote:Op maandag 21 april 2025 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
13 vierkante meter en een kastje naast de eettafel.
Nou ja. De wasmachine en de kerstballen moeten ook ergens wonen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet eens de hele zolder?
wat een slechte ouders!!
quote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef Claude_Viole het volgende:
Danny kan weer trots op mij zijn. Ik heb weer een abonnementje afgesloten....
* Nizno geeft @Claude_Viole een stickerquote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef Claude_Viole het volgende:
Danny kan weer trots op mij zijn. Ik heb weer een abonnementje afgesloten....
De kerstballen op de vuilnisbeltquote:Op maandag 21 april 2025 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. De wasmachine en de kerstballen moeten ook ergens wonen.
das wel een heel stuk goedkoper iddquote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
witgoedreparatieboertje kost 50 euro. Kan ik best even proberen.
cocaïne nagel?quote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
sjow de nagel van mn pink ook maar weer even ingekort.
Het was nu wel een formaatje steekwapen aan het worden
nja 3 maanden garantiequote:
Mijn kinderen zijn halve pinda's (is het dan in combi met mijn genen pindakaas???) dus kroepoek vind ik prima.quote:Op maandag 21 april 2025 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
daar was hij idd prima voor te gebruikenquote:
ow.... dan is 50 euro best veelquote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja 3 maanden garantieEn daarna moet er dan alsnog een nieuwe komen.
Witgoedhandelaar in de buurt?? Voor een prikkie een jong gebruikte met garantie.quote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nja 3 maanden garantieEn daarna moet er dan alsnog een nieuwe komen.
Nou prikkie.. Maar ¤ 249 voor een refurbished is misschien best de moeite waardquote:Op maandag 21 april 2025 19:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Witgoedhandelaar in de buurt?? Voor een prikkie een jong gebruikte met garantie.
dat duurt wel een paar dagen zonder etenquote:Op maandag 21 april 2025 19:39 schreef Nattekat het volgende:
Goed, maar even eten maken voor ik dood neerval
Dat jij nog geen rupsen schijnt is een Godswonder.quote:
Ja okay, een redelijke prik nog. Maar ik had een warmtepompdroger van 1 jaar oud daar op de kop getikt voor ¤230. Nieuwprijs was bijna ¤800.quote:Op maandag 21 april 2025 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou prikkie.. Maar ¤ 249 voor een refurbished is misschien best de moeite waard
quote:Op maandag 21 april 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat jij nog geen rupsen schijnt is een Godswonder.
Dat zou iedereen voor jou doen toch.quote:Op maandag 21 april 2025 19:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja okay, een redelijke prik nog. Maar ik had een warmtepompdroger van 1 jaar oud daar op de kop getikt voor ¤230. Nieuwprijs was bijna ¤800.
En ze brachten 'm nog gratis naar zolder ook.
Ja dat is wel zo.quote:Op maandag 21 april 2025 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou iedereen voor jou doen toch.
Precies dezelfde die ik nu heb is ¤ 269. Denk dat ik dat maar doe. Ze nemen de oude ook weer gratis mee (gaan ze die weer verfrurbyen en doorverkopen maar okeequote:Op maandag 21 april 2025 19:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja okay, een redelijke prik nog. Maar ik had een warmtepompdroger van 1 jaar oud daar op de kop getikt voor ¤230. Nieuwprijs was bijna ¤800.
En ze brachten 'm nog gratis naar zolder ook.
Een droger in Furbyvorm lijkt me intimiderend.quote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies dezelfde die ik nu heb is ¤ 269. Denk dat ik dat maar doe. Ze nemen de oude ook weer gratis mee (gaan ze die weer verfrurbyen en doorverkopen maar okee)
Ja of voor onderdelen, maar goed zij moeten ook ergens van eten. Ik vond het dikke prima.quote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies dezelfde die ik nu heb is ¤ 269. Denk dat ik dat maar doe. Ze nemen de oude ook weer gratis mee (gaan ze die weer verfrurbyen en doorverkopen maar okee)
quote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook vet leuk dat mijn vaste lasten allemaal al wel afgeschreven zijn terwijl mijn salaris de 20ste had moeten komen.... Maar nee dus. Kut graf tyfus pasen
same here inderdaadquote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Als mijn salaris op een ongunstige dag valt maken ze het eigenlijk altijd een paar dagen eerder over. Wist niet dat dat niet standaard was.
quote:
Ik weet tot de dag van vandaag niet wat de logica van mijn salarisstorting is. Ik heb gewoon de meeste vaste lasten op de eerste van de maand gezet zodat het er iig altijd is.quote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Als mijn salaris op een ongunstige dag valt maken ze het eigenlijk altijd een paar dagen eerder over. Wist niet dat dat niet standaard was.
Hier niet, was er eigenlijk al een beetje bang voor. Vorige wg deed dat ook niet. Ik werk alleen maar voor proletenbedrijvenquote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ja hier ook, altijd de 25e, tenzij dat in het weekend of feestdag valt, dan eerderquote:Op maandag 21 april 2025 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
Oh dat is niet eens zo duur, wilde nog een trucje voorstellen bij AEG waar je een warmtepompdroger voor onder de 500 kan krijgenquote:Op maandag 21 april 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chill toch als je nog ruimte hebt om op te vullen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap het niet. Een van de buren heeft een Billy stellage staan waar je U tegen zegt, maar staan er boeken in?
Nee.
Er zijn gewoon hele planken leeg
na het betalen van Billy waren er geen boekencentjes overquote:Op maandag 21 april 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap het niet. Een van de buren heeft een Billy stellage staan waar je U tegen zegt, maar staan er boeken in?
Nee.
In de Billy's die ik heb staan ook alleen maar films, games en cd'squote:Op maandag 21 april 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee.
Het ziet er heel goedkoop uit op een slechte manierquote:Op maandag 21 april 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Chill toch als je nog ruimte hebt om op te vullen.
Dat is ook zoquote:
Ikea ziet er altijd goedkoop uit, dus dat maakt dan ook verder niet meer uit natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het ziet er heel goedkoop uit op een slechte manier
Van die mensen die random boeken per strekkende meter kopen bij zo'n service puur om de kast te vullen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het ziet er heel goedkoop uit op een slechte manier
Je mag nog steeds op 3 woningen wel reageren. En op alles geen sociale huur is. Glas halfvol dit datquote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik zeg altijd maar dat ik op 90% van de woningen niet mag reageren. Maar ik heb het even uitgerekend.
Er staan 55 woningen online. 3 mag ik op reageren.
Het is dus eigenlijk 94,5%
Hmm.
Ben je nu mijn hele interieur aan het afkraken?quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ikea ziet er altijd goedkoop uit, dus dat maakt dan ook verder niet meer uit natuurlijk
quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik zeg altijd maar dat ik op 90% van de woningen niet mag reageren. Maar ik heb het even uitgerekend.
Er staan 55 woningen online. 3 mag ik op reageren.
Het is dus eigenlijk 94,5%
Hmm.
quote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag nog steeds op 3 woningen wel reageren. En op alles geen sociale huur is. Glas halfvol dit dat
Hoe meer boeken hoe minder je dan van de kast ziet natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ikea ziet er altijd goedkoop uit, dus dat maakt dan ook verder niet meer uit natuurlijk
Ik hoor ineens allemaal vuurwerk hier ja.quote:
En er is ook een reageerlimiet. Je mag op niet meer dan 2 woningen tegelijk reageren. Dus tja.quote:
1-1 penalty in de allerlaatste seconde van de blessuretijdquote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor ineens allemaal vuurwerk hier ja.
Verlenginggenot.quote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1-1 penalty in de allerlaatste seconde van de blessuretijd
Je wil geen natte poes in huis.quote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
Hedwig is nu ook vervelend omdat het regent buiten.
Een Weghorstjequote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1-1 penalty in de allerlaatste seconde van de blessuretijd
Ze willen niet het risico lopen dat je straks 3 huizen hebt.quote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En er is ook een reageerlimiet. Je mag op niet meer dan 2 woningen tegelijk reageren. Dus tja.
Net als ze in de F1 nog even 3 rondes eraan plakken vanwege een rode vlag.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
9 minuten blessuretijd is ook wel een ding hoor
Ik heb liever een natte muisquote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je wil geen natte poes in huis.
Was wel logisch en terecht hoor.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
Je kunt ook gewoon je achterlijke tyfusvuurwerk thuis laten gewoonquote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
Piept nogal.quote:
Ze kruipt dan ook altijd helemaal op schoot.quote:Op maandag 21 april 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je wil geen natte poes in huis.
Ja want jij bent lekker warm en droog!quote:Op maandag 21 april 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze kruipt dan ook altijd helemaal op schoot.
Wil je zeggen dat Ikea spul er níet goedkoop uitziet? Meubelstukken die vrijwel niks wegen, flinterdunne deurtjes, 200 voorgeboorde gaatjes om de plankjes op elke gewenste hoogte in de kast te kunnen zetten..quote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je nu mijn hele interieur aan het afkraken?
Gelijk grootgrond bezitterquote:Op maandag 21 april 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze willen niet het risico lopen dat je straks 3 huizen hebt.
als jij het daar hoort dan hebben ze het toch ook gewoon thuis?quote:Op maandag 21 april 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je achterlijke tyfusvuurwerk thuis laten gewoon
Ja leuk, ik ben geen handdoek.quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja want jij bent lekker warm en droog!
Blijf wel beste prijs/kwaliteit voor veel spul.quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Ikea spul er níet goedkoop uitziet? Meubelstukken die vrijwel niks wegen, flinterdunne deurtjes, 200 voorgeboorde gaatjes om de plankjes op elke gewenste hoogte in de kast te kunnen zetten..
Ik heb hier ook een ikea boekenkast staan. En een boekenkast van 100 kilo hardhout. Dan zie je het verschil wel. En de ene valt wel om als je er een boek net iets te ver naar voren in zet of het deurtje open doet, de andere nietquote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind mijn Hemnes boekenkasten er niet goedkoop uit zien en zo goedkoop waren ze nou ook weer niet.
Jaquote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij het daar hoort dan hebben ze het toch ook gewoon thuis?
ja nee dat is andersquote:Op maandag 21 april 2025 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat vuurwerk wat nu in het stadion is, OOK gewoon thuis laten
Zou wel goed zijn als er nog eenquote:Op maandag 21 april 2025 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net als ze in de F1 nog even 3 rondes eraan plakken vanwege een rode vlag.
In mijn vorige huis had ik een bijzonder matige IKEA-hackquote:Op maandag 21 april 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon kasten zelf maken. Én niet goedkoop én het ziet er niet uit. Beste van beide werelden.
mijn papa heeft mijn TVmeubel gemaakt. Ben er nog altijd tevreden mee, was vast niet goedkoop nee, maar ziet er wel uit als hoe ik het wil.quote:Op maandag 21 april 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon kasten zelf maken. Én niet goedkoop én het ziet er niet uit. Beste van beide werelden.
Ook bij de Ikea heb je verschillende prijsklasse'squote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Ikea spul er níet goedkoop uitziet? Meubelstukken die vrijwel niks wegen, flinterdunne deurtjes, 200 voorgeboorde gaatjes om de plankjes op elke gewenste hoogte in de kast te kunnen zetten..
"Nu bij IKEA, de AMA handdoek."quote:
Juiste spullen uitzoeken bij IKEA.quote:Op maandag 21 april 2025 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ikea heeft geen meubels van hardhout voor zover ik weet.quote:Op maandag 21 april 2025 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Juiste spullen uitzoeken bij IKEA.
quote:Op maandag 21 april 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Nu bij IKEA, de AMA handdoek."
quote:Op maandag 21 april 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ikea heeft geen meubels van hardhout voor zover ik weet.
quote:Op maandag 21 april 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook bij de Ikea heb je verschillende prijsklasse'sJe hebt ook de STOCKHOLM 2025 serie, dat is ook allemaal massief hout https://www.ikea.com/nl/n(...)en-naturel-50594763/
Ik herken deze problemen allemaal niet. Dus tja. Nu kies ik bij Ikea wel meestal voor spullen van 100% hout. En sla ik de meubels overtrokken met folie over. Dus geen Billy in mijn huis. Wel een Paxquote:Op maandag 21 april 2025 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een ikea boekenkast staan. En een boekenkast van 100 kilo hardhout. Dan zie je het verschil wel. En de ene valt wel om als je er een boek net iets te ver naar voren in zet of het deurtje open doet, de andere niet
Ik heb toen we hierheen verhuisden snel een brede en een smalle Billy neergezet in m'n slaapkamer om de boeken kwijt te kunnen. Inmiddels is dat uitgebreid naar een zelfbouw lage kast onder de ramen, een plank boven de ramen, en je kon voor de Billy's van die opzetstukken kopen. Maar het plafond was te laag om er daar twee van op elkaar op de kast te stapelen.quote:Op maandag 21 april 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In mijn vorige huis had ik een bijzonder matige IKEA-hackbewoners na me vonden het geweldig dat ze een kast op maat hadden.
Genoeg van grenen en vuren dat ik ook prima vindtquote:Op maandag 21 april 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ikea heeft geen meubels van hardhout voor zover ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |